Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
As ksestrabo8oyme opws les kai as diabazoyme kalytera ta posts prin ta kanoyme quote kai arxizoyme na ta sxoliazoyme me emoticon typoy ' '......Katse na sto kanw pio eykolo.....
Exeis mia omada X me 2 pilotoys Z.
Kai oi dyo exoyn deiksei to poso grhgoroi einai asxeto an o enas einai rookie h oxi kai o allos dis pagkosmios.....
Exeis ton team manager poy oloi kseroyn oti exei san paidi toy ton enan odhgo.
Apo ekei kai pera..... Exoyn deiksei bash ba8mologias (prin ton mhdenismo) oti exoyn taxyterao mono8esio. Kai sfazonate gia to prwta8lhma odhgwn oi X kai Z. Opote o manager dhlwnei oti sthn prokeimenh periptwsh kai afoy exei arxisei na kanei malakies sta pits, oti o monos antipalos einai o X.Ston meta mhdenismo. Idia omada idioi odhgoi.... O X mplokarei ton Z mesa sta pits gia na mhn prolabei na bgei na kanei ton gyro toy. O X phgainei ston manager kai ton ekbiazei oti an den.... aytos 8a paei sthn FIA kai 8a balei kai merikes saltses parapanw h oti sto diaolo toy eipe kai ton ekbiase..... Poios einai o antipalos?
P.S. Poy8ena den milhsa gia tis odhghkes toy ikanothtes alla exei poly pswmi akoma gia na ftasei ton MS. (kai fantasoy oti den eimai fan toy MS alla toylaxiston anagnwrizw tis ikanothtes toy)
Κατ' αρχάς μια ειλικρινή συγνώμη για τα emoticons....
Κατά δεύτερον όμως:
α) διαφωνώ στο ότι η McLaren ήταν ταχύτερη (πιο αξιόπιστη ναι, ταχύτερη σίγουρα όχι -κοιτάξτε μόνο τα περυσινά DNFs της Ferrari στους πρώτους αγώνες)
β) δεν υπάρχει μόνο ο μηδενισμός. Αυτός έγινε στα χαρτιά, στο τέλος και μόνο στους κατασκευαστές. Από τη στιγμή που οι οδηγοί κράτησαν τους βαθμούς τους (πιθανότατα ως αντάλλαγμα στον Alonso για να βοηθήσει να ξεδιαλύνει η υπόθεση), η βαθμολογία μετράει κανονικά (ο μόνος μηδενισμός στων κατασκευαστών που μετράω για τη McLaren όταν λέω ότι και στο κατασκευαστών βγήκε δεύτερη, είναι για το GP Ουγγαρίας, όπου μηδενίστηκε για τα καραγκιοζιλίκια των οδηγών της, επειδή προσπάθησε να τους καλύψει).
Η βασική διαφωνία μου είναι ότι όταν σαν McLaren κυνηγάς ένα πρωτάθλημα, όχι επειδή είσαι ταχύτερος, αλλά επειδή έχεις αποδειχτεί πιο αξιόπιστος, ΔΕΝ τα βάζεις με τους οδηγούς σου. Αυτό που έκανε ο Ron Dennis ήταν -απλά- χείριστο management. Βρέθηκε στη θέση που μπορεί να αποδειχτεί δίκοπο μαχαίρι (ικανότατος ρούκι να αντιπαλεύεται ικανότατο πρωταθλητή) και ... κόπηκε. Δεν έχω αμφιβολία ότι αν ο ίδιος manager βρισκόταν σε παρόμοια κατάσταση σήμερα, η εξέλιξη αλλά και ο τρόπος χειρισμού των θεμάτων θα ήταν πολύ διαφορετικός.
Μην ξεχνάμε ακόμα, ότι έχουμε να κάνουμε με κακομαθημένα πλουσιόπαιδα, πολύ νεαρά σε ηλικία, των οποίων ο εγωισμός έχει εκτοξευτεί στα ύψη από τους managers (ομάδων ή οδηγών). Δεν είναι καθόλου παράξενα λοιπόν τέτοιου είδους περιστατικά.