-
Καλημέρα σας,
Σε λίγες μέρες (τέλος του μήνα) παραλαμβάνω το νέο μου Swift.
Όσες φορές έτυχε να το οδηγήσω μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που με χάλασε ήταν κι είναι ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο ψηλό.
Έτσι θα ήθελα να το χαμηλώσω. Για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ πράγματα εκ της Αυστραλίας με το αυτοκίνητο να 'γλείφει' τον δρόμο.
Διάβασα όλο το θέμα των Αναρτήσεων και πήρα αρκετές σημαντικές πληροφορίες.
Επειδή όμως οι γνώσεις μου στα μηχανολογικά είναι αρκετά περιορισμένες θα ήθελα την βοήθεια των gurus που έχουμε.
Και το ερώτημα είναι, επειδή το αυτοκίνητο θα είναι του κουτιού, θα πρέπει να αλλαχθούν κι οι αναρτήσεις ή να προβώ μόνο στην τοποθέτηση ελατηρίων χαμηλώματος;
Είτε στην μία είτε στην άλλη περίπτωση ποιες μάρκες προτείνετε και πόσα εκατοστά να γίνει το χαμήλωμα; Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το αυτοκίνητο έρχεται με 15αρες ζάντες αλουμινίου. Βέβαια το γνωρίζω ότι θα χάσω μέρος από την άνεση του αυτοκινήτου απλά δεν θέλω να γίνουν τραγικά τα πράγματα.
Το ποσό που σκέφτομαι να διαθέσω είναι 500-600 -
Καλημέρα σας,
Σε λίγες μέρες (τέλος του μήνα) παραλαμβάνω το νέο μου Swift.
Όσες φορές έτυχε να το οδηγήσω μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που με χάλασε ήταν κι είναι ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο ψηλό.
Έτσι θα ήθελα να το χαμηλώσω. Για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ πράγματα εκ της Αυστραλίας με το αυτοκίνητο να 'γλείφει' τον δρόμο.
Διάβασα όλο το θέμα των Αναρτήσεων και πήρα αρκετές σημαντικές πληροφορίες.
Επειδή όμως οι γνώσεις μου στα μηχανολογικά είναι αρκετά περιορισμένες θα ήθελα την βοήθεια των gurus που έχουμε.
Και το ερώτημα είναι, επειδή το αυτοκίνητο θα είναι του κουτιού, θα πρέπει να αλλαχθούν κι οι αναρτήσεις ή να προβώ μόνο στην τοποθέτηση ελατηρίων χαμηλώματος;
Είτε στην μία είτε στην άλλη περίπτωση ποιες μάρκες προτείνετε και πόσα εκατοστά να γίνει το χαμήλωμα; Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το αυτοκίνητο έρχεται με 15αρες ζάντες αλουμινίου. Βέβαια το γνωρίζω ότι θα χάσω μέρος από την άνεση του αυτοκινήτου απλά δεν θέλω να γίνουν τραγικά τα πράγματα.
Το ποσό που σκέφτομαι να διαθέσω είναι 500-600 -
Καλημέρα σας,
Σε λίγες μέρες (τέλος του μήνα) παραλαμβάνω το νέο μου Swift.
Όσες φορές έτυχε να το οδηγήσω μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που με χάλασε ήταν κι είναι ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο ψηλό.
Έτσι θα ήθελα να το χαμηλώσω. Για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ πράγματα εκ της Αυστραλίας με το αυτοκίνητο να 'γλείφει' τον δρόμο.
Διάβασα όλο το θέμα των Αναρτήσεων και πήρα αρκετές σημαντικές πληροφορίες.
Επειδή όμως οι γνώσεις μου στα μηχανολογικά είναι αρκετά περιορισμένες θα ήθελα την βοήθεια των gurus που έχουμε.
Και το ερώτημα είναι, επειδή το αυτοκίνητο θα είναι του κουτιού, θα πρέπει να αλλαχθούν κι οι αναρτήσεις ή να προβώ μόνο στην τοποθέτηση ελατηρίων χαμηλώματος;
Είτε στην μία είτε στην άλλη περίπτωση ποιες μάρκες προτείνετε και πόσα εκατοστά να γίνει το χαμήλωμα; Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το αυτοκίνητο έρχεται με 15αρες ζάντες αλουμινίου. Βέβαια το γνωρίζω ότι θα χάσω μέρος από την άνεση του αυτοκινήτου απλά δεν θέλω να γίνουν τραγικά τα πράγματα.
Το ποσό που σκέφτομαι να διαθέσω είναι 500-600 -
Καλημέρα φίλε.
Καταρχήν, στον τίτλο μάλλον εννοείς 'αμορτισέρ' αντί για 'αναρτήσεις', οπότε άλλαξέ τον.
Γενικότερα, στα περισσότερα αυτοκίνητα τα μαμά αμορτισέρ δεν είναι σχεδιασμένα για να λειτουργήσουν με ελατήρια χαμηλώματος (ενώ το αντίθετο γίνεται), οπότε σίγουρα είναι προτιμότερο να αλλάξεις και αμορτισέρ. Σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι δεν υπάρχουν aftermarket ελατήρια που να χαμηλώνουν ένα αυτοκίνητο λιγότερο από 3cm (εκτός από τα εργοστασιακά βελτιωτικά προϊόντα).
Έχουν περάσει από τα χέρια μου δύο αυτοκίνητα χαμηλωμένα με εργοστασιακά αμορτισέρ. Μπορεί στις περισσότερες των περιπτώσεων να έστριβαν καλύτερα, αλλά υπήρχαν περιπτώσεις που ήταν εμφανής η έλλειψη ομοιογένειας στην ανάρτηση (π.χ. σε λακούβες, όπου οι τροχοί έσκαγαν απότομα μέσα και δεν υπήρχε άμεση επαναφορά του τροχού).
Εν κατακλείδι, προσωπική άποψη: άλλαξε αμορτισέρ-ελατήρια μαζί. Βέβαια, δεν έχω μπει ποτέ σε Suzuki Swift, οπότε μπορεί και όσα λέω να μην έχουν εφαρμογή εκεί. -
Δεν ειμαι ειδημωνας,αλλα θα σου προτεινα να μην το πειραξεις..Καινουργιο αμαξι ειναι,μια χαρα θα ειναι η αναρτηση του.....Το οτι σου φαινεται(η ειναι) ψηλο ειναι περισσοτερο ψυχολογικο κ το swift θα στριβει μια χαρα...
-
Ρίξε μια ματιά εδώ .... http://www.suzukisport.com/english/index.html
Οδήγησε πρώτα το αυτοκίνητο , μάθε το και αν δεν σε ικανοποιεί υπάρχουν λύσεις από την ίδια την Suzuki.
-
[quote='bill_viper']Καλημέρα σας,
Σε λίγες μέρες (τέλος του μήνα) παραλαμβάνω το νέο μου Swift.
Όσες φορές έτυχε να το οδηγήσω μέχρι στιγμής το μόνο πράγμα που με χάλασε ήταν κι είναι ότι το αυτοκίνητο είναι λίγο ψηλό.
Έτσι θα ήθελα να το χαμηλώσω. Για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ πράγματα εκ της Αυστραλίας με το αυτοκίνητο να 'γλείφει' τον δρόμο.
Διάβασα όλο το θέμα των Αναρτήσεων και πήρα αρκετές σημαντικές πληροφορίες.
Επειδή όμως οι γνώσεις μου στα μηχανολογικά είναι αρκετά περιορισμένες θα ήθελα την βοήθεια των gurus που έχουμε.
Και το ερώτημα είναι, επειδή το αυτοκίνητο θα είναι του κουτιού, θα πρέπει να αλλαχθούν κι οι αναρτήσεις ή να προβώ μόνο στην τοποθέτηση ελατηρίων χαμηλώματος;
Είτε στην μία είτε στην άλλη περίπτωση ποιες μάρκες προτείνετε και πόσα εκατοστά να γίνει το χαμήλωμα; Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το αυτοκίνητο έρχεται με 15αρες ζάντες αλουμινίου. Βέβαια το γνωρίζω ότι θα χάσω μέρος από την άνεση του αυτοκινήτου απλά δεν θέλω να γίνουν τραγικά τα πράγματα.
Το ποσό που σκέφτομαι να διαθέσω είναι 500-600 -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ρίξε μια ματιά εδώ .... http://www.suzukisport.com/english/index.htmlΟδήγησε πρώτα το αυτοκίνητο , μάθε το και αν δεν σε ικανοποιεί υπάρχουν λύσεις από την ίδια την Suzuki.
Ετσι είναι.
Αν δέν δείς τί κάνει έτσι,πώς θα καταλάβεις άμα έκανες κάτι καλό μέ τήν αλλαγή που θέλεις;
Ολη η χαρά τής μετατροπής εκεί είναι. -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Καλημέρα φίλε.
Καταρχήν, στον τίτλο μάλλον εννοείς 'αμορτισέρ' αντί για 'αναρτήσεις', οπότε άλλαξέ τον.
...Έχεις δίκιο, λάθος μου (έκανα την απαραίτητη αλλαγή στον τίτλο). Όσον αφορά το ζουμί του θέματος η άποψή σου πολύτιμη.
Δεν ειμαι ειδημωνας,αλλα θα σου προτεινα να μην το πειραξεις..Καινουργιο αμαξι ειναι,μια χαρα θα ειναι η αναρτηση του.....Το οτι σου φαινεται(η ειναι) ψηλο ειναι περισσοτερο ψυχολογικο κ το swift θα στριβει μια χαρα...
Σωστά τα λες, η ανάρτηση του δεν έχει κάτι το υπολήψιμο απλά με χαλάνε κάπως 2 πράγματα. Το μεγαλό κενό που μένει μεταξύ τροχού και θόλου, και το ύψος όπως προανέφερα που το καταλαβαίνεις ακόμα περισσότερο όταν είσαι στα φανάρια δίπλα-δίπλα με κάποιο άλλο αυτοκίνητο. Όμως πολύ σωστά επισήμανες ότι το θέμα μπορεί να είναι ψυχολογικό ή ακόμη και θέμα συνήθειας.
Ρίξε μια ματιά εδώ .... http://www.suzukisport.com/english/index.html
Οδήγησε πρώτα το αυτοκίνητο , μάθε το και αν δεν σε ικανοποιεί υπάρχουν λύσεις από την ίδια την Suzuki.Ευχαριστώ συνονόματε για το λινκ. Το αυτοκίνητο το έχω (ψιλό)οδηγήσει και μέσα στην πόλη και σε ταξιδάκι αλλά η αλήθεια είναι ότι μόνο από αυτά δεν μπορείς να το μάθεις. Για να έχουμε και μία γενικότερη άποψη του τί υπάρχει από Suzuki μεριά θα τους ρωτήσω όταν παραλάβω το αυτοκίνητο.
Βασίλη, η γνώμη μου ταυτίζεται με τους δύο προλαλήσαντες. Πάρε το αυτοκινητάκι με το καλό, μάθε το, οδήγησέ το, εξάντλησε τις δυνατότητες της μαμά ανάρτησης και μετά άλλαξέ την αν θέλεις. Το ύψος συνηθίζεται, εκτός αν το θέτεις από τη σκοπιά της 'ομορφιάς'. Το σουιφτάκι πάντως είναι όμορφο αμαξάκι και χωρίς χαμήλωμα. Καλοτάξιδο!
lem.Eυχαριστώ πολύ Σπύρο για τις ευχές σου.
Μάλλον αυτό που προτείνεις/ετε είναι κι η καλύτερη λύση. Θέλησα να ρωτήσω μήπως γινόταν να έμπαιναν εξ'αρχής τα ελατηριάκια χαμηλώματος (χωρίς να χρειάζεται δλδ. η αγορά νέων αμορτισέρ) έτσι ώστε να μην έχουν 'κουραστεί' τα μαμά αμορτισέρ από τα ανεξάντλητα τεστ που πρόκειται να πάθει.Ετσι είναι.
Αν δέν δείς τί κάνει έτσι,πώς θα καταλάβεις άμα έκανες κάτι καλό μέ τήν αλλαγή που θέλεις;
Ολη η χαρά τής μετατροπής εκεί είναι.You got a point 'κυνηγέ'. Απλά αναρωτιόμουν μήπως γλύτωνα κάποια χρήματα αν μπορούσε κι έδινε σωστά αποτελέσματα η εκ της αρχής μετατροπή.
-
Κρίμα να το χαμηλώσεις καινούριο αυτοκίνητο πριν ακόμα το οδηγήσεις (δε μιλάω για μια δυο βόλτες).
Αν δε καταφύγεις σε λύσεις της ιδίας της Suzuki μη κανείς τίποτα.
Απλά υπομονή να το συνηθίσεις και με το καιρό θα δεις τι θέλεις βάση των αναγκών σου.Οι περισσότεροι aftermarket συνδυασμοί χαμηλώματος προσφέρουν μόνο στον οπτικό τομέα ενώ χαλάνε λίγο ως πολύ την άνεση και τη πρόσφυση-σταθερότητα-συμπεριφορά του αυτοκινήτου… εκτός πολύ λίγων περιπτώσεων οπού χάνεις μόνο σε άνεση.
[edit]
Amagad πως το ξέθαψα αυτό? πρέπει να έμπλεξα το tab με ένα σχετικό search που έκανα, με αυτό που είχε τα νέα θέματα -
Θα ήθελα να ήξερα ποιο ήταν το προηγούμενο αυτοκίνητό σου. Το λέω αυτό γιατί μάλλον πρέπει να συνηθίσεις ότι τα πιο καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ πιο ψηλά από τα παλαιότερα. Γι αυτό πρέπει να σιγουρευτείς αν το αυτοκίνητο στέκεται ψηλά και δεν είναι ότι απλά είναι ψηλό. Αν είναι ψηλό και δεν στέκεται ψηλά τότε το πιο σωστό είναι να ρυθμίσεις το κάθισμα τέρμα χαμηλά ή να κάνεις τροποποίηση στη βάση του καθίσματος.
Αν όμως όντως στέκεται ψηλά (και η απόσταση από το φτερό δεν είναι πάντα ο σωστός δείκτης) τότε ίσως μπορείς να το σκεφτείς. Θα σου πρότεινα να μην βιαστείς, να μάθεις πρώτα το αυτοκίνητο, να συνηθίσεις την ιδέα του ύψους που προσφέρει πολύ καλύτερη ορατότητα ιδίως στην πόλη και μετά αν επιμένεις μπορείς να ζητήσεις συμβουλές είτε εδώ είτε στο swift club. Επίσης πρέπει να δεις την άνεση σε ταξίδι, την απορρόφηση των ανωμαλιών και τη συμπεριφορά στις στροφές (ακόμα κι αν έχει κλίσεις). Τις περισσότερες περιπτώσεις η αρχική ρύθμιση σε καινούργιο αυτοκίνητο είναι η πιο κατάλληλη για το 95% των διαδρομών/καταστάσεων που θα αντιμετωπίσει κάποιος.
Το αν στέκεται ψηλά θα το κρίνεις από την απόσταση του χαμηλότερου σημείου από το έδαφος. Καλύτερα να κάνεις τη μέτρηση με 2 άτομα μέσα στο αυτοκίνητο. Μετά ένας τρίτος με το ένα πόδι στο χώρο αποσκευών θα αρχίσει να σκαμπανεβάζει το αυτοκίνητο ενώ εσύ θα κοιτάς από κάτω τι γίνεται. Σκέψου τα σαμαράκια, τις ράμπες των γκαράζ, τα καπάκια, τις ανωμαλίες των δρόμων και το μέγιστο μέγεθος πετρούλας που μπορεί να συναντήσεις χωρίς να φοβηθείς. Σκέψου ότι όταν φρενάρεις το εμπρός μέρος θα κατέβει μερικούς πόντους (είχα αυτοκίνητο που με πεσμένα ελατήρια και αμορτισέρ σε καλό φρενάρισμα ακούμπαγε κάτω το προστατευτικό του κάρτερ). Κάνε τα κουμάντα σου και αποφάσισε ανάλογα. -
Νομίζω πως ο συμφορουμίτης έχει αποφασίσει εδώ και καιρό... Γενικά έχει γίνει αγνώριστο το Swift, γιατί οι αλλαγές δεν περιορίστηκαν στην ανάρτηση...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Νομίζω πως ο συμφορουμίτης έχει αποφασίσει εδώ και καιρό... Γενικά έχει γίνει αγνώριστο το Swift, γιατί οι αλλαγές δεν περιορίστηκαν στην ανάρτηση...Εχουν περασει 30 μηνες απο τοτε που ρωτησε!!!
-
Ελατήρια Χαμηλώματος ή κι Αμορτισέρ Σε Νέο Swift;
από bill_viper την 14/03/06 -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Νομίζω πως ο συμφορουμίτης έχει αποφασίσει εδώ και καιρό... Γενικά έχει γίνει αγνώριστο το Swift, γιατί οι αλλαγές δεν περιορίστηκαν στην ανάρτηση...
Εχουν περασει 30 μηνες απο τοτε που ρωτησε!!!
Δεν ξέρω πάντως αν το πέρασμα του χρόνου λειτούργησε υπέρ του Swift...
(Φιρί φιρί το πάω ). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν ξέρω πάντως αν το πέρασμα του χρόνου λειτούργησε υπέρ του Swift...
(Φιρί φιρί το πάω ).Νομίζω πως λειτούργησε υπέρ του.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Δεν ξέρω πάντως αν το πέρασμα του χρόνου λειτούργησε υπέρ του Swift...
(Φιρί φιρί το πάω ).Νομίζω πως λειτούργησε υπέρ του.
Λες ε;
Μπαααα, δεν νομίζω όμως...
Επεσε θύμα του γνωστού ιού φοβάμαι...
Ελατήρια Χαμηλώματος ή κι Αμορτισέρ Σε Νέο Swift;