-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σκεφτόμουν την αλλαγή ιξώδους (είναι και η ώρα τους τώρα) σε κάτι πιο ψιλό, από πέρυσι το καλοκαίρι που ανοίξαμε το μοτέρ για αλλαγή φλάντζας και είδα ότι κύλινδροι-πιστόνια-ελατήρια είναι σε απίστευτα καλή κατάσταση (ο κύλινδρος έχει ακόμα στάχυασμα μέσα! ). Πράγματι, από τότε δεν καίει σταγόνα λάδι.
Από τη μια η παλαιότητα του μοτέρ όμως (230.000 στην πλάτη μετά τις διακοπές) και από την άλλη το ότι ΔΕΝ κάνει μικρές διαδρομές, παρά μόνο μεγάλες βόλτες και ταξίδια, με αποτρέπουν. Βρε λες;
Συμφωνώ κι εγώ. Βάλε ένα καλό συνθετικό με ένα 'κλικ' χαμηλώτερο ιξώδες, θα κερδίσεις και μερικούς ίππους...
-
διαδρομη 75 χιλιομετρα
μεση ταχυτητα 70Κm/h
μεση καταναλωση 8.3l
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ο κύλινδρος έχει ακόμα στάχυασμα μέσα!Tι ναι αυτό;
-
Οι αυλακώσεις στα τοιχώματα για να συγκρατείται το λάδι δεν είναι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οι αυλακώσεις στα τοιχώματα για να συγκρατείται το λάδι δεν είναι;Αυλακώσεις σε χιαστί διάταξη στο τοίχωμα του κυλίνδρου. Θεωρητικά οδηγούν το λάδι πάνω στο τοίχωμα και συγκρατούν μια ποσότητά του μέσα. Δεν ξέρω αν εφαρμόζεται αυτή η τακτική σε μοντέρνα μοτέρ ωστόσο
-
Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 hp 6MT
Ολες οι μετρήσεις είναι με εξωτερική θερμοκρασία 35+ C , 4 άτομα με αποσκευές και AC ανοιχτό.
Το BC είναι ακριβές, δεν παρατήρησα διαφορές με τις μετρήσεις στα πρατήρια.Αυτοκινητόδρομος : μ.ω.τ 118 χλμ. = 6.2 l/100 .... μ.ω.τ. 108 χλμ = 5.7 l/100
Πόλη : μ,ω.τ 19 χλμ. 7.1 l/100 ...... μ.ω.τ 8 χλμ. = 8.9 l/100
Ανάβαση σε βουνό με κλίσεις 8-10 % ..... μ.ω.τ. 75 χλμ. = 9.3 l/100
Σύνολο για ~3000 χλμ. με μ.ω.τ 68 χλμ. = 6.0 l/100
-
στα 120 κμ/h πόσες στροφές έχει? Ειναι μακρύ?
-
πόσες στροφές να χει.....αφού είναι diesel. Κάνω λάθος;
-
aaaa
απλως προσπαθώ να καταλάβω αυτά που λενε για τα μαρκυνάρια της VW και της audi με τα light turbo -
Εδώ βλέπουμε 220 με 4300 στροφές...
http://www.youtube.com/watch?v=VyAq8NPC ... re=related' target='_blank
άρα 51 χιλιόμετρα στις 1000 στροφές. (δηλαδή στα 49 πραγματικά με 4% κλοπή ταχυμέτρου)
Σιγά το CVT μου πιάνει και 55 χιλιόμετρα στις 1000 στροφές....
-
πάλι diesel
τα 1.8 Τ ή TSI με πόσες στροφές ταξιδεύουν?
Εμένα η έκτη εχει 3000 και 100 κμ -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πάλι diesel
τα 1.8 Τ ή TSI με πόσες στροφές ταξιδεύουν?
Εμένα η έκτη εχει 3000 και 100 κμΠερί 1.8 TFSI/TSI με τους 160 ίππους:
[list:30vxeu68]Αυτοκίνητο - χλμ./1000 σαλ με 6η / χαω με 6η και 4.000 / ελαστικά
Α3 - 43,4 - 173,5 - Pirelli P Zero Rosso 225/45R17
Α4 - 45,9 - 183,5 - Dunlop SP Sport 01 225/50R17
Leon - 43,4 - 173,5 - Brisgestone Potenza 225/45R17
Octavia5 - 43,4 - 173,5 - Brisgestone Potenza 225/45R17
Passat - 43,6 - 174,5 - Dunlop SP Sport 01 215/55R16
Passat CC - 43,6 - 174,5 - ContiSport Contact 3 235/45R17[/list:u:30vxeu68]Σημείωση: το πιο μακρύ γρανάζωμα του Α4 οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στο υψηλότερο προφίλ των ελαστικών του.
-
αρα θα είναι πολύ ήσυχα στο ταξίδι και οικονομικά λογικά. Βλέπω μακριές σχέσεις. ευχαριστώ
ειχα την απορεία γιατί μου είχαν πει και για το golf gti, κάτι για 4000 και 170 km και μου φάνηκε πολυ ήσυχο και καλό
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αρα θα είναι πολύ ήσυχα στο ταξίδι και οικονομικά λογικά. Βλέπω μακριές σχέσεις. ευχαριστώ.Πράγματι είναι πολύ ήσυχα και οικονομικά. Ταξιδεύεις με μέση ωριαία για... αυτόφωρο και κατανάλωση σουπερμίνι (8-10, αναλόγως το ΠΟΣΟ φυλακή θέλεις να κάνεις ).
Τα 6άρια της Fiat (Bravo, Delta και, σχεδόν βέβαια, GP Abarth, MiTo και 159 1.8 JTB) είναι λίγο πιο κοντά, και αρκετά πιο... διψασμένα. Εν τω μεταξύ, τα VAG έχουν μακρυές όλες τις σχέσεις, όχι μόνο 5ες και 6ες. Όλα τα 1.8 TSI κάνουν πάνω από 100 πραγματικά με 2η ας πούμε, κι αυτός είναι ο λόγος που έχουν τρομερή επίδοση στο 0-100 (κάτω από 8 δλ. σχεδόν όλα τους). Τα Fiat θέλουν 3η για τα 100, οπότε χάνουν στις από στάση, αλλά σκίζουν στις ρεπρίζ.
-
βασικά ειναι και θέμα τουρμπο
δε νομίζω ατμοσφαιρικό να το κάνεις τόσο μακρύΒέβαια στην περίπτωση μου με το ταπερ νομίζω ότι στα 4500 εχω 150-160 αλλά εχω περίσευμα αλλες 3000 στροφές για παω τελική....
Θα το κοιτάζω πάλι στο ταξίδι πόσες εχω στα 170 κμ
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
βασικά ειναι και θέμα τουρμπο
δε νομίζω ατμοσφαιρικό να το κάνεις τόσο μακρύΒέβαια στην περίπτωση μου με το ταπερ νομίζω ότι στα 4500 εχω 150-160 αλλά εχω περίσευμα αλλες 3000 στροφές για παω τελική....
Θα το κοιτάζω πάλι στο ταξίδι πόσες εχω στα 170 κμ
Φυσικά και είναι θέμα τούρμπο. Αν κάνεις τόσο μακρύ ατμοσφαιρικό θα θέλει 2 σχέσεις κάτω με το που ανηφορίζει ο δρόμος.
Σχετικά με το τάπερ σου: έχεις 31,7 χαω (πραγματικά) ανά 1000 σαλ με 6η, κάτι που σημαίνει ότι στις 4.500 έχεις 142,7. Για 160 θέλεις κάτι παραπάνω από 5.000 (158,4 έχεις στις 5) και για 170 χρειάζεσαι 5.363 σ.α.λ. ακριβώς.
Όλα τα άνωθι είναι για πραγματικά χαω και για διάσταση ελαστικών 205/45R17.
-
μάλιστα, καίω κάτι παραπάνω λογικά στο ταξίδι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πάλι diesel
τα 1.8 Τ ή TSI με πόσες στροφές ταξιδεύουν?
Εμένα η έκτη εχει 3000 και 100 κμΤο TSI 140 με 6η έχει 3.000 στροφές και 120χλμ πάντως
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εδώ βλέπουμε 220 με 4300 στροφές...http://www.youtube.com/watch?v=VyAq8NPC ... re=related' target='_blank' target='_blank' target='_blank
άρα 51 χιλιόμετρα στις 1000 στροφές. (δηλαδή στα 49 πραγματικά με 4% κλοπή ταχυμέτρου)
Σιγά το CVT μου πιάνει και 55 χιλιόμετρα στις 1000 στροφές....
Μήπως στο video είναι με 5η .... ή μήπως υπάρχουν σε άλλες χώρες διαφορετικές τελικές σχέσεις μετάδοσης ?
Σε αυτό το Bravo που είχα νοικιάσει στην Ιταλία με την 6η είχε 142 χλμ. στις 2500 , 170 στις 3000 και 200 παρα κάτι στις 3500 ..... δηλ. περίπου 56.5 χλμ. στις 1000 σαλ. -
Krusenstern μηπως ξερεις την ταχυτητα/1000 σαλ για το GPunto 1.4 16v 95 για ολες τις σχεσεις?Η οποιος αλλος το ξερει...
Έρευνα Κατανάλωσης