-
Για να μη χαλάσουμε το θέμα των λιπαντικών, το μεταφέρω εδώ:
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στις χαμηλές ταχύτητες το αμάξι μου κάνει έναν περίεργο θόρυβο που υποθέτω προέρχεται απο το σασμάν/διαφορικό. Ακούστε εδώ στο 4:40 σε αυτό το video: http://www.youtube.com/watch?v=hW5h5hUpKfk.Λέτε να διορθωθεί με καμια καλή βαλβολίνη? Ακόμα έχει τις εργοστασιακές. Το κιβώτιο είναι νομίζω το BE4.
Τον θόρυβο τον παρατήρησα πρώτη φορά όταν έβγαλα το πλαστικό κάλυμα της μηχανής. Το αμάξι ήταν δύο-τριών μηνών τότε. Μάλλον το κάλυμα έκοβε τον θόρυβο αλλά μπορεί να ήταν και τυχαίο.
Έχω την εντύπωση οτι έχει αρχίσει τώρα τελευταία να τον κάνει πιό έντονα, σύν οτι και ο επιλογέας κάνει κάτι κολπάκια.
Και τις 2 φορές στο έκανε μετά το φρενάρισμα, στο φορτηγό, και πρίν, νομίζω στο 04.23, ο θόρυβος ακούγετε σύμφωνα με την περιστροφή του τροχού σου, πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σου, ίσως βρίσκει το εσωτερικό μέρος του τακακιού στον δίσκο, πολλές φορές συμβαίνει να τρώγεται πολύ το ένα τακάκι στην μία δαγκάνα, αν αυτή κολλάει και δεν επιστρέφει, οπότε με μια ματιά που ρίχνουμε έξω από την ζάντα ίσως βλέποντας τον λάθος τροχό, και ότι έχουν ακόμα ψωμί τα τακάκια υσηχάζουμε, αλλά το ένα να είναι σίδερο, να έχει φαγωθεί τελείως, και επειδή στις μονοπίστονες δαγκάνες το εξωτερικό τακάκι δεν έχει καλώδιο, αν κολλάει η δαγκάνα, αυτό τρώγεται σε ρυθμούς 10πλάσιους από τα άλλα.
Επίσης αποκλείω να είναι μπιλιοφόρος. Έτσι κάνει ο χαλασμένος μπιλιοφόρος σε τελείως στριμμένο το τιμόνι και επιταχύνεις από 1η ή 2α, και όχι στην ευθεία, επίσης άν είναι διαλυμένος μπορεί να ακούγεται και στην ευθεία, αλλά ακούγεται πάντα, όχι μία στις τόσες.
Δεν νομίζω ότι είναι σαζμάν, ή μπιλιοφόρος από ότι άκουσα, είναι φρένα. Ενημέρωσε μας.
Τράβηξα καινούριο βίντεο οπου ο ήχος ακούγεται πιό καθαρά και περιμένω να ανέβει στο Youtube.
Δέν πιστεύω οτι είναι φρένα ή μπιλιοφόροι γιατί όταν βάζω νεκρά ο ήχος εξαφανίζεται. Ακούγεται πιό έντονα με 1η - 2α και λιγότερο με τις άλλες ταχύτητες. Επίσης ακούγεται πιό έντονα κατα την επιτάχυνση και κατα την επιβράδυνση με τη μηχανή. Όταν διατηρώ σταθερή ταχύτητα ελλατώνεται.
-
Για να μη χαλάσουμε το θέμα των λιπαντικών, το μεταφέρω εδώ:
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στις χαμηλές ταχύτητες το αμάξι μου κάνει έναν περίεργο θόρυβο που υποθέτω προέρχεται απο το σασμάν/διαφορικό. Ακούστε εδώ στο 4:40 σε αυτό το video: http://www.youtube.com/watch?v=hW5h5hUpKfk.Λέτε να διορθωθεί με καμια καλή βαλβολίνη? Ακόμα έχει τις εργοστασιακές. Το κιβώτιο είναι νομίζω το BE4.
Τον θόρυβο τον παρατήρησα πρώτη φορά όταν έβγαλα το πλαστικό κάλυμα της μηχανής. Το αμάξι ήταν δύο-τριών μηνών τότε. Μάλλον το κάλυμα έκοβε τον θόρυβο αλλά μπορεί να ήταν και τυχαίο.
Έχω την εντύπωση οτι έχει αρχίσει τώρα τελευταία να τον κάνει πιό έντονα, σύν οτι και ο επιλογέας κάνει κάτι κολπάκια.
Και τις 2 φορές στο έκανε μετά το φρενάρισμα, στο φορτηγό, και πρίν, νομίζω στο 04.23, ο θόρυβος ακούγετε σύμφωνα με την περιστροφή του τροχού σου, πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σου, ίσως βρίσκει το εσωτερικό μέρος του τακακιού στον δίσκο, πολλές φορές συμβαίνει να τρώγεται πολύ το ένα τακάκι στην μία δαγκάνα, αν αυτή κολλάει και δεν επιστρέφει, οπότε με μια ματιά που ρίχνουμε έξω από την ζάντα ίσως βλέποντας τον λάθος τροχό, και ότι έχουν ακόμα ψωμί τα τακάκια υσηχάζουμε, αλλά το ένα να είναι σίδερο, να έχει φαγωθεί τελείως, και επειδή στις μονοπίστονες δαγκάνες το εξωτερικό τακάκι δεν έχει καλώδιο, αν κολλάει η δαγκάνα, αυτό τρώγεται σε ρυθμούς 10πλάσιους από τα άλλα.
Επίσης αποκλείω να είναι μπιλιοφόρος. Έτσι κάνει ο χαλασμένος μπιλιοφόρος σε τελείως στριμμένο το τιμόνι και επιταχύνεις από 1η ή 2α, και όχι στην ευθεία, επίσης άν είναι διαλυμένος μπορεί να ακούγεται και στην ευθεία, αλλά ακούγεται πάντα, όχι μία στις τόσες.
Δεν νομίζω ότι είναι σαζμάν, ή μπιλιοφόρος από ότι άκουσα, είναι φρένα. Ενημέρωσε μας.
Τράβηξα καινούριο βίντεο οπου ο ήχος ακούγεται πιό καθαρά και περιμένω να ανέβει στο Youtube.
Δέν πιστεύω οτι είναι φρένα ή μπιλιοφόροι γιατί όταν βάζω νεκρά ο ήχος εξαφανίζεται. Ακούγεται πιό έντονα με 1η - 2α και λιγότερο με τις άλλες ταχύτητες. Επίσης ακούγεται πιό έντονα κατα την επιτάχυνση και κατα την επιβράδυνση με τη μηχανή. Όταν διατηρώ σταθερή ταχύτητα ελλατώνεται.
-
Για να μη χαλάσουμε το θέμα των λιπαντικών, το μεταφέρω εδώ:
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Στις χαμηλές ταχύτητες το αμάξι μου κάνει έναν περίεργο θόρυβο που υποθέτω προέρχεται απο το σασμάν/διαφορικό. Ακούστε εδώ στο 4:40 σε αυτό το video: http://www.youtube.com/watch?v=hW5h5hUpKfk.Λέτε να διορθωθεί με καμια καλή βαλβολίνη? Ακόμα έχει τις εργοστασιακές. Το κιβώτιο είναι νομίζω το BE4.
Τον θόρυβο τον παρατήρησα πρώτη φορά όταν έβγαλα το πλαστικό κάλυμα της μηχανής. Το αμάξι ήταν δύο-τριών μηνών τότε. Μάλλον το κάλυμα έκοβε τον θόρυβο αλλά μπορεί να ήταν και τυχαίο.
Έχω την εντύπωση οτι έχει αρχίσει τώρα τελευταία να τον κάνει πιό έντονα, σύν οτι και ο επιλογέας κάνει κάτι κολπάκια.
Και τις 2 φορές στο έκανε μετά το φρενάρισμα, στο φορτηγό, και πρίν, νομίζω στο 04.23, ο θόρυβος ακούγετε σύμφωνα με την περιστροφή του τροχού σου, πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σου, ίσως βρίσκει το εσωτερικό μέρος του τακακιού στον δίσκο, πολλές φορές συμβαίνει να τρώγεται πολύ το ένα τακάκι στην μία δαγκάνα, αν αυτή κολλάει και δεν επιστρέφει, οπότε με μια ματιά που ρίχνουμε έξω από την ζάντα ίσως βλέποντας τον λάθος τροχό, και ότι έχουν ακόμα ψωμί τα τακάκια υσηχάζουμε, αλλά το ένα να είναι σίδερο, να έχει φαγωθεί τελείως, και επειδή στις μονοπίστονες δαγκάνες το εξωτερικό τακάκι δεν έχει καλώδιο, αν κολλάει η δαγκάνα, αυτό τρώγεται σε ρυθμούς 10πλάσιους από τα άλλα.
Επίσης αποκλείω να είναι μπιλιοφόρος. Έτσι κάνει ο χαλασμένος μπιλιοφόρος σε τελείως στριμμένο το τιμόνι και επιταχύνεις από 1η ή 2α, και όχι στην ευθεία, επίσης άν είναι διαλυμένος μπορεί να ακούγεται και στην ευθεία, αλλά ακούγεται πάντα, όχι μία στις τόσες.
Δεν νομίζω ότι είναι σαζμάν, ή μπιλιοφόρος από ότι άκουσα, είναι φρένα. Ενημέρωσε μας.
Τράβηξα καινούριο βίντεο οπου ο ήχος ακούγεται πιό καθαρά και περιμένω να ανέβει στο Youtube.
Δέν πιστεύω οτι είναι φρένα ή μπιλιοφόροι γιατί όταν βάζω νεκρά ο ήχος εξαφανίζεται. Ακούγεται πιό έντονα με 1η - 2α και λιγότερο με τις άλλες ταχύτητες. Επίσης ακούγεται πιό έντονα κατα την επιτάχυνση και κατα την επιβράδυνση με τη μηχανή. Όταν διατηρώ σταθερή ταχύτητα ελλατώνεται.
-
Το βίντεο είναι εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=GmSKDkIIQDU
Ο θόρυβος ξεκινάει κάπου στα 15km/h μετά επιταγχύνοντας κόβει λίγο και γύρω στα 30 τρελαίνεται!
-
Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;
-
αν ηταν γερμανικο του γνωστου οικου θα σου λεγα οτι την εκατσες...
απορω πως δεν το χεις παει ακομα..
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;Ναι, ο ήχος εξαφανίζεται.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;
Ναι, ο ήχος εξαφανίζεται.
Δεν μου το ξεκαθαρίζεις;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;Ρουλεμαν συμπλεκτη;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;
Ναι, ο ήχος εξαφανίζεται.
Δεν μου το ξεκαθαρίζεις;
Σορυ! Εννοώ οτι και στις δύο περιπτώσεις (νεκρά ή πατημένος συμπλέκτης και ταχύτητα) ο ήχος σταματάει.
-
αμα ηταν ρουλεμαν συμπλεκτη θα το καταλαβαινες στο τρανταγμα στην πατουσα καθε φορα που θα το πατουσες
τουλαχιστον σε μηχανικο συμπλεκτη, με ντιζα
τωρα σε υδραυλικο δεν ξερω αμα ειναι τοσο εμφανεςdog εκανες κανιβαλιες ή ετσι στο ασχετο συνεβη?
-
Και κάτι τελευταίο. Όταν κινείσαι και ακούγεται ο θόρυβος χωρίς να μειώσεις ταχύτητα και πατήσεις συμπλέκτη σταματάει;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Και κάτι τελευταίο. Όταν κινείσαι και ακούγεται ο θόρυβος χωρίς να μειώσεις ταχύτητα και πατήσεις συμπλέκτη σταματάει;Ναι
-
εμεις ειχαμε προβλημα στη 3η του λεον οταν το αφηνες χωρις γκαζι..
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Και κάτι τελευταίο. Όταν κινείσαι και ακούγεται ο θόρυβος χωρίς να μειώσεις ταχύτητα και πατήσεις συμπλέκτη σταματάει;
Ναι
Λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω αλλά μάλλον την έχει κάνει ρουλεμάν του κιβωτίου σου, προφανώς στον πρωτεύοντα άξονα. Υπάρχουν πρόσθετα που θα εξαφανίσουν τον θόρυβο και θα αναβάλουν τη διαδικασία αλλά δεν την γλυτώνεις. Μιλάμε φυσικά για κατέβασμα και λύσιμο για αλλαγή του ρουλεμάν.
-
Και άλλο πρόβλημα. Μέχρι πρότινως το έκανε πολύ αραιά και πού, πλέον είναι μόνιμο: Η πέμπτη δέν βγαίνει! Τραβώντας το λεβιέ προς τη νεκρά νιώθεις οτι είναι πολύ ελαφρύς και αν εκείνη τη στιγμή αφήσω το συμπλέκτη η πέμπτη είναι ακόμα επιλεγμένη! Θέλει αρκετό παίξιμο αριστερά-δεξια πάνω-κάτω του λεβιέ για να βγεί η πέμπτη.
Αυτό το κάνει μόνο με την πέμπτη, όλες οι άλλες ταχύτητες μπαίνουν και βγαίνουν κανονικά.
Γενικά η όλη φάση φαίνεται σαν η κόντρα κάποιας ντίζας να έχει φύγει ή να έχει σπάσει και λογικά δέν έχει σχέση με το πρόβλημα του θορύβου. Σήμερα έβγαλα την κεντρική κονσόλα και όλες οι ντίζες, τα μπαλάκια τους και οι βάσεις φαίνονταν εντάξει. Αύριο θα το σηκώσω να τις δώ και απο τη μεριά του σαζμάν. Αν τελικά δέν φταίει κάτι με τις ντίζες τότε μιλάμε για χοντρό πρόβλημα με το σαζμάν. Ευτυχώς που είναι ακόμα στην εγγύηση.
-
Εγώ πάντως απορώ γιατί δεν το πάς στο συνεργείο τόσο καιρο.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Και άλλο πρόβλημα. Μέχρι πρότινως το έκανε πολύ αραιά και πού, πλέον είναι μόνιμο: Η πέμπτη δέν βγαίνει! Τραβώντας το λεβιέ προς τη νεκρά νιώθεις οτι είναι πολύ ελαφρύς και αν εκείνη τη στιγμή αφήσω το συμπλέκτη η πέμπτη είναι ακόμα επιλεγμένη! Θέλει αρκετό παίξιμο αριστερά-δεξια πάνω-κάτω του λεβιέ για να βγεί η πέμπτη.Αυτό το κάνει μόνο με την πέμπτη, όλες οι άλλες ταχύτητες μπαίνουν και βγαίνουν κανονικά.
Γενικά η όλη φάση φαίνεται σαν η κόντρα κάποιας ντίζας να έχει φύγει ή να έχει σπάσει και λογικά δέν έχει σχέση με το πρόβλημα του θορύβου. Σήμερα έβγαλα την κεντρική κονσόλα και όλες οι ντίζες, τα μπαλάκια τους και οι βάσεις φαίνονταν εντάξει. Αύριο θα το σηκώσω να τις δώ και απο τη μεριά του σαζμάν. Αν τελικά δέν φταίει κάτι με τις ντίζες τότε μιλάμε για χοντρό πρόβλημα με το σαζμάν.** Ευτυχώς που είναι ακόμα στην εγγύηση.**
Το σασμάν σου έχει διαλύσει ΤΕΛΕΊΩΣ το ρουλεμάν που βρίσκετε πίσω στην ουρά του σασμάν στον άξονα της 5ης.
Επειδή τόσο καιρό το έγραψές στα παπάρια σου πιθανόν να έχει φάει και το κόμπλερ της 5ης.
Εγώ προσωπικά αν ήμουν αντιπροσωπεία δεν πρόκειτε να το κάλυπτα στην εγγύηση.
Απόδειξη?
Το ρουλεμάν δεν φτάνει σε αυτή την κατάσταση ,με το καλημέρα.
Το άφησες,το έπαιξες ελληνάρας μάστορας και όταν έφτασε ο κόμπος στο χτένιι και μεγάλωσε φυσικά η ζημιά------->στο συνεργείο και η πλάκα είναι ότι θα φωνάζουμε κι από πάνω------->το κολωάμαξο κλπ κλπ. -
Mιας και εχεις συνεργειο θες να μας πεις ποσες θειτσες ή μπαρμπαδες δεν καταλαβαινουν τπτ ούτε ακουν τους διαφορους θορυβους? Δλδ αν ερχοτανε ενας πελατης με αυτο το προβλημα 75 ετων με ακουστικα βαρυκοηας θα του το καληπτες?
-
ο dog80 είναι 75 ετών?
Οταν βουίζει ρουλεμάν (κιβωτίου ή τροχού) σε παίρνει τ' αυτιά.Αν δεν μπορεί κάποιος να το αντιληφθεί είναι επικίνδυνος ως οδηγός.
Ο ίδιος επικίνδυνος οδηγός όμως απ την άλλη όμως παίρνει μέρος σε διάφορα γκάλοπ/έρευνες και εκφέρει ευθαρσώς την ανύπαρκτη άποψή του για το........αυτοκίνητο!
Απ τη στιγμή που λύνει κάποιος ντίζες/καλύματα/κονσόλες κλπ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ του τι κάνει και τι πρόβλημα έχει το αμάξι.Τα υπόλοιπα νεοελληνικά τα ακούω βερεσέ.
Πρόβλημα με κιβώτιο C4