-
Ο χρήστης mop26 έγραψε:
Για smart Roadster 115PS 205/45/R16 τι προτείνετε?
Το αυτοκίνητο το οδηγώ στα οριά του και μόνο για βόλτες και όχι για καθημερινές μετακινήσεις Με μια πρόχειρη έρευνα ξεχώρισα τα:
MiBridgestone Potenza S03πραγματικα εξαιρετικο λαστιχο σε ολα του..!για να το ζεστανεις αυτο το λαστιχο με το smart δεν νομιζω να το επιτυχεις ποτε εκτος αν τους βαζεις φωτια καθε φορα πριν ξεκινησεις για βολτα!
Αρα λες για το Bridgestone έτσι?
Αν και σε κάποια άλλα forum διάβασα αρκετά αρνητικές κριτικές. -
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Το φθινόπωρο σκοπεύω να αλλάξω τα Energy που έκλεισαν 3 χρόνια και λέω να ακούσω τις απόψεις σας. Να αναφέρω και το μοντέλο του αυτοκινήτου: Ford Escort του '98 - 75 hp - 1400 κ.εκ. - διαστάσεις ελαστικών: 185/60-14 - Συντελεστής θερμοκρασίας H
....αλλά φαντάζομαι πως από όλες τις κατηγορίες τις υψηλότερες επιδόσεις τις έχουν τα λάστιχα της κατηγορίας Ultra High Performance....
....Ψάχνω να βρω το λάστιχο με τα καλύτερα κρατήματα.
....Τη διάρκεια ζωής έχει ένα λάστιχο δρόμου παντός καιρού της παραπάνω κατηγορίας; Πόσα χιλιόμετρα / χρόνια;
.....Να εμπιστευθώ τα αποτελέσματα του test και να δω αν υπάρχει στην Ελλάδα .....ή έχετε να προτείνετε και κάποιο άλλο αξιολογότερο;Το 'καλύτερα κρατήματα' εξαρτάται από τα λάστιχα αλλά και από το αυτοκίνητο, την ανάρτηση, το δρόμο, τις διάφορες συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού. Τελικά από τον συνδυασμό όλων των παραπάνω και για το λόγο αυτό άλλος προτιμάει ένα λάστιχο ενώ άλλος το κατηγορεί. Σωστά λες ότι τα UHP είναι υψηλών επιδόσεων (αλλά όχι υψηλότερων, εκεί παίζουν τα extreme performance και max performance) αλλά αν ζεις και κυκλοφορείς στην Ελλάδα μάλλον δεν θέλεις τα all season αλλά τα summer (http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... p?type=UHP' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank) Επίσης τα all season θα δυσκολευτείς να τα βρεις στην Ελλάδα αφού απευθύνονται σε άλλα κλίματα και χρήση. Η διάστασή σου θεωρείται πια φτηνή μεν αλλά όχι πεδίο κατάλληλο για να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους τα UHP ελαστικά. Αν δεν βρεις τότε ίσως θα πρέπει να κοιτάξεις στα σκέτα HP summer. Το Η δεν είναι ακριβώς συντελεστής θερμοκρασίας αλλά ταχύτητας (που βέβαια έχει σχέση και με τη θερμοκρασία....). Και μάλλον οποιοδήποτε ελαστικό επιδόσεων θα είναι πιο ανθεκτικό από το H, V το πιθανότερο αλλά μην πτοηθείς.
Η διάρκεια ζωής ενός ελαστικού δρόμου στην Ελλάδα για μένα είναι 2-2,5 χρόνια. Κάπου εκεί ξεραίνονται και γλυστράνε αρκετά, εγώ προτείνω αλλαγή τότε. Αυτό είναι άσχετο από το πόσα χλμ έχουν κάνει (στην Ελλάδα η γλυστερή άσφαλτος δεν φθείρει σχεδόν καθόλου τα ελαστικά). Σε καλή άσφαλτο Αγγλίας φίλος κατάλαβε ότι ήθελε αλλαγή όταν στα 2 χρόνια είδε τα λινά.... τα λάστιχα όμως κρατάγανε καλά ακόμα!
Μπορείς να εμπιστευτείς τα τέστ ότι στις συνθήκες που έγιναν ίσχυαν αυτά που λένε.... Επίσης μπορείς να εμπιστευτείς τα reviews (που δεν είναι test αλλά σχόλια χρηστών) σκεπτόμενος πάλι το ίδιο. Γενικά όμως οι συνθήκες στην ελληνική άσφαλτο είναι τόσο διαφορετικές που οι γνώμες δοκιμών ή χρήσης σε πίστες σε άλλες χώρες δεν είναι εντελώς αντιπροσωπευτικές. Επίσης πολλά εξαρτώνται από αυτοκίνητο, οδηγό κλπ. Για το λόγο αυτό ρωτάμε εδώ, συλλέγουμε απόψεις (θετικές και αρνητικές) μελετάμε και τα τεστ και αποφασίζουμε. Σου θυμίζω ότι οι 4τροχοί έχουν κάνει κάμποσα τεστ που μπορείς να βρεις σε παλιότερα τεύχη ή στο Library των 4Τ.
Καλό θα είναι να πεις και λίγα λόγια για το τί σου αρέσει και τι όχι από αυτά που έχεις τώρα, πώς οδηγάς και τι βελτίωση αποζητάς κλπ κλπ. Αν πάντως θέλεις μεγάλη βελτίωση ίσως θα άξιζε να σκεφτείς αλλαγή ζάντας σε 15άρα. Σε 195/50-15 που είναι μέγεθος αντίστοιχο με το δικό σου έχεις και καλύτερα λάστιχα και σε μεγάλη ποικιλία και όχι ακριβά. (με αντάλλαγμα μείωση άνεσης, το ρίσκο της λακούβας και του πεζοδρομίου, μείωση επιταχύνσεων αλλά και σπιναρίσματος)
Θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά σε 2-3 μαγαζιά να δεις τι υπάρχει στην αγορά σε αυτό το μέγεθος (πχ τα Michelin Exalto II δεν υπάρχουν, υπάρχουν τα Exalto σκέτα και σίγουρα Pirelli 6000, BF Goodrich κάτι και πολλά άλλα) και σε τι τιμές και μετά να το συζητήσεις εδώ. Επίσης να ξέρεις ότι μετά από τα energy προβλέπεται να σου αρέσουν τα επόμενά σου (ακόμα κι αν είναι τα νεότερα energy)! -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Το φθινόπωρο σκοπεύω να αλλάξω τα Energy που έκλεισαν 3 χρόνια και λέω να ακούσω τις απόψεις σας. Να αναφέρω και το μοντέλο του αυτοκινήτου: Ford Escort του '98 - 75 hp - 1400 κ.εκ. - διαστάσεις ελαστικών: 185/60-14 - Συντελεστής θερμοκρασίας H
Γιατί δε ρίχνεις μια ματιά και στα Exalto II που πρότειναν και σε εμένα τα παιδιά πιο πάνω;
Ξαναβγήκαν τα Εxalto; Θα τους ρίξω μια ματιά...
Το φθινόπωρο σκοπεύω να αλλάξω τα Energy που έκλεισαν 3 χρόνια και λέω να ακούσω τις απόψεις σας. Να αναφέρω και το μοντέλο του αυτοκινήτου: Ford Escort του '98 - 75 hp - 1400 κ.εκ. - διαστάσεις ελαστικών: 185/60-14 - Συντελεστής θερμοκρασίας H
....αλλά φαντάζομαι πως από όλες τις κατηγορίες τις υψηλότερες επιδόσεις τις έχουν τα λάστιχα της κατηγορίας Ultra High Performance....
....Ψάχνω να βρω το λάστιχο με τα καλύτερα κρατήματα.
....Τη διάρκεια ζωής έχει ένα λάστιχο δρόμου παντός καιρού της παραπάνω κατηγορίας; Πόσα χιλιόμετρα / χρόνια;
.....Να εμπιστευθώ τα αποτελέσματα του test και να δω αν υπάρχει στην Ελλάδα .....ή έχετε να προτείνετε και κάποιο άλλο αξιολογότερο;Το 'καλύτερα κρατήματα' εξαρτάται από τα λάστιχα αλλά και από το αυτοκίνητο, την ανάρτηση, το δρόμο, τις διάφορες συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού. Τελικά από τον συνδυασμό όλων των παραπάνω και για το λόγο αυτό άλλος προτιμάει ένα λάστιχο ενώ άλλος το κατηγορεί. Σωστά λες ότι τα UHP είναι υψηλών επιδόσεων (αλλά όχι υψηλότερων, εκεί παίζουν τα extreme performance και max performance) αλλά αν ζεις και κυκλοφορείς στην Ελλάδα μάλλον δεν θέλεις τα all season αλλά τα summer (http://www.tirerack.com/tires/surveyres ... p?type=UHP' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank) Επίσης τα all season θα δυσκολευτείς να τα βρεις στην Ελλάδα αφού απευθύνονται σε άλλα κλίματα και χρήση. Η διάστασή σου θεωρείται πια φτηνή μεν αλλά όχι πεδίο κατάλληλο για να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους τα UHP ελαστικά. Αν δεν βρεις τότε ίσως θα πρέπει να κοιτάξεις στα σκέτα HP summer. Το Η δεν είναι ακριβώς συντελεστής θερμοκρασίας αλλά ταχύτητας (που βέβαια έχει σχέση και με τη θερμοκρασία....). Και μάλλον οποιοδήποτε ελαστικό επιδόσεων θα είναι πιο ανθεκτικό από το H, V το πιθανότερο αλλά μην πτοηθείς.
Η διάρκεια ζωής ενός ελαστικού δρόμου στην Ελλάδα για μένα είναι 2-2,5 χρόνια. Κάπου εκεί ξεραίνονται και γλυστράνε αρκετά, εγώ προτείνω αλλαγή τότε. Αυτό είναι άσχετο από το πόσα χλμ έχουν κάνει (στην Ελλάδα η γλυστερή άσφαλτος δεν φθείρει σχεδόν καθόλου τα ελαστικά). Σε καλή άσφαλτο Αγγλίας φίλος κατάλαβε ότι ήθελε αλλαγή όταν στα 2 χρόνια είδε τα λινά.... τα λάστιχα όμως κρατάγανε καλά ακόμα!
Μπορείς να εμπιστευτείς τα τέστ ότι στις συνθήκες που έγιναν ίσχυαν αυτά που λένε.... Επίσης μπορείς να εμπιστευτείς τα reviews (που δεν είναι test αλλά σχόλια χρηστών) σκεπτόμενος πάλι το ίδιο. Γενικά όμως οι συνθήκες στην ελληνική άσφαλτο είναι τόσο διαφορετικές που οι γνώμες δοκιμών ή χρήσης σε πίστες σε άλλες χώρες δεν είναι εντελώς αντιπροσωπευτικές. Επίσης πολλά εξαρτώνται από αυτοκίνητο, οδηγό κλπ. Για το λόγο αυτό ρωτάμε εδώ, συλλέγουμε απόψεις (θετικές και αρνητικές) μελετάμε και τα τεστ και αποφασίζουμε. Σου θυμίζω ότι οι 4τροχοί έχουν κάνει κάμποσα τεστ που μπορείς να βρεις σε παλιότερα τεύχη ή στο Library των 4Τ.
Καλό θα είναι να πεις και λίγα λόγια για το τί σου αρέσει και τι όχι από αυτά που έχεις τώρα, πώς οδηγάς και τι βελτίωση αποζητάς κλπ κλπ. Αν πάντως θέλεις μεγάλη βελτίωση ίσως θα άξιζε να σκεφτείς αλλαγή ζάντας σε 15άρα. Σε 195/50-15 που είναι μέγεθος αντίστοιχο με το δικό σου έχεις και καλύτερα λάστιχα και σε μεγάλη ποικιλία και όχι ακριβά. (με αντάλλαγμα μείωση άνεσης, το ρίσκο της λακούβας και του πεζοδρομίου, μείωση επιταχύνσεων αλλά και σπιναρίσματος)
Θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά σε 2-3 μαγαζιά να δεις τι υπάρχει στην αγορά σε αυτό το μέγεθος (πχ τα Michelin Exalto II δεν υπάρχουν, υπάρχουν τα Exalto σκέτα και σίγουρα Pirelli 6000, BF Goodrich κάτι και πολλά άλλα) και σε τι τιμές και μετά να το συζητήσεις εδώ. Επίσης να ξέρεις ότι μετά από τα energy προβλέπεται να σου αρέσουν τα επόμενά σου (ακόμα κι αν είναι τα νεότερα energy)!Τα summer είναι και βρεγμένο έτσι; Μάλλον τα παρεξήγησα στο σημείο αυτό... (Αν και καμιά φορά πηγαίνω και σε χιόνι, αλλά εντάξει...)
Τώρα σχετικά με το κράτημα. Κρατώντας όλ' αυτά που αναφέρεις σταθερά και αλλάζοντας λάστιχα φυσικά το κράτημα στις στροφές αλλάζει, όπως επίσης και η απόσταση πέδησης. Αμορτισέρ έχω βάλει Bilstein. Όχι κίτρινα αλλά καλά είναι κι αυτά. Οπότε εστιάζω μόνο στο πως θα επηρεάσει το λάστιχο το κράτημα του αυτοκινήτου και φυσικά αναζητώ ότι καλύτερο υπάρχει σε πρόσφυση.
Σχετικά με τις ζάντες δε σκοπεύω να σπαταλήσω χρήματα σε αυτοκίνητο 10ετίας. Εξάλλου με 75hp δεν αξίζει τον κόπο.
Για το συντελεστή ταχύτητας δίκιο έχεις ως προς την ονομασία. Απλά την ώρα που έγραφα σκεφτόμουν τη θερμοκρασία. To Pilot Exalto έβγαινε σε H, αλλά σταμάτησε να βγαίνει με το συντελεστή αυτό και αν δεν κάνω λάθος είχε σταματήσει να βγαίνει και τελείως; Σχετικά με το συντελεστή δε νομίζω ότι πρέπει να ξεπεράσω το H. Γιατί καλό είναι να έχει το λάστιχο καλύτερη πρόσφυση αλλά το θέμα είναι αν δε ζεσταθεί και δεν πιάσει τη μέγιστη δυνατή του πρόσφυση μήπως κάποιο με μικρότερο συντελεστή στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας το ξεπερνάει σε απόδοση; Πάντως συζήταγα με ιδιοκτήτη βουλκανιζατέρ ο οποίος τρέχει και σε αγώνες και μου είπε να μην ανέβω σε μεγαλύτερο συντελεστή ταχύτητας.
Τώρα σχετικά με το τι θέλω από το λάστιχο. Μόνο Michelin έχω χρησιμοποιήσει οπότε δε μπορώ να κάνω συγκρίσεις. Πάντως γνωστός μου που πήγε σε Energy από κάποιο Bridgestone (δε ξέρω ποιο) σε Peugeot 405 δεν έμεινε ικανοποιημένος. Μου 'λεγε ότι δεν κράταγε τόσο καλά το Energy. Παλιά στο Escort φόραγα το Exalto όσο έβγαινε σε H αλλά μετά το αντικατέστησα με το Energy όταν σταμάτησε να βγαίνει στο συγκεκριμένο συντελεστή. Αυτό που ζητάω από το λάστιχο είναι το καλύτερο δυνατό κράτημα (αν και το αυτοκίνητο δεν έχει μεγάλη ιπποδύναμη κάνω πολλά χιλιόμετρα σε ορεινούς δρόμους στους οποίους συναντάω κάθε είδους στροφές) και φυσικά τη μικρότερη δυνατή απόσταση πέδησης (το οποίο είναι και θέμα ασφαλείας).
Μετά από όλο αυτό το κατεβατό περιμένω τις προτάσεις σας!
-
Ο χρήστης cynomad έγραψε:
Για smart Roadster 115PS 205/45/R16 τι προτείνετε?
Το αυτοκίνητο το οδηγώ στα οριά του και μόνο για βόλτες και όχι για καθημερινές μετακινήσεις Με μια πρόχειρη έρευνα ξεχώρισα τα:
MiBridgestone Potenza S03πραγματικα εξαιρετικο λαστιχο σε ολα του..!για να το ζεστανεις αυτο το λαστιχο με το smart δεν νομιζω να το επιτυχεις ποτε εκτος αν τους βαζεις φωτια καθε φορα πριν ξεκινησεις για βολτα!
Αρα λες για το Bridgestone έτσι?
Αν και σε κάποια άλλα forum διάβασα αρκετά αρνητικές κριτικές.ακριβως το αντιθετο σου λεω...τονισα το 03 γιατι ειναι πληρως απαιτητικο ελαστικο στο ζεσταμα του και κατα την γνωμη μου αν το βαλεις δεν θα το ευχαριστηθεις ποτε και ας δουλευεις το smart στα ορια οπως λες!αποψη μου πηγαινε στο Pirelli P zero αν θες να επιλεξεις απο τα 4 που κατεληξες!
-
Ο χρήστης mop26 έγραψε:
Για smart Roadster 115PS 205/45/R16 τι προτείν.........ρνητικές κριτικές.
ακριβως το αντιθετο σου λεω...τονισα το 03 γιατι ειναι πληρως απαιτητικο ελαστικο στο ζεσταμα του και κατα την γνωμη μου αν το βαλεις δεν θα το ευχαριστηθεις ποτε και ας δουλευεις το smart στα ορια οπως λες!αποψη μου πηγαινε στο Pirelli P zero αν θες να επιλεξεις απο τα 4 που κατεληξες!
OK thanks.
Στo 205/45ZR16 83W
το 'Z' τι σημαίνει όσον αφορά τη διάσταση? -
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Σχετικά με το συντελεστή δε νομίζω ότι πρέπει να ξεπεράσω το H. Γιατί καλό είναι να έχει το λάστιχο καλύτερη πρόσφυση αλλά το θέμα είναι αν δε ζεσταθεί και δεν πιάσει τη μέγιστη δυνατή του πρόσφυση μήπως κάποιο με μικρότερο συντελεστή στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας το ξεπερνάει σε απόδοση;Αυτό με το δείκτη ταχύτητας είναι μεγάλη παρανόηση. Τα sport contact 3 που φοράω τώρα έχουν δέικτη W (270km/h). Σε πληροφορώ οτι απο την πρώτη στροφή έχουν αν οχι 100% τότε 95% απόδοση.
Γνώμη μου είναι να μήν διστάσεις να βάλεις ένα καλό λάστιχο επειδή βγαίνει αποκλειστικά σε μεγάλο δείκτη ταχύτητας.
Ένα λάστιχο που δέν αποδίδει καλά σε δείκτη V πχ, αντίστοιχα δέν θα αποδίδει ούτε σε H ούτε σε T.
-
W στο C4 φοράς;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Σχετικά με το συντελεστή δε νομίζω ότι πρέπει να ξεπεράσω το H. Γιατί καλό είναι να έχει το λάστιχο καλύτερη πρόσφυση αλλά το θέμα είναι αν δε ζεσταθεί και δεν πιάσει τη μέγιστη δυνατή του πρόσφυση μήπως κάποιο με μικρότερο συντελεστή στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας το ξεπερνάει σε απόδοση;
Αυτό με το δείκτη ταχύτητας είναι μεγάλη παρανόηση. Τα sport contact 3 που φοράω τώρα έχουν δέικτη W (270km/h). Σε πληροφορώ οτι απο την πρώτη στροφή έχουν αν οχι 100% τότε 95% απόδοση.
Γνώμη μου είναι να μήν διστάσεις να βάλεις ένα καλό λάστιχο επειδή βγαίνει αποκλειστικά σε μεγάλο δείκτη ταχύτητας.
Ένα λάστιχο που δέν αποδίδει καλά σε δείκτη V πχ, αντίστοιχα δέν θα αποδίδει ούτε σε H ούτε σε T.
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι έχεις δίκιο. Σε όλα τα βουλκανιζατέρ μου πρότειναν να μην πάω σε V, αλλά να μείνω σε H. Επιπλέον ο ιδιοκτήτης ενός βουλκανιζατέρ τρέχει σε ράλυ και φαντάζομαι ότι θα έχει κάποια πείρα. Και αυτός μου είπε ότι το V δε θα ζεσταίνεται καλά.
Στο τέλος λες ' Ένα λάστιχο που δέν αποδίδει καλά σε δείκτη V πχ, αντίστοιχα δέν θα αποδίδει ούτε σε H ούτε σε T'. Συμφωνώ με αυτό, αλλά δεν είναι ανάγκη να μιλάμε για το ίδιο λάστιχο. Μπορεί να βάλω το Χ με συντελεστή H και να πιάνω το 100% της απόδοσής του κι ένα καλύτερο Υ με συντελεστή V και να πιάνω το 85%. Δεν είναι σίγουρο ότι το 85% του καλύτερου λάστιχου θα ξεπερνάει το 100% του λιγότερο καλού. Κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο να απαντηθεί. Χρειάζεται μετρήσεις ώστε να συγκρίνουμε νούμερα για να μιλήσουμε με σιγουριά...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
W στο C4 φοράς;Και τα εργοστασιακά Exalto σε δείκτη W ήταν. Δέν βγαίνει χαμηλότερος δείκτης σε 205/50/17.
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι έχεις δίκιο. Σε όλα τα βουλκανιζατέρ μου πρότειναν να μην πάω σε V, αλλά να μείνω σε H. Επιπλέον ο ιδιοκτήτης ενός βουλκανιζατέρ τρέχει σε ράλυ και φαντάζομαι ότι θα έχει κάποια πείρα. Και αυτός μου είπε ότι το V δε θα ζεσταίνεται καλά.Στο τέλος λες ' Ένα λάστιχο που δέν αποδίδει καλά σε δείκτη V πχ, αντίστοιχα δέν θα αποδίδει ούτε σε H ούτε σε T'. Συμφωνώ με αυτό, αλλά δεν είναι ανάγκη να μιλάμε για το ίδιο λάστιχο. Μπορεί να βάλω το Χ με συντελεστή H και να πιάνω το 100% της απόδοσής του κι ένα καλύτερο Υ με συντελεστή V και να πιάνω το 85%. Δεν είναι σίγουρο ότι το 85% του καλύτερου λάστιχου θα ξεπερνάει το 100% του λιγότερο καλού. Κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο να απαντηθεί. Χρειάζεται μετρήσεις ώστε να συγκρίνουμε νούμερα για να μιλήσουμε με σιγουριά...
Γενικά οι λαστιχάδες είναι άτιμη φάρα και μήν τους πολυεμπιστεύεσαι
Συντομα θα βάλω στο αμάξι μου Bridgestone S-02 σε δείκτη Υ (μόνο σε αυτό βγαίνει). Είμαι πολύ περίεργος να δώ ποιά θα είναι η συμπεριφορά τους γιατί κατα γενική ομολογία τα Bridgestone είναι απο τα λάστιχα που θέλουν 'ζέσταμα' για να αποδόσουν ενώ απ την άλλη θεωρείται απο τα κορυφαία σπόρ λάστιχα που υπάρχουν στην αγορά.
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι έχεις δίκιο. Σε όλα τα βουλκανιζατέρ μου πρότειναν να μην πάω σε V, αλλά να μείνω σε H. Επιπλέον ο ιδιοκτήτης ενός βουλκανιζατέρ τρέχει σε ράλυ και φαντάζομαι ότι θα έχει κάποια πείρα. Και αυτός μου είπε ότι το V δε θα ζεσταίνεται καλά.
Παραμύθια της Χαλιμάς, με το συμπάθειο κιόλας!
Πες ότι το αμάξι έχει τελική 225 οπότε ο κατασκευαστής ορίζει δείκτη 'V'. Όμως τα 225 είναι η ΜΕΓΙΣΤΗ ταχύτητα του αυτοκινήτου! Στο 99,9% της ζωής του το αυτοκίνητο (και το λάστιχο) θα κινούνται με τις συνήθεις ταχύτητες! Θα θυσίαζε ποτέ κάποια εταιρεία ελαστικών την απόδοση του ελαστικού στο 99,9% της χρήσης του, μόνο και μόνο για να είναι καλύτερο στο 0,1% (δηλαδή στα 210χ.α.ω και άνω;)
Τα λάστιχα με μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας έχουν απλά ενισχυμένο σκελετό για να αντέχει τις μεγαλύτερες φυγόκεντρες δυνάμεις που ενδεχομένως κάποια στιγμή θα δεχθεί. Γι' αυτό είναι και πιο ακριβά. Η σύνθεση της γόμας ελάχιστα διαφοροποιείται (και αν).
Γνώμη μου: Βάζουμε το 'σωστό' δείκτη ταχύτητας αν δε θέλουμε να πετάμε τα λεφτά μας. Αν όμως αυτός ο δείκτης δεν υπάρχει στο λάστιχο που θέλουμε και υπάρχει μεγαλύτερος (π.χ. το Exalto II σε 185/60-14 βγαίνει μόνο σε 'V' κι όχι σε 'H') δεν υπάρχει κανένας λόγος να διστάσουμε να το βάλουμε. Απλά θα πληρώσουμε άσκοπα τις ενισχύσεις του σκελετού.
-
Ποια άλλα λάστιχα υπάρχουν στην κατηγορία του Michelin Pilot Exalto 185/60-14 V; Υπάρχει κάποιο συγκριτικό γι' αυτά;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι έχεις δίκιο. Σε όλα τα βουλκανιζατέρ μου πρότειναν να μην πάω σε V, αλλά να μείνω σε H. Επιπλέον ο ιδιοκτήτης ενός βουλκανιζατέρ τρέχει σε ράλυ και φαντάζομαι ότι θα έχει κάποια πείρα. Και αυτός μου είπε ότι το V δε θα ζεσταίνεται καλά.
Στο τέλος λες ' Ένα λάστιχο που δέν αποδίδει καλά σε δείκτη V πχ, αντίστοιχα δέν θα αποδίδει ούτε σε H ούτε σε T'. Συμφωνώ με αυτό, αλλά δεν είναι ανάγκη να μιλάμε για το ίδιο λάστιχο. Μπορεί να βάλω το Χ με συντελεστή H και να πιάνω το 100% της απόδοσής του κι ένα καλύτερο Υ με συντελεστή V και να πιάνω το 85%. Δεν είναι σίγουρο ότι το 85% του καλύτερου λάστιχου θα ξεπερνάει το 100% του λιγότερο καλού. Κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο να απαντηθεί. Χρειάζεται μετρήσεις ώστε να συγκρίνουμε νούμερα για να μιλήσουμε με σιγουριά...
Γενικά οι λαστιχάδες είναι άτιμη φάρα και μήν τους πολυεμπιστεύεσαι
Συντομα θα βάλω στο αμάξι μου Bridgestone S-02 σε δείκτη Υ (μόνο σε αυτό βγαίνει). Είμαι πολύ περίεργος να δώ ποιά θα είναι η συμπεριφορά τους γιατί κατα γενική ομολογία τα Bridgestone είναι απο τα λάστιχα που θέλουν 'ζέσταμα' για να αποδόσουν ενώ απ την άλλη θεωρείται απο τα κορυφαία σπόρ λάστιχα που υπάρχουν στην αγορά.
ακουσε φιλε μου,οι μεγαλοι δεικτες θελουν πολυ ωρα να ζεσταθουν και επειδη εγω φοραω Υ(sport contact) σε πληροφορω πως θελουν τουλαχιστον κανα 10λεπτο να πιασουν θερμοκρασια,βεβαια δε με πολυνοιαζει γιατι ζεσταινω το αυτοκινητο μου εκεινη την ωρα..
ομως ακομα και στα μικροφρεναρισματα,αν αυτα γινουν πολυ αποτομα,το αυτοκινητο γλιστραει...
Γενικα αν πηγαινεις χαλαρα δεν παρατηρεις διαφορες,αλλα αν πας να τρεξεις χωρις εχουν ζεσταθει πληρως μπορει να εχεις ασχημες εκπληξεις,πιστεψε με...Παντως ειναι ανουσιο να εχεις μεγαλο δεικτη,εαν δεν τον χρειαζεσαι πραγματικα γιατι ειναι μονο ταλαιπωρια.. εγω σκεφτομαι να παω σε W που ειναι και η 'κοντερισια' μου τελικη μπας και δω βελτιωση,γιατι τα 300 ουτως ή αλλως δε γινεται να τα πιασω ποτε...
Ακομα δε καταλαβα ομως γιατι το αμαξακι μου ειχε απο το εγοστασιο λαστιχα με τοσο μεγαλο δεικτη....
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Ξαναβγήκαν τα Εxalto; Θα τους ρίξω μια ματιά...Στα sites της Michelin τα Exalto, τα Energy και τα Energy Saver είναι αυτά που διατίθενται στη διάσταση αυτή.... οπότε μάλλον τα Exalto πρέπει να βγαίνουν ακόμα.... αν και νόμιζα το αντίθετο!
....εστιάζω μόνο στο πως θα επηρεάσει το λάστιχο το κράτημα του αυτοκινήτου και φυσικά αναζητώ ότι καλύτερο υπάρχει σε πρόσφυση.
....τι θέλω από το λάστιχο. Μόνο Michelin έχω χρησιμοποιήσει οπότε δε μπορώ να κάνω συγκρίσεις. ... Παλιά στο Escort φόραγα το Exalto όσο έβγαινε σε H αλλά μετά το αντικατέστησα με το Energy .... Αυτό που ζητάω από το λάστιχο είναι το καλύτερο δυνατό κράτημα.... και φυσικά τη μικρότερη δυνατή απόσταση πέδησης ....Ένα καλύτερο λάστιχο θα βελτιώσει την πρόσφυση και το φρενάρισμα αλλά το τι θα κάνει στο κράτημα εξαρτάται από πολλά και από σένα, πρακτικά σε κάθε αυτοκίνητο και με κάθε οδηγό το ίδιο λάστιχο μοιάζει διαφορετικό.
Συμφωνώ ότι δεν αξίζει να αλλάξεις ζάντες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά κάποιοι θα το έκαναν...
Το θέλεις καλύτερο σε πρόσφυση στο στεγνό, στο βρεγμένο, σε στροφή, σε σλάλομ, στο φρενάρισμα??? Πού? Για αυτό υπάρχουν πολλά λάστιχα. Πάντως μάλλον δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα η οικονομία, ο θόρυβος και η άνεση!
Έχεις συνηθίσει σε Michelin που έχουν μαλακό σκελετό. Άραγε θα σου άρεσε ένα Bridgestone με πιο σκληρό σκελετό? Θα σου βελτίωνε το τιμόνι (ακρίβεια, πληροφόρηση) αλλά ίσως να σου φαινόταν πιο απόλυτο.... Πιθανόν το αντίθετο να ένιωσε ο φίλος σου. Γενικά τα Energy υστερούσαν σαφώς σε επιδόσεις σε σχέση με ένα σπορτίφ ελαστικό. Αλήθεια πώς σου είχαν φανεί τα Energy μετά από τα Exalto??? Νομίζω είναι σημαντικό να μας το πεις αυτό.
Θέλεις να είναι καλά ελεγχόμενο στο όριο ή προτιμάς πιο ψηλό όριο αλλά χειρότερο έλεγχο εκεί. Και πάει λέγοντας.... Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει το τέλειο λάστιχο για όλους για αυτό συζητάμε, η κατάσταση είναι custom fit και προσπαθούμε να βρούμε το καλύτερο για σένα. -
Εκανα πάλι την ίδια ερώτηση και ίσως γίνομαι κουραστικός
Pirelli P7 έχει βάλει κανείς? Διάσταση 205 55 R16 V ή Η για Golf V ? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ξαναβγήκαν τα Εxalto; Θα τους ρίξω μια ματιά...
Στα sites της Michelin τα Exalto, τα Energy και τα Energy Saver είναι αυτά που διατίθενται στη διάσταση αυτή.... οπότε μάλλον τα Exalto πρέπει να βγαίνουν ακόμα.... αν και νόμιζα το αντίθετο!
....εστιάζω μόνο στο πως θα επηρεάσει το λάστιχο το κράτημα του αυτοκινήτου και φυσικά αναζητώ ότι καλύτερο υπάρχει σε πρόσφυση.
....τι θέλω από το λάστιχο. Μόνο Michelin έχω χρησιμοποιήσει οπότε δε μπορώ να κάνω συγκρίσεις. ... Παλιά στο Escort φόραγα το Exalto όσο έβγαινε σε H αλλά μετά το αντικατέστησα με το Energy .... Αυτό που ζητάω από το λάστιχο είναι το καλύτερο δυνατό κράτημα.... και φυσικά τη μικρότερη δυνατή απόσταση πέδησης ....Ένα καλύτερο λάστιχο θα βελτιώσει την πρόσφυση και το φρενάρισμα αλλά το τι θα κάνει στο κράτημα εξαρτάται από πολλά και από σένα, πρακτικά σε κάθε αυτοκίνητο και με κάθε οδηγό το ίδιο λάστιχο μοιάζει διαφορετικό.
Συμφωνώ ότι δεν αξίζει να αλλάξεις ζάντες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά κάποιοι θα το έκαναν...
Το θέλεις καλύτερο σε πρόσφυση στο στεγνό, στο βρεγμένο, σε στροφή, σε σλάλομ, στο φρενάρισμα??? Πού? Για αυτό υπάρχουν πολλά λάστιχα. Πάντως μάλλον δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα η οικονομία, ο θόρυβος και η άνεση!
Έχεις συνηθίσει σε Michelin που έχουν μαλακό σκελετό. Άραγε θα σου άρεσε ένα Bridgestone με πιο σκληρό σκελετό? Θα σου βελτίωνε το τιμόνι (ακρίβεια, πληροφόρηση) αλλά ίσως να σου φαινόταν πιο απόλυτο.... Πιθανόν το αντίθετο να ένιωσε ο φίλος σου. Γενικά τα Energy υστερούσαν σαφώς σε επιδόσεις σε σχέση με ένα σπορτίφ ελαστικό. Αλήθεια πώς σου είχαν φανεί τα Energy μετά από τα Exalto??? Νομίζω είναι σημαντικό να μας το πεις αυτό.
Θέλεις να είναι καλά ελεγχόμενο στο όριο ή προτιμάς πιο ψηλό όριο αλλά χειρότερο έλεγχο εκεί. Και πάει λέγοντας.... Επειδή ακριβώς δεν υπάρχει το τέλειο λάστιχο για όλους για αυτό συζητάμε, η κατάσταση είναι custom fit και προσπαθούμε να βρούμε το καλύτερο για σένα.Το Exalto που τότε έβγαινε και σε H ήταν πιο θορυβώδες λάστιχο (δε ξέρω αν αυτό ισχύει ακόμη) και σίγουρα πιο αποδοτικό. Το Energy μου φαίνεται πως τώρα που 'χει κλείσει 3 χρόνια έχει χάσει σε πρόσφυση αρκετά σε σχέση με όταν ήταν καινούριο. Δε θυμάμαι αν είχε συμβεί το ίδιο και με το Exalto.
Από κει και πέρα θα συμφωνήσω ότι η διαφορά οφείλεται και στον οδηγό. Ένα λάστιχο που έχει τη δυνατότητα σε ένα χρονομετρημένο γύρο να κατεβάσει το χρόνο π.χ. 2 δεύτερα δε θα επιφέρει την ίδια βελτίωση σε όλους τους οδηγούς. Για το Schumacher η βελτίωση θα είναι 1,9 για τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών 0,5. Αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά οπότε εκεί η βελτίωση στην πρόσφυση θα είναι προκαθορισμένη, ανάλογα με την ποιότητα και τον προγραμματισμό του ηλεκτρονικού βοηθήματος.
Επειδή οι γνώσεις μου περιορίζονται στα Michelin προς το παρόν προσανατολίζομαι σε Michelin Pilot Exalto 185/60-14 V. (Αποφάσισα να πάω σε V από H). Όποιος έχει δει μεγαλύτερη γκάμα εταιριών ας μου δώσει ποια λάστιχα βγάζει η καθεμία στην κατηγορία του Exalto.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ακουσε φιλε μου,οι μεγαλοι δεικτες θελουν πολυ ωρα να ζεσταθουν
Αυτό από πού προκύπτει?
-
Ο χρήστης savvas έγραψε:
ακουσε φιλε μου,οι μεγαλοι δεικτες θελουν πολυ ωρα να ζεσταθουν
Αυτό από πού προκύπτει?
απο την εμπειρια μου,οπως εγραψα παραπανω,τα πρωτα λεπτα τα λαστιχα μου(sport contact 2 με δεικτη Υ) ειναι σα να μην υπαρχουν..
μπορει βεβαια να φταιει και το στυλ του ελαστικου γενικα,αλλα το οτι θελουν ζεσταμα θελουν
Ακομα θυμαμαι κατι μουτρα που πεταξα με 90κατι.... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απο την εμπειρια μου,οπως εγραψα παραπανω,τα πρωτα λεπτα τα λαστιχα μου(sport contact 2 με δεικτη Υ) ειναι σα να μην υπαρχουν..μπορει βεβαια να φταιει και το στυλ του ελαστικου γενικα,αλλα το οτι θελουν ζεσταμα θελουν
Ακομα θυμαμαι κατι μουτρα που πεταξα με 90κατι....Παιδιά, άλλο γλιστράει, άλλο δε ζεσταίνεται κι άλλο δε ζεσταίνεται εξ' αιτίας του δείκτη ταχύτητας!
-
δηλαδη οταν γλιστρας αδικαιολογητα σε μια στροφη που εχεις παρει 10.000 φορες στη ζωη σου εσυ θεωρεις οτι απλα και τυχαια γλιστρησες???δλδ ποιο ειναι το συμπτωμα του κρυου ελαστικου???
Δεν ειμαι και απολυτα σιγουρος αν ο δεικτης ταχυτητας εχει καποια σχεση με αυτο το φαινομενο,αλλα υποπτευομαι πως εχει,μιας και ποτε πριν στη ζωη μου τα λαστιχα μου δεν ειχαν τετοιο θεμα...
Παντως το οτι τα λαστιχα μου δεν αποδιδουν κρυα,ειναι γεγονος
Και λεγοντας αποδιδουν,δεν εννοω να πας να παρεις τσιγαρα,εννοω να το λιωνεις...Οπως εχω ξαναπει ομως,μολις ζεσταθουν ειναι ΘΕΙΚΑ!!!!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....