Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με κιβώτιο C4
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με κιβώτιο C4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    116
    822
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Για να μη χαλάσουμε το θέμα των λιπαντικών, το μεταφέρω εδώ:

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Στις χαμηλές ταχύτητες το αμάξι μου κάνει έναν περίεργο θόρυβο που υποθέτω προέρχεται απο το σασμάν/διαφορικό. Ακούστε εδώ στο 4:40 σε αυτό το video: http://www.youtube.com/watch?v=hW5h5hUpKfk.

      Λέτε να διορθωθεί με καμια καλή βαλβολίνη? Ακόμα έχει τις εργοστασιακές. Το κιβώτιο είναι νομίζω το BE4.

      Τον θόρυβο τον παρατήρησα πρώτη φορά όταν έβγαλα το πλαστικό κάλυμα της μηχανής. Το αμάξι ήταν δύο-τριών μηνών τότε. Μάλλον το κάλυμα έκοβε τον θόρυβο αλλά μπορεί να ήταν και τυχαίο.

      Έχω την εντύπωση οτι έχει αρχίσει τώρα τελευταία να τον κάνει πιό έντονα, σύν οτι και ο επιλογέας κάνει κάτι κολπάκια.

      Και τις 2 φορές στο έκανε μετά το φρενάρισμα, στο φορτηγό, και πρίν, νομίζω στο 04.23, ο θόρυβος ακούγετε σύμφωνα με την περιστροφή του τροχού σου, πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σου, ίσως βρίσκει το εσωτερικό μέρος του τακακιού στον δίσκο, πολλές φορές συμβαίνει να τρώγεται πολύ το ένα τακάκι στην μία δαγκάνα, αν αυτή κολλάει και δεν επιστρέφει, οπότε με μια ματιά που ρίχνουμε έξω από την ζάντα ίσως βλέποντας τον λάθος τροχό, και ότι έχουν ακόμα ψωμί τα τακάκια υσηχάζουμε, αλλά το ένα να είναι σίδερο, να έχει φαγωθεί τελείως, και επειδή στις μονοπίστονες δαγκάνες το εξωτερικό τακάκι δεν έχει καλώδιο, αν κολλάει η δαγκάνα, αυτό τρώγεται σε ρυθμούς 10πλάσιους από τα άλλα.

      Επίσης αποκλείω να είναι μπιλιοφόρος. Έτσι κάνει ο χαλασμένος μπιλιοφόρος σε τελείως στριμμένο το τιμόνι και επιταχύνεις από 1η ή 2α, και όχι στην ευθεία, επίσης άν είναι διαλυμένος μπορεί να ακούγεται και στην ευθεία, αλλά ακούγεται πάντα, όχι μία στις τόσες.

      Δεν νομίζω ότι είναι σαζμάν, ή μπιλιοφόρος από ότι άκουσα, είναι φρένα. Ενημέρωσε μας.

      Τράβηξα καινούριο βίντεο οπου ο ήχος ακούγεται πιό καθαρά και περιμένω να ανέβει στο Youtube.

      Δέν πιστεύω οτι είναι φρένα ή μπιλιοφόροι γιατί όταν βάζω νεκρά ο ήχος εξαφανίζεται. Ακούγεται πιό έντονα με 1η - 2α και λιγότερο με τις άλλες ταχύτητες. Επίσης ακούγεται πιό έντονα κατα την επιτάχυνση και κατα την επιβράδυνση με τη μηχανή. Όταν διατηρώ σταθερή ταχύτητα ελλατώνεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dog80 last edited by

        Για να μη χαλάσουμε το θέμα των λιπαντικών, το μεταφέρω εδώ:

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
        Στις χαμηλές ταχύτητες το αμάξι μου κάνει έναν περίεργο θόρυβο που υποθέτω προέρχεται απο το σασμάν/διαφορικό. Ακούστε εδώ στο 4:40 σε αυτό το video: http://www.youtube.com/watch?v=hW5h5hUpKfk.

        Λέτε να διορθωθεί με καμια καλή βαλβολίνη? Ακόμα έχει τις εργοστασιακές. Το κιβώτιο είναι νομίζω το BE4.

        Τον θόρυβο τον παρατήρησα πρώτη φορά όταν έβγαλα το πλαστικό κάλυμα της μηχανής. Το αμάξι ήταν δύο-τριών μηνών τότε. Μάλλον το κάλυμα έκοβε τον θόρυβο αλλά μπορεί να ήταν και τυχαίο.

        Έχω την εντύπωση οτι έχει αρχίσει τώρα τελευταία να τον κάνει πιό έντονα, σύν οτι και ο επιλογέας κάνει κάτι κολπάκια.

        Και τις 2 φορές στο έκανε μετά το φρενάρισμα, στο φορτηγό, και πρίν, νομίζω στο 04.23, ο θόρυβος ακούγετε σύμφωνα με την περιστροφή του τροχού σου, πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σου, ίσως βρίσκει το εσωτερικό μέρος του τακακιού στον δίσκο, πολλές φορές συμβαίνει να τρώγεται πολύ το ένα τακάκι στην μία δαγκάνα, αν αυτή κολλάει και δεν επιστρέφει, οπότε με μια ματιά που ρίχνουμε έξω από την ζάντα ίσως βλέποντας τον λάθος τροχό, και ότι έχουν ακόμα ψωμί τα τακάκια υσηχάζουμε, αλλά το ένα να είναι σίδερο, να έχει φαγωθεί τελείως, και επειδή στις μονοπίστονες δαγκάνες το εξωτερικό τακάκι δεν έχει καλώδιο, αν κολλάει η δαγκάνα, αυτό τρώγεται σε ρυθμούς 10πλάσιους από τα άλλα.

        Επίσης αποκλείω να είναι μπιλιοφόρος. Έτσι κάνει ο χαλασμένος μπιλιοφόρος σε τελείως στριμμένο το τιμόνι και επιταχύνεις από 1η ή 2α, και όχι στην ευθεία, επίσης άν είναι διαλυμένος μπορεί να ακούγεται και στην ευθεία, αλλά ακούγεται πάντα, όχι μία στις τόσες.

        Δεν νομίζω ότι είναι σαζμάν, ή μπιλιοφόρος από ότι άκουσα, είναι φρένα. Ενημέρωσε μας.

        Τράβηξα καινούριο βίντεο οπου ο ήχος ακούγεται πιό καθαρά και περιμένω να ανέβει στο Youtube.

        Δέν πιστεύω οτι είναι φρένα ή μπιλιοφόροι γιατί όταν βάζω νεκρά ο ήχος εξαφανίζεται. Ακούγεται πιό έντονα με 1η - 2α και λιγότερο με τις άλλες ταχύτητες. Επίσης ακούγεται πιό έντονα κατα την επιτάχυνση και κατα την επιβράδυνση με τη μηχανή. Όταν διατηρώ σταθερή ταχύτητα ελλατώνεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Για να μη χαλάσουμε το θέμα των λιπαντικών, το μεταφέρω εδώ:

          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
          Στις χαμηλές ταχύτητες το αμάξι μου κάνει έναν περίεργο θόρυβο που υποθέτω προέρχεται απο το σασμάν/διαφορικό. Ακούστε εδώ στο 4:40 σε αυτό το video: http://www.youtube.com/watch?v=hW5h5hUpKfk.

          Λέτε να διορθωθεί με καμια καλή βαλβολίνη? Ακόμα έχει τις εργοστασιακές. Το κιβώτιο είναι νομίζω το BE4.

          Τον θόρυβο τον παρατήρησα πρώτη φορά όταν έβγαλα το πλαστικό κάλυμα της μηχανής. Το αμάξι ήταν δύο-τριών μηνών τότε. Μάλλον το κάλυμα έκοβε τον θόρυβο αλλά μπορεί να ήταν και τυχαίο.

          Έχω την εντύπωση οτι έχει αρχίσει τώρα τελευταία να τον κάνει πιό έντονα, σύν οτι και ο επιλογέας κάνει κάτι κολπάκια.

          Και τις 2 φορές στο έκανε μετά το φρενάρισμα, στο φορτηγό, και πρίν, νομίζω στο 04.23, ο θόρυβος ακούγετε σύμφωνα με την περιστροφή του τροχού σου, πιστεύω ότι είναι από τα φρένα σου, ίσως βρίσκει το εσωτερικό μέρος του τακακιού στον δίσκο, πολλές φορές συμβαίνει να τρώγεται πολύ το ένα τακάκι στην μία δαγκάνα, αν αυτή κολλάει και δεν επιστρέφει, οπότε με μια ματιά που ρίχνουμε έξω από την ζάντα ίσως βλέποντας τον λάθος τροχό, και ότι έχουν ακόμα ψωμί τα τακάκια υσηχάζουμε, αλλά το ένα να είναι σίδερο, να έχει φαγωθεί τελείως, και επειδή στις μονοπίστονες δαγκάνες το εξωτερικό τακάκι δεν έχει καλώδιο, αν κολλάει η δαγκάνα, αυτό τρώγεται σε ρυθμούς 10πλάσιους από τα άλλα.

          Επίσης αποκλείω να είναι μπιλιοφόρος. Έτσι κάνει ο χαλασμένος μπιλιοφόρος σε τελείως στριμμένο το τιμόνι και επιταχύνεις από 1η ή 2α, και όχι στην ευθεία, επίσης άν είναι διαλυμένος μπορεί να ακούγεται και στην ευθεία, αλλά ακούγεται πάντα, όχι μία στις τόσες.

          Δεν νομίζω ότι είναι σαζμάν, ή μπιλιοφόρος από ότι άκουσα, είναι φρένα. Ενημέρωσε μας.

          Τράβηξα καινούριο βίντεο οπου ο ήχος ακούγεται πιό καθαρά και περιμένω να ανέβει στο Youtube.

          Δέν πιστεύω οτι είναι φρένα ή μπιλιοφόροι γιατί όταν βάζω νεκρά ο ήχος εξαφανίζεται. Ακούγεται πιό έντονα με 1η - 2α και λιγότερο με τις άλλες ταχύτητες. Επίσης ακούγεται πιό έντονα κατα την επιτάχυνση και κατα την επιβράδυνση με τη μηχανή. Όταν διατηρώ σταθερή ταχύτητα ελλατώνεται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dog80 last edited by

            Το βίντεο είναι εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=GmSKDkIIQDU

            Ο θόρυβος ξεκινάει κάπου στα 15km/h μετά επιταγχύνοντας κόβει λίγο και γύρω στα 30 τρελαίνεται!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                adis4gr last edited by

                αν ηταν γερμανικο του γνωστου οικου θα σου λεγα οτι την εκατσες...

                απορω πως δεν το χεις παει ακομα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dog80 last edited by

                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                  Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;

                  Ναι, ο ήχος εξαφανίζεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                    Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;

                    Ναι, ο ήχος εξαφανίζεται.

                    Δεν μου το ξεκαθαρίζεις;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;

                      Ρουλεμαν συμπλεκτη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                        Ερώτηση ο ήχος σταματάει στη νεκρά ή και όταν κρατάς πατημένο το συμπλέκτη;

                        Ναι, ο ήχος εξαφανίζεται.

                        Δεν μου το ξεκαθαρίζεις;

                        Σορυ! Εννοώ οτι και στις δύο περιπτώσεις (νεκρά ή πατημένος συμπλέκτης και ταχύτητα) ο ήχος σταματάει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • J
                          jimhs last edited by

                          αμα ηταν ρουλεμαν συμπλεκτη θα το καταλαβαινες στο τρανταγμα στην πατουσα καθε φορα που θα το πατουσες
                          τουλαχιστον σε μηχανικο συμπλεκτη, με ντιζα
                          τωρα σε υδραυλικο δεν ξερω αμα ειναι τοσο εμφανες

                          dog εκανες κανιβαλιες ή ετσι στο ασχετο συνεβη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Και κάτι τελευταίο. Όταν κινείσαι και ακούγεται ο θόρυβος χωρίς να μειώσεις ταχύτητα και πατήσεις συμπλέκτη σταματάει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                              Και κάτι τελευταίο. Όταν κινείσαι και ακούγεται ο θόρυβος χωρίς να μειώσεις ταχύτητα και πατήσεις συμπλέκτη σταματάει;

                              Ναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                εμεις ειχαμε προβλημα στη 3η του λεον οταν το αφηνες χωρις γκαζι..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                  Και κάτι τελευταίο. Όταν κινείσαι και ακούγεται ο θόρυβος χωρίς να μειώσεις ταχύτητα και πατήσεις συμπλέκτη σταματάει;

                                  Ναι

                                  Λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω αλλά μάλλον την έχει κάνει ρουλεμάν του κιβωτίου σου, προφανώς στον πρωτεύοντα άξονα. Υπάρχουν πρόσθετα που θα εξαφανίσουν τον θόρυβο και θα αναβάλουν τη διαδικασία αλλά δεν την γλυτώνεις. Μιλάμε φυσικά για κατέβασμα και λύσιμο για αλλαγή του ρουλεμάν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Και άλλο πρόβλημα. Μέχρι πρότινως το έκανε πολύ αραιά και πού, πλέον είναι μόνιμο: Η πέμπτη δέν βγαίνει! Τραβώντας το λεβιέ προς τη νεκρά νιώθεις οτι είναι πολύ ελαφρύς και αν εκείνη τη στιγμή αφήσω το συμπλέκτη η πέμπτη είναι ακόμα επιλεγμένη! Θέλει αρκετό παίξιμο αριστερά-δεξια πάνω-κάτω του λεβιέ για να βγεί η πέμπτη.

                                    Αυτό το κάνει μόνο με την πέμπτη, όλες οι άλλες ταχύτητες μπαίνουν και βγαίνουν κανονικά.

                                    Γενικά η όλη φάση φαίνεται σαν η κόντρα κάποιας ντίζας να έχει φύγει ή να έχει σπάσει και λογικά δέν έχει σχέση με το πρόβλημα του θορύβου. Σήμερα έβγαλα την κεντρική κονσόλα και όλες οι ντίζες, τα μπαλάκια τους και οι βάσεις φαίνονταν εντάξει. Αύριο θα το σηκώσω να τις δώ και απο τη μεριά του σαζμάν. Αν τελικά δέν φταίει κάτι με τις ντίζες τότε μιλάμε για χοντρό πρόβλημα με το σαζμάν. Ευτυχώς που είναι ακόμα στην εγγύηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Εγώ πάντως απορώ γιατί δεν το πάς στο συνεργείο τόσο καιρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                        Και άλλο πρόβλημα. Μέχρι πρότινως το έκανε πολύ αραιά και πού, πλέον είναι μόνιμο: Η πέμπτη δέν βγαίνει! Τραβώντας το λεβιέ προς τη νεκρά νιώθεις οτι είναι πολύ ελαφρύς και αν εκείνη τη στιγμή αφήσω το συμπλέκτη η πέμπτη είναι ακόμα επιλεγμένη! Θέλει αρκετό παίξιμο αριστερά-δεξια πάνω-κάτω του λεβιέ για να βγεί η πέμπτη.

                                        Αυτό το κάνει μόνο με την πέμπτη, όλες οι άλλες ταχύτητες μπαίνουν και βγαίνουν κανονικά.

                                        Γενικά η όλη φάση φαίνεται σαν η κόντρα κάποιας ντίζας να έχει φύγει ή να έχει σπάσει και λογικά δέν έχει σχέση με το πρόβλημα του θορύβου. Σήμερα έβγαλα την κεντρική κονσόλα και όλες οι ντίζες, τα μπαλάκια τους και οι βάσεις φαίνονταν εντάξει. Αύριο θα το σηκώσω να τις δώ και απο τη μεριά του σαζμάν. Αν τελικά δέν φταίει κάτι με τις ντίζες τότε μιλάμε για χοντρό πρόβλημα με το σαζμάν.** Ευτυχώς που είναι ακόμα στην εγγύηση.**

                                        Το σασμάν σου έχει διαλύσει ΤΕΛΕΊΩΣ το ρουλεμάν που βρίσκετε πίσω στην ουρά του σασμάν στον άξονα της 5ης.
                                        Επειδή τόσο καιρό το έγραψές στα παπάρια σου πιθανόν να έχει φάει και το κόμπλερ της 5ης.
                                        Εγώ προσωπικά αν ήμουν αντιπροσωπεία δεν πρόκειτε να το κάλυπτα στην εγγύηση.
                                        Απόδειξη?
                                        Το ρουλεμάν δεν φτάνει σε αυτή την κατάσταση ,με το καλημέρα.
                                        Το άφησες,το έπαιξες ελληνάρας μάστορας και όταν έφτασε ο κόμπος στο χτένιι και μεγάλωσε φυσικά η ζημιά------->στο συνεργείο και η πλάκα είναι ότι θα φωνάζουμε κι από πάνω------->το κολωάμαξο κλπ κλπ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • R
                                          ratanplan last edited by

                                          Mιας και εχεις συνεργειο θες να μας πεις ποσες θειτσες ή μπαρμπαδες δεν καταλαβαινουν τπτ ούτε ακουν τους διαφορους θορυβους? Δλδ αν ερχοτανε ενας πελατης με αυτο το προβλημα 75 ετων με ακουστικα βαρυκοηας θα του το καληπτες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            ο dog80 είναι 75 ετών?
                                            Οταν βουίζει ρουλεμάν (κιβωτίου ή τροχού) σε παίρνει τ' αυτιά.Αν δεν μπορεί κάποιος να το αντιληφθεί είναι επικίνδυνος ως οδηγός.
                                            Ο ίδιος επικίνδυνος οδηγός όμως απ την άλλη όμως παίρνει μέρος σε διάφορα γκάλοπ/έρευνες και εκφέρει ευθαρσώς την ανύπαρκτη άποψή του για το........αυτοκίνητο!
                                            Απ τη στιγμή που λύνει κάποιος ντίζες/καλύματα/κονσόλες κλπ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ του τι κάνει και τι πρόβλημα έχει το αμάξι.

                                            Τα υπόλοιπα νεοελληνικά τα ακούω βερεσέ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr