Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Βεβαια για να μη σας δωσει χρησιμο θα ηταν να εχετε φροντισει να μη κλεβετε τη δουλεια των αλλων.
Αδύνατον στην Φ1!
Μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια...
Στην F1, υπάρχει ένα πολύ περίεργο είδος... 'κλεψίματος'. Γενικά, (ίσως επειδή διατίθεται πολύ χρήμα), όλες οι ομάδες πειραματίζονται συνεχώς με κάτι νέο. όχι με μία, αλλά με πολλές νέες ιδέες και νεοτερισμούς. Κάποιες από αυτές τις ιδέες, αφού ελεγχθούν πρώτα σε computer simulations, απορρίπτονται και οι έρευνες σταματούν (αλλά τα σχέδια παραμένουν ατα συρτάρια), ενώ κάποιες άλλες πηγαίνουν στο επόμενο στάδιο που είναι οι δοκιμές στην πίστα και τελικά εκεί κρίνεται αν τελικά θα ενσωματωθούν στο μονοθέσιο ή όχι. Γι' αυτό και η αντίδραση των ομάδων σε κάτι νέο είναι ακαριαία (από τη στιγμή που το έχει ένας, σε 2-3 αγώνες όλοι το έχουν). Το ίδιο συνέβη φέτος με το λεγόμενο 'πτερύγιο καρχαρία' στο πίσω από το κεφάλι του οδηγού μέρους του αυτοκινήτου. Μόλις το έτρεξε -επιτυχημένα-ένας, όλοι ανέσυραν από τα συρτάρια το παλιό σχέδιο και το εξέλιξαν. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα που φαίνονται... Σε ό,τι δε φαίνεται (κιβώτια ταχυτήτων ή συστήματα πέδησης κλπ) η αντίδραση είναι λίγο πιο αργή, μέχρι να δουν οι ομάδες με τη βοήθεια της τηλεμετρίας και σε σύγκριση ακόμη και του ίδιου μονοθεσίου, με τι τρόπο έστριβε σε έναν αγώνα και με τι τρόπο πήρε μια παρόμοια στροφή σε άλλον, απαιτείται περισσότερος χρόνος. Καταλαβαίνετε πόσο διαφορετικά είναι να έχει κάποιος στην κατοχή του από την αρχή της περιόδου, όλα τα σχέδια κατασκευής ενός αντιπάλου μονοθεσίου, πόσο δε όταν αυτό είναι ο κύριος αντίπαλός σου εντός πίστας! Δίνει σχεδόν άμσο χρόνο απόκρισης σε ό,τι ενδεχομένως και να σκέφτεται ο άλλος!!!!
Τέλος πάντων, ο Αλόνσο στη Ferrari, θα έχει και μια άλλη παράμετρο, που προσωπικά δε θα με χαλούσε να δω... τον παράγοντα εκδίκηση! Ο Αλόνσο, με τον υπέρμετρο εγωισμό του, κάνει τη ζωή δύσκολη στη McLaren όποτε μπορεί με το υπάρχον μονοθέσιο της Renault..., φανταστείτε τι θα έκανε αν οδηγούσε κάτι πιο ανταγωνιστικό!!!