-
Πρίν απο 2 περίπου εβδομάδες άναψε λαμπάκι για τον αερόσακο ο οποίος όπως αποδείχτηκε ήταν ο πλευρικός του συνοδηγού στο διαγνωστικό.
Εγινε κάποιος έλεγχος στις φύσες όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία και το πρόβλημα λύθηκε προσωρινά......................
Μετά απο 2 η και λιγότερο ώρες το λαμπάκι ξαναάναψε.
Βούρ ξανά στην αντιπροσωπεία, ξανά έλεγχος και προσωρινή όπως αποδείχτηκε αποκατάσταση της βλάβης.
Ξανά μανά με απο μερικές ώρες.Συγκεκριμένα και στις 2 περιπτώσεις με το που κάθησε άτομο στην θέση του συνοδηγού άναβε ξανά το λαμπάκι.
3 φορά στην αντιπροσωπεία και αυτή την φορά αφου πάλι το 'φτιάξανε' δεν έχασα την ευκαιρία και πρίν φύγω είπα σε ένα μεγαλόσωμο μηχανικό εκεί να κάτσει στο κάθισμα. Ως δια μαγείας ξαναάναψε.
Μου είπαν να το φέρω άλλη μέρα να το περάσουν απο εκτενή έλεγχο. Το πάω
και δεν μπόρεσαν να βρούν κάτι και η αμέσως επόμενη λύση είναι το 'ξύλωμα' του δέρματος του καθίσματος και ενδεχομένως και της ταπετσαρίας στη πόρτα.
Ελεος με που το άκουσα αυτό μου πέσανε τα χέρια.Καινούργιο αμάξι θα αρχίζουμε να ξυλώνουμε....
Ποιός ξέρει τι άλλες 'δουλειές' θα μας ανοίξουν σκεφτόμουν.
Να μην τα πολυλογώ περιμένω τώρα πότε θα έχουνε αυτοκίνητο αντικατάστασης διαθέσιμο μιας και θα πρέπει το αυτοκίνητο να μείνει 2-3 μέσα για να βρούν τι φταίει.
Ειχε κανένας συμφορουμίτης παρόμοιο πρόβλημα;
Εκείνο που φοβάμαι περισσότερο απο όλα είναι ότι λήγει η εγγύηση εντός μερικών ημερών και εντάξει το πρόβλημα με τον αερόσακο ξεκαθαρίσαμε ότι δεν έχει σχέση με την χρονική διάρκεια της εγγύησης μια και παρουσιλαστηκε εντός εγγύησης.Αμα κάτι πάει στραβά στο 'ξύλωμα' και αφήσει κανένα κουσούρι θα το πληρώσουμε και απο την τσέπη μας;;;;
Κάθε άποψη δεχτή. -
Πρίν απο 2 περίπου εβδομάδες άναψε λαμπάκι για τον αερόσακο ο οποίος όπως αποδείχτηκε ήταν ο πλευρικός του συνοδηγού στο διαγνωστικό.
Εγινε κάποιος έλεγχος στις φύσες όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία και το πρόβλημα λύθηκε προσωρινά......................
Μετά απο 2 η και λιγότερο ώρες το λαμπάκι ξαναάναψε.
Βούρ ξανά στην αντιπροσωπεία, ξανά έλεγχος και προσωρινή όπως αποδείχτηκε αποκατάσταση της βλάβης.
Ξανά μανά με απο μερικές ώρες.Συγκεκριμένα και στις 2 περιπτώσεις με το που κάθησε άτομο στην θέση του συνοδηγού άναβε ξανά το λαμπάκι.
3 φορά στην αντιπροσωπεία και αυτή την φορά αφου πάλι το 'φτιάξανε' δεν έχασα την ευκαιρία και πρίν φύγω είπα σε ένα μεγαλόσωμο μηχανικό εκεί να κάτσει στο κάθισμα. Ως δια μαγείας ξαναάναψε.
Μου είπαν να το φέρω άλλη μέρα να το περάσουν απο εκτενή έλεγχο. Το πάω
και δεν μπόρεσαν να βρούν κάτι και η αμέσως επόμενη λύση είναι το 'ξύλωμα' του δέρματος του καθίσματος και ενδεχομένως και της ταπετσαρίας στη πόρτα.
Ελεος με που το άκουσα αυτό μου πέσανε τα χέρια.Καινούργιο αμάξι θα αρχίζουμε να ξυλώνουμε....
Ποιός ξέρει τι άλλες 'δουλειές' θα μας ανοίξουν σκεφτόμουν.
Να μην τα πολυλογώ περιμένω τώρα πότε θα έχουνε αυτοκίνητο αντικατάστασης διαθέσιμο μιας και θα πρέπει το αυτοκίνητο να μείνει 2-3 μέσα για να βρούν τι φταίει.
Ειχε κανένας συμφορουμίτης παρόμοιο πρόβλημα;
Εκείνο που φοβάμαι περισσότερο απο όλα είναι ότι λήγει η εγγύηση εντός μερικών ημερών και εντάξει το πρόβλημα με τον αερόσακο ξεκαθαρίσαμε ότι δεν έχει σχέση με την χρονική διάρκεια της εγγύησης μια και παρουσιλαστηκε εντός εγγύησης.Αμα κάτι πάει στραβά στο 'ξύλωμα' και αφήσει κανένα κουσούρι θα το πληρώσουμε και απο την τσέπη μας;;;;
Κάθε άποψη δεχτή. -
τελικα τι εγινε με το καθισμα δεν μας ειπες ?
-
Ο χρήστης leonvt έγραψε:
τελικα τι εγινε με το καθισμα δεν μας ειπες ?Πού το ξέθαψες μπρέ;;;;;
Αποφασίσανε μετά απο αρκετή ταλαιπωρία να αλλάξουν τον αισθητήρα των αερόσακων εντός εγγύησης ευτυχώς και ξεμπέρδεψα.
-
Ξήλωσαν το δέρμα; Αν ναι, πώς το έραψαν; Με σταυροβελονιά;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ξήλωσαν το δέρμα; Αν ναι, πώς το έραψαν; Με σταυροβελονιά;Γιατί ρε ιδιότροπε,στη ferrari που τα ράβουν σταυροβελονιά με το χέρι γιατί δεν παραπονείτε κανείς?
Εσύ δηλ τι νομίζεις,ότι επειδή στα δικά σου τα έραψε το ρομπότ είναι πλεονέκτημα?
Πάνε μίλα με το ρομπότ άμα χαλάσουν να στο επιδιορθώσουν -
Όχι μωρέ, δεν με πειράζει. Ρώτησα για την τεχνοτροπία, όχι για την ποιότητα της δουλειάς.
-
Το δέρμα που έχει τελικά δεν χρειάζεται ξήλωμα.Βγαίνει μονοκόμματα ευτυχως!!!!
Does that answer your question; -
Κρίμα να μείνει έτσι αυτό το θέμα, piii στείλε ένα pm στον skullone να φτιάξει ένα ΣΚΑΝΔΑΛΟ να γουστάρει
Πέρα από την πλάκα γιατί έπρεπε να σε ταλαιπωρήσουν με απανωτές επισκέψεις για κάτι που έπρεπε να επισκευαστεί απο την πρώτη φορά? Ίσως θα ήταν καλό να έγραφες και το όνομα του συνεργείου.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Κρίμα να μείνει έτσι αυτό το θέμα, piii στείλε ένα pm στον skullone να φτιάξει ένα ΣΚΑΝΔΑΛΟ να γουστάρειΠέρα από την πλάκα γιατί έπρεπε να σε ταλαιπωρήσουν με απανωτές επισκέψεις για κάτι που έπρεπε να επισκευαστεί απο την πρώτη φορά? Ίσως θα ήταν καλό να έγραφες και το όνομα του συνεργείου.
Διότι σύμφωνα με τα λεγόμενά τους πρώτη φορά του τύχαινε το συγκεκριμένο πρόβλημα. Δηλαδή σε όποιον άλλον έβγαζε ως δια μαγίας air bag fault αλλάζανε τις φύσες κάτω απο το κάθισμα και τέλος.
Σε μένα αυτό δεν δούλευε.Το φτιάχνανε για λίγο και με το που έφευγα απο την αντιπροσωπεία ξανάμανά τα ίδια.
Αφού να σκεφτείς όταν αλλάξανε το αισθητήρα και προσπαθήσαν να με πείσουνε ότι όλα είναι ΟΚ έβαλα το ηλεκτρολόγο που ήταν ντερέκι να χοροπηδήσει στο κάθισμα ώστε να πειστώ.
Για λόγος δεοντολογίας δεν θα αποκαλύψω όνομα αλλά θα σας αναφέρω ότι βρίσκεται επί της οδού γιαννιτσών στην θεσσαλονίκη. -
Σόρρυ, αλλά αυτοί οι λόγοι δεοντολογίας έχουν πολύ πλάκα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σόρρυ, αλλά αυτοί οι λόγοι δεοντολογίας έχουν πολύ πλάκα...Ok εφόσον ο κ. Mod μας δίνει την άδεια πρόκειτε για την αντιπροσωπεία ΕΣΚΙΑΔΗΣ της skoda που βρίσκεται στην παραπάνω διεύθυνση που ανέφερα.
-
Ως χρήστης έγραψα (αλλιώς θα είχα το φουξ μου χρώμα ), αλλά όπως και να χει εφόσον λέμε άνετα τα καλά, γιατί να μην λέμε και τα κακά;
Octavia 5-Πρόβλημα με αερόσακο.