Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλονσο-Ferrari..η γνωμη σας!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Αλονσο-Ferrari..η γνωμη σας!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 19
    • 20
    • 2 / 20
    Formula 1
    68
    396
    616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pafan last edited by

      Αυτό που ίσως διαφεύγει στην ομήγυρη, είναι ότι ο Αλόνσο, εκτός από την οδηγική του ικανότητα, είναι εξαιρετικός και στο να 'σπρώχνει' όλη την ομάδα για να εξελίξει το αυτοκίνητο. Αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με τον Ραϊκκόνεν, του οποίου η ταχύτητα στο κόκπιτ δεν αμφισβητείται, αλλά στην εξέλιξη... (είναι αυτό που ο φίλος Πουρναράκης στη μετάδοσή του ονομάζει 'διάθεση'). Αυτός είναι και ο λόγος που ο 'πονηρός' Ρος Μπρον, τον θέλει τόσο στη Honda ώστε να του προσφέρει μονοετές συμβόλαιο και τον παρομοιάζει με το Μίχαελ. Είναι αναντίρρητα πιο πλήρης από τους υπόλοιπους οδηγούς της F1 αυτή τη στιγμή και εξαιρετική προσθήκη σε κάθε ομάδα (πλην μίας).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        st-devote last edited by

        Ο χρήστης pafan έγραψε:
        Είναι αναντίρρητα πιο πλήρης από τους υπόλοιπους οδηγούς της F1 αυτή τη στιγμή και εξαιρετική προσθήκη σε κάθε ομάδα (πλην μίας).

        ... πολύ καλό ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          migf1 last edited by

          Αν είναι να τον πάρετε φροντίστε να του υποκλίνεστε, να του κάνετε όλα τα χατήρια και προς θεού μην διανοηθείτε ποτέ να δείξτε την τηλεμετρία του στον ομόσταυλό του. Αλλιώς θα σας δώσει στεγνά στην 1η ευκαιρία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            go_for_pole last edited by

            Βεβαια για να μη σας δωσει χρησιμο θα ηταν να εχετε φροντισει να μη κλεβετε τη δουλεια των αλλων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              migf1 last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
              Βεβαια για να μη σας δωσει χρησιμο θα ηταν να εχετε φροντισει να μη κλεβετε τη δουλεια των αλλων.

              Αδύνατον στην Φ1!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pafan last edited by

                Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                Βεβαια για να μη σας δωσει χρησιμο θα ηταν να εχετε φροντισει να μη κλεβετε τη δουλεια των αλλων.

                Αδύνατον στην Φ1!

                Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια...

                Στην F1, υπάρχει ένα πολύ περίεργο είδος... 'κλεψίματος'. Γενικά, (ίσως επειδή διατίθεται πολύ χρήμα), όλες οι ομάδες πειραματίζονται συνεχώς με κάτι νέο. όχι με μία, αλλά με πολλές νέες ιδέες και νεοτερισμούς. Κάποιες από αυτές τις ιδέες, αφού ελεγχθούν πρώτα σε computer simulations, απορρίπτονται και οι έρευνες σταματούν (αλλά τα σχέδια παραμένουν ατα συρτάρια), ενώ κάποιες άλλες πηγαίνουν στο επόμενο στάδιο που είναι οι δοκιμές στην πίστα και τελικά εκεί κρίνεται αν τελικά θα ενσωματωθούν στο μονοθέσιο ή όχι. Γι' αυτό και η αντίδραση των ομάδων σε κάτι νέο είναι ακαριαία (από τη στιγμή που το έχει ένας, σε 2-3 αγώνες όλοι το έχουν). Το ίδιο συνέβη φέτος με το λεγόμενο 'πτερύγιο καρχαρία' στο πίσω από το κεφάλι του οδηγού μέρους του αυτοκινήτου. Μόλις το έτρεξε -επιτυχημένα-ένας, όλοι ανέσυραν από τα συρτάρια το παλιό σχέδιο και το εξέλιξαν. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα που φαίνονται... Σε ό,τι δε φαίνεται (κιβώτια ταχυτήτων ή συστήματα πέδησης κλπ) η αντίδραση είναι λίγο πιο αργή, μέχρι να δουν οι ομάδες με τη βοήθεια της τηλεμετρίας και σε σύγκριση ακόμη και του ίδιου μονοθεσίου, με τι τρόπο έστριβε σε έναν αγώνα και με τι τρόπο πήρε μια παρόμοια στροφή σε άλλον, απαιτείται περισσότερος χρόνος. Καταλαβαίνετε πόσο διαφορετικά είναι να έχει κάποιος στην κατοχή του από την αρχή της περιόδου, όλα τα σχέδια κατασκευής ενός αντιπάλου μονοθεσίου, πόσο δε όταν αυτό είναι ο κύριος αντίπαλός σου εντός πίστας! Δίνει σχεδόν άμσο χρόνο απόκρισης σε ό,τι ενδεχομένως και να σκέφτεται ο άλλος!!!!

                Τέλος πάντων, ο Αλόνσο στη Ferrari, θα έχει και μια άλλη παράμετρο, που προσωπικά δε θα με χαλούσε να δω... τον παράγοντα εκδίκηση! Ο Αλόνσο, με τον υπέρμετρο εγωισμό του, κάνει τη ζωή δύσκολη στη McLaren όποτε μπορεί με το υπάρχον μονοθέσιο της Renault..., φανταστείτε τι θα έκανε αν οδηγούσε κάτι πιο ανταγωνιστικό!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Εμένα δεν με πειράζει να οδηγεί και ο Πουρναράκης αρκεί να φέρνει πρωταθλήματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    filmpa last edited by

                    Ελπίζω να κάνετε πλάκα.........
                    Δεν γίνετε ο Alonso στα κόκκινα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Απλα να θυμισω οτι οταν ο σαγονιας ηταν να ερθει στη φεραρι ειχε γινει τρελος χαμος απο τις διαμαρτυριες των Τιφοζι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fn1m last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Εμένα δεν με πειράζει να οδηγεί και ο Πουρναράκης αρκεί να φέρνει πρωταθλήματα

                        Ένας Αlonso δεν μπορεί να φέρει πρωτάθλημα από μόνος του...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          migf1 last edited by

                          Ο χρήστης pafan έγραψε:

                          Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια...[

                          [snip]

                          Δεν είναι ανάγκη να είναι το ίδιο! Κατασκοπεία υπάρχει από πριν καν ξεκινήσει η σαιζόν (π.χ. με πληρωμένους φωτογράφους, δημοσιογράφους, κλπ, κλπ).

                          Το ότι υπάρχει κατασκοπεία στη Φ1 και ειδικά στις καλές ομάδες είναι αυτονόητο, αυτό που δεν είναι αυτονόητο είναι μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Αλόνσο προκειμένου να ικανοποιήσει τον εγωϊσμό του. Όπως επίσης μέχρι ποιο σημείο είναι διατεθειμένη η κάθε ομάδα να του τον ικανοποιεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                            Απλα να θυμισω οτι οταν ο σαγονιας ηταν να ερθει στη φεραρι ειχε γινει τρελος χαμος απο τις διαμαρτυριες των Τιφοζι.

                            ναι , φαινεται και εδω οτι πολλοι προτιμουν (υποσυνειδητα?) να μην παει καλα η ομαδα τους παρα να παρει εναν οδηγο που για χ, ψ λογους δε γουσταρουν.
                            τελειως λαθος λογικη.

                            Χαρη , δε πιστευεις οτι αναλυθηκε πολυ το θεμα? εγω νομιζω οτι δε μπορεις να αποδειξεις τιποτα γιατι δεν υπαρχουν στοιχεια , οπως και η αντιθετη πλευρα δεν μπορει να ειναι 100% σιγουρη αν αδικηθηκε ο αλονσο.

                            ναι οκ ο Αλονσο ειναι νευρικος και αντιδραστικος και το πληρωσε με το περσυνο χαμενο πρωταθλημα , το θεμα ειναι οτι μεσα στο μονοθεσιο ειναι ψυχραιμος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              migf1 last edited by

                              Τι να αποδείξω Πάτροκλε; Δεν έκανα καμία ανάλυση, διαπίστωση έγραψα! Ο φίλος pafan έκανε ανάλυση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Πιστευω οτι ο Αλονσο δεν θα ερθει στην φερραρι και θα παει αλλου ισως χοντα γιατι απλα δεν γουσταρει φερραρι και Σουμι ,,,,Θα ελεγα οτι καλυτερα του ταιριαζει το street race παρα η f1 .Ομως παλι τα λεφτα ειναι πολλα ,,,,μπααααα με τιποτα ,,,,,,,γνωμη μου !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Εγω λέω να πάει στη Dacia!!!
                                  Μονο για εκει ειναι καλός!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pafan last edited by

                                    Νομίζω δεν είμαστε απόλυτα δίκαιοι με τον Alonso...
                                    Μπορεί στη McLaren να είχε τα γνωστά προβλήματα με την ομάδα και το Hamilton, αλλά αν είναι τόσο 'κακός' με την ομάδα για την οποία αγωνίζεται (για τον temmate δε χωρά αμφιβολία ότι είναι -στην καλύτερη- αδιάφορος), γιατί στη Renault πίνουν νερό στο όνομά του; Δε νομίζω ότι είναι μόνο επειδή μαζί του κατέκτησαν το πρωτάθλημα. Εξάλλου, κοιτάξτε πού ήταν η απόδοση του Fisichella εκείνο τον καιρό (που μόνο κακός οδηγός δεν είναι) και θυμηθείτε πού βρισκόταν ο Eddie Irvine όταν ο Schumi έπαιρνε τα πρώτα πρωταθλήματά του με τη Ferrari.
                                    Έχω την εντύπωση ότι ο Αlonso έχει πολλά κοινά με το Schumacher. Είναι και τα δύο παιδιά-ανακαλύψεις του Briatore. Και οι δύο έγιναν παγκόσμιοι πρωταθλητές πολύ νωρίς στην καρριέρα τους (ίσως κι αυτό να παίζει ρόλο στην αλλαζονεία τους) υπό τις οδηγίες και την επίβλεψη του Flavio. Στις ομάδες τους είναι αυτό που λέμε 'one-man show', επισκιάζοντας πλήρως τους team-mates τους και συσπειρώνουν την ομάδα γύρω τους. Η ταχύτητά τους είναι πάντα αναντίρρητη από εχθρούς και φίλους, αλλά μαζί τους φέρνουν και πολλές αντιπαραθέσεις. Όσο δίκιο είναι να πει κάποιος ότι η σχέση Alonso - Renault δείχνει πόσο καλός είναι με την ομάδα του όταν δεθεί μαζί της ο Ισπανός, άλλο τόσο είναι ενδεικτικό πόσο μπορεί να βλάψει την ομάδα του αν δεν 'πάει'. Και η McLaren δεν είναι ομάδα με ιστορικό καβγάδων με τους οδηγούς της (από την εποχή Prost - Senna είχε να ανακύψει ζήτημα), ίσα ίσα που Senna, Hakkinen, Coulthard και Raikkonen ήταν πολύ πιστοί.
                                    Από την άλλη Alonso και Ferrari, μπορεί να είναι ...a whole different story.... Όλοι οι κόκκινοι οπαδοί είχαν σοβαρές αντιρρήσεις στην ανακοίνωση της συμφωνίας στο τέλος του 1995 με τον τότε μισητό Schumacher της Benetton και όλοι είδαμε πού έβγαλε αυτός ο 'γάμος'.

                                    Νομίζω ότι τελικά ο Alonso θα καταλήξει στη ferrari. Το έχουν ανάγκη και οι δύο πλευρές. Ο Raikkonen παρότι ταχύς και ικανότατος στο κόκπιτ, έχει μεγάλα ελαττώματα στην εξέλιξη και στο στήσιμο του μονοθεσίου, στην επικοινωνία με την ομάδα, αλλά και τους 'πέριξ' (βλέπε χορηγούς, δημοσιογράφους κλπ), γενικά δεν είναι ο 'ηγέτης' που έχουν συνηθίσει. Ο Massa, επίσης πολύ γρήγορος, εκπληκτικός ίσως στην ημέρα του, αλλά ...δεν είναι συχνά η μέρα του. Σημαντικός σαν αρρωγός στην εξέλιξη των ελαστικών και του στησίματος του αυτοκινήτου, αλλά όχι και τεχνικά ολοκληρωμένος στην επικοινωνία του με τους μηχανικούς του. Είναι ιδανικός στο να 'σπρώχνει' τον temmate του, ώστε αυτός να η χαλαρώνει. Με άλλα λόγια, ιδανικό ...number 2! Επίσης, το ρητό 'η Ιστορία επαναλαμβάνεται', δε βγήκε τυχαία...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ο χρήστης pafan έγραψε:

                                      [snip]
                                      Στις ομάδες τους είναι αυτό που λέμε 'one-man show', επισκιάζοντας πλήρως τους team-mates τους και συσπειρώνουν την ομάδα γύρω τους.
                                      [snip]

                                      Το bold γράφεται κατά κόρον, αλλά από που ακριβώς προκύπτει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        madox last edited by

                                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:

                                        [snip]
                                        Στις ομάδες τους είναι αυτό που λέμε 'one-man show', επισκιάζοντας πλήρως τους team-mates τους και συσπειρώνουν την ομάδα γύρω τους.
                                        [snip]

                                        Το bold γράφεται κατά κόρον, αλλά από που ακριβώς προκύπτει;

                                        Ελεος πια μη γραψει κατι καποιος χωρις να περασει απο το μακλερινικο κοσκινο σου.
                                        Τι ακριβως χρειαζεται επεξηγηση η συσπειρωση της mclaren γυρω απο τους senna,hakkinen,hamilton η της ferrari γυρω απο τον Σουμαχερ?
                                        Ξερω ποναει να εισαι σε ενα φορουμ και με τους ομοιους σου να μην γεμιζεις τηλεφωνικο θαλαμο.Ισως φετος ,αν παρετε το πρωταθλημα ,να ξαναγυρισουν οι αλλαξοπιστοι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          migf1 last edited by

                                          Ευτυχώς που έχουμε τύπους σαν εσένα να ξεχειλίζουν τα φόρουμς από ποιότητα μαζί με την ποσότητα.
                                          Όταν... ξεθολώσεις από την αντι-migf1-ιακή μανία σου, μας λές και από που ακριβώς προκύπτει ότι ο Αλόνσο συσπειρώνει γύρω του την ομάδα και ηγείται αυτής. Γιατί σε αυτό (υποτίθεται) απάντησες.

                                          ΥΓ. Σιγά μην συσπείρωνε ο Χάκινεν την ομάδα γύρω του, το χειρότερό του ήταν η εξέλιξη. Αλλά τι ξέρω εγώ και το μακλαρενικό μου κόσκινο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fn1m last edited by

                                            Ο χρήστης pafan έγραψε:
                                            Στις ομάδες τους είναι αυτό που λέμε 'one-man show', επισκιάζοντας πλήρως τους team-mates τους και συσπειρώνουν την ομάδα γύρω τους.

                                            Aυτά το one-man show, τη συσπείρωση της ομάδας γύρω του και την επισκίαση στον team-mate του τα είδες καθόλου από τον Αλόνσο πέρυσι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 2 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr