-
Καλα δεν κρατανε πλεον και τοσο πολυ...το αντιθετο θα ελεγα.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
η Merc έχει καδένα ή ιμάντα ? ... ξέρει κάποιος ?
Καδένα.
ανέκαθεν
και ελατήρια αντί για αμορτισερ στο πορτ-μπαγκαζ που κρατάνε μια ζωή
και ventilateur που δουλέυει με τις στροφές του κινητήρα αντί να περιμένει να ανέβει θερμοκρασία
και άλλα πολλά που τις κάνουν να κρατάνεη C δηλαδή δεν έχει ηλεκτρικό βεντιλατέρ αλλά ο ανεμιστήρας παίρνει κινηση με ιμάντα από
τον στρόφαλο ? απίθανο μου ακούγεται -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καλα δεν κρατανε πλεον και τοσο πολυ...το αντιθετο θα ελεγα.απο αυτά που διαβάζω και κάτι φίλους που ακούω, μηχανικούς της ΜΒ, μόνο η προηγούμενη S-Class και C-Class ήχαν κάποια ηλεκτρικά προβλήματα...
εμείς έχουμε μια 7 ετών C 200 Kompressor, πέρα από κάτι ηλεκτρικά με τα πίσω φώτα και την θέση του συνοδηγού που καλυψε η MB με εγγύηση, το αυτοκίνητο είναι αγέραστο. Όλα τα υλικά, μέσα έξω, σαν καινούργια! -
Τιμή ... Merc C180K blue (1600cc)
Βασική τιμή (προ φόρων): €26.368
Σύνολο επιλογών: €920
Τιμή προ φόρων: €27.288
Φ.Π.Α: €5.185
ETT: €4.592
Συνολική τιμή: €37.065Merc C180K (1800cc)
Βασική τιμή (προ φόρων): €26.494
Σύνολο επιλογών: €920
Τιμή προ φόρων: €27.414
Φ.Π.Α: €5.209
ETT: €6.898
Συνολική τιμή: €39.521ξέρει κάποιος πως υπολογίζεται το ΕΤΤ (φαντάζομαι κάπου μέσα σε αυτόν τον τύπο υπολογισμού βρίσκονται τα κ.ε.κ)
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Καλα δεν κρατανε πλεον και τοσο πολυ...το αντιθετο θα ελεγα.
απο αυτά που διαβάζω και κάτι φίλους που ακούω, μηχανικούς της ΜΒ, μόνο η προηγούμενη S-Class και C-Class ήχαν κάποια ηλεκτρικά προβλήματα...
εμείς έχουμε μια 7 ετών C 200 Kompressor, πέρα από κάτι ηλεκτρικά με τα πίσω φώτα και την θέση του συνοδηγού που καλυψε η MB με εγγύηση, το αυτοκίνητο είναι αγέραστο. Όλα τα υλικά, μέσα έξω, σαν καινούργια!Εμενα η εμπειρια μου ειναι εντελως διαφορετικη,ειδικα ενα φιλαρακι μου τα ειδε ολα με μια SLK...
-
φιλε johnkyr πως το βλεπεις?
Τελικα καταληγεις καπου?
Μην παραλειψεις παντως να οδηγησεις ολα τα υποψηφια αυτοκινητα γιατι μπορει να εκπλαγεις ευχαριστα ή δυσαρεστα
-
η λογική λέει .... Mazda 6 1.8 TC και με χρήματα στην τσέπη
.....Mazda 6 2.0 TC για λίγη παραπάνω άνεση στην οδήγηση, ίσως και με λίγο extra
εξοπλισμό.
.....Ποιο βαθιά το χέρι στην τσέπη αλλά και με το κύρος, Μερκ 180C blue με χειρότερη
αξιοπιστία σε σχέση με τα Mazda, αλλά με καλύτερο ride, πιστεύω.....Outsider τα passat/A4 εκτός και αν ερωτευτώ τους κινητήρες τους .....Outsider Accord Tourer εκτός και αν ερωτευτώ το σχήμα του, που δεν το έχω δει live ακόμα .....Outsider η BMW 325 E92, εκτός και αν περιμένω, αλλάξω δουλεία ή κερδίσω το λόττο.
Σήμερα έχω test drive ένα μάζντα6 1.8ΤC για να δούμε.
ευχαριστώ όλους, για τις προσωπικές σας απόψεις !!!
-
To 1.8 με το 2.0 έχουν αρκετά μεγάλη διαφορά τιμής...
-
δεν είναι τόσο τα παραπάνω χρήματα που κάνει το 2.0 .....
όσο αν τα αξίζει, σε σχέση με το 1.8 ... (αγορά + πάγια έξοδα)
πόσο μάλλον το Mazda6 2.5, που πέρασε κι αυτό λίγο από το μυαλό μου.22.990 το 1.8ΤC 5άρι
26.990 το 2.0ΤC 6άρι4.000€ ή 17,3% πιο ακριβό το 2,0 σε σχέση με το 1,8
η εργοστασιακή τιμή δεν πρέπει να έχει τόσο μεγάλη διαφορά,
αλλά το φορολογικό μας σύστημα μάλλον κοπανάει ότι πάνω από 1,8όλοι ξέρουμε ότι είναι γλυκό το γκάζι ..........
τελευταία επιλογή ......
να κάψω το σπίτι, να χωρίσω, να πουλήσω τα παιδιά(που δεν έχω)
και να πάρω ένα Mazda Mx5 2.0 ή ένα ClioRS Cup.
Βλέπεις ακόμα και σε αυτή την ακραία περίπτωση
δεν έχω διαλέξει τι θέλω !!! χαχαχα -
εεεμ, το mondeo πως σου φαίνεται?
έτσι κάτι τελευταίο αλλά μου ήρθε τώρα γιατί δεν το έχεις συμπεριλάβει!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Τιμή ... Merc C180K blue (1600cc)Βασική τιμή (προ φόρων): €26.368
Σύνολο επιλογών: €920
Τιμή προ φόρων: €27.288
Φ.Π.Α: €5.185
ETT: €4.592
Συνολική τιμή: €37.065Merc C180K (1800cc)
Βασική τιμή (προ φόρων): €26.494
Σύνολο επιλογών: €920
Τιμή προ φόρων: €27.414
Φ.Π.Α: €5.209
ETT: €6.898
Συνολική τιμή: €39.521ξέρει κάποιος πως υπολογίζεται το ΕΤΤ (φαντάζομαι κάπου μέσα σε αυτόν τον τύπο υπολογισμού βρίσκονται τα κ.ε.κ)
σχετικά με το Ειδικό τέλος ταξινόμησης βρήκα το παρακάτω νόμο
http://www.ektelonistis.gr/teloniakos_kodikas.htm' target='_blank
ΝΟΜΟΣ 2960/2001
ΦΕΚ Α' 265/22.11.2001
Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας
Ενημερωμένος μέχρι και τον ν.3336/2005
φαντάζομαι δεν υπάρχει κάτι νεότερο ....
Άρθρο 121
Τέλος ταξινόμησης επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης
-
Επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης 87.03 της Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Κανονισμός ΕΟΚ 2658/1987 του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 1987 ΕΕL της 07.09.1987) υποβάλλονται σε τέλος ταξινόμησης επί της φορολογητέας αξίας όπως αυτή διαμορφώνεται με βάση τις διατάξεις του άρθρου 126 του παρόντα και του άρθρου 4 του ν.1573/1985 (ΦΕΚ 201 Α), όπως ισχύουν.
-
Οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της προηγούμενης παραγράφου ορίζονται ως ακολούθως:
α) Για αυτοκίνητα που πληρούν εκ κατασκευής τις προδιαγραφές της Οδηγίας 98/69 Ε.Κ. ή μεταγενέστερης:
ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΕΛΟΥΣ
Μέχρι 900 Κυβικά εκατοστά 5%
Από 901-1400 « « 12%
Από 1401-1600 « « 20% (Mercedes C180 blue)
Από 1601-1800 « « 30% (Mazda 6 1.
Από 1801-2000 « « 40% (Mazda 6 2.0, Accord)
Από 2001 κυβικά εκατοστά και πάνω 50%
Φορολογικά έσοδα επί του ΑΕΠ
από την αγορά Ι.Χ. στην Ε.Ε. (%)
Αυστρία 2,061
Βρετανία 2,45
Γερμανία 2,09
Δανία 2,98
Ελλάδα 3,29
Ιταλία 1,95
Ολλανδία 2,74
Φινλανδία 3,18 -
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
εεεμ, το mondeo πως σου φαίνεται?έτσι κάτι τελευταίο αλλά μου ήρθε τώρα γιατί δεν το έχεις συμπεριλάβει!
λόγο αισθητικής ..... πολύ @μερικανιά για τα γούστα μου .....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Από αυτά πλέον μπορείς να επιλέξεις με αισθητικά ή οικονομοτεχνικά κριτήρια. Το πρόβλημα είναι αν απορρίψεις τα πάντα.... συχνά το κατάλληλο** johnkyrΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑjohnkyr **αυτοκίνητο δεν έχει ακόμα κατασκευαστεί...
BMW E92, μοτέρ 1.6Τ peugeot-Bmw με 175+Hp
κι ας χαλάσει λίγο το balance 50/50 κατανομή βάρους... θα βάλω έρμαζητάω³ πολλά °?
-
Πραγματι αν χρησιμοποιουσε αυτο το μοτερ η BMW θα εσπερνε
που θα παει θα φτασουν και στους Βαυαρους τα νεα για το downsizing
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Από αυτά πλέον μπορείς να επιλέξεις με αισθητικά ή οικονομοτεχνικά κριτήρια. Το πρόβλημα είναι αν απορρίψεις τα πάντα.... συχνά το κατάλληλο** johnkyrΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑjohnkyr **αυτοκίνητο δεν έχει ακόμα κατασκευαστεί...
BMW E92, μοτέρ 1.6Τ peugeot-Bmw με 175+Hp
κι ας χαλάσει λίγο το balance 50/50 κατανομή βάρους... θα βάλω έρμαζητάω³ πολλά °?
Ε, αφού η Merc ουσιαστικά στο δίνει αυτό με την BlueEfficiency, αντί να ...παρακαλάς τους Βαυαρούς, αγόρασε από την Στουτγκάρδη!
Η καινούρια C είναι και όμορφη και καλή στο δρόμο. Αρα , δεν χρειάζεσαι την BMW.
-
δεν βλεπω στην λιστα σου το καλυτερο μπροστιοκινητο με 30000 το οποιο ειναι το leon cupra και αν εχεις ανησυχιες με 2500 επιπλεον το κανεις 350 αλογα για να ξυριζεις κοσμο απο evo x μεχρι M3
-
Ο χρήστης leonvt έγραψε:
δεν βλεπω στην λιστα σου το καλυτερο μπροστιοκινητο με 30000 το οποιο ειναι το leon cupra και αν εχεις ανησυχιες με 2500 επιπλεον το κανεις 350 αλογα για να ξυριζεις κοσμο απο evo x μεχρι M3μέχρι τα 20.000 €, το λεον 1.8TSI είναι η καλύτερη λύση. Μα 30.000 € για το λεόν, με αυτό το
body kit, τις 19ρες έχει ?, δεν τα δίνω ... μάλλον μεγάλωσα και πούρεψα Προτιμώ το
golf GTI ή FocusST και ας μην είναι τόσοο γρήγορα .... Αλλωστε για να βρεις αυτά τα δέκατα
που είναι πιο γρήγορο το Leon θα πρέπει να πας σε πίστα ...... Μια είχαμε κοντά στην Αθήνα και αυτή
έκλεισε ... θέλω να πω ότι το Cupra είναι ειδικό και κουραστικό αυτοκίνητο για τους καρόδρομους μας.
Για οδηγική απόλαυση καλό είναι !! !!!Λοιπόν δοκίμασα το Mazda6 1.8TC 4d 20χλμ περίπου.
Μου έκανετρομερή εντύπωση η μειωμένη αντίσταση κύλισης του οχήματος
οι ανύπαρκτοι αεροδυναμικοί θόρυβοι
η καλή θέση οδήγησης και ορατότητα
η αίσθηση που δίνει ότι είναι πολύ ελαφρύ
πολύ καλό turn in στις στροφές
καλή ηχομόνωση, μόνο αν πιέσεις αρκετά το μοτέρ το ακούς.Θα ήθελα
πιο βαρύ τιμόνι
πίσω ανάρτηση που να περνά καλύτερα από τα σαμαράκια, εγκάρσιες ανωμαλίες
πιο πολύ δύναμη μετά τα 120χαω, μέχρι εκεί ήταν καλό.
ποιοτικότερα ίσως υλικά εσωτερικού, όχι ότι και αυτά με χάλαγαν
ενδείξεις που θα μπορούσαν να είναι ενσωματωμένες στον πινάκα οδηγού και όχι στην κεντρική κονσόλα -
18αρες φοραει το cupra και δεν εχει κανενα bodykit εισα εισα που ειναι διακριτικο.ουτε κουραστικο ειναι στους λακουβοδρομους
-
Ο χρήστης leonvt έγραψε:
δεν βλεπω στην λιστα σου το καλυτερο μπροστιοκινητο με 30000 το οποιο ειναι το leon cupra και αν εχεις ανησυχιες με 2500 επιπλεον το κανεις 350 αλογα για να ξυριζεις κοσμο απο evo x μεχρι M3Απλό ξύρισμα, ή κόντρα;
Το καλύτερο μπροστοκίνητο; Γι'αυτό έχουν γεμίσει οι δρόμοι, να φανταστείς, εγώ κάτω από το σπίτι για να παρκάρω πρέπει να βρω θέση ανάμεσα στα Cupr-ίδια, χαμός σου λέω, χαμός!18αρες φοραει το cupra και δεν εχει κανενα bodykit εισα εισα που ειναι διακριτικο.ουτε κουραστικο ειναι στους λακουβοδρομους
Οντως δεν έχει βοδι-κιτ, αλλά το καταπληκτικό είναι πως ο κόσμος νομίζει πως έχει!
Μάλλον θα λέει : γρήγορο Seat είναι, ε να μην έχει και βόδι-κιτ;Όσο για την άνεση, τι να λέμε, μαγικό χαλί είναι, εγώ περιμένω ένα τεστάκι ανάμεσα σ'αυτό και στην Citroen C6, γιατί παίζουν στην ίδια κλάση άνεσης, αν και από ότι ακούω, πρέπει να είναι καλύτερο το Seat, τι διάβολο, πρόκειται και για το καλύτερο μπροστοκίνητο , σωστά;
-
on topic please ... όλα τα αυτοκίνητα έχουν το κοινό τους.
Μέχρι 35Κ±