-
To abarth θα ειναι 150 άλογα και με το βελτιωτικό πακέτο ss πάει στα 180 αν θυμάμαι καλά σωστά? Αλλά με τι κόστος??
-
Καλημερα κ σας ευχαριστω
Giuseppe μαλλον με παρεξηγησες, δεν διαφωνω με τη δημιουργια αποκλειστικης αντιπροσωπειας Abarth, καθε αλλο. αλλα απο τη στιγμη που το αυτοκινητο παραγεται κ πωλειται απο το Νοεμβριο του 2007, γιατι να μην εξυπηρετουνται οι υποψηφιοι πελατες απο το δικτυο της φιατ μεχρι να στησει η Abarth το δικο της; (πραγμα που τελικα συμβαινει κ εδω τωρα) αλλωστε ο πρωτος που ζημιωνεται απο αυτη την καθυστερηση ειναι η ιδια η Abarth χανοντας πωλησεις απο τους πιο.. ανυπομονους πελατες. βεβαια το προβλημα στην πραγματικοτητα πρεπει να ειναι αρκετα πιο πολυδιαστατο (ρυθμοι παραγωγης, δυνατοτητα υποστηριξης, εκπαιδευση προσωπικου κτλ ) κ να μην περιοριζεται στο στησιμο μιας εκθεσης..
Απ'οσο γνωριζω για την ωρα μπορει να το δει κανεις κ να το παραγγειλει στις εκθεσεις φιατ του παζαροπουλου σε κηφισιας κ πειραιως. η αποκλειστικη εκθεση Abarth στη λ. κηφισιας 5 απ'οτι ακουσα θα ανοιξει το σεπτεμβριο. εγω παρηγγειλα το απλο σε λευκο.
Οσον αφορα τα ss kits (δεν θυμαμαι αν εχει αναφερθει στις πιο πισω σελιδες) ειναι 2:
kit assetto (στησιματος) που θα περιλαμβανει βασικα φρενα, αναρτησεις κ λευκες ζαντες 18' (ή ενναλλακτικα ανθρακι αλλα δεν ειμαι σιγουρος, το αναφερω με επιφυλαξη) κ θα κοστιζει 2500 ευρω
κ kit completo που ειναι το kit assetto συν μηχανικες βελτιωσεις (μεγαλυτερη τουρμπινα μεταβλητης γεωμετριας, φπε) κ θα κοστιζει 4500 ευρω.
Κατ εμε ειναι καπως τσιμπιμενα απο την αλλη ομως αφενος εχεις βελτιωση με 2 χρονια εγγυηση απο τον κατασκευαστη σου, αφετερου η βελτιωση του συγκεκριμενου κινητηρα ειναι πονεμενη ιστορια λογω διπλης χαρτογραφησης (βλ. μαγικο κουμπι sport boost) κ ιταλοι που επιχειρησαν να βαλουν προγραμμα απο διαφορους βελτιωτικους οικους αντιμετωπισαν σοβαρα προβληματα κ ηδη οι περισσοτεροι τα ξηλωσαν απ'οτι αναφερουν οι ιδιοι.. -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Γεια χαρα κ παλι μετα απο καμποσο καιρο. Το παρηγγειλα προχθες.Φίλε μου, καλορίζικο. Εσύ δεν έχεις ένα ignis sport? Αποφάσισες να το δώσεις;
-
Ευχαριστω φιλε μου. Σωστα. Κ συ πρεπει να εισαι ο χιουμοριστας του φορουμ..
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Στη Θεσσαλονίκη πάντως είδα άσπρο και μαύρο στην αντιπροσωπεία του Σφακιανάκη.Κ εγω τα ειδα αλλα δυστυχως η εκθεση δεν λειτουργει ακομα ενω αυτο που εχουν εξω ειναι φυσικα κλειδωμενο...
-
Πηγα χθες στον Παζαροπουλο στην Κηφιφιας (στο δακτυλιδι)κι οντως ειχαν ενα εξω το οποιο μου ανοιξαν και το ειδα,παιδια το αμαξι μαμαει εσω-εξω.
Καταρχην ειναι πιο ομορφο απο τις φωτογραφιες που ειχα δει ειδικα απο πισω με τον ψευτοδιαχυτη,μεσα τα καθισματα ειναι πολυ καλα,δειχνει καλοφτιαγμενο και το ταμπλο του δεν υστερει και πολυ απο του 207.Εκλεισα test drive (θα μου τηλ.)και θα περιμενω να δω τι θα γραψουν και τα περιοδικα επειδη πρεπει να διαλεξω μεταξυ αυτου και του 207 ψευτοραλυ,θελω να πιστευω πως το abarth θα ειναι καλυτερο στο στροφιλικι γιατι μπορει να εχουν τα ιδια αλογα αλλα το esp του 207 δεν παλευεται και ουτε ειμαι τυπος που σε καινουργιο αμαξι πρεπει να βαλεις προγραμμα για να το απενεργοποιεις.Στα + του abarth ειναι το 6αρι και τα Brembo. -
Ενα συγκριτικο μεταξυ Abarth Punto SS 180 και Mini John Cooper Works 192
Δια στοματος Alian Prost το Abarth παιρνει την ταυτοτητα απο το Μini.....
http://www.quattroruote.it/primo_contat ... ice=140346 -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ενα συγκριτικο μεταξυ Abarth Punto SS 180 και Mini John Cooper Works 192
Δια στοματος Alian Prost το Abarth παιρνει την ταυτοτητα απο το Μini.....
http://www.quattroruote.it/primo_contat ... ice=140346' target='_blankθα ήθελα να δω και ένα συγκριτικό με clio rs
-
ενδιαφερων αυτο για το συγκριτικο,υπαρχει πουθενα καμια μεταφραση?
-
http://translate.google.com/translate?u ... l=it&tl=en
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ενα συγκριτικο μεταξυ Abarth Punto SS 180 και Mini John Cooper Works 192
Δια στοματος Alian Prost το Abarth παιρνει την ταυτοτητα απο το Μini.....
http://www.quattroruote.it/primo_contat ... ice=140346' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankθα ήθελα να δω και ένα συγκριτικό με clio rs
Οταν στα τελη του Ιουνιου που μας περασε παρουσιαστηκε η ΜιΤο στην Ιταλια
πηγαν τους dealers και στην πιστα του Balocco οπου εκει περα απο τη ΜιΤο 155 υπηρχαν εκει και αλλα
B-seg(super-mini) αλλων εταιριων με σκοπο να τα οδηγησουν αλλα και για να γινει απευθειας συγκριση με τη ΜιΤο. Εκει υπηρχαν GPunto Abarth(155) και SS(180), Corsa OPC, Cooper 120 kai Cooper S 175, Clio RS, Yaris T Sport 1.8.To Clio RS λοιπον γυριζει 1 δευτερολεπτο γρηγοροτερα στο Balocco απο το GPunto Abarth 155 αν και το αμεσα συγκρινομενο μαζι του ειναι το Abarth SS. H MiTo 155 κανει γυρο γρηγοροτερο και απο το Clio RS.
Φαντασου οτι το Abarth 155 γυριζει το ιδιο με το Corsa OPC αν και αυτο εχει 192 ιππους.
Το Αbarth 155 που ειναι αργοτερο απο τη ΜιΤο εκει, γυριζει 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απο το 207 1.6Τ(150).
Οι χρονοι των συγκρισεων ειναι μετρημενοι απο τους δοκιμαστες και δεν ειναι διαθεσιμοι για το κοινο.
Συντομα θα δημοσιευθουν απο ενα Ιταλικο περιοδικο. -
4'' γρηγοροτερα απο το 207Τ ειναι μεγαλη διαφορα,σε αισθηση δεν ξερω πως θα ειναι.
Οι 4τ ποτε θα το δοκιμασουν και συγκρινουν με τα υπολοιπα? -
Εμένα πάντως μου φαίνονται περίεργα.
Η Μιτο να γυρίζει πιο γρήγορα απ'το RS? Δε ξέρω, απλά είμαι λίγο δύσπιστος.Αν πάντως όντως είναι έτσι, οι Ιταλοί κάνουν κίνηση ματ, με Μιτο και GP abarth.. και αυτό το SS πολύ ελκυστική πρόταση....
-
Eμενα παλι μου φαινεται αδυνατο να γυριζει η mito πιο γρηγορα απο το clio RS.Μηπως αυτος που το αδηγαγε δεν ηξερε την πιστα?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
snip
Οι χρονοι των συγκρισεων ειναι μετρημενοι απο τους δοκιμαστες και δεν ειναι διαθεσιμοι για το κοινο.
Συντομα θα δημοσιευθουν απο ενα Ιταλικο περιοδικο.Inside info εσύ, ε;
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οταν στα τελη του Ιουνιου που μας περασε παρουσιαστηκε η ΜιΤο στην Ιταλια
πηγαν τους dealers και στην πιστα του Balocco οπου εκει περα απο τη ΜιΤο 155 υπηρχαν εκει και αλλα
B-seg(super-mini) αλλων εταιριων με σκοπο να τα οδηγησουν αλλα και για να γινει απευθειας συγκριση με τη ΜιΤο. Εκει υπηρχαν GPunto Abarth(155) και SS(180), Corsa OPC, Cooper 120 kai Cooper S 175, Clio RS, Yaris T Sport 1.8.To Clio RS λοιπον γυριζει 1 δευτερολεπτο γρηγοροτερα στο Balocco απο το GPunto Abarth 155 αν και το αμεσα συγκρινομενο μαζι του ειναι το Abarth SS. H MiTo 155 κανει γυρο γρηγοροτερο και απο το Clio RS.
Φαντασου οτι το Abarth 155 γυριζει το ιδιο με το Corsa OPC αν και αυτο εχει 192 ιππους.
Το Αbarth 155 που ειναι αργοτερο απο τη ΜιΤο εκει, γυριζει 4 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απο το 207 1.6Τ(150).
Οι χρονοι των συγκρισεων ειναι μετρημενοι απο τους δοκιμαστες και δεν ειναι διαθεσιμοι για το κοινο.
Συντομα θα δημοσιευθουν απο ενα Ιταλικο περιοδικο.Άραγε, οι χρόνοι σε μια πίστα μας λένε κάτι χειροπιαστό για τις ικανότητες κάποιου αυτοκινήτου;
Το ζητούμενο δεν είναι ποια αίσθηση δίνει ένα αυτοκίνητο στον οδηγό του (που δεν είναι δοκιμαστής ή ειδικός δημοσιογράφος) σε μια ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ διαδρομή, βουνίσια, αυτοκινητοδρόμου ή αστική (και στην περίπτωσή μας, σε ελληνική 'άσφαλτο') ; -
Τι να πω δεν ξερω ας περιμενουμε τοτε να δουμε κανα συγκριτικο στην Ελλαδα
-
Να δούμε ποιος θα οργανώσει ένα τέτοιο συγκριτικό (με πίστα) με τα γρήγορα της κατηγορίας (Mini, OPC, RS, Abarth κλπ) με την έλευση των 2 ιταλικών.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Να δούμε ποιος θα οργανώσει ένα τέτοιο συγκριτικό (με πίστα) με τα γρήγορα της κατηγορίας (Mini, OPC, RS, Abarth κλπ) με την έλευση των 2 ιταλικών.τα μέγαρα κλείσαν και για τους 4τροχούς;
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Eμενα παλι μου φαινεται αδυνατο να γυριζει η mito πιο γρηγορα απο το clio RS.Μηπως αυτος που το αδηγαγε δεν ηξερε την πιστα?Να μην συ φαινεται καθολου αδυνατο Ευγενιε. Η ΜιΤο εχει 1.6 χιλιογραμμομετρα ροπης περισσοτερα απο το RS
και μαλιστα πολυ πιο χαμηλα. Ακομη εχω αμφιβολιες το κατα ποσο ειναι τελικα 200 οι ιπποι που αποδιδει το RS. Περιπου 150 τροχο αν θυμαμαι καλα? Οι 4Τ το ειχαν μετρησει και δεν απεδωσε τα αναμενομενα.
Επιπροσθετως ειναι 95 ολοκληρα κιλα βαρυτερο.
Παρολαυτα ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο οπως και η ΜιΤο.
Η ΜιΤο μαλιστα ενω στο προγραμμα Normal ειναι ενα καλο αυτοκινητο στο Dynamic Mode
μεταμορφωνεται. Δεν ξερω πως μπορει ενα DNA να αλλαζει αρδην ενα αυτοκινητο αλλα εγω που βλεπω μοναχα το αποτελεσμα τους βγαζω το καπελο. Οταν θα το οδηγησεις θα με καταλαβεις.Και για να μην τα λεω ολα μονοπλευρα, σιγουρα το Balocco ειναι μια απαιτητικη πιστα κλειστη και με πολλες απανωτες στροφες και S. Αυτο σιγουρα ευνοει ενα στημενο υπερστροφικα προσθιοκινητο (οπως ειναι και η ΜιΤο και το Abarth και το RS) ΑΛΛΑ με κινητηρα τουρμπο οπου σημασια εχει η ροπη.
Αυτη ειναι η ιδιωτικη πιστα της Alfa Romeo και σιγουρα εκει περνανε αρκετο χρονο εξελιξης τα αυτοκινητα της.
Σιγουρα σε μια αλλη πιστα μπορει να βολευεται το RS καλυτερα και να ειναι αυτο πιο γρηγορο.
Fiat Grande Punto ABARTH