-
Ο χρήστης balo έγραψε:
bonjour πουρκουαδες! να κανω μια ερωτηση; ξερει κανεις ποτε και αν ερχεται στο ελλαντα το clio grandtour;
φαινεται αρκετα ενδιαφερον. ευρυχωρο και ομορφο για τα γουστα μου.Kαλό φαίνεται, σχεδόν αντιγραφή σαν concept του 207SW αλλά με χαλάει που θα παράγεται στην Τουρκία (εργοστάσιο Bursa).
-
Παρελήφθη σήμερα το Clio TCE Τις επόμενες μέρες θα μεταφέρω τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις!
-
καλοταξιδο το κλιο!
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο. Να το χαρείς!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
bonjour πουρκουαδες! να κανω μια ερωτηση; ξερει κανεις ποτε και αν ερχεται στο ελλαντα το clio grandtour;
φαινεται αρκετα ενδιαφερον. ευρυχωρο και ομορφο για τα γουστα μου.Σε 'αντιπροσωπεία' που είχα ρωτήσει προ διμήνου, μου είχαν πει Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο (μαζί με το ανανεωμένο Modus και Grand Modus), αλλά οι παραδόσεις (λέει) θα καθυστερήσουν και πέραν αυτού του ορίου, γιατί 'στην Ευρώπη έχουν μεγάλη ζήτηση' !! Εν ολίγοις, υπολόγιζε για το 2009 (και βλέπουμε...) .
Kι όμως έχουν. Οι πωλήσεις του 207SW αντιστοιχούν στο 20% των συνολικών πωλήσεων του 207. Διόλου αμελητέα ποσότητα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
bonjour πουρκουαδες! να κανω μια ερωτηση; ξερει κανεις ποτε και αν ερχεται στο ελλαντα το clio grandtour;
φαινεται αρκετα ενδιαφερον. ευρυχωρο και ομορφο για τα γουστα μου.Σε 'αντιπροσωπεία' που είχα ρωτήσει προ διμήνου, μου είχαν πει Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο (μαζί με το ανανεωμένο Modus και Grand Modus), αλλά οι παραδόσεις (λέει) θα καθυστερήσουν και πέραν αυτού του ορίου, γιατί 'στην Ευρώπη έχουν μεγάλη ζήτηση' !! Εν ολίγοις, υπολόγιζε για το 2009 (και βλέπουμε...) .
Kι όμως έχουν. Οι πωλήσεις του 207SW αντιστοιχούν στο 20% των συνολικών πωλήσεων του 207. Διόλου αμελητέα ποσότητα
Δεν το ανέφερα επειδή δεν είναι γεγονός (οι 'κουτόφραγκοι' δεν παίρνουν σουβ άμα χρειάζονται χώρους ..), αλλά επειδή η δικαιολογία μου φάνηκε 'φτηνή' (ειδικά όταν κυνηγάνε τους πελάτες με το δίκαννο) ...
-
Ευχαριστώ παραπάνω για τις ευχές...
Αυτό που έχω να δηλώσω από τα λίγα χιλιόμετρα που έχω κάνει με το Clio είναι ότι ο κινητήρας 1.2 TCE είναι διαμάντι...Πολύ δυνατός, πολύ ροπή κ δύναμη, απίστευτο τράβηγμα...Εχω αρχίσει κ τον ερωτεύομαι!Θα επανέλθω αργότερα με αναλυτικά σχόλια...Οταν συμπληρώσω επαρκή αριθμό χιλιομέτρων για να γράψω εντυπώσεις!
-
θεωρώ σχεδιαστικά το τωρινό Κλιό το πιο όμορφο στην κατηγορία του. Ανετα θα έπαιρνα 1 εάν δεν είχε τέτοια αντιπροσωπεία Ελλάδα. Ειδικά με το μοτέρ αυτό.
καλοτάξιδο
-
Thanx...
Η νέα αντιπροσώπευση σίγουρα δεν έχει στρώσει ακόμα... Κι ίσως να πηγαίνει και με αργούς ρυθμούς...Πάντως από τις παρτίδες που είχαμε με τη Renault και απ'όσα μας έλεγε ο αντιπρόσωπος που το αγοράσαμε θεωρώ ότι στους επόμενους μήνες θα έχουμε πραγματικά μια άλλη Renault στην Ελλάδα.
-
Καλησπέρα και απο εμένα,
παραλαμβάνω κι εγώ σε περίπου δέκα μέρες ένα TCE 3d Rip Curl με 16' ζάντες.
Λόγω πολύ συχνών ταξιδιών θα έχω σύντομα μέτρηση μικτής κατανάλωσης για 2-3.000km (είμαι ήδη κάτοχος ενός Megane II Estate 1.6 με 240.000km με το οποίο είχα μέση κατανάλωση 7.4lt/100km σε μικτές διαδρομές με 80% εθνική οδό 20% Αθήνα)Στο test drive πάντως και σε κοινή διαδρομή 40km περίπου έκαψε 1 και κάτι λίτρο / 100km σε σχέση με τη νταλίκα
Όταν πιάσω την εργοστασιακή κατανάλωση σε εθνική οδό θα ανεβάσω φωτο (με το Megane είχα πετύχει 6.6 με μέση ταχύτητα 110km/h σε εθνική)Καλό μας καλοκαίρι!
-
Ο χρήστης gvar έγραψε:
Καλησπέρα και απο εμένα,παραλαμβάνω κι εγώ σε περίπου δέκα μέρες ένα TCE 3d Rip Curl με 16' ζάντες.
Λόγω πολύ συχνών ταξιδιών θα έχω σύντομα μέτρηση μικτής κατανάλωσης για 2-3.000km (είμαι ήδη κάτοχος ενός Megane II Estate 1.6 με 240.000km με το οποίο είχα μέση κατανάλωση 7.4lt/100km σε μικτές διαδρομές με 80% εθνική οδό 20% Αθήνα)Στο test drive πάντως και σε κοινή διαδρομή 40km περίπου έκαψε 1 και κάτι λίτρο / 100km σε σχέση με τη νταλίκα
Όταν πιάσω την εργοστασιακή κατανάλωση σε εθνική οδό θα ανεβάσω φωτο (με το Megane είχα πετύχει 6.6 με μέση ταχύτητα 110km/h σε εθνική)Καλό μας καλοκαίρι!
ναι, ο 1.6 είναι πολύ οικονομικός πάντως..
και γω με το scenic αν το προσέξω, γυρω στο 7.0 βλέπω στην εθνική και επαρχιακό -
τεστ ντραιβ σημερα το clio 1.2 tce...
δεν ηταν πολυ επισταμενο, αν και ο πωλητης ειχε ορεξη, λογω χρονου...
ποιοτητα κατασκευης σαφως αναβαθμισμενη σε σχεση με το δικο μου κλιο ΙΙ του 2001..ακομα και στις πιο φθηνες εκδοσεις που ειδα ειναι πιο καλες στο ματι...αν παει καποιος στα μαλακα κανει ακομα καλυτερα και απο τα μικρα της κατηγοριας που εχω μπει ειναι νομιζω πιο μπροστα...
ενσταση στα 5 θυρα οι πισω πορτες....οταν ηταν να παρουμε το κλιο 2 και ειχα δει το 5θυρο οι πισω πορτες δεν ειχαν τοση διαφορα..δε ξερω, ισως εγω παραχαλαστηκα αλλα η ρενω ακολουθησε συνταγες γερμανων κτλ κτλ, πηρε ενα κομματι μεταλλο και το βαλε για πορτα...εκει ομοιαζει με το κορσα κτλ κτλ...ηθελε περισσοτερη προσοχη αλλα κλαιν μαιν ισως εγω να στραβωσα...
στο δρομο....το τουρμπακι παει αρκετα καλα, εχει δυναμη χαμηλα και αρκετη στη μεση μεχρι που θα λιποθυμησει στις ψηλες λογω μικρης τουρμπινας προφανως...εκει δηλαδη που η ατμοσφαιρα με τα 98 του κλιο 2 αρχιζει να ουρλιαζει στο μικρο 1.2Τ εχεις ηδη αλλαξει σχεση...
κιβωτιο πολυ βελτιωμενο σε σχεση με του 2, οι σχεσεις του 'κοντες' (δε νομιζω να γινοταν και αλλιως), το μονο που δε μου καθησε καλα ηταν στο πιασιμο του λεβιε το εξογκωμα που παει προς το ταμπλο στη κορυφη του...μ@λακιες του αδη αυτες αλλα ακομα και ο αχρηστος λεβιες του κλιο 2 μου φανηκε καλυτερος στη λαβη...αναρτηση κλασικη 'δε καταλαβαινω χριστο' σε γαλλικα προτυπα...φρενα αρκετα καλα μου φανηκαν!
τιμονι.....η χαρα της νοικοκυρας...οσο ελαφρυ ηταν της c class αλλο τοσο ειναι και αυτο...επιτοπια ισως να μπορεις να το κινησεις και με τη σκεψη...δε το δοκιμασα...σε στροφιλικι δε πηγαμε οποτε δε ξερω πως παει παντως για τη πολη πρεπει να ναι αψογο...και στην ευθεια δε μπορω να πω οτι ηταν ασαφες η οτι προκαλουσε ασχημα συναισθηματα...πιστευω παντως οτι ειναι σαφως χειροτερο απο το κλασικο του 2...seasons change..
το τουρμπακι παντως με κλιματισμο και 4 ατομα μεσα επιταχυνα και φρεναρε αρκετα καλα....και οταν σκεφτεσαι οτι γινονται ολα απο 1.2 λιτρα τοτε εισαι happy...
χωροι πολυ καλοι! πολυ ανετη η μετακινηση 4 ατομων, καμια σχεση με τη δικη μας κουτσουλια...χωρος αποσκευων κλασικος κατηγοριας...θεση οδηγησης πολυ καλυτερη απο του 2 οπως και ηχομονωση!
ξεκιναει απο 13.100 και παει στα 14.100 στην εκδοση rip curl...απο την επαφη που ειχα με κορσα 1.4 και 207 1.4 στα 90 νομιζω οτι το κλιο ειναι πολυ καλη αγορα...ας οψεται η ρενω της ελλαδας με τις μ@λακιες της που καταφερνει και θαβει αμαξια...
υγ. οτι και να πει κανεις για το κλιο το διλιτρο που το μελετησα απο κοντα ειναι λιγο...το κλιο 2 σπορτ φαινοταν στο δρομο οτι ηταν το 'μεγαλο'...αυτο φαινεται και εν στασει πια...τι να πεις για τη κατασκευη του και τι να αφησεις...
υγ2. απο αυτους που το αγορασαν και το μελετησαν το θεμα...τι δωρα δινουν στη ρενω? υπαρχει κατι που να μπορει να ζητηθει και να το κρυβουν?
-
πηγα σημερα στη renault με φίλο ο οποίος ψάχνει μικρό η μικρομεσαίο και ο πωλητης μας ειπε οτι από Σεπτέμβριο θα αλλάξουν οι τιμές,,
προς τα πάνω δεν νομίζω, μάλλον προς τα κάτω, και άφησε να εννοηθεί κάτι για φθινοπωρινή προσφορά , αλλά χωρίς να ξέρει και ο ίδιος στα σίγουρα..πήγαμε αρχικά στη fiat για το bravo, μετά στη vw για το golf (vwάκιας ο φίλος) μετά στη seat για το ibiza και ίσως το leon και μετά στη renault για το clio...
και το συμπέρασμα του φίλου είναι πως δεν του αρέσει καθόλου το εσωτερικό του clio
μάλλον κλίνει προς το bravo..(πάλι καλά που δεν μου είπε ότι το ibiza είναι κορυφαίο σε σχέση με το clio και το golf σε σχέση με το bravo) -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
πάλι καλά που δεν μου είπε ότι το ibiza είναι κορυφαίο σε σχέση με το clio
Αμα τον ξαναρωτησεις, παω στοιχημα πως θα στο πει
Μάλιστα... ασχημο λοιπον το Clio απο μεσαΚαταλαβαινω πως η ομορφια ειναι υποκειμενικη, αλλα ο φιλος σου ειναι αντικειμενικα κακογουστος αμα λεει τετοια πραγματα
-
[quote='adis4gr
στο δρομο....το τουρμπακι παει αρκετα καλα, εχει δυναμη χαμηλα και αρκετη στη μεση μεχρι που θα λιποθυμησει στις ψηλες λογω μικρης τουρμπινας προφανως...εκει δηλαδη που η ατμοσφαιρα με τα 98 του κλιο 2 αρχιζει να ουρλιαζει στο μικρο 1.2Τ εχεις ηδη αλλαξει σχεση...
[/quote]Καθε αλλο θα ελεγα....
Εγω μετα απο 'συμβιωση' ηδη 7 μηνων μαζι του,βλεπω οτι η δυναμη του ειναι απο 4000 μεχρι τον κοφτη....
Εκει δηλαδη που λες εσυ οτι ψοφαει....
Μπορει το test-drive να ειναι αστρωτο.... -
rafi ο φιλος σου δε ξερει τι θελει να αγορασει μαλλον...
accentwizard να σου πω δε κοιταξα τα χλμ του...και οπως τονισα το τεστ ντραιβ δεν ηταν και επισταμενο...για τα δικα μου γουστα και κριτηρια και σε συγκριση με την ατμοσφαιρα των 98 νομιζω ναι, δεν εχει δυναμη ψηλα...αλλα για τετοιο μοτερ και στυλ αμαξιου δε περιμενα και φοβερα πραγματα, ποσο μαλλον οταν μεγαλυτερου κυβισμου και τουρμπινας αμαξια δεν εχουν δυναμη ψηλα...για το κυβισμο του ειναι παραπανω απο μια χαρα!
αποτι ειδα εχουν ξεκινησει και τα πειραγματα με φπε στους 115 ιππους περιπου οποτε αυτο μαλλον βελτιωνεται...
ξερει κανεις σερβις και κοστος για τον 1.2Τ? αποτι ειδα δε θελει ολη την εργασια που χρειαζοταν στο 2 για τους ιμαντες...
-
To σκέφτεστε για αντικατάσταση;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
To σκέφτεστε για αντικατάσταση;οχι...συνηθως εμεις οταν μπουμε σε αντιπροσωπεια κανουμε περιπου 5 λεπτα να αγορασουμε...
αν εβγαζε η ρενω το κλιο με 1.4Τ θα ηταν κατι παραπανω απο ταμαμ για το στυλ του αμαξιου...ας μας ακουσει λιγο ο καρλος...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
πηγα σημερα στη renault με φίλο ο οποίος ψάχνει μικρό η μικρομεσαίο και ο πωλητης μας ειπε οτι από Σεπτέμβριο θα αλλάξουν οι τιμές,,
προς τα πάνω δεν νομίζω, μάλλον προς τα κάτω, και άφησε να εννοηθεί κάτι για φθινοπωρινή προσφορά , αλλά χωρίς να ξέρει και ο ίδιος στα σίγουρα..Λογικό μιας και το Megane θα αντικατασταθεί ενώ το Clio θα ανανεωθεί σχετικά σύντομα.
-
Εντυπώσεις από το Clio 1.2 TCE μετά από 2000 km συνύπαρξης σε όλα τα είδη οδήγησης (εθνική, πόλη, στροφιλίκι...):
Κινητήρας: Μια λέξη απλώς: ΕΡΩΤΑΣ. Τα τεράστια απόθεματα ροπής δίνουν τρομερές επιταχύνσεις, φοβερή αίσθηση εντός πόλης και πολύ ασφαλή και γρήγορα προσπεράσματα στην εθνική. Σε πολλές φάσεις οδηγάς με μία ταχύτητα πάνω σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα αν θέλεις να οδηγήσεις ήρεμα και σε χαμηλές στροφές.
Ανάρτηση: Πολύ καλά ρυθμισμένη μεταξύ άνεσης και σπορ οδήγησης. Αποσβαίνει καλά τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, αλλά κρατάει εξίσου καλά στα στροφιλίκια του Πηλίου.
Οδική συμπεριφορά: Αν εξαιρέσουμε ότι από τα 150 και πάνω το νιώθεις λίγο να πλέει - ελέω και του ελαφριού τιμονιού- αλλά θεωρώ σε απόλυτα λογικά πλαίσια για την κατηγορία του κατά τ'αλλα έχει πολύ καλή αίσθηση.
Τιμόνι: Για πόλη τέλειο. Κάνει το παρκάρισμα γελοίο. Στις μεγάλες ταχύτητες έχει πολύ ελαφριά αίσθηση - ένα από τα βασικά του πλην- αλλά στις στροφές βαστάει πολύ καλύτερα από την αρχική αίσθηση που σου δίνει.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Πριν το αγοράσουμε και το δοκιμάσω σε αντιπροσωπεία περίμενα άλλο ένα κιβώτιο Renault με ασαφές κούμπωμα σχέσεων και σχετικά μακριές σχέσεις. Θετική έκπληξη και από το κιβώτιο: πολύ καλό κούμπωμα - σχεδόν γερμανική αίθηση θα έλεγα και πολύ γρήγορο. Καμία σχέση με Megane I και Clio II που έχει τύχει να οδηγήσω επίσης. Και ευτυχώς το κιβώτιο δεν κάνει το τρεμόπαιγμα που έκανε στα Clio II.
Φρένα: αψογα, αλλά πολύ σφυρίζουν για καινούρια...θα ηρεμήσουν...
Χώροι: μετέφερε 3 ατομα του 1.85 και 1 1.75 αρκετά άνετα. Πορτ μπαγκάζ με πολύ καλή διαμόρφωση χώρου.
Καθίσματα: εδώ έχω φάει το μεγαλύτερο ξενέρωμα! Μπορεί να είναι μεν πολύ ξεκούραστα ακόμη και σε μεγάλο ταξίδι αλλά η πλευρική τους στήριξη είναι απογοητευτική (τουλάχιστον αυτά που φέρει η έκδοση Expression).
Ποιότητα υλικών /εσωτερικό: πολύ ανώτερη του αναμενόμενου, αγγίζει ή και ξεπερνάει αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Πολύ όμορφη η διχρωμία που κάνει η έκδοση Expression.Νομίζω πολύ πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Κατανάλωση: αν πατήσεις το γκάζι καίει αλλά και πάλι σε φυσιολογικά όρια. 8,6 για πόλη με γρήγορη οδήγηση και καρφωμένο την βρίσκω πολύ καλή και απότι έχω διαβάσει πέφτει κι άλλο όταν στρώσει το αυτοκίνητο.
Στα θετικά του τα λίγα έξοδα για σηματάκι και ασφάλιστρα που λόγω κυβισμού του κινητήρα στην Ελλάδα βολευει τρελά...
Συμπερασματικά: ενα αυτοκίνητο πολύ καλύτερο των προσδοκιών που είχαμε όταν το αγοράζαμε με βασικά πλην κατα τη γνώμη μου το ελαφρύ τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες και την κακή πλευρική στήριξη των καθισμάτων τουλάχιστον στην έκδοση Expression. Μια πολύ τίμια λύση αυτή τη περίοδο που ισχύουν τα -1000. Αν οι τιμές διατηρηθούν σε αυτά τα επίπεδα θα μπορέσει να ανακάμψει στην ελληνική αγορά.
Renault Clio 2005