-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Aπό πότε η ανάλυση της πραγματικότητας μετατρέπεται σε γκρίνια?
Η το μεταφράζουμε έτσι γιατί αυτή είναι η αλήθεια?
Πάρτε το χαμπάρι.
Τα παιδιά μας θα έχουν εργοδότες Αλβανούς (και μπράβο στους Αλβανους) γιατί αυτό που βλέπεις εσύ ως γκρίνια είναι γιατί απαξιούν να πάνε για δουλειά ή να μάθουν=κόπος/χρόνος μια δουλειά σωστα.
Σε μια εικοσαετία το πολύ θα έχουν πουληθεί ότι περιουσίες κάναν οι πατεράδες μας σε 40 χρόνια για να έχουν οι κανακάρηδες το κρουασαν στις 11 το πρωί στο κομοδίνο και το χαρτζηλίκι απ τη μαμά.
Αυτά ομως κάποτε θα τελειώσουν και τότε θέλω να ζω για να δω την πίκρα της γκρίνιας.Εκανες εσυ αναλυση της πραγματικότητας τωρα;Γνωριζεις τι κανουν στό σύνολό τους οι 'νέοι' ή βρηκες δυο παραδείγματα και τα γενίκευσες απλά και μόνο για να γκρινιάξεις και να παραστήσεις τον 'σωστό';
Και τι πάει να πει 'οι Αλβανοι';Ειναι μικρότερης αξιας απο τους 'Ελληνες' μηπως και τους κατεταξες σε παρακατιανους που δεν θα αξιζε να δουλέψουνε οι Ελληνες σε αυτούς;Καλώς η κακώς,στην εργασια θα αναδειχτούνε οι καλύτεροι ασχετως καταγωγής Μακη.Και θα πατωσουν οι χειρότεροι ασχέτων των γονιδίων τους.
Αυτα για να δεις πόσο απέχεις απο την πραγματικότητα που νομίζεις οτι ανακάλυψεςΕ δε σε βλέπω να παίρνεις και συγκεκριμένες θέσεις ,γενικώς.
Ολο απ έξω απ έξω μου εισαι και καλά κι ωραία.
Η κατάθεση μιας άποψης τσούζει είτε αρέσει σε μερικούς είτε όχι.
Οταν δεν αρέσει το λέμε γενικεύσεις,φασισμό,ισωπεδωτισμό κι άλλες παπαριές.Ετσι σε θελω!Οποιος δεν εχει απόλυτες θεσεις και μπορει να δει και εναλλακτικούς τρόπους ή καταστασεις στο περιβάλλον του,δεν εχει άποψη.
Και όποιος βλέπει μαύρο ή άσπρο ειναι αυτός που βλέπει την πραγματικότητα.
Κούνια που σε κούναγε,αν νομίζεις οτι τσούζουν οι απόψεις σου επειδη λένε την αλήθεια.Τσούζουν γιατι προσβαλουν αδιακρίτως οποιονδηποτε τσουβαλιασες,δικαίως ή αδίκως.
Αλλα τι να λέμε;Σαν του τσουβάλιασμα δεν έχει1.Μπράβο στους Αλβανούς είπα που δουλεύουν .
Βλέπεις τι διαβάζεις?
2.Για το συγκεκριμένο θέμα,όποιος δεν ξεπουλάει την περιουσία του μπαμπα και δεν τρώει τα έτοιμα σαφώς και δεν μπαίνει στο τσουβάλι.
Εσένα τι σε πειράζει?
Το ότι η πλειοψηφεία ή μη λειτουργεί έτσι? -
1.Εσυ τους ξεχωρισες και τους εβαλες σε άλλη κατηγορία απο τους Ελληνες,εμενα κατηγορεις οτι δεν ξερω τι διαβαζω;
2. ετσι,να σε βλέπω να αλλάζεις απόψεις,και να πηγαίνεις με τα νερα του άλλου...μπλα-μπλα....ασπρα λουλούδια....κ.λ.π -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Για να ευθυμήσουμε λίγο θα περιγράψω ένα σύντομο περιστατικό που συνέβη πριν καμιά ώρα στο Praktiker στον Ταύρο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ανυπομονησίας/βιασύνης ανθρώπου χωρίς (εμφανή) λόγο και χωρίς πρακτικό αποτέλεσμα.
Περίμενα στο ταμείο και μπροστά μου ήταν 3-4 πελάτες. Κάποια στιγμή ο κύριος μπροστά μου αλλάζει ουρά και πηγαίνει στου δίπλα ταμείου. Μετά από ένα λεπτό κοιτάω δεξιά μου και δεν τον βλέπω πουθενά. Αυτομάτως κοιτάω πίσω μου και τον βλέπω να περιμένει στην ουρά αμέσως μετά από εμένα (1 χαμένη θέση) . Μετά από 1-2 λεπτά τον ξαναβλέπω στη δεξιά ουρά Τελικά, λίγο πριν έρθει η σειρά μου στο ταμείο τον ξαναχάνω από τα δεξιά μου και τον βλέπω πάλι πίσω μου, αλλά πλέον παρεμβάλλεται μεταξύ μας ένας ακόμα κύριος (2 χαμένες θέσεις)Κλασσική εφαρμογή της Θεωρίας Ουράς (κατα τον Μέρφι)
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Για να ευθυμήσουμε λίγο θα περιγράψω ένα σύντομο περιστατικό που συνέβη πριν καμιά ώρα στο Praktiker στον Ταύρο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ανυπομονησίας/βιασύνης ανθρώπου χωρίς (εμφανή) λόγο και χωρίς πρακτικό αποτέλεσμα.
Περίμενα στο ταμείο και μπροστά μου ήταν 3-4 πελάτες. Κάποια στιγμή ο κύριος μπροστά μου αλλάζει ουρά και πηγαίνει στου δίπλα ταμείου. Μετά από ένα λεπτό κοιτάω δεξιά μου και δεν τον βλέπω πουθενά. Αυτομάτως κοιτάω πίσω μου και τον βλέπω να περιμένει στην ουρά αμέσως μετά από εμένα (1 χαμένη θέση) . Μετά από 1-2 λεπτά τον ξαναβλέπω στη δεξιά ουρά Τελικά, λίγο πριν έρθει η σειρά μου στο ταμείο τον ξαναχάνω από τα δεξιά μου και τον βλέπω πάλι πίσω μου, αλλά πλέον παρεμβάλλεται μεταξύ μας ένας ακόμα κύριος (2 χαμένες θέσεις)Κλασσική εφαρμογή της Θεωρίας Ουράς (κατα τον Μέρφι)
Και για όσους δε σκαμπάζουν από μαθηματικές/οικονομικές/κτλ θεωρίες, μπορεί να θεωρηθεί και κλασική εφαρμογή της
-
Εκοψαν το αυτί φοιτητή σε καυγά
Επίθεση έξω από το κατάστημα που εργάζεται σε κεντρικό σημείο των Ιωαννίνων δέχθηκε νεαρός φοιτητής από έναν πατέρα μαζί με το γιο του. Πάνω στον καυγά, ο πατέρας έκοψε με τα δόντια του το αυτί του φοιτητή.
Ο φοιτητής μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Χατζηκώστα» όπου οι γιατροί διαπίστωσαν ότι ήταν αδύνατη η συγκόλληση.
Οι δράστες είχαν έρθει στο παρελθόν αντιμέτωποι με τον φοιτητή την εποχή που οι δυο τους ήταν υπεύθυνοι σε εργοτάξιο ξενοδοχείου, για την ανέγερση του οποίου αντιδρούσαν οργανώσεις, μέλος της οποίας ήταν ο φοιτητής.
Οι δράστες συνελήφθηκαν. Την υπόθεση ερευνά η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ιωαννίνων.
-

-
Καλοκαιράκι, συναυλία Τσαλιγοπούλου - Κότσιρας.
Είχαμε φτάσει από νωρίς, οπότε είχαμε καθίσει μπροστά μπροστά. 'Πρώτο τραπέζι πίστα'; Αμ' δε! λίγο πριν αρχίσει η συναυλία, κυριούλα μπασμένη, τόση (με το συμπάθιο) και μιας κάποιας τεσπα ηλικίας (άνω των 65 σίγουρα) έφτασε με την καρεκλίτσα της και τσουπ...
Μπροστά μου.
Μέχρι κι ο σεκιουριτάς (ένας άξεστος κοιλαράς, τοπικός Δημοτικός υπάλληλος) ντράπηκε να της μιλήσει. Εμένα, να πω την αλήθεια, δεν με ενοχλούσε γιατί ήταν που ήταν 1,50 μαξ, ήταν και το καρεκλάκι κοντό... το κεφάλι της ήταν λίγο πάνω απ' την κοιλιά μου.
Είχα και μια περιέργεια, τι θέλει η γιαγιά στον Κότσιρα....
Και άρχισε η συναυλία. Ρε, τι σκέρτσο ήταν αυτό; Τι νάζι; Τι χτύπημα; Περισσότερο χτυπιόταν η (καθιστή) θείτσα από τα (όρθια) 15χρονα μπροστά στη σκηνή! Και ... για μια στιγμή ... τι είναι αυτό που πίνει η γριούλα;Δεν υπάρχει αμφιβολία, ρε: Κουβαλάμε ΠΟΛΛΑ καντάρια τρέλα...
-
Aφου δε σου ρίχτηκε μετά για καμμιά.... ξεπέτα, πάλι καλά να λές....!!!
-
Συνοδευόμουν.
-
Με ΠΟΙΑ (ρωταω και στον ενικο και στον πληθυντικο) ειχες παει;
-
ξέρει κανείς η φράση 'κλάστε μας τ' αρχίδια' πως ξεκίνησε και πότε
νόμιζα οτι ήταν πιο 'μοντέρνα'
-
το 1821 σίγουρα χρησιμοποιούταν
-
Οτι οι ήρωες του 1821 ήταν αρκετά βρωμόστομοι είναι γεγονός ιδιαίτερα ο Καραισκάκης κάτι τέτοιες λέξεις ήταν ψωμοτύρι εννοείται πολύ περισσότερο απο μάς σήμερα.
-
Υπάρχει και ρεμπέτικο τραγούδι που λέει 'Μάγκες πιάστε τα γεφύρια, μπάτσοι κλάστε μας τ' @@'.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
ξέρει κανείς η φράση 'κλάστε μας τ' αρχίδια' πως ξεκίνησε και πότενόμιζα οτι ήταν πιο 'μοντέρνα'
Προφανώς βγήκε από εκεί που φαντάζεσαι. Αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη απάντηση σε κάποιον που σε απειλεί με παρά φύσιν συνουσία. Στην ουσία ανταποδίδεις την απειλή με το να αναφέρεις τις φυσιολογικές παρενέργειες...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
ξέρει κανείς η φράση 'κλάστε μας τ' αρχίδια' πως ξεκίνησε και πότε
νόμιζα οτι ήταν πιο 'μοντέρνα'
Προφανώς βγήκε από εκεί που φαντάζεσαι. Αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη απάντηση σε κάποιον που σε απειλεί με παρά φύσιν συνουσία. Στην ουσία ανταποδίδεις την απειλή με το να αναφέρεις τις φυσιολογικές παρενέργειες...
Να τολμήσω να είπω, πως το κλάσιμο, έλαχιστα τρομακτικό εισί, μπροστά στην παρα φύσιν συνουσία;
Όστις τρόμος αφορά της...υπόληψως λόγους, αφού θα έλεγον πως εις τας κυρίας όποτε δοκιμάστηκε, μάλλον επιτυχημένο ήτο, αφού περισσότερη ικανοποίησιν επροκάλείτο παρά τρόμος...
(Ούτε ο Ροϊδης δεν θα τα έγραφε έτσι , φτου φτου μου )
Οι φιλόλογοι, ας δείξουν κατανόηση παρακαλώ όσο γίνεται....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ξέρει κανείς η φράση 'κλάστε μας τ' αρχίδια' πως ξεκίνησε και πότε
νόμιζα οτι ήταν πιο 'μοντέρνα'
Προφανώς βγήκε από εκεί που φαντάζεσαι. Αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη απάντηση σε κάποιον που σε απειλεί με παρά φύσιν συνουσία. Στην ουσία ανταποδίδεις την απειλή με το να αναφέρεις τις φυσιολογικές παρενέργειες...
Να τολμήσω να είπω, πως το κλάσιμο, έλαχιστα τρομακτικό εισί, μπροστά στην παρα φύσιν συνουσία;
Όστις τρόμος αφορά της...υπόληψως λόγους, αφού θα έλεγον πως εις τας κυρίας όποτε δοκιμάστηκε, μάλλον επιτυχημένο ήτο, αφού περισσότερη ικανοποίησιν επροκάλείτο παρά τρόμος...
(Ούτε ο Ροϊδης δεν θα τα έγραφε έτσι , φτου φτου μου )
Οι φιλόλογοι, ας δείξουν κατανόηση παρακαλώ όσο γίνεται....
οι φιλολογοι ας δειξουν αμα θελουν, εγω που δεν ειμαι φιλολογος θα σε κραξω
το εισι(ν) ειναι γ' πλθ προσωπο ρε ξεπλενη συν-θετικε
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Προφανώς βγήκε από εκεί που φαντάζεσαι. Αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη απάντηση σε κάποιον που σε απειλεί με παρά φύσιν συνουσία. Στην ουσία ανταποδίδεις την απειλή με το να αναφέρεις τις φυσιολογικές παρενέργειες...
Η μονη περίπτωση να σου κλάσουν τα @@ είναι 'νορμαλ' συνουσία και οχι η παραφύσην.
Τότε τα @@ πέρνουν θέση μπρόστά από την 'μπουρού'
Η εκφραση ' θα μου κλάσεις τα @@' φανερώνει το μάταιο της πρόσπάθειας ... εαν εγω σε γ@μάω ... δεν αλλαζει και τιποτα εαν μου αντισταθείς κλάνοντας μου τα @@.
Βέβαια όπως όλα τα ρητά , συναντιέται και στην έκφραση της υπερβολής ...'κλάσε μου μια μαντρα @@ '
Το ερωτημα όμως για την χρονική τοποθετηση της ρησης παραμένει ....
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
ξέρει κανείς η φράση 'κλάστε μας τ' αρχίδια' πως ξεκίνησε και πότε
νόμιζα οτι ήταν πιο 'μοντέρνα'
Προφανώς βγήκε από εκεί που φαντάζεσαι. Αποτελεί την πιο ενδεδειγμένη απάντηση σε κάποιον που σε απειλεί με παρά φύσιν συνουσία. Στην ουσία ανταποδίδεις την απειλή με το να αναφέρεις τις φυσιολογικές παρενέργειες...
Να τολμήσω να είπω, πως το κλάσιμο, έλαχιστα τρομακτικό εισί, μπροστά στην παρα φύσιν συνουσία;
Όστις τρόμος αφορά της...υπόληψως λόγους, αφού θα έλεγον πως εις τας κυρίας όποτε δοκιμάστηκε, μάλλον επιτυχημένο ήτο, αφού περισσότερη ικανοποίησιν επροκάλείτο παρά τρόμος...
(Ούτε ο Ροϊδης δεν θα τα έγραφε έτσι , φτου φτου μου )
Οι φιλόλογοι, ας δείξουν κατανόηση παρακαλώ όσο γίνεται....
οι φιλολογοι ας δειξουν αμα θελουν, εγω που δεν ειμαι φιλολογος θα σε κραξω
το εισι(ν) ειναι γ' πλθ προσωπο ρε ξεπλενη συν-θετικε
Κράξε έχεις δίκιο, το έγραψα βιαστικά!
**Εστί ** λοιπόν και φυσικά έχω κι άλλο λάθος όπως βλέπω, έγραψα ικανοποίησιν και ουχί ικανοποίησις, **τρομακτικό **αντί τρομακτικόν, κι όσο θα το ψάχνω, θα βρίσκω! -
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Η μονη περίπτωση να σου κλάσουν τα @@ είναι 'νορμαλ' συνουσία και οχι η παραφύσην.
Τότε τα @@ πέρνουν θέση μπρόστά από την 'μπουρού'
Σωστό και αυτό.
Είναι τρελοί, αυτοί οι Έλληνες...
