-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Όποιος θέλει στέλνει δείγμα για ανάλυση εδώ:
http://blackstone-labs.com/' target='_blankΗ ανάλυση κοστίζει 22,5$ + 10$ για έλεγχο TBN . Χρειάζονται γύρω στα 100 ml , εγώ τα είχα βάλει σε πλαστικό δοχείο δείγματος ούρων , πωλούν στα φαρμακεία.
Συμπληρώνει την παρακάτω φόρμα , τα βάζει σε ένα μικρό δεματάκι και τα στέλνει αμερική. Πόσο να κάνουν τα μεταφορικά , πάνω από 30e δεν το νομίζω.
http://blackstone-labs.com/Engine slip.pdf' target='_blank
Ελλάδα δεν παίζει πουθενά για ανάλυση? ΕΜΠ ίσως?
-
Υποθέτω μόνο στο Γενικό Χημείο του Κράτους, αλλά δεν ξέρω με ποια διαδικασία.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Τελικά δεν μπορούμε πχ πολύ απλά να πάρουμε πχ ένα 8100 από Λαμπ μεριά ένα από Χαμπή και να τα στείλουμε για ανάλυση? Που όμως μπορούμε να στείλουμε για ανάλυση?
Τόσα χρόνια που είναι ο Λαμπ σε κεντρικά σημεία με ένα κάρο μάρκες, κανείς επίσημος εισαγωγέας δεν μπορεί να κάνει κάτι αν γνωρίζει πως πουλάει πλαστά προϊόντα? Δεν δυσφημίζεται έτσι και το δικό του προϊόν?Αυτά τα τελευταία τα απάντησα. Το ερώτημα είναι άλλο: Συμβαίνει ή όχι; Επειδή, άνετα εκφράζουμε ανυπόστατες θέσεις αυτή τη στιγμή και καλύτερα -για να μην κινδυνεύει κανείς από άδικη δυσφήιμση- να μην αναφέρουμε το όνομά του. Γνωρίζουμε οι περισσότεροι ονόματα και διευθύνσεις ήδη. Όποιος θέλει να προβεί σε περαιτέρω έρευνα ας το κάνει σε δικό του χρόνο και τόπο χωρίς να το φωνάζει. Σταματώ εδώ.
Αν κάποιος προβεί σε μια τέτοια έρευνα θεωρείς πως πρέπει να γραφτούν τα όποια αποτελέσματα? Προσωπικά θεωρώ πως ναι. Κατηγορηματικά θα έλεγα!
Δεν πρέπει να μοιραζόμαστε τη γνώση μας και να προφυλάσουμε ο ένας τον άλλον από οποιαδήποτε κακοτοποιά???
Φυσικά η ερώτηση δεν αφορά μόνο το Μίλτο!
Και για γίνω λίγο 'δικηγόρος του διαβόλου'... Πείτε πως εγώ κάνω μια ανάλυση και γράφω πως τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά. Θα βρεθεί μήπως κάποιος να πει οκ και εγώ που το ξέρω οτι ο γραφών λέει αλήθεια και δεν είναι δάκτυλος του τάδε εμπόρου?
Μήπως τελικά απλά έχουμε συνηθίσει στο 'τα ακριβά είναι και καλύτερα'???
πχ τα 10W-40 excell που ανέφερα πριν μερικές σελίδες πωλούνται προς τα μαγαζιά λιανικής προς 3-4€/lt (ανάλογα τζίρους και παραγγελίες). Αν δουμε λοιπόν πως μια μέση τιμή πώλησης ημισυνθετικών 10-40 από το εν λόγω μαγαζί έχει 6€ τότε μιλάμε για κέρδος από 50 εώς 100%.
Τώρα βέβαια αν κάποιος πάει πχ Λαμία να πάρει excell θα τα πληρώσει 10-11€/lt. Μήπως απλά διάφοροι επιτηδευματίες κερδοσκοπούν εις βάρος μας?
(το ίδιο γίνεται και με τις βενζίνες! από το ίδιο 'βαρέλι' παίρνουν όλοι αλλά η Shell -Bp έχουν καλύτερη βενζίνη γι' αυτό είναι και ακριβές!)
Με εκτίμηση και με κάθε διάθεση για συζήτηση! -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Λόιπόν, μου έχει περισσέψει λίγο motul από τον Λαμπ.
Την άλλη βδομάδα που παίρνω την άδεια θα βγάλω μια prepaid καρτα και θα στείλω ένα δείγμα.Νομίζω πως όλοι μας θα περιμένουμε με εξαιρετικό ενδιαφέρον την κίνηση σου αυτή!
-
θα ελεγα να στειλουμε ολοι απο ενα μικρο ποσο για αυτη την ερευνα..να βρεθουμε καπου να γνωριστουμε και να προχωρησουμε...θα ειναι ισως ενα πολυ καλο βημα εμπρος για το τι σημαινει αλληλεγγυη μεσω του forum..
αν καθε 3 μηνες πχ στελνουμε αν δειγμα για αναλυση και ο καθενας εχει πχ 5€ συμμετοχη θα μπορουμε να βγαλουμε ενα καλο σταστιστικο δεδομενο για την προστασια της περιουσιας μας. -
Συμφωνώ κι εγώ για μια τέτοια κίνηση, αλλά θα πρότεινα καταρχήν να στείλουμε δύο δείγματα για να γίνει σύγκριση και κατά δεύτερον να είναι από φρεσκοανοιγμένα μπουκάλια. Τι λέτε;
-
Δεν θα βγάλετε άκρη γιατί δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να νοθεύει ένας έμπορος ολόκληρες τις παρτίδες του. Είναι χαρακίρι να το κάνει αυτό γιατί θα φανεί σαν βόμβα στην αγορά. Οι νοθείες γίνονται περιστασιακά σε τυχαία σειρά. Δεν είναι ο πρώτος ούτε ο τελευταίος και ο τρόπος είναι δοκιμασμένος και πάντα πιάνει. Έτσι δυσφημίζονται ανταγωνιστικά προϊόντα και ο ίδιος συνεχίζει και τα πουλάει σε όσους δεν έχουν πάρει ακόμη κάτι σκάρτο. Όταν γίνει η ζημιά το βάρος της ευθύνης ρίχνεται στην σταδιακή κρυφή ζημιά που δήθεν κάνει το λιπαντικό. Οι μόνοι που μπορεί να την καταλάβουν είναι αυτοί που την πατήσαν με τη μία. Και αυτοί όμως δεν μπαίνουν στην διαδικασία της περαιτέρω ταλαιπωρίας και απλώς δεν ξαναγοράζουν την μάρκα που την έπαθαν. Σταδιακά, αργά ή γρήγορα καταλήγει στο 'σωστό' λιπαντικό που πάντα είναι αυτό που θέλει να προωθήσει ο έμπορος και που φυσικά θα είναι πάντα γνήσιο και ανόθευτο. Ο έμπορος που αναφέρεστε παραεισάγει, άρα φέρνει από κάπου που μόνο αυτός γνωρίζει. Η ίδια η AMSOIL έχει ρωτηθεί και έχει ψάξει αλλά δεν βρίσκει από πού παραεισάγωνται. Ισχυρίζεται ότι δεν φεύγουν από το δίκτυό της εκτός κι αν κάποιος ντίλερ της ψεύδεται (παίζει κι αυτό). Έχει ορίσει υπεύθυνο εξαγωγών Ευρώπης για να μπορέσει να εντοπίσει την τυχούσα διαρροή. Προβλέπω ότι οι παραεισαγωγές σε AMSOIL θα σταματήσουν σύντομα.
Ξαναλέω: Το να βρείτε την άκρη με ανάλυση είναι απλά απίθανο και θα πρέπει να πέσετε στην περίπτωση. Η σωστή δυσφήμιση γίνεται όπως καταλάβατε όταν νοθεύεις την μειοψηφία και όχι την πλειοψηφία, αλλιώς κάνει 'μπαμ' η πονηριά.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
αλλαζονται καθε 7500km με φιλτρο,και τωρα που κατεβασα καρτερ ο μηχανικος ειπε οτι ειδε λιγη μουργα στο καρτερ,απαντησα οτι συντρεχουν δυο λογοι..ειτε το φιλτρο το ελευθερο που εχω βαζει σκονη που με τον καιρο γινεται λασπη,ειτε το λαδι ειναι φωλα...(εχω και σκουπα που μπαινει επανω στο νορμαl φιλτροκουτι και γενικα εχω ελευθερη αρκετα εισαγωγη αερα τυπου ramair...).
Το λάδι ήταν φώλα, στάνταρ. Θα φανεί στην επόμενη αλλαγή.
milto αν θες μου λες το amsoil 5/40 AFL ποσο το παιρνεις ή μπορεις να μου δωσεις το λιτρο αν συνεχισω να ξαναβαλω...ενοειτε οτι μιλαμε καθε φορα για παραγγελια μιας κουτας...
Άσε με εμένα. Αν είσαι Αθήνα πάρτα από Αγγελόπουλο. Αν είσαι Θεσσαλονίκη πάρτα από τον Χρεβατάκη Δημήτρη στην Στρωμνίτσης 5 (κάθετη στην 25ης Μαρτίου) τηλ 2310304656. Για τους χομπίστες (ή συστημένους από μένα) τα AFL και ΑΜΟ τα δίνει 10Ε το μπουκάλι αλλιώς 12Ε. Τα HDD νομίζω 12.5Ε. Αν πάρεις κούτα θα πέσει 1Ε για κάθε μπουκάλι η τιμή. Αγοράζει απευθείας από Αγγελόπουλο και μόνο (έχει μόνο τα AMSOIL αλλά δεν στοκάρει και ίσως χρειαστεί να παραγγείλει αν δεν το έχει - του έρχεται γρήγορα η παραγγελία), χώρια που σαν γνωριμία είναι επένδυση είτε ο Αγγελόπουλος είτε ο Χρεβατάκης (για διαφορετικούς λόγους).
Όταν χρειάζεται και μας συμφέρει ας διαφημίζουμε και καναν άλλον επαγγελματία εδώ μέσα (που να το αξίζει φυσικά).
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
...Επειδή, άνετα εκφράζουμε ανυπόστατες θέσεις αυτή τη στιγμή και καλύτερα -για να μην κινδυνεύει κανείς από άδικη δυσφήιμση- να μην αναφέρουμε το όνομά του. Γνωρίζουμε οι περισσότεροι ονόματα και διευθύνσεις ήδη. Όποιος θέλει να προβεί σε περαιτέρω έρευνα ας το κάνει σε δικό του χρόνο και τόπο χωρίς να το φωνάζει. Σταματώ εδώ.Αν κάποιος προβεί σε μια τέτοια έρευνα θεωρείς πως πρέπει να γραφτούν τα όποια αποτελέσματα? Προσωπικά θεωρώ πως ναι. Κατηγορηματικά θα έλεγα!
Δεν πρέπει να μοιραζόμαστε τη γνώση μας και να προφυλάσουμε ο ένας τον άλλον από οποιαδήποτε κακοτοποιά???
...Μα δεν λέω να μην ανακοινώνουμε νέες πληροφορίες και στοιχεία, αλλά να μην επεκταθούμε σε υποθέσεις και φήμες που δυσφημίζουν. Άλλο οι ενδείξεις κι άλλο οι αποδείξεις. Σε όποιον δεν αρκούν οι ενδείξεις ας προχωρήσει να βρει αποδείξεις (δύσκολο αλλά όχι αδύνατο). Όποιος αρκείται στις ενδείξεις ας πράξει τα καθέκαστα για να εξασφαλίζει τα του εαυτού του. Ήδη αρκετά επεκταθήκαμε και παρότι είπα ότι σταματώ, συνέχισα, αλλά το έκανα για να διευκρινίσω μετά τα σχόλιά σας ώστε να καταλάβετε καλύτερα σε τί έδαφος (ή σκατά) πατάτε.
-
Πολλά λάδια έρχονται σε βαρέλια και συσκευάζονται στην Ελλάδα, άλλο πράγμα λοιπόν η κατασκευή εδώ, και άλλο η συσκευασία εδώ.
Παλιά, μέχρι λίγα χρόνια πριν το συσκευαστήριο της Texaco στον Ασπρόπυργο συσκεύαζε για την Mobil - Total - Castrol, και βέβαια τα δικά της Texaco.Μπενόβγαινα στο εργοστάσιο και ξέρω τι λέω, τώρα όμως έχω χαθεί από τον χώρο, και δεν ξέρω, ο χώρος τώρα ανήκει στην Aegean, αλλά δεν ξέρω τι κάνουν εκεί.
Πάντως είχε πλήρες σύστημα και δίκτυο Blending με αυτόματο ψηφιακό σύστημα με δυναμοκυψέλες σε όλα τα μεγάλα τάνκ ( αρκετών τόνων )
Μόνο για την Mobil τότε συσκεύαζε 50 τόνους την ημέρα. -
Για MOTUL επίσημο σημείο πώλησης σε Αθήνα προτεινόμενο από Χαμπή:
Βλεσσίδης - Κατεχάκη 13 - τηλ. 2106911733
Υπάρχουν κι άλλα φυσικά, αλλά το παραπάνω μου το ανέφεραν ως εγγυημένο. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εννοείται πως δεν το έκανε επίτηδες, απλά επειδή ο δείκτης είναι λίγο περίεργος και δεν μπορείς να διαβασεις καλά τη στάθμη του λαδιού καθώς το γέμιζε και το κοίταζε που και που, έβαλε λίγο παραπάνω!
Είναι λίγο μανούρα όμως το σήκωμα του αυτοκινήτου, να βγάζεις ποδιές και και...ξέρετε που μπορούμε να προμηθευτούμε μια φθηνή χειροκίνητη αντλία αναρόφησης?
Απόσα έχω ακούσει κάνει πολύ καλή δουλειά χωρίς να χρειάζεται να μπλέκεις με άνοιγμα της βίδας του κάρτερ!Λεπτο λαστιχακι ποτισματος (να χωραει στο σωληνα της βεργας) και μια μεγαλη σύριγγα.
Σωληνακι ορου απο φαρμακειο και συριγγα 50ml κανουν πολυ καλη δουλεια.Κοστος 1 ευρω.Προυποθεση να ειναι κρυο το μοτερ για να μη λιωσει το σωληνακι.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Για MOTUL επίσημο σημείο πώλησης σε Αθήνα προτεινόμενο από Χαμπή:
Βλεσσίδης - Κατεχάκη 13 - τηλ. 2106911733
Υπάρχουν κι άλλα φυσικά, αλλά το παραπάνω μου το ανέφεραν ως εγγυημένο.Από τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου δεν έχω μείνει ευχαριστημένος, γι'αυτό και δεν έχω αγοράσει ποτέ κάτι. Δεν δίνει τιμές από τηλεφώνου (για να μην του σπαταλάμε τον πολύτιμο χρόνο του θέλοντας να του αφήσουμε λεφτά;) και είναι αρκετά ακριβός, με τιμές αντίστοιχες των μη-εξειδικευμένων πολυκαταστημάτων τύπου Praktiker, Carrefour, κτλ, τουλάχιστον στο M1 που ήθελα να αγοράσω τότε. Αν για τα Motul έχει καλύτερες τιμές, κάτι γίνεται, αν και από γνωστούς έχω ακούσει ότι κι εκεί είναι αντίστοιχα ακριβός.
Το γεγονός όμως ότι είναι προτεινόμενος από τον αντιπρόσωπο των Motul είναι όντως θετικό.
-
Το πρόβλημα στο επίσημο δίκτυο της MOTUL (και όχι μόνο) είναι ότι οι τιμές εκκινούν ψηλά ήδη από την χονδρική που την ρυθμίζει ο Χαμπής. Οι έμποροι λιανικής δεν έχουν πολλά περιθώρια.
Από την μία η σχετική σιγουριά των επισήμων κι από την άλλη το ρίσκο των παραεισαγωγών. -
Ο Λαμπ. έχει βγάλει ανακοίνωση περι γνησιότητας προϊόντων στο site..
-
Ταχύτατος και αποτελεσματικός... Όπως το πρόβλεψα για το ζήτημα της δυσφήμισης. Δεν χρειαζόταν και φαντασία.
'...κατά παντός υπευθύνου...'
Και έτσι το ζήτημα λήγει εδώ δια παντός όπως και είναι πολύ λογικό. Είμαστε ελεύθεροι να συζητήσουμε αλλά όχι και να δυσφημίζουμε. Ευνόητο. Γιατί τα δικαστήρια κερδίζονται μόνο με αποδείξεις και όχι με ενδείξεις (όποιος δυσφημίζει εκεί καταλήγει κάποια στιγμή). Και αποδείξεις γι αυτό που συζητήσαμε δεν θα βρούμε ποτέ, ούτε με ένα εκατομμύριο χημικές αναλύσεις. Άρα, νομικά λέμε μπαρούφες (το λιγότερο). -
κοιτα αν το amsoil ανεβαζει με νορμαλ ανοιγμα σε επαρχιακο δρομο και μεση ωριαια τα 80km,σε 30 βαθμους θερμοκρασια περιβαλλοντος σε κατηφορικο δρομο 150 βαθμους στο οργανο και μετα να ακουω και λιγο τα ωστηρια..ε τοτε να χαιρονται αυτοι που το βαζουν και αυτοι που το πουλανε..
θα δωσω αλλη μια ευκαιρεια στην εταιρεια οταν αγορασω απο Αγγελοπουλο ,για να δω τι θερμοκρασιες θα πιασει..αν και τοτε...ε τοτε το amsoil θα μπει μαυρη λιστα απο εμενα...ELF πλεον που το βρισκω σε καλη τιμη και το 0/40 που βγαζει ειναι απλα κορυφαιο...
motul,mobil και amsoil ας βαλει οποιος θελει..
περι γνησιοτητας...αντε να αποδειξω εγω οτι το λαδι που εβαλα ειναι αγορασμενο απο Λαμπριανιδη..και αποδειξη να εχω ή τιμολογιο νομικα δεν μπορω να του κανω τιποτα..βγηκε λοιπον ο τυπος και ειπε μια ανακοινωση...Ας μου αποδειξει αυτος οτι δεν πουλαει λαθραια και μετα θα του αποδειξω και εγω οτι πουλαει σκαρτο πραγμα...
και ο Μελισσανιδης φαιρνει λαθραιο πετρελαιο απο Αιγυπτο..εγω μπορω να το αποδειξω?οχι?το κρατος ,οχι?ε αρα δεν φαιρνει!!!και εγω δουλευα σε βενζιναδικο και η αντλια εκλεβε ..ε και?30 χρονια στο ιδιο δρομο ειναι το βενζιναδικο με τον ιδιο ιδιοκτητη?χεστηκε στο ταληρο αυτος ..?ναι..του καναν τιποτα οχι?
το ιδιο ο Λαμπ...και να φερνει ή να συσκευαζει εδω ο ιδιος..ποιος μπορει να το αποδειξει...?κανεις? -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ο Λαμπ. έχει βγάλει ανακοίνωση περι γνησιότητας προϊόντων στο site..Αγαπητοι πελάτες, Τις τελευταίες ημέρες δεχτήκαμε πάρα πολλά ηλεκτρονικά μηνύματα και τηλεφωνήματα σχετικά με την γνησιότητα των προιόντων της AMSOILκαι MOTUL. H εταιρεία μας αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα τις ακόλουθες εταιρείες: TORCO, RED LINE, MOTORKOTE ,GUNK και LUCAS. Συγχρόνως όμως στα πλαίσια της ελεύθερης διακίνησης αγαθών, εισάγουμε και προιόντα πολλών άλλων εταιρείών με γνώμονα την καλύτερη δυνατή τιμή στον τελικό καταναλωτή.Η επιτυχία της εταιρείας μας είναι ότι εισάγουμε και διαθέτουμε χωρίς μεσάζοντα τα προιόντα στους πελάτες μας. Προς ενημέρωσή σας, τα προιόντα της AMSOIL εiσάγονται αποκλειστικά και μόνο από την Αμερική μέσα από το δίκτυο διανομής της ίδιας της εταιρείας(pyramid marketing). Τα προιόντα της MOTUL εισάγονται από την Γαλλία και την Ισπανία.Είναι ακριβώς τα ίδια που διατίθενται στην Ευρωπαική Ένωση. Σεβόμενοι εσάς , τους πελάτες μας, γεγονός που αποδεικνύεται από την πολύχρονη ιστορία της εταιρείας μας, σας ενημερώνουμε ότι είναι ευπρόσδεκτος κάθε έλεγχος της γνησιότητας των προιόντων που διαθέτουμε. Παρακαλούμε συνεχίστε να μας παρέχετε ενημέρωση που αφορά στην αυθαίρετη δυσφήμηση μας, γραπτή η προφορική, ώστε να προβούμε άμεσα με κάθε νόμιμο μέσο κατά παντός υπευθύνου.
-
@ASTRAKITCAR
Άλλαζε λάδια κάθε 2-3.000 χλμ. Βάζε κάποιο φθηνό ημισυνθετικό για να μη σου βγαίνει ακριβά. Είναι ο φθηνότερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις τη λάσπη στο κάρτερ σου.Για να μη κάνεις ανάλυση λαδιού = €€
στάξε μια σταγόνα λάδι από τον δείκτη λαδιού πάνω σε χαρτόνι. Το καθαρό λάδι απλώνει αργά, αν περιέχει πολύ καύσιμο απλώνει πιο γρήγορα η κηλίδα και διαφορετικά (ακολουθεί το γρήγορο άπλωμα της βενζίνης το πιο αργό άπλωμα του λαδιού).Το πιθανότερο (καύσιμο/κατάλοιπα καύσης) στα λάδια τα κάνουν να οξειδώνονται τόσο γρήγορα.
-
Σωστά όσα λες για το καύσιμο στα λάδια, μόνο που το καύσιμο στα λάδια προέρχεται από το πέρασμα της άκαυστης βενζίνης στα τοιχώματα του κυλίνδρου και από εκεί στο κάρτερ, και δεν έχει σχέση με την ποιότητα του λαδιού.
Πολύ σωστά επισημαίνεις ότι τα λάδια αλλοιώνονται με την περιεκτικότητα τους σε βενζίνη, και χρειάζονται συχνή αλλαγή, και ο καλύτερος και ( φθηνότερος ) τρόπος διατήρησης του κινητήρα είναι ένα καλό ημισυνθετικό που είναι αρκετά φθηνό, και κάθε 5.000< να το αλλάζει, όχι μόνο ο φίλος αλλά όλοι μας, τα κόλπα του μάρκετινγκ περί αλλαγής λαδιών κάθε 15-20-30.000 χλμ δεν εξασφαλίζουν την διάρκεια του κινητήρα, απλά γιατί δεν υπάρχει κινητήρας που να μην καταβάζει στο κάρτερ όχι μόνο τα άκαυστα αλλά και τα υποπροϊόντα της καύσης.
Σίγουρα τα καλά συνθετικά αντέχουν τα πολλά χλμ, και τις 30.000 χλμ ακόμα, αλλά το πρόβλημα δεν είναι η αντοχή των πράγματι πολύ καλών σημερινών λιπαντικών, αλλά η επιμόλυνση τους με την ανάμιξη σε αυτά της βενζίνης. Πόσο μάλλον αν ο κινητήρας έχει και κάποια χλμ, και κατουράει, έστω και λίγο ένα μπέκ, εκεί πιά έχουμε βενζινόλαδο που ξεπλένει τον κύλινδρο αφήνοντας τον εκτεθειμένο στην φθορά, και το λάδι να περιέχει 5>% βενζίνη, και σε κάποιο κυνηγητό χτυπάει κουζινέτο και απορούμε μετά γιατί.
Περι λιπαντικών γενικώς