-
Καλωσηρθες πατριδα...
Καλα τα λες..
-
Καλώς σας βρήκα
-
Ο πωλητής στον Παζαρόπουλο μου είπε ότι η είσοδος USB 'παντρευεται' μόνο με το BLue & Me. Γνωρίζει κανείς αν μπορείς να την έχεις χωρίς να πληρώσεις 300 ευρώ για το B &me?
-
Για τη Delta είναι δώρο το Blue & Me αν γίνει η παραγγελία μέχρι 12/9.
Στις 13/9 είναι το επίσημο λανσάρισμα του αυτοκινήτου.
Μήπως κάτι αντίστοιχο παίζει και στη MiTo? -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ο πωλητής στον Παζαρόπουλο μου είπε ότι η είσοδος USB 'παντρευεται' μόνο με το BLue & Me. Γνωρίζει κανείς αν μπορείς να την έχεις χωρίς να πληρώσεις 300 ευρώ για το B &me?Λειτουργία Multimedia player
Η εφαρμογή Multmedia Player του Blue&Me σας δίνει τη δυνατότητα να αναπαράγετε ψηφιακό ακουστικό υλικό, αποθηκευμένο σε μία φορητή συσκευή USB μέσω του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου.
Πιο συγκεκριμένα σας δίνει τις παρακάτω δυνατότητες:
Ακρόαση ψηφιακού ηχητικού υλικού: υποστηρίζονται όλα τα ψηφιακά αρχεία ήχου τύπου .mp3, .wma, .wav, καθώς και playlists (.m3u or .wpl). Αρχεία με διαφορετική κατάληξη (π.χ. ACC) δεν υποστηρίζονται.
Κατηγοριοποίηση ψηφιακού ηχητικού υλικού: μπορείτε να κάνετε πλοήγηση και να αναπαράγετε όλο το ψηφιακό ηχητικό υλικό μίας συγκεκριμένης κατηγορίας, όπως δίσκος, καλλιτέχνης ή είδος.
Η συνεργασία με τη Microsoft εγγυάται την συμβατότητα του Blue&Me με μία ευρεία γκάμα συσκευών αλλά και τη δυνατότητα αναβάθμισης με απλές επεμβάσεις στο λογισμικό έτσι ώστε να είναι ενήμερο με τις τελευταίες εξελίξεις της αγοράς.Blue&Me - Που βρίσκεται στο αυτοκίνητο
Η υποδοχή USB του multimedia player βρίσκεται στην πλαϊνή θήκη, από τη μεριά του συνοδηγού.http://www.alfaromeo.gr/main/page_serve ... ub&carid=5
αν η θυρα USB βρισκεται ανεξαρτητως blue & me λογικα θα μπορεις να παρακαμψεις την ελλειψη του multimedia player του,με καποια 3η εφαρμογη ή καποιο aftermarket ηχοσυστημα.Θα ηταν ζητημα f/w
Αλλα απο οσο ξερω το καλωδιο usb συνδεεται πανω στη μοναδα B&Me
το b&Me ειναι πρακτικο διοτι δεχεται πολλες πηγες π.χ Usb sticks,συσκευες με BT(τηλεφωνα),αλλα λιγο αναξιοπιστο απο το feedback που εχω
απο κει και περα δοκιμασε καλυτερα την τυχη σου με καποια aftermarket λυση αν εισαι μερακλης του ηχου -
Μερακλής δεν είμαι με την έννοια του 'χαϊφιντελίστα', απλώς το μουσικό μου γούστο είναι κάπως ιδιόρρυθμο(μπορείς να συμπεράνεις και από την υπογραφή ).
Προς το παρόν έχω μπαφιάσει με την κασετούλα αντάπτορα που χρησιμοποιώ και το συνακόλουθο καλωδιομάνι, άρα τα 300 ευρώ θα τα δώσω. Η μόνη μ@λ@κία που ψυλλιάζομαι είναι ότι το B&me δε θα παίζει ogg αρχεία και θα πρέπει να ξαναμετατρέψω τη συλλογή μου. Χαλάλι όμως!
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η μόνη μ@λ@κία που ψυλλιάζομαι είναι ότι το B&me δε θα παίζει ogg αρχεία και θα πρέπει να ξαναμετατρέψω τη συλλογή μου. Χαλάλι όμως!Ε το παράκανες κι εσύ! Μία μόνο (aftermarket, για εργοστασιακές δεν το συζητάμε καν) πηγή στον κόσμο παίζει .ogg αρχεία (και .flac), αλλά άντε να τη βρεις...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Η μόνη μ@λ@κία που ψυλλιάζομαι είναι ότι το B&me δε θα παίζει ogg αρχεία και θα πρέπει να ξαναμετατρέψω τη συλλογή μου. Χαλάλι όμως!
Ε το παράκανες κι εσύ! Μία μόνο (aftermarket, για εργοστασιακές δεν το συζητάμε καν) πηγή στον κόσμο παίζει .ogg αρχεία (και .flac), αλλά άντε να τη βρεις...
από περιέργεια ποια είναι??
-
[OT]Λέγεται Ural Concert CDD, ρωσική, κάνει σχεδόν τα πάντα μέσω προγραμματιζόμενων chips (αλλάζεις firmware και προσθέτεις δυνατότητες) αλλά ήταν περιορισμένης παραγωγής και πλέον έχει σταματήσει να διατίθεται. Δεν εξήχθη ποτέ επίσημα εκτός της Ρωσίας.
edit: βέβαια αναπαραγωγή τέτοιων 'περίεργων' φορμά μπορείς να έχεις αν εγκαταστήσεις in-car pc. [/OT]
-
ηρθε και στην πατρα επιτελους η μι.το. απο κοντα καμμια σχεση με τις φωτο.το αμαξι ειναι παρα πολυ ομορφο και ιδιαιτερα το μπροστινο μερος οπου οι περισσοτεροι εκφραζουν αντιρησεις, θα αλλαξουν γνωμη οταν το δουν απο κοντα.
-
Ναι ηρθε και στην Πατρα αλλα ακομα εχουν μονο μια Mito και αυτη ειναι εξω απο την εκθεση και δεν μπορεις να μπεις μεσα.Εσυ μπηκες?
-
αν και το σχεδιο δε μαρεσε εξ αρχης μπορω να πω οτι και απο κοντα δε μαρεσε καθολου..
-
κλασσικος ρενακιας-μενω-στην-ακρη-της-εθνικης-με-ανοιχτο-καπω...
-
Πήγαμε και την είδαμε χθες με ένα φίλο.
Απαράδεκτος ο πωλητής, απίστευτα αναιδής, με πλήρη άγνοια για το αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα, όταν μπήκαμε στο αυτοκίνητο, βρήκε μια σοκολάτα στο πλάι και τη κοιτούσε, ενώ εγώ του μιλούσα!
Τέσπα, στα του αυτοκίνητου. Test drive από βδομάδα θα πάμε μάλλον, άρα τα σχόλια είναι μόνο σε επίπεδο εξοπλισμού, εμφάνισης, χώρου, υλικών κλπ.
Θετικά:
-Τιμή, αν και βγαίνει 21Κ ευρώ για ένα b-segment αυτοκίνητο, αλλά με 150 άλογα, το βάζω στα θετικά.
-Εμφάνιση, αλλά μόνο πίσω
-Παράθυρο χωρίς πλαίσιο
-Υλικά εσωτερικού, που στις φώτο φαινόταν χάλια, από κοντά είναι μαλακά και ποιοτικά, ειδικά σε σχέση με το Bravo. Μόνο το κάτω πλαστικό είναι σκληρό και όχι μαλακό.
-Καλός και υπερπλήρης εξοπλισμός
-Ωραίο σε εμφάνιση τιμόνιΑρνητικά:
-ΠΟΛΥ στενό μέσα και κλειστοφοβικό
-Σπορ καθίσματα που δε σε σφίγγουν αριστερά-δεξιά όσο θα'πρεπε
-Δε μου άρεσε η θέση οδήγησης
-ΠΟΛΥ μικρό πορτ-μπαγκάζ και κάπως άβολο, δηλαδή είναι βαθύ (σε ύψος) αρκετά και στενό.
-Τα φιλέτα απομίμησης αλουμινίου είναι άθλια
-Από κοντά είναι άσχημο από μπροστά, κυρίως επειδή έχει πολύ μεγάλα φώτα μπροστά για το μέγεθός του και για το πόσο στενό είναι.Bottom line, μάλλον θα το πάρει ο φίλος μου.
Υ.Γ. Σας χαιρετώ, φεύγω τώρα για Χαλκιδική...
-
ισως να μη ξεκινησω καν αλλα να μεινω στο δρομο δυσκολο... αυτα ειναι αλλων προνομια..
απο αυτα που ειδα απο κοντα...ελπιζω το αμαξι να 'πεταει' στο δρομο! το θετικο ειναι οτι μαζευει κοσμο που ειναι φαν αυτου του στυλ και αποτι ακουσα ειναι και γκομενοπαγιδα συμφωνα με θαμωνα της αντιπροσωπειας...γενικα το feedback απο μιλανο τορινο ειναι πολυ καλο!
προσωπικα θα κοιτουσα και τπτ αλλο πριν κανω επιλογη για τετοιο τουρμπο..
υγ.ποσο δυσκολο ηταν να επανασχεδιασουν την 147 να πληρει τα βασικα κριτηρια του 2008 και να τη ξαναπουλησουν...
-
Tα υλικά στις πόρτες και το φινίρισμα στο εσωτερικό του υποβραχιονιού ( και σε ότι αλλο δεν πολυφαίνεται ) δεν τα είδατε ή απλά δεν τα σχολιάζετε?
-
Το αυτοκίνητο δεν το έχω δει από κοντά (μπορεί την άλλη βδομάδα, αν δεν βαριέμαι μετά τη δουλειά ...), αλλά εξακολουθω να μην καταλαβαίνω γιατί είναι ακριβότερο κατά 3 ολόκληρα χιλιάρικα από το αντίστοιχο Grande Punto ... Κάτι αντίστοιχο με τη λογική 'Bravo-Delta' να υποθέσω ;
-
1300 ευρω πιο ακριβο απο το GPunto Abarth(αν κανει 18500 που λενε) οχι 3000
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
-Υλικά εσωτερικού, που στις φώτο φαινόταν χάλια, από κοντά είναι μαλακά και ποιοτικά, ειδικά σε σχέση με το Bravo. Μόνο το κάτω πλαστικό είναι σκληρό και όχι μαλακό.
Not Even Close... Μαλλον δεν τα ειδες καλα...
-Καλός και υπερπλήρης εξοπλισμός
Not even close για 21κ
-Σπορ καθίσματα που δε σε σφίγγουν αριστερά-δεξιά όσο θα'πρεπε
Αμα βάλεις κανα κιλάκι να δεις που θα σου έρχονται γαντι οπως εμενα...
-Δε μου άρεσε η θέση οδήγησης
Πληρως ρυθμιζομενη... τι δεν σου αρεσε?
-ΠΟΛΥ μικρό πορτ-μπαγκάζ και κάπως άβολο, δηλαδή είναι βαθύ (σε ύψος) αρκετά και στενό.
Πολυ μικρο.... οσο του Grande συγκεκριμενα και όλων των αλλων της κατηγοριας του! Δεν ειναι βαθυ, εχει πολυ πολυ ψηλο κατωφλι ομως. Ειναι ομως πληρως εκμεταλλευσιμος χωρος...
Υ.Γ. Σας χαιρετώ, φεύγω τώρα για Χαλκιδική...
Χα... που θα πας? Ποιο μερος?
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το αυτοκίνητο δεν το έχω δει από κοντά (μπορεί την άλλη βδομάδα, αν δεν βαριέμαι μετά τη δουλειά ...), αλλά εξακολουθω να μην καταλαβαίνω γιατί είναι ακριβότερο κατά 3 ολόκληρα χιλιάρικα από το αντίστοιχο Grande Punto ... Κάτι αντίστοιχο με τη λογική 'Bravo-Delta' να υποθέσω ;Για τον ιδιο λογο που ενα Audi A3 1.6fsi ειναι πιο ακριβο απο ενα Golf 1.4 tsi (140) ή το Skoda Octavia 1.8 tfsi.
Kαι εαν οι Γερμανοι της vw ειναι εξπερ εδω και χρονια στο να σου πασαρουν το ιδιο προϊον ουσιαστικα σε διαφορετικο περιτυλιγμα και με διαφορετικη τιμη δεν ξερω αν θα καταφερουν το ιδιο και οι Ιταλοι και κατα τη γνωμη μου δεν υπαρχει και λογος να τους μιμηθουν.
Επισης αν υποτεθει οτι η AR με το MiTo προσπαθει να επαναλαβει την επιτυχια της ΒΜW με το Mini η αλλη 'προσπαθεια' που γινεται με τη νεα Lancia Delta μοιαζει εντελως καταδικασμενη και θυμιζει κατι τραγικες προσπαθειες της Βritish Leyland τυπου PRINCESS (Austin 18/22).
Ειναι μαλλον η τελευταια ευκαιρια για μια 'κλινικα νεκρη' εδω και καιρο εταιρεια.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008