-
....εισηγείται ο Σουφλιάς. Θα πληρώνονται με βάση τους ρύπους του καθε αυτοκινήτου επιδεικνύοντας την κάρτα καυσαερίων του.
Κριτήριο στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας θα είναι αντί του κυβισμού του κινητήρα η περιβαλλοντική επιβάρυνση, με τη διαδικασία να είναι η ίδια, στο τέλος κάθε έτους από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ. τράπεζες) με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος. Θα ισχύουν για όλες τις κατηγορίες οχημάτων (Ι.Χ., δίκυκλα, φορτηγά κτλ.).
Όπως προβλέπει η μελέτη, θα υπάρχουν τέσσερις κλάσεις οχημάτων ΙΧ και ελαφρών φορτηγών: με μηδενικές ή χαμηλές εκπομπές δεν θα πληρώνουν τέλη, ενώ σε άλλες τρεις κλάσεις, για μέτριες, υψηλές και πολύ υψηλές εκπομπές, θα γίνεται αντίστοιχη κλιμάκωση των τελών.
μακάρι να προχωρήσει...
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8777&pubid=964608
-
....εισηγείται ο Σουφλιάς. Θα πληρώνονται με βάση τους ρύπους του καθε αυτοκινήτου επιδεικνύοντας την κάρτα καυσαερίων του.
Κριτήριο στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας θα είναι αντί του κυβισμού του κινητήρα η περιβαλλοντική επιβάρυνση, με τη διαδικασία να είναι η ίδια, στο τέλος κάθε έτους από πιστοποιημένα σημεία συναλλαγής (π.χ. τράπεζες) με απαραίτητη προϋπόθεση την προσκόμιση της κάρτας ελέγχου καυσαερίων του οχήματος. Θα ισχύουν για όλες τις κατηγορίες οχημάτων (Ι.Χ., δίκυκλα, φορτηγά κτλ.).
Όπως προβλέπει η μελέτη, θα υπάρχουν τέσσερις κλάσεις οχημάτων ΙΧ και ελαφρών φορτηγών: με μηδενικές ή χαμηλές εκπομπές δεν θα πληρώνουν τέλη, ενώ σε άλλες τρεις κλάσεις, για μέτριες, υψηλές και πολύ υψηλές εκπομπές, θα γίνεται αντίστοιχη κλιμάκωση των τελών.
μακάρι να προχωρήσει...
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8777&pubid=964608
-
Πράσινα και οικολογικά μάλλον δεν θα είναι αλλά σίγουρα θα είναι 'ανθυγιεινά' ...
Σχεδόν βέβαιη θεωρείται η αύξηση των ετήσιων τελών κυκλοφορίας των ιδιωτικών επιβατικών αυτοκινήτων, η οποία εάν τελικά ισχύσει θα ανακοινωθεί επίσημα στα μέσα του φθινοπώρου του τρέχοντος έτους .... αναφέρουν ως και συγκεκριμένο αυξητικό ποσοστό: 20%.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=6598
Αν έτσι κλείσει και η φετινή μας χρονιά μαζί με τα αναμενόμενα της εποχής ... θέρμανση, ηλεκτρικό και όλα τα άλλα ... Περαστικά μας!!!
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Ρε παλικάρια, τί σας κάνει να πιστεύετε ότι το αυτοκίνητο θα πάψει να είναι ένα εισπρακτικό μέσο για το κράτος ;;;;;Τί σας κάνει να πιστεύετε ότι ξαφνικά θα εξαφανιστεί η φιλοσοφία δεκαετιών που βλέπει το αυτοκίνητο σαν είδος πολυτελείας και τους ιδιοκτήτες του σαν πορτοφόλια και μόνιμη πηγή εσόδων ;;;;;
Με την επίφαση των «πράσινων» τελών (κ πράσινα άλογα) το υπάρχων σύστημα θα αντικατασταθεί με ένα άλλο που θα κάνει ανακατανομή των φόρων από την μικρή κορυφή στην μεγάλη βάση.
Όπως ακριβώς έγινε και με τον φόρο κατοχής (από τους λίγους με τα πολλά τώρα πληρώνουν οι πολλοί με τα λίγα) έτσι ακριβώς θα γίνει και με τα οχήματα.Άσχετα το πώς θα το ονομάσουν, η κατάληξη αυτή θα είναι.
Αν ο δημόσιως διάλογος γίνει όπως και με το ασφαλιστικό, ειδικά...+10000000000000
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=75&NEWS_DATA_ID=71252
Τα πρώτα ειδοποιητήρια με τις αυξημένες τιμές των τελών κυκλοφορίας, θα καταφτάσουν τον Οκτώβριο…
Πράσινα δεν είναι ... αλλά οι λήπτες των ειδοποιητηρίων σίγουρα θα ... πρασινίσουν!!!
-
Δηλαδή τα €372 πόσο θα πάνε;
-
άκουσα ότι οι 150αρηδες θα γίνουν 180 με 200...
-
Η λογική των πράσινων τελών κυκλοφορίας είναι αυτή της αναδιανομής. Το χρήμα που κερδίσει το Δημόσιο πρέπει να είναι σταθερό. Απλά το πράσινο τέλος θα το παίρνει από τον έχοντα και κατέχοντα όχημα με μεγάλο αποτύπωμα CO2 και θα το επιστρέφει σε αυτούς με πιο οικολογικά οχήματα.
Το πρόβλημα για την ώρα στην ΕΕ είναι πως υπολογίζεται το αποτύπωμα αυτό. Οχήματα που στην κατασκευή τους χρησιμοποιούν πολύ υψηλή και ενεργοβόρα τεχνολογία θα πρέπει κανονικά στην αγορά να φορολογούνται περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι το Prius, το IMA θα πρέπει να φορολογούνται περισσότερο στην αγορά τους από συμβατικά οχήματα. Στη συνέχεια ο πράσινος φόρος στο καύσιμο θα είναι αυτός που θα πριμοδοτεί τα τεχνολογικώς εξελιγμένα οχήματα έναντι αυτών που καίνε περισσότερο.
Βέβαια τα χρήματα (ή μέρος τους) που μπορεί να παρακρατούνται από το χρήστη κατά την αγορά του τεχνολογικά εξελιγμένου οχήματος θα μπορούσαν να επιστραφούν σε αυτόν (ή στον τελικό ιδιοκτήτη) κατά την ανακύκλωση του οπότε το extra κόστος θα ήταν μόνον η χρηματοδότηση του παραπάνω κεφαλαίου.
Πράσινα τέλη κυκλοφορίας που σχετίζονται μόνον με τις εκπομπές που πετυχαίνει ένα όχημα σε έναν κύκλο που απέχει πολύ από την οδηγική πραγματικότητα θα δημιουργούσαν και μόνον στρεβλώσεις.
Άρα σε έναν ιδεατό κόσμο η φορολόγηση θα είχε δύο πτυχές αυτή στην αγορά (offseting the CO2 and pollution during the production process footprint) και κατά τη χρήση (καύσιμα).
Εννοείται βέβαια ότι ακόμα και το μέτρο της φορολόγησης κατά την αγορά μπάζει νερά. Κάποιος θα πρέπει να κάνει την αξιολόγηση των οχημάτων καθώς και των διαδικασιών παραγωγής. Δεν είναι το ίδιο το εργοστάσιο της Toyota-PSA στη Γαλλία που χρησιμοποιεί κάποιες έξυπνες τεχνολογίες που μειώνουν τη μόλυνση στο περιβάλλον και το αποτύπωμα αερίων του θερμοκηπίου με το εργοστάσιο της Mitsubishi που κλείνει 25ετία στην Ολλανδία ή το απαρχιωμένο εργοστάσιο της LADA στη Ρωσία. Και βεβαία τίποτα δεν παραμένει σταθερό στο χρόνο. Έτσι μπορεί το Ειδικός Φόρος Αγοράς ενός οχήματος να είναι μικρός στην αρχή (που είναι μεταξύ των καλύτερων) αλλά να γίνει μεγάλος στο τέλος (που θα είναι τεχνολογικά απαρχιωμένο). Πρακτικά δηλαδή κάθε νέο μοντέλο στην αγορά θα αλλάζει την κατάσταση καθώς θα μεταβάλλεται ο μέσος όρος με αποτέλεσμα κάθε εβδομάδα να αλλάζουν οι τιμές.
Στο χάος αυτό (καθώς και στην πρακτική αδυναμία των Δημοσίων Οργανισμών να ελέγξουν τις διαδικασίες κατασκευής, χωρίς να υπάρχει άλλα προβλήματα) η μόνη λύση είναι τα τέλη κυκλοφορίας για την αντικατάσταση του τέλους αγοράς ακόμα και αν αυτό οδηγήσει σε λύσεις που στο dust-to-dust είναι περισσότερο ρυπογόνες. Εν τω μεταξύ σε περιβαλλοντικό επίπεδο πιο αυστηροί κανόνες θα εξασφαλίσουν οχήματα με μικρότερο αποτύπωμα εκπομπών θερμοκηπίου καθώς και κάθε μορφής ρύπων.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=75&NEWS_DATA_ID=71252Τα πρώτα ειδοποιητήρια με τις αυξημένες τιμές των τελών κυκλοφορίας, θα καταφτάσουν τον Οκτώβριο…
Πράσινα δεν είναι ... αλλά οι λήπτες των ειδοποιητηρίων σίγουρα θα ... πρασινίσουν!!!
Και υποτίθεται ότι συζητάμε για ένα πιο δίκαιο και λογικό σύστημα....
Εν έτη 2008, κι ακόμα είμαστε 'πάνω απ' όλα, τα ΚΥΒΙΚΑ.'Μπράβο στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, έλιωσαν στη δουλειά τα παιδιά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δηλαδή τα €372 πόσο θα πάνε;372€ + 20% = 446,40€ ... μάλλον.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
άκουσα ότι οι 150αρηδες θα γίνουν 180 με 200...Για την ώρα οι 6 κατηγορίες δεν αρκούν. Μάλλον θα πάμε σε 10 κατηγορίες. Μεσοσταθμικά η αύξηση εκτιμάται σε 20% το οποίο είναι και το ποσοστό αύξησης που κατά κύριο λόγο καλύπτει και τον πληθωρισμό (από το 2005 έχουμε να δούμε αύξηση).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
άκουσα ότι οι 150αρηδες θα γίνουν 180 με 200...
Για την ώρα οι 6 κατηγορίες δεν αρκούν. Μάλλον θα πάμε σε 10 κατηγορίες. Μεσοσταθμικά η αύξηση εκτιμάται σε 20% το οποίο είναι και το ποσοστό αύξησης που κατά κύριο λόγο καλύπτει και τον πληθωρισμό (από το 2005 έχουμε να δούμε αύξηση).
νομίζεις....πόσο πλήρωνες την βενζίνη το 2005 και πόσο τώρα; Το κράτος δεν βγαίνει ποτέ χαμένο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
άκουσα ότι οι 150αρηδες θα γίνουν 180 με 200...
Για την ώρα οι 6 κατηγορίες δεν αρκούν. Μάλλον θα πάμε σε 10 κατηγορίες. Μεσοσταθμικά η αύξηση εκτιμάται σε 20% το οποίο είναι και το ποσοστό αύξησης που κατά κύριο λόγο καλύπτει και τον πληθωρισμό (από το 2005 έχουμε να δούμε αύξηση).
νομίζεις....πόσο πλήρωνες την βενζίνη το 2005 και πόσο τώρα; Το κράτος δεν βγαίνει ποτέ χαμένο.
Αντίστοιχα πόσο πληρώνες έναν καφέ τότε και πόσο τώρα. Έτερον εκάτερον. Το κέρδος του Δημοσίου από τον ΦΠΑ στα καύσιμα αναλογικά είναι πολύ μικρότερο των συνεπειών από ολιγοπωλειακές καταστάσεις στα καύσιμα που μειώνουν τη γενική κατανάλωση με αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερες απώλειες εσόδων από το ΦΠΑ.
Εν πάσει περιπτώσει πολλά ακούγονται. Περιμένω να δω.
ΥΣ Το κράτος είναι ο μεγαλύτερος επίσημος κλέφτης. Αυτό είναι γνωστό. Μεγαλύτερος ακόμα και από τις Τράπεζες.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
άκουσα ότι οι 150αρηδες θα γίνουν 180 με 200...
Για την ώρα οι 6 κατηγορίες δεν αρκούν. Μάλλον θα πάμε σε 10 κατηγορίες. Μεσοσταθμικά η αύξηση εκτιμάται σε 20% το οποίο είναι και το ποσοστό αύξησης που κατά κύριο λόγο καλύπτει και τον πληθωρισμό (από το 2005 έχουμε να δούμε αύξηση).
νομίζεις....πόσο πλήρωνες την βενζίνη το 2005 και πόσο τώρα; Το κράτος δεν βγαίνει ποτέ χαμένο.
Αντίστοιχα πόσο πληρώνες έναν καφέ τότε και πόσο τώρα. Έτερον εκάτερον. Το κέρδος του Δημοσίου από τον ΦΠΑ στα καύσιμα αναλογικά είναι πολύ μικρότερο των συνεπειών από ολιγοπωλειακές καταστάσεις στα καύσιμα που μειώνουν τη γενική κατανάλωση με αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερες απώλειες εσόδων από το ΦΠΑ.
Εν πάσει περιπτώσει πολλά ακούγονται. Περιμένω να δω.
ΥΣ Το κράτος είναι ο μεγαλύτερος επίσημος κλέφτης. Αυτό είναι γνωστό. Μεγαλύτερος ακόμα και από τις Τράπεζες.....
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artId=81323
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δηλαδή τα €372 πόσο θα πάνε;
372€ + 20% = 446,40€ ... μάλλον.
Είναι που είναι τελείως παράλογο ένας 2λιτρος ατμοσφαιρικός (π.χ. Fiesta ST) να πληρώνει πάνω από τα διπλάσια τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με έναν 1.8Τ με περισσότερα άλογα και ροπή... 1 Ευρώ τη μέρα [και κάτι ψιλά...] για το 'δικαίωμα να κυκλοφορεί'... Αν φάει κι ένα στρογγυλό +20% [αφού προφανώς του τρέχει το χρήμα απ' τα παντζάκια...] για να κρατηθεί η κλίμακα του συστήματος στα ίδια ακριβοδίκαια επίπεδα που είναι και τώρα (...) προβλέπω η ΝΔ να βγαίνει και για 3η τετραετία χαλαρά...
Το όριο για να βγουν στους δρόμους οι μισθωτοί που δεν τα βγάζουν εύκολα αυτά τα 'τέλη' που καλούνται να πληρώσουν, μαζί με τις αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, στα στεγαστικά, στα βασικά καταναλωτικά αγαθά, κλπ και ν'αρχίσουν να σπάνε εφορίες και ό,τι άλλο βρουν μπροστά τους, άραγε, ποιο να είναι?...
-
δηλ πλέον τα μαξ τέλη θα είναι 580 απο 2358κκ - οο?
θα υπάρξουν υποκατηγοριοποιήσεις του απείρου? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δηλ πλέον τα μαξ τέλη θα είναι 580 απο 2358κκ - οο?
θα υπάρξουν υποκατηγοριοποιήσεις του απείρου?στο α όχι στο β ναί!
Πιο κάτω θα υπάρξει μία ακόμα κατηγορία και άλλες 3 μετά τα 2.5 λίτρα.....
-
http://auto.howstuffworks.com/electric- ... /printable
-
τώρα είπε στο Μεγκα ότι δεν θα αυξηθούν φέτος τα τέλη.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τώρα είπε στο Μεγκα ότι δεν θα αυξηθούν φέτος τα τέλη.Μάλλον τελικά μας προετοίμασαν για του χρόνου. Για φέτος την γλυτώσαμε!!!
Πράσινα τέλη κυκλοφορίας