-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δελεαστική προσφοράΤώρα όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian η Honda φέρεται να έχει βελτιώσει την πρότασή της στον Alonso και πέρα από τα 15 εκατομμύρια δολάρια που προσφέρει, δίνει τη δυνατότητα στον Ισπανό για συμβόλαιο ενός χρόνου, κάτι που φυσικά είναι πολύ δελεαστικό. Ο Alonso θα αντικαταστήσει τον Rubens Barrichello στην ομάδα της Honda και θα έχει teammate τον Jenson Button. Ο Ross Brawn, αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, δεν έχει κρύψει ότι το μεγάλο του όνειρο είναι να φέρει τον Alonso στη Honda όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν. «Είναι ο μοναδικός πιλότος που είναι τόσο ολοκληρωμένος όσο ο Michael (Schumacher)».
MSFREE
Παση θυσια πρεπει να ερθει στην Φερραρι, δεν βρισκονται ευκολα τοσο καλοι οδηγοι. Και φυσικα αν παει χοντα, κατ'εμε θανε 'αγωνιστικη' αυτοκτονια τυπου βιλνεβ
-
Το έχω δηλώσει...δε θέλω τον Αλόνσο στη Φερράρι.
-
ευτυχώς δεν σε λενε Μοντιτζέμελο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ευτυχώς δεν σε λενε Μοντιτζέμελο....βασικά το έχει δηλώσει και ο Luca κατά κάποιο τρόπο 'Alonso was never an option'
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ευτυχώς δεν σε λενε Μοντιτζέμελο.
...βασικά το έχει δηλώσει και ο Luca κατά κάποιο τρόπο 'Alonso was never an option'
πότε έγινε η δήλωση; πριν την έναρξη της σεζόν ή μετά;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ευτυχώς δεν σε λενε Μοντιτζέμελο.
...βασικά το έχει δηλώσει και ο Luca κατά κάποιο τρόπο 'Alonso was never an option'
πότε έγινε η δήλωση; πριν την έναρξη της σεζόν ή μετά;
Ουουου...πολύ πιο μετά...το είχε πει όταν είχε αρχίσει το speculation Alonso-Ferrari.
-
Τα πράγματα είναι πάρα πολύ άπλα, όσο ποιο γρήγορα πάρουν τον Αλονσο τόσο ποιο πολλές πιθανότητες για τίτλους θα έχουν.
Τωρα για της δηλώσεις...
μπορεί αύριο να πουν το ακριβώς αντιθέτω, έχει μέλλον ακόμα το θέμα Αλονσο και ferrari. -
'Alonso was never an option' , το ειχει πει επειδη o Alonso ειχε ηδη υπογραψει στη mclaren
-
'Ferrari boss cool on Alonso link
Fernando Alonso
Alonso is demanding further improvements from Renault
(Page last updated at 06:56 GMT, Wednesday, 23 April 2008 07:56 UK)Ferrari president Luca di Montezemolo has cooled ongoing speculation linking double world champion Fernando Alonso with a move to the Italian team.
Alonso returned to Renault in a two-year deal but has only taken six points from three races, reheating rumours he will leave in 2009.
But Di Montezemolo told Gazzetta dello Sport: 'I want two equal drivers that work together.
'To line up Kimi Raikkonen and Alonso would mean wanting to damage yourself.'
Raikkonen and Felipe Massa are Ferrari's 2008 drivers and Alonso reiterated his stance ahead of this weekend's Spanish Grand Prix, insisting he is more likely to commit to Renault if they can provide him with a race-winning car.
'My first option is to stay at Renault if we succeed in creating a winning car,' he told El Pais newspaper.
'The truth is we are making progress but what I want is to race in a car that can give me victories.'
'There are a lot of things to evaluate'
Fernando AlonsoAlonso won back-to-back world championships with Renault in 2005 and 2006 but the team have made a disappointing start to the 2008 campaign.
The Spaniard finished fourth in the Australian Grand Prix and followed that up with eighth in Malaysia and 10th in Bahrain.
He added: 'There are a lot of things to evaluate.
'There are several teams, Williams, Toyota, BMW and Ferrari that are always on top, no matter what happens.'
However, Renault insist they can provide Alonso with a faster and more reliable car when the calendar returns to Europe in Spain this weekend.
'We're confident the things we are putting on the car will produce a clear advantage,' said technical director Bob Bell.
'It will be a big step forward - multiple tenths of a second.
'At the moment we are deficient in aero-generated grip in the high-speed corners - that is probably contributing the most to our lack of performance.
'Equally, we are losing out in the low-speed corners, so we have suspension upgrades that will start addressing those problems.
'We do have to be cautious, though, and remember that every team sees Barcelona as an opportunity to introduce a major upgrade.'
And Bell says Alonso understands what he and the engineering team are working towards, and that he is fully committed to the cause.
'Fernando remains very focused and positive,' he insisted. 'He recognises that the team is doing all it can to provide a better package.
'He would like a car capable of fighting for the win.
'However, the one thing we know about Fernando is that he will fight tooth and nail - whether he's fighting for first place or 15th he never gives up.'
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp ... 334527.stm
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Wednesday, 23 April 2008 07:56 UK)...
'To line up Kimi Raikkonen and Alonso would mean wanting to damage yourself.'...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsp ... 334527.stm' target='_blankΜεγάλα λόγια. Αν ο KR θέλει να φύγει στο τέλος του 2009 τότε γιατί όχι ο Αρτέμης στην ομάδα. Πέρα από τους οπαδισμούς βέβαια σε στυλ ποδοσφαίρου. Μεγάλα λόγια του αέρα που στις ευμετάβλητες συνθήκες της Φ1 αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.
Εδώ και τον Ron Dennis θα έπερνα στην ομάδα ως αγωνιστικό διευθυντή (ή ηγέτη της Scuderia) αν μπορούσα και εκείνη τη στιγμή ήταν η καλύτερη διαθέσιμη λύση. Ομοίως αν η καλύτερη λύση για τους οδηγούς είναι ο ημίαιμος πρίγκηψ (LH) τότε γιατί όχι. Άλλωστε τη μεγαλύτερη πλάκα την κάνει κανείς όταν αυτοί οι μοντέρνοι σκλάβοι (κατά Μπλάτερ απλοί σκλάβοι) κάνουν δηλώσεις για το πόσο μεγάλη είναι η νέα τους ομάδα όταν μέχρι πριν από λίγες ημέρες την έβριζαν ή την σνόμπαραν αυτοεξεφτυλιζόμενοι στα μάτια των απανταχού φίλων της Φ1 αποδεικνύοντας ότι '.... το χρήμα ουδείς!'
Ferrari über alles....
ΥΣ. Να δω στην Φερράρι τον Αρτέμη με τον Κόκκινο Βαρώνο - Σαγόνια #2 (ο #1 είναι χωρίς αμφισβήτηση κιλτοφόρος) αγωνιστικό διευθυντή και το Βραζιλιάνικο τρελό αγόρι να του κάνει του Αρτέμη τη ζωή δύσκολη και τι στο κόσμο..... Γλέντι μέχρι πρωίας......
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Αλλα εχω μια απορια ρε παιδια..Ο κιμι κανει σχεδον μισο τετ α κε..(χανει χρονο)Μπαινει ο Αλονσο για πιτ.ενα γυρο μετα μπαινει και ο Κιμις...
Και να τα ασχημα!!!!
ο Αλονσο πισω!!!πως? γιατι?
Δεν νομιζω να εκανε τοσο αργο πιτ στοπ ο Ισπανος.
Renault to review Ferrari pitstop data
Aug.5 (GMM) Reports in the Spanish press have raised suspicions about a pitstop involving the Ferrari of world champion Kimi Raikkonen during the Hungarian grand prix.
The reports, in the daily newspapers Diario AS and also the sports publication Marca, marvel at how the Finn managed to make such a quick stop to leapfrog Spain's Fernando Alonso, who had battled on track during the Hungaroring race.
'AS' said Renault is investigating how Raikkonen's refuelling was completed so quickly, given that the standard Intertechnique fuel rigs deliver petrol to the cars at a uniform rate.'I don't know how they did it,' Alonso is quoted as saying. 'We will carefully study the data and see if they have something that allows them to fill up faster.'
πηγη
http://www.f1way.com/news/2008/august/5 ... tstop-data -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
2 κλαταρίσματα του θυμάμαι αλλά δεν τον θυμάμαι να σβουρίζει πουθενά..
Γιατί απαραίτητο είναι;
όχι αν είσαι κωλόφαρδος....το ένα κλατάρισμα μάλιστα πέρσι έγινε λίγο πριν τα πιτ.
Eίναι πολύ δύσκολο να γυρίσεις στα πιτ με σκασμένο ελαστικό; Μη λέμε κι ό,τι θέλουμε...
-
O Σουμι δεν θελει Αλονσο στη φερραρι ,,,,,,και ειναι λογικο αυτο αφου δεν συμπαθιονται και πολυ .Τωρα κατι ακουσα για προ συμβολαιο με φερραρι ,,ισως φημες αλλα αν δεν συνελθει ο ice man τον βλεπω να τον τρωει ο παγος και αυτον!!
-
Νομιζω οτι αν η ιστορια με τον κιμι παει ετσι και στην βαλενθια, τοτε μονο για διωξιμο ειναι. Χαθηκε ηδη υπερπολιτιμο εδαφος για το πρωταθλημα
Παντως τον ιδιο δεν τον βλεπω να χωλοσκαει
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Νομιζω οτι αν η ιστορια με τον κιμι παει ετσι και στην βαλενθια, τοτε μονο για διωξιμο ειναι. Χαθηκε ηδη υπερπολιτιμο εδαφος για το πρωταθλημαΠαντως τον ιδιο δεν τον βλεπω να χωλοσκαει
Mwre xoloskaei....
Aug.6 (GMM) World champion Kimi Raikkonen admits he cannot defend his drivers' title this season if he fails to find a quick fix to his qualifying struggles.
Once out of Fernando Alonso's slipstream, the Finn and his F2008 was the fastest car at the Hungaroring last Sunday, setting the fastest lap of the race.
'It was good to drive, it felt nice, but it was much too late to fight for the victory,' the Ferrari driver, who had to nurse a failing rear suspension to the chequered flag, said.
Raikkonen qualified just sixth in Budapest and admits he currently cannot make the car work over a fast lap on Saturday afternoons.
Teammate Felipe Massa and championship rival Lewis Hamilton's problems meant he actually closed in on the points deficit in Hungary, and Raikkonen now lies just 5 points behind with seven races to go.
But the 28-year-old said this week: 'It's obvious that you cannot win the championship if you start every time from the sixth place in the grid.
'You can be one second quicker than anybody else, but if you start from the sixth at Hockenheim or Hungary, you cannot use that speed at all,' Raikkonen explained.
Written: Wed, 06 Aug 2008 08:45:54
Alla kai pali exei kai thn kabantza toy.....
Aug.6 (GMM) World Rally team boss Malcolm Wilson has offered reigning formula one champion Kimi Raikkonen a test in one of the squad's Ford Focus cars.
Raikkonen, the Ferrari driver whose contract expires at the end of next year, said recently he would be interested in trying rallying once his F1 career is over.
'I'd offer him a test,' Wilson is quoted as saying by Eurosport. 'It'd be a great opportunity for us.'
Reigning World Rally champion Sebastien Loeb is also open to the idea of Raikkonen, embroiled in speculation about his future beyond 2009, switching codes.
'I would welcome (him) because it's good to have big names coming into rallying,' he said.
Frenchman Loeb predicts it would be difficult for the Finn to turn his hand to rallying, given its fundamental differences to circuit racing.
'But with the talent he has and with some practice he will adapt and find the feeling,' the 34-year-old explained.
Reports indicate that Ferrari parent company Fiat's rallying effort, the Abarth team, intends to move from the Intercontinental Rally Challenge to World Rally in 2010.
They would reportedly be thrilled at the prospect of having Raikkonen on board.
Written: Wed, 06 Aug 2008 17:39:58
-
Eνταξει ολα αυτα ,,,αλλα αν τα αναλυσεις λιγο πιο πολυ φαινονται για δικαιολογιες παρα για σοβαροι λογοι αδυναμιας.Οδηγικες ικανοτητες εχει ,,,,και μαλιστα πιστευω πολλες,,,,,,αρα τι διαφορα ειχε το μονοθεσιο του απο του Μασσα στα κατατακτηρια?Νομιζω οτι καπου εχει ατονισει το παλικαρι .Και στο κατω κατω αλιμονο αν δεν ξερει τι να ζητησει απο τους μηχανικους και πιο πολυ απο το στησιμο του μονοθεσιου για να κανει χρονο κορυφης.Αν κουραστηκε ας ξεκουραστει ,,,,Οσο για τα αλλα ,ας ξεκαθαρισει αν σταματησει η οχι αλλα ειναι υποχρεωμενος να οδηγει στο οριο μεχρι το τελος του συμβολαιου του για την ομαδα και τον κοσμο που παρακολουθει f1 .Και ειναι πολλα τα λεφτα ,,,,,
Και μετα ας παει οπου θελει,,,.Ετσι ειναι ,,,γιατι,,, οχι οτι θα στεναχωρηθουν οι φερραριστοι αλλα αλοιωνεται και ο ανταγωνισμος το θεαμα και γενικα η εικονα του κορυφαιου μηχανοκινητου αθληματος!! -
τόσες οδηγικές ικανότητες ώστε να βάλουν τον Σουμάχερ στο μονοθέσιο μπας και το εξελίξει κάποιος!
-
Ναι ρε παιδια δεν το ξερετε; Θα κατσει ο κιμις αυγουστιατικα να εξελιξει μονοθεσιο ενω μπορει να παει να τα πιει σε κανα μπαρακι;
Γιαυτο υπαρχει ο συνταξιουχος ΜΣ
Κανε ενα κοπο ρε Μικαελ και ξαναελα, με τετοια μονοθεσια το εχεις για πλακα το πρωταθλημα. Εδω το εκανε ο Λαουντα πριν 25 χρονια, εσυ δεν μπορεις τωρα;
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
[snip]
Κανε ενα κοπο ρε Μικαελ και ξαναελα, με τετοια μονοθεσια το εχεις για πλακα το πρωταθλημα. Εδω το εκανε ο Λαουντα πριν 25 χρονια, εσυ δεν μπορεις τωρα;Υποννοείς μήπως πως ο Λάουντα οδηγούσε ευκολοτερα μονοθέσια από τον Σαγώνια;;;;;;
-
το ακριβως αντιθετο εννοω. Αφου μπορεσε ο νικι και το εκανε με τα 'καρα' της δεκαετιας του '80 και να κανει τετοιο comeback, φαντασου τι μπορει να κανει ο Σουμι με το σημερινο αυτοκινητο
-
Eπίσημο thread: GP Ουγγαριας 2008