-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΑΝΕΣΗ, ΑΝΕΣΗ, ΑΝΕΣΗ, κράτημα, αίσθηση στο δρόμο, gadget, ποιότητα κύλισης.
Θα την αλλάξουμε ΜΟΝΟΝ με μια καινούρια C5.ναι,έχεις δίκιο. ΓΕΡΑΣΕΣ
-
Να πω κ εγω την προταση μου
Ψαξε για alfa romeo απο ιδιωτη k ΟΧΙ απο μαντρα.Εμενα μια προσεγμενη 156 δεν θα με χαλαγε... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το Focus ίσως να έπρεπε να το έχω κοιτάξει περισσότερο... πάντα μιλώντας για το 1.6 όμως μιας και το 1.4 παραείναι αργό για μένα.λαμακία που δεν το κοίταξες
Η Xsara πλέον μου φαίνεται πολύ παλιά και γι' αυτό την απέρριψα.ίδιας γενιάς με Κόρντομπα Κορόλες και Φόκους είναι ...
Η Corolla ξέφευγε από το μπάτζετ που έθεσε ο φάδερ, αλλιώς αυτή θα έπαιρνα.ανίατη η περίπτωσή σου
Το Mazda δε μ' αρέσει καθόλου, δείχνει πολύ μεγαλίστικο. ενώ η Κορόλα ε;
Κάποιοι θα πουν το ίδιο και για το Cordoba, η μούρη του Cordoba τουλάχιστον δείχνει πιο νεανική.Για το Focus αν έβγαινε με λίγο περισσότερα άλογα το 1400άρι θα το είχα κοιτάξει στάνταρ.
Η Xsara έχει αντικατασταθεί καιρό τώρα με το C4, ενώ αντίθετα το Cordoba δεν έχει αντικατασταθεί ακόμα, οπότε το σχήμα του δείχνει πιο φρέσκο, και η Corolla αντικαταστάθηκε λίγο καιρό πριν.
Καλά, το ότι είναι ανίατη η ασθένειά μου αυτό είναι στάνταρ. Την Corolla πάντως (μιλάμε για μια μπλε electric 5-θυρη που βρήκα) δε θα την έπαιρνα λόγω ομορφιάς, αλλά λόγω μεγέθους, 2 χρόνων εγγύησης ακόμα και λόγω οικογενειακής ικανοποίησης από τη μάρκα.
Το Mazda το θεωρώ εμφανισιακά κλάσεις κατώτερο από την 5-θυρη Corolla.Στην ηλικία σου, η αλήθεια είναι πως οι περισσότερες που θα σε δουν με αυτό θα σκέφτονται ότι έχεις 'το αυτοκίνητο του μπαμπά'.
Το sedan ή πάσης φύσεως οικογενειακό όχημα, αρχίζει να προσμετράει θετικά όσο πλησιάζεις την ηλικία των 30 που αρχίζουν οι άτιμες και κάνουν τους σχετικούς συνειρμούς...
Ας πιστεύουν ό,τι θέλουν... δε θα πάρω αμάξι βάση του τι αρέσει στις γυναίκες, αλλά βάση του τι αρέσει σ' εμένα
Cordoba???
Όχι ρε συ! Μην το κάνεις αυτό το έγκλημα!
Υπάρχουν άπειρες άλλες επιλογές!
Πάρε ενα ραλακι!
Ούτε φόνο να σκεφτόμουν να κάνω
Το Cordoba δεν είναι στην ουσία ένα Ibiza με ουρά; Γιατί όχι Ibiza;
Το Ibiza έχει πολύ μικρό πορτ-μπαγκάζ και θέλω να μπορώ να πηγαίνω και εκδρομές με παρέα, ο κώλος στ' αμάξι μ' αρέσει, το Cordoba ίδιας κατάστασης κόστιζε ~1000 € λιγότερο από το αντίστοιχο Ibiza. Ούτως ή άλλως θα πάω στρατό, θα πιάσω δουλειά για κανά χρόνο και κάτι, σκοπεύω να κάνω μεταπτυχιακό (πιθανότατα στο εξωτερικό) και μέχρι τότε δε σκοπεύω να αλλάξω αμάξι, οπότε δε σκοπεύω να αλλάξω ξανά αμάξι σύντομα.
Να πω κ εγω την προταση μου
Ψαξε για alfa romeo απο ιδιωτη k ΟΧΙ απο μαντρα.Εμενα μια προσεγμενη 156 δεν θα με χαλαγε...Πολύ ωραίο αμάξι η 156 και δε θα με χάλαγε ΚΑΘΟΛΟΥ, το ζήτημα όμως είναι ότι με αυτά τα λεφτά μόνο παλιό αμάξι με πολλά χιλιόμετρα θα έβρισκα και το φοβάμαι αρκετά. Δε θα μου τρέχουν και τα λεφτά από τα πατζάκια ως φαντάρος και δε θέλω να έχω το φόβο εξόδων...
-
Πριν πας φουλαριστός για το Cordoba, αν και μάλλον το αποφάσισες ήδη, τολμώ να προτείνω την C4 που βρίσκεις άνετα από ιδιώτη μια καλή 1.4 με 9000 ευρώ αφού η ίδια η εταιρεία σκότωσε τη μεταπωλητική αξία δίνοντας το αμάξι καινούριο 12 χιλιάδες. Είναι μια πάρα πολύ καλή και τίμια πρόταση πιο σύγχρονη και καλοφτιαγμένη από το Cordoba με δοκιμασμένο κινητήρα
-
Δυστυχώς το όριο έχει τεθεί εκ των άνωθεν και είναι 8000 €. Υπάρχουν όντως καλύτερα αυτοκίνητα σε αυτά τα λεφτά, όσα είδα όμως είχαν 80000 χλμ+, έμπαιναν δηλαδή στην επικίνδυνη ζώνη. Όσα είχαν λιγότερα χιλιόμετρα έκαναν 9000+ €. Αυτό που έχω βρει και θα πάω να δω τη Δευτέρα έχει μόλις 35500 χλμ, φυλασσόταν σε γκαράζ, δείχνει σαν καινούργιο και γενικά δε φαίνεται ότι είναι 5 ετών.
Δεν είναι ότι έχω καμια τρέλα για το Cordoba, απλά για την ώρα είναι η πιο ολοκληρωμένη λύση στα λεφτά που δίνω και στα κριτήρια που έχω θέσει. Έκανα π.χ. τώρα μια αναζήτηση για Focus και τα 1600άρια σε αυτά τα λεφτά έχουν 80000+ χλμ, κάτι που με φοβίζει. Το δε 1400άρι είναι πιο αργό και από το Τιπο...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Το Focus ίσως να έπρεπε να το έχω κοιτάξει περισσότερο... πάντα μιλώντας για το 1.6 όμως μιας και το 1.4 παραείναι αργό για μένα.λαμακία που δεν το κοίταξες
Η Xsara πλέον μου φαίνεται πολύ παλιά και γι' αυτό την απέρριψα.ίδιας γενιάς με Κόρντομπα Κορόλες και Φόκους είναι ...
Η Corolla ξέφευγε από το μπάτζετ που έθεσε ο φάδερ, αλλιώς αυτή θα έπαιρνα.ανίατη η περίπτωσή σου
Το Mazda δε μ' αρέσει καθόλου, δείχνει πολύ μεγαλίστικο. ενώ η Κορόλα ε;
Κάποιοι θα πουν το ίδιο και για το Cordoba, η μούρη του Cordoba τουλάχιστον δείχνει πιο νεανική.Για το Focus αν έβγαινε με λίγο περισσότερα άλογα το 1400άρι θα το είχα κοιτάξει στάνταρ.
Η Xsara έχει αντικατασταθεί καιρό τώρα με το C4, ενώ αντίθετα το Cordoba δεν έχει αντικατασταθεί ακόμα, οπότε το σχήμα του δείχνει πιο φρέσκο, και η Corolla αντικαταστάθηκε λίγο καιρό πριν.
Καλά, το ότι είναι ανίατη η ασθένειά μου αυτό είναι στάνταρ. Την Corolla πάντως (μιλάμε για μια μπλε electric 5-θυρη που βρήκα) δε θα την έπαιρνα λόγω ομορφιάς, αλλά λόγω μεγέθους, 2 χρόνων εγγύησης ακόμα και λόγω οικογενειακής ικανοποίησης από τη μάρκα.
Το Mazda το θεωρώ εμφανισιακά κλάσεις κατώτερο από την 5-θυρη Corolla.Αν πω πως η λογική αυτή δεν πολυστέκει, θα γίνω σπαστικός;
Το Cordoba ποτέ δεν έδειχνε ιδιαίτερα φρέσκο σαν σχήμα, ήταν ένα μακρόστενο πράγμα με μεγάλο χώρο αποσκευών. Το ότι πούλησε όσο πούλησε, αποδεικνύει πως ο περισσότερος κόσμος είχε αυτήν την άποψη. Η Xsara αντικαταστάθηκε λιγότερο από 2 χρόνια πριν το Corolla, δεν είναι και τόσο γερασμένη, επιπλέον κυκλοφορεί πολύ και πολύς κόσμος λέει πως είναι ευχαριστημένος.
Για το Focus δεν το συζητώ, είναι εξαιρετικό, αλλά θα το πληρώσεις 2Κ ακριβότερα.
Αντιλαμβάνομαι το δέλεαρ του Cordoba που βρήκες, έχει λίγα χιλιόμετρα και είναι σε καλή κατάσταση. Δεν αντιλαμβάνομαι όμως τι ακριβώς σου άρεσε σ'αυτό. Αν δεν ήσουν εδώ μέσα να μας λες πως το είδες, θα έλεγα πως πήγε πχ ο πατέρας σου, το είδε, στο αγόρασε και βρέθηκες να το οδηγείς.Δεν θέλω να γίνω εριστικός, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος πως αποκλείεται να το διάλεξες μόνος σου, θεωρώ απίθανο να πήγες πχ σε μια μάντρα και να είπες: 'Ας ρίξω και μια ματιά στο Cordoba, με τέτοιο χώρο αποσκευών, θα χωράει και τα καροτσάκια από τα δίδυμα που ΘΑ κάνω!'
Αντιθέτως, κάποιος άλλος το είδε και για τους δικούς του λόγους μάλλον σε έπεισε πως είναι το κατάλληλο για σένα.
Ειλικρινά, όχι πως δεν είναι καλύτερο από το Tipo σου, αλλά είναι από τα πιο κουλά αυτοκίνητα που θα μπορούσες ν'αγοράσεις!
Νομίζω πως χαλαρά, με ελάχιστο ψάξιμο θα έβρισκες μια καλή Corolla 4 ετίας με τα ίδια λεφτά, αφού σ'αρέσει κιόλας... (άλλο περίεργο κι αυτό, αλλά το έχω ξανακούσει από νέους ανθρώπους! )
Επιπλέον, δεν είναι καθόλου λογικό να πάρεις αυτοκίνητο ΠΡΙΝ πας φαντάρος, ειδικά αφού έχεις ένα που κάνει μια χαρά την δουλειά του. Εδώ είχες το Tipo για το Αθήνα-Πάτρα, στο στρατό θα κινδυνέψεις;Είμαι περίεργος εγώ τώρα θα μου πεις, αλλά προσπαθώ ειλικρινά να σε καταλάβω, γιατί ομολογουμένως, απέχουμε πολύ στον τρόπο που σκεφτόμαστε (όχι πως εγώ σκέφτομαι καλύτερα, μην με παρεξηγήσεις ), απλά αν και μας χωρίζει καμιά δεκαετία, δείχνεις να σκέφτεσαι πολύ πιο συντηρητικά και να σκεφτείς πως στο θέμα του αυτοκινήτου δεν βρίσκομαι και σε καμιά...πρωτοπορία!
-
Mε ια γρήγορη ματιά:
Η γνώμη μου είναι να πάρεις ένα σπορ αμαξακι σε αυτά τα λεφτά, πριν λίγο καιρό ένας φίλος μου πούλησε 106 gti του '02 με 8.500€. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες και θα πάρεις ένα αμάξι που θα ευχαριστηθείς, όχι κουβά με πορτ-μπαγκάζ!
Για το Cordoba εχω τις χειρότερες εντυπώσεις καθώς το είχε κάποτε ένας συμπαίκτης μου στο μπάσκετ και ήταν ένα χάλι και μισό, και εμφανισιακά αλλα κυρλιως από άποψη αξιοπιστίας, όλο με κάτι ψιλομαλακίες έτρεχε, όλο κάτι έβγαζε. -
Όντως η 156/147 έχουν επίσης απίστευτη απαξίωση και για τους φαν της γρήγορης οδήγησης είναι κουτί. Ωστόσο όταν στις επιλογές του ασέρφ παίζει κορόλα δεν τα πρότεινα καν. Η αλήθεια είναι ότι με τις σύγχρονες άλφα οι μισοί είναι ικανοποιημένοι από πλευράς αξιοπιστίας οι άλλοι μισοί που ξέρω τραβάνε τα μαλλιά τους (ή τα τραβούσαν πριν τη δώσουν). Για μένα μεγάλο μειονέκτημα τους πάντως ήταν η άθλια παθητική ασφάλεια σε μετωπική...
Για τους λόγους επίσης της αξιοπιστίας σε γνωστούς δεν πρότεινα το εξαιρετικό (με εξαίρεση το σουποκιβώτιο) 206 1.6...
Το κόρντομπα αντικειμενικά οι πιο πολλοί δεν το χαρακτηρίζουν σαν όμορφο αυτοκίνητο. Το κακό είναι πως και ο ίδιος ο σχεδιαστής του (Ντα Σίλβα) αναγκάστηκε να παραδεχτεί πως είναι μία από τις δουλειές του για τις οποίες δεν αισθάνεται και τόσο περήφανος σε συνέντευξη του. Σίγουρα δεν είναι νεανικό όχημα και επιπλέον το ίμπιζα έχει αρκετά προβληματάκια αξιοπιστίας (υπάρχουν και αρκετοί δυσαρεστημένοι φορουμίτες). Τα καλά του είναι το τεράστιο πορτμπαγκάζ του και το πολύ ευχάριστο και όμορφο εσωτερικό του (το πιο όμορφο στα της Β προηγούμενης γενιάς).
Όμως κακά τα ψέματα είναι αμάξι κατηγορίας Β και απο τη στιγμή που μπορείς να βρεις αμάξι κατηγορίας Γ στα ίδια λεφτά αξίζει να το ψάξεις. Εντύπωση μου έκανε πρόσφατα οδηγώντας αμάξια της ίδιας εταιρείας κλάσεων Β και Γ όπου το μεγαλύτερο είχε κλάσεις καλύτερο πάτημα και κράτημα...
Γρηγόρη θα τον πείσουμε μέχρι την Δευτέρα?
-
Πολύ αμφιβάλλω!
Και πιστεύω κιόλας, επειδή δεν θα υπάρχει κανείς σε όλο το φορουμ που θα του πει πως είναι...άριστη επιλογή το Cordoba, θα τον πιάσει το...μανιάτικο, και θα πάει να το κλείσει πρωί πρωί!
-
Eίπαμε περι ορέξεως μπουγατσόπιτα αλλά ρε ψηλέ το Κορντομπα έχει ένα μεγάλο μείον: δεν σχεδιάστηκε απο την αρχή ως sedan. απλά στο αρκετά καλό ίμπιζα έβαλαν έναν κώλο. ΙΜΟ σχεδιαστικά είναι χάλια.
Στο θέμα της Κορόλας νόμιζα ότι μίλαγες για την 4θυρη. Εάν μιλάς για την κοφτή τότε βούρ στον πατσά κ ούτε να το σκέφτεσαι. ΟΧΙ Κόρντομπα...ΟΧΙ...είσαι μικρός ακόμα.
-
@HighFidelity
M' αρέσει πραγματικά να διαβάζω τις απαντήσεις σου. Είναι πάντα τεκμηριωμένες, έστω και αν διαφωνώ μαζί τους μερικές φορές ή έστω έχω διαφορετική άποψη.
Ας το ξαναπάμε από την αρχή. Το αμάξι πρέπει να στοιχίζει ΜΕΧΡΙ 8000 € και να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Θα πρέπει να έχει και κατά το δυνατόν όσο λιγότερα χιλιόμετρα γίνεται, μιας και γενικά τα πολλά χιλιόμετρα φέρνουν προβλήματα.
Το αυτοκίνητο ήθελα να έχει περισσότερα άλογα από το Τιπο και καλύτερες επιδόσεις από το Τιπο, εξού και κοιτούσα κυρίως αυτοκίνητα κοντά στα 100 άλογα. Ήθελα να είναι ίδιου μεγέθους ή μεγαλύτερο από το Tipo, εξού και απέρριψα τελικά κάτι Clio, Corsa, κτλ, ενώ οριακά 'πέρναγε' το Ibiza.
Alfa Romeo - Fiat - Lancia απορρίφθηκαν εξαρχής.
Από Citroen η Xsara απορρίφθηκε λόγω παλαιότητας μοντέλου, ενώ τα C4 είναι πιο ακριβά από το όριό μου.
Τα Focus θα ήταν μια καλή επιλογή στα 1400 αν είχαν περισσότερη δύναμη. Τα 1600άρια την έχουν αλλά κοστίζουν πολύ παραπάνω, ενώ όσα είναι κάτω από 8000 € είναι του 2002 με 85-100000+ χλμ. Πολλά δηλαδή.
Τα Hyundai τα απέρριψα επίσης. Δεν ήθελα Accent σε καμία περίπτωση.
Το Mazda 3 τελευταίας γενιάς θα το αγόραζα άνετα, της προηγούμενης όμως δε μ' αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ!
Το Nissan Almera επίσης δε μου αρέσει.
Τα Opel Astra τελευταίας γενιάς κρατάνε την τιμή τους, ενώ της προηγούμενης γενιάς είναι πια πολύ παλιά.
Τα Peugeot 207 είναι πολύ ακριβά, ενώ τα 206 πολύ μικρά. Κοίταξα για 307 πιο παλιάς εποχής αλλά μέχρι 8000 € είχαν όλα πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Τα Renault Clio προηγούμενης γενιάς είναι πολύ μικρά, ενώ τα Megane κακάσχημα.
Στη Seat το 1ο που κοίταξα ήταν όντως το Ibiza το 100άρι και είχα βρει διάφορα υποψήφια, όλα όμως όσα έδειχναν καλοσυντηρημένα και με λίγα σχετικά χιλιόμετρα ( -
Καλοτάξιδο το Cordoba aserf! Εξαιρετική επιλογή σε αυτά τα λεφτά, με σωστό κινητήρα, στήσιμο auto emocion (έχει και το Agile Chassis που δεν διαφήμιζε άδικα η Seat), πολύ καλούς χώρους...
Αν το βρεις σε καλή κατάσταση, θα είναι ταμάμ που λένε και οι κατάσκοποί μας οι Τούρκοι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Eίπαμε περι ορέξεως μπουγατσόπιτα αλλά ρε ψηλέ το Κορντομπα έχει ένα μεγάλο μείον: δεν σχεδιάστηκε απο την αρχή ως sedan. απλά στο αρκετά καλό ίμπιζα έβαλαν έναν κώλο. ΙΜΟ σχεδιαστικά είναι χάλια.Τι να πω ρε σεις... πήρα το δίπλωμά μου και είμαι έτοιμος για σύνταξη φαίνεται...
Αλήθεια μ' αρέσει το Cordoba. Προσωπικά που δείχνει πιο σπορ από το Ibiza. Τι να πω, ίσως πρέπει να πάω να με δει κανας ψυχίατρος.Στο θέμα της Κορόλας νόμιζα ότι μίλαγες για την 4θυρη. Εάν μιλάς για την κοφτή τότε βούρ στον πατσά κ ούτε να το σκέφτεσαι. ΟΧΙ Κόρντομπα...ΟΧΙ...είσαι μικρός ακόμα.
Όχι, όπως ανέφερα και πριν ΔΕ μιλάω για την 4-θυρη. Η Sedan Corolla παραδείχνει μεγαλίστικη. Το Cordoba τουλάχιστον όταν θα με βλέπουν από το μεσαίο καθρέφτη δε θα ξέρουν αν είναι Ibiza ή Cordoba
Πολλά τα λεφτά όμως δυστυχώς... τα έχω φυσικά τα 700 € διαφοράς, άλλος πληρώνει όμως και προτάσεις του στυλ 'Να συμπληρώσω εγώ τη διαφορά δεν παίζουν' -
κανα τεστ ντραιβ το κανες το κορντομπα?
παντως τα 7 κατοσταρικα σε σχεση με το κορολλα ειναι λιγα και νομιζω οτι αμα τα δωσεις ντουκου μπορεις να επιτυχεις μια καλη μειωση...και τα χλμ της κορολα δεν ειναι απαγορευτικα για μτχ...
ειπες οτι θα το κρατησεις για μερικα χρονια το αμαξι, νομιζω οτι η κορολα θα σε βολεψει καλυτερα...το αλλο εχει απλως ενα μεγαλο χωρο αποσκευων και τπτ παραπανω...
-
Ψηλέ δεν σε ανησυχεί που τόσοι σου λέμε όχι;
εντάξει υπάρχει και ο ιμάμης αδερφός του άδη αλλά είναι η εξαίρεση του κανόνα.
-
Θα συμφωνούσα με τον travelman, όσο παράξενο & αν ακούγεται, μα το Mazda 323 είναι εξαιρετικό, ίσως το καλύτερο, συνολικά, από όλα όσα προαναφέρθησαν. Ωστόσο, το σχήμα του παραείναι συντηρητικό (το 5θυρο δείχνει αρκετά πιο όμορφο από το sedan), & επειδή γενικώς δεν πούλησε η τελευταία του γενιά, πολύ δύσκολα βρίσκεις μεταχειρισμένο.
Πάντως, ας μην τον κράζουμε τον άνθρωπο που δεν έχει πρόβλημα με τα sedan, Και το Cordoba, αν & σε πολλούς δε λέει τπτ εξωτερικά, το εσωτερικό του είναι πολύ συμπαθητικό & αρκετά σπορτίφ, για οικογενειακό αυτοκίνητο.
Μια άλλη, εξίσου καλή εναλλακτική, είναι το Seat Leon I 1,6 (έχουμε ένα αντίστοιχο 1,4 στην οικογένεια & είμαστε πολύ ευχαριστημένοι). Όμορφο & αρκετά ευρύχωρο, με καλό εξοπλισμό, καλοφτιαγμένο, σβέλτο, & πολύ-πολύ καλό στο δρόμο. Δεν είναι ακριβό, αρκετά μεταχειρισμένα υπάρχουν, αρκεί να εντοπίσεις κάποιο σε καλή κατάσταση & να μην είναι καγκουρεμένο.
-
Ανδρέα, σε έχω πρήξει, αλλά άσε με μια φορά ακόμη να σου πω γιατί πιστεύω πως το να λες πως απορρίπτεις κάτι λόγω παλαιότητας, δεν είναι λογικό...
- Τι σημαίνει παλιό; Παλιό σχέδιο, παλιομοδίτικο, παλιάμαξο; Δηλαδή, αν πχ η C4 δεν είχε αντικαταστήσει την Xsara και πωλούνταν δίπλα δίπλα, θα ήσουν ΟΚ;
Υστερεί κάπου το αυτοκίνητο; Το facelift που συζητάμε παρουσιάστηκε το 2001, ενώ το Cordoba 2 χρόνια κι αν μετά. Κυκλοφορεί ακόμη το Cordoba, όπως είναι, αλλά το καινούριο Ibiza είναι ήδη εδώ. Αυτό πάντως, σαν κριτήριο, δεν μου λέει εμένα τίποτε: το Octavia I κυκλοφορεί ακόμη, αλλά δεν θα το αγόραζα, απλά γιατί ποτέ δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο. Παρομοίως και η ZX και η Xsara κυκλοφορούν ακόμη σαν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ στην...Κίνα, αλλά εκεί συμβαίνει το ίδιο και με το Toledo MK1 (απαίσιο! )!
2. Το να χρησιμοποιείται σαν κριτήριο κάτι τέτοιο, μου φαίνεται περίεργο: πχ όπως λες δεν θέλεις με τίποτε Accent. Φαντάσου πως θα σου φαινόταν να σου έλεγε κάποιος: δεν θα πάρω Xsara. Θα πάρω Accent που είναι καλύτερο γιατί ...κυκλοφορεί ακόμη σαν καινούριο!Αν είχε κάποια έλλειψη επειδή είναι παλιότερο, θα ήμουν μαζί σου. Αλλά δεν της λείπει κάτι και επιπλέον, είναι φθηνή και καλό αυτοκίνητο, είμαι σίγουρος πως αν κάνεις μια καλή βόλτα με μία, αποκλείεται να μην σου αρέσει (το ταμπλό είπαμε, δύσκολα θα σου αρέσει! ).
Δεν το βρίσκω λογικό, να πας ν'αγοράσεις ένα χειρότερο αυτοκίνητο, επειδή παρουσιάστηκε κάποια χρόνια μετά! Και το Aveo ή το Atos παρουσιάστηκαν πιο μετά, αλλά δεν τρελάθηκες κιόλας να πας να τ'αγοράσεις!- Απορρίπτεις το 206 σαν μικρό, και μετά πας κι αγοράζεις ένα άλλο μικρό που το έχουν κοτσάρει ένα πορτμπακάζ!
Ρε συ, έλα στα συγκαλά σου! Οδήγησε ένα 206 1.6 XS ή GTI κι αν μετά επιμένεις πως το Cordoba είναι καλύτερη επιλογή, τότε ναι, είσαι ανίατη περίπτωση! Στα λεφτά αυτά βρίσκεις μαμάτο 206, που στο δρόμο θα είναι απίθανο, θα έχει ένα σκασμό εξτρά , θα είναι πιο γρήγορο και θα έχει και μικρότερες διαστάσεις, για να μπορείς να παρκάρεις κιόλας αν πας ένα Σάββατο στου Ψυρρή ή στο Γκάζι σαν παιδί κι εσύ!
Κάνε ένα τεστ ντράιβ τουλάχιστον και σε κάποια άλλα και μετά κλείσε το Cordoba. Να είσαι σίγουρος πως εκεί θα το βρεις πάλι, ελάχιστη ζήτηση έχουν , δεν θα στο πάρει κάποιος!
-
Αν τελικά αυτή η έρμη η Corolla , σου αρέσει τόσο πολύ (γιατί όμως δεν μας είπες: ΟΚ δεν χαλάνε, τι ακριβώς σου αρέσει όμως όταν λειτουργεί; ), είναι ΕΥΚΟΛΟ να βρεις μια 3θυρη σ'αυτά τα λεφτά, καθώς δεν έχουν καθόλου ζήτηση στα μεταχειρισμένα, αφού όλοι ψάχνουν για 5θυρη. Είμαι σίγουρος πως ΔΕΝ έψαξες καλά, γιατί πιθανόν πιέζεσαι από την ημερομηνία που θα παρουσιαστείς! Ψάξε καλύτερα, αυτοκίνητο ΔΕΝ αγοράζεις κάθε μέρα. Εγώ όταν αγόρασα το δικό μου, έψαχνα 2 μήνες αφού κατέληξα σε ποιο μοντέλο ΑΚΡΙΒΩΣ , για να δω τι παίζει με τις τιμές, σε πόσες μέρες συνήθως πουλάει κάποιος το δικό του, πόσα και ποια μένουν απούλητα κλπ κλπ. Βέβαια εγώ είχα και το πρόβλημα να το θέλω ΜΟΝΟ μαύρο, οπότε δεν μπορούσα να κάνω και πολλούς ελιγμούς, αλλά και πάλι, θεωρώ πως καλή αγορά έκανα.
-
ΠΡΕΠΕΙ να οδηγήσεις Focus, Xsara, 206 πριν καταλήξεις και διάλεξε να κάνεις μια καλή βολτούλα, για να δεις τι έχει να πει το κάθε αυτοκίνητο. Εγώ δεν πήρα το 206 επειδή τότε το 1.6 ήταν και ακριβό, αλλά και γιατί με ενοχλούσε η καγκουροποίηση που υφίστατο το μοντέλο από τους υπόλοιπους. Κατά τ' άλλα , το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό.
Για πιο μεγάλο στην ίδια τιμή με ακόμη καλύτερο εξοπλισμό (στάνταρ 4 αερόσακους, όλα ηλεκτρικά κλπ κλπ) πας σε Xsara.
Αν δεν θέλεις γαλλικό, πας σε Focus. Σϊγουρα μπορείς να βρεις 1.6 μέχρι 8Κ, μαντράς από το χειμώνα πουλάει ένα 1.8 στα 9.5Κ με δερμάτινο σαλόνι κλπ (είναι αυτοκίνητο συναδέλφου), είμαι βέβαιος πως με 8Κ θα βρεις ένα 1.6 σε καλή κατάσταση. -
ΜΗΝ κοιτάς τα λίγα χιλιόμετρα μόνον! Κατ'αρχάς, το Cordoba δεν έχει κάνει το μεγάλο σερβις. Αυτό σημαίνει πως θα σκάσεις 500€ εύκολα και σύντομα. Πάρε αυτοκίνητο που να έχει κάνει το σερβις και να έχει αλλάξει ιμάντες, ενώ ακόμη καλύτερα είναι να έχει αλλάξει και δίσκο-πλατό. Ετσι για καιρό, δεν θα σου βγάλει μεγάλα έξοδα.
Κάτσε λίγο μόνος σου και σκέψου τα όλα. Μην σε πιάνει πείσμα, ό,τι κι αν διαβάσεις ή ακούσεις. Στο τέλος εσύ και μόνον εσύ θα οδηγείς το αυτοκίνητο και κανείς άλλος. Εσύ λοιπόν θα υποστείς μια κακή επιλογή ή θα χαρείς μια καλή.
Αυτά. (μέχρι να ...επανέλθω! ) -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
κανα τεστ ντραιβ το κανες το κορντομπα?παντως τα 7 κατοσταρικα σε σχεση με το κορολλα ειναι λιγα και νομιζω οτι αμα τα δωσεις ντουκου μπορεις να επιτυχεις μια καλη μειωση...και τα χλμ της κορολα δεν ειναι απαγορευτικα για μτχ...
ειπες οτι θα το κρατησεις για μερικα χρονια το αμαξι, νομιζω οτι η κορολα θα σε βολεψει καλυτερα...το αλλο εχει απλως ενα μεγαλο χωρο αποσκευων και τπτ παραπανω...
Τεστ ντράιβ θα κάνω τη Δευτάρα που θα πάμε το αμάξι στο μηχανικό μας να το ελέγξει. Έχω οδηγήσει το αντίστοιχο Ibiza πάντως και μου άρεσε και το πάτημά του και το κιβώτιό του και το γκάζι του. Το τιμόνι του μου ήταν απλά αδιάφορο.
Η τιμή της Corolla δεν πέφτει με τίποτα, είναι ήδη πολύυυυ καλή συγκριτικά με τις τιμές της αγοράς.Ψηλέ δεν σε ανησυχεί που τόσοι σου λέμε όχι;
εντάξει υπάρχει και ο ιμάμης αδερφός του άδη αλλά είναι η εξαίρεση του κανόνα.
Αν μου λέγατε όχι γιατί το αμάξι είναι χρέπι, γιατί θα διαλυθεί, γιατί... θα με ανησυχούσε πάρααααααα πολύ και θα το σκεφτόμουν 10 φορές, αφού τα όχι βασίζονται κυρίως στην ύπαρξη κώλου δεν ανησυχώ γιατί εμένα μ' αρέσει αυτός ο κώλος
-
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
το φθηνότερο 5-θυρο που βρήκα ήταν ένα του 2004 με 59000 χλμ σε πολύ καλή κατάσταση και τιμή στα 8700 €. Θα το έπαιρνα σήμερα αν έκανε 8000 €, άλλος πληρώνει όμως...
Δοκιμασες να τον παζαρεψεις καθολου? (ολοι λενε θελω να το δωσω πχ. 5000, οποτε βαλτο 5500 να κοψω κ κατι)
Γρηγόρη, ελεος με το ξαρα! Αφου δεν το θελει ο ανθρωπος (και με το δικιο του), τι επιμενεις?
Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €