-
@ iliasp
Τα συνεργεία που ξέρω έχουν όλα τροχήλατες αντλίες (λειτουργούν με αέρα) για να αλλάζουν τα λάδια. Ιδίως για Μερσεντές (και άλλες μάρκες) που αλλάζει το φίλτρο λαδιού από πάνω, δεν το σηκώνουν - αλλάζουν τα πάντα ανοίγοντας μόνο το καπό. -
εχει καποιος καποια ιδεα αν τα elf-total συσκευαζονται ελλαδα ή ερχονται ετοιμα απο Γαλλια?
τωρα τελευταια επεσε στο ματι μου το elf excellium 0/40 (http://www.lubricants.elf.com/lub/lubro ... ment#11136
το οποιο εχει κορυφαια χαρακτηριστικα εφαμιλα των mobil 1 0/40,amsoil 5/40,motul 8100 5/40,τα οποια ολα τα θεωρω πολυ καλα λαδια για την ελλαδα.
ξερει κανεις κατι για τo elf?Ποσο παει το λιτρο και καποιο καταστημα με καλη τιμη?
-
Πλην των κορυφαίων GrIV/V και ορισμένων πολύ εξελιγμένων GrIII τα υπόλοιπα παράγονται εύκολα κι από τα ελληνικά διυλιστήρια.
Το ELF Excellium 0W40 το θεωρώ απίθανο να παρασκευάζεται στην Ελλάδα. Είναι GrIV/V.
-
Miltellas αυτα που φτιαχνονται στην Ελλαδα ξερεις αν εχουν τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν ?δηλ.η μητρικη εταιρεια ελεγχει αν το προιον ειναι οπως πρεπει να ειναι?
σημερα με 30 βαθμους κελσιου το ανοιξα λιγο σε κατηφορικη διαδρομη με στροφες...φοραω AMSOIL 5/40 european car formula...μεχρι τωρα δεν ειχα δει πανω απο 120 βαθμους στο οργανο που εχω στο καρτερ και ο αισθητηρας ειναι ακριβως στο πισω μερος...
ε ειδα 150 βαθμους στο οργανο με 2ες και 3ες και ταχυτητες οχι πανω απο 100km...απογοητευτηκα με τα amsoil...παντως δεν μου βγαινει απο το μυαλο η ιδεα οτι ο φτηνος τυπος που αγοραζουμε απο τον Πειραια ισως ειναι μαιμου...βεβαια δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι το οργανο...
-
οι μετρήσεις με ποιο αυτοκίνητο ?
έχεις μετρήσεις και από άλλα λάδια .... -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Ναι, είναι καλή ιδέα για την περίπτωση που έχουν μείνει ρινίσματα μέσα. (Ανησυχητική η εικόνα που μας μετέφερες - λένε ότι τα σασμάν της Opel δεν παρουσιάζουν πρόβλημα αλλά απλώς κάποια στιγμή μετά από χρόνια παρουσιάζεται ανεπανόρθωτη ζημιά ειδικά στους 'γρήγορους' - έχω υποψιαστεί την αιτία αλλά πρέπει να διασταυρώσω πρώτα πληροφορίες για να μιλήσω με σιγουριά).
Έκανες άριστη επιλογή βαλβολίνης.Ψάχνω να βρώ τι γίνετε με τις βαλβολίνες του αυτοκινήτου μου ( οπελ αστρα 1.4 2004 140000 χλμ ) και ακρη δε βγάζω. Διάβασα στο μανιουαλ αλλα δεν αναφέρει τπτ. Έγραψα και στο φορουμ στο νήμα ειδικά για το οπελ αστρα αλλα και εκει τπτ, και αποφάσισα να μπώ πλέον στο τεραστιο νήμα οπως έχει καταλήξει και να ζητήσω τη βοηθεία εδώ (miltela ακούς;;;). Βρήκα κάποιους οδηγούς όπου λένε 75w80 άλλοι gl-4 άλλοι gl-5 και άλλοι απλά λένε Opel-Vauxhall Part No. 09 120 541.....Έχω καταλήξει στις ποιοτικές μάρκες (νομίζω amsoil, motul, elf, red line και fuchs ) αλλά δεν ξέρω την διαφορά ανάμεσα σε gl-4 gl-5.Η gl-5 υπερκαλύυπτει την 4;
Έριξα και μια ματιά στον Λαμπριανίδη για 75w80 και βρήκα μόνο αυτή Red Line 75W80 Light Weight 946ml ( http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=531' target='_blank' target='_blank ) που μάλλον δεν μου κάνει. Έχω μπερδευτεί πάρα πολύ κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη (το σίγουρο είναι οτι δεν θα ακούσο την οδηγία της οπελ μόνο για έλεγχο απλά μήπως πρέπει τελικά να βάλω την βαλβολίνη της οπελ) εάν έχεις να μας πείς και κάτι παραπάνω για αυτό που είχες γράψει παλαιότερα πολυ θα με ενδιέφερε έστω και σε πμ αν υπάρχει πρόβλημα -
η GL5 δεν υπερκαλύπτει την GL4. Εξαρτάται από τα υλικά κατασκευής του σασμάν. GL4 απαιτούν
τα σασμάν που έχουν μπρούτζινα κομμάτια. Για βρες και κανα manuan Hayens μήπως και βγάλεις καμιά
άκρη ....αν το opel θέλει GL4 ή GL5. ενα μαιλ με ερώτηση στην Opel Hellas ? -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
οι μετρήσεις με ποιο αυτοκίνητο ?
έχεις μετρήσεις και από άλλα λάδια ....οχι δεν εχω μετρησει με αλλο λαδι..αλλα το αυτοκινητο ειναι ατμοσφαιρικο μοτερ ...αλλα με τις συνθηκες οδηγησης που ανεφερα τι ρολο παιζει το μοτερ?
το νερο ηταν στους 85+ οταν το λαδι στους 150!!!
-
φαντάζομαι ότι το όργανο, το έβαλες εσύ, τελευταία? To motet μαμα? Σιγουρέψου για την σωστή
τοποθέτηση.....τι να πω και σε κατηφορική διαδρομή ??? .....στο 106 μου, που έχει όργανο θερμοκρασίας λαδιού (εργοστασιακό), ακόμα και μέσα στην πίστα δεν το έχω
δει ποτέ πάνω από την μέση 110-115C, με το νερό την ίδια στιγμή να είναι στα 3/4. Λάδια
Μ1 0-40 και Μotul 300V 10-40. Βέβαια τώρα πόσο τα εμπιστευόμαστε αυτά τα όργανα ........επίσης δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα κακό μια υψηλή τιμή θερμοκρασίας στο λάδι μας....
αρκεί να είναι καλής ποιότητας για να την αντέχει .... -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Miltellas αυτα που φτιαχνονται στην Ελλαδα ξερεις αν εχουν τις προδιαγραφες που πρεπει να εχουν ?δηλ.η μητρικη εταιρεια ελεγχει αν το προιον ειναι οπως πρεπει να ειναι?σημερα με 30 βαθμους κελσιου το ανοιξα λιγο σε κατηφορικη διαδρομη με στροφες...φοραω AMSOIL 5/40 european car formula...μεχρι τωρα δεν ειχα δει πανω απο 120 βαθμους στο οργανο που εχω στο καρτερ και ο αισθητηρας ειναι ακριβως στο πισω μερος...
ε ειδα 150 βαθμους στο οργανο με 2ες και 3ες και ταχυτητες οχι πανω απο 100km...απογοητευτηκα με τα amsoil...παντως δεν μου βγαινει απο το μυαλο η ιδεα οτι ο φτηνος τυπος που αγοραζουμε απο τον Πειραια ισως ειναι μαιμου...βεβαια δεν ξερω ποσο ακριβες ειναι το οργανο...
Αν είναι δυνατόν! Διαφορά 30C (και μάλιστα με χαλαρούς ρυσθμούς!) δεν υπάρχει ούτε αν συγκρίνεις βασικό ορυκτέλαιο χωρίς πρόσθετα με κορυφαίο λιπαντικό για F1 (κοντινού ιξώδους για να μην συγκρίνουμε και 20ρι με 50ρι σε κινητήρα με ανοχές για 20 ή 50 αναλόγως). Το πρόβλημα είναι στο όργανο ή αλλιώς (το απεύχομαι) στον κινητήρα σου. Από φτηνό ορυκτέλαιο 10W40 μέχρι το HDD (που μου έχει δείξει τις χαμηλότερες θερμοκρασίες, το επόμενο καλύτερο είναι το AFL) η διαφορά είναι 15-20C στο παρατεταμένο σκίσιμο (πχ Θεσ/νίκη Αθήνα σε 3ώρες με τον κουβά μου ή σε πίστα για 15λεπτά όλα τέρμα). Δηλ AFL με κοινό 10W40 διαφέρει μαξ 15C. Μιλάω για διαφορά σε αντιδιαμετρική ποιότητα (GrII με GrIV/V) και σε παρατεταμένο σκίσιμο (το τονίζω). Δηλαδή, σε νορμάλ ρυθμούς η διαφορά είναι τέτοια που δεν την έχω δώσει ποτέ σημασία για να την θυμάμαι. Εκτός κι αν μπερδεύτηκες και δεν έβαλες λιπαντικό κινητήρα αλλά κάποιο άλλο λιπαντικό για άλλη χρήση...
Παιδιά, έχω ακούσει κι άλλο παράξενο παράπονο που δεν στέκει και το AMSOIL ήταν πάλι από το ίδιο μαγαζί (και σε λάδι κινητήρα και σε βαλβολίνη). Δεν ξέρω σίγουρα κι ούτε θα ρισκάρω να κατηγορήσω κάποιον για να μην αδικήσω. Όμως, ο Αγγελόπουλος (επίσημος AMSOIL) στο site του αναγράφει κάτι που με βάζει σε υποψίες για τις παραεισαγωγές σε AMSOIL: Μπες στο http://www.streetdragfluids.com/ και πάτα πάνω στο AMSOIL. Διάβασε το επίσημο έγγραφο από AMSOIL που πιστοποιεί την αντιπροσώπευση από Αγγελόπουλο και δες τί γράφει ο Αγγελόπουλος κάτω-κάτω. Αυτά τα πράγματα είναι πολύ άσχημα εάν συμβαίνουν. Ευτυχώς εγώ πάντως αγοράζω μόνο από Αγγελόπουλο και ποτέ μα ποτέ δεν υπήρξε κάτι το αφύσικο σε οποιαδήποτε εφαρμογή. Ναι, σε κάποιους μπορεί να δουλεύει καλύτερα το ένα ή το άλλο λάδι ελέω διαφορετικών εφαρμογών αλλά κακή λειτουργία λόγω AMSOIL είναι απλά αδιανόητο. Ακόμη και φτηνό λάδι άλλης μάρκας, εάν το ιξώδες είναι σωστό (και χωρίς να πληρούνται 100% οι προδιαγραφές) δεν προκαλεί προβλήματα λειτουργίας ή αξιοπιστίας τουλάχιστον για κάποιο βασικό διάστημα service (πχ 5000χλμ).
-
hmmm:
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
@ iliasp
Τα συνεργεία που ξέρω έχουν όλα τροχήλατες αντλίες (λειτουργούν με αέρα) για να αλλάζουν τα λάδια. Ιδίως για Μερσεντές (και άλλες μάρκες) που αλλάζει το φίλτρο λαδιού από πάνω, δεν το σηκώνουν - αλλάζουν τα πάντα ανοίγοντας μόνο το καπό.Ολα οκ, πηγαμε σε βενζινάδικο με δική του αντλία αέρα και μέσα σε δευτερόλεπτα ξεμπερδέψαμε!
Μια ερώτηση για μένα τώρα επειδή δε βρίσκω πουθενά πληροφορίες για βαλβολίνες για το κιβώτιο ταχυτήτων, γνωρίζει κάποιος τίποτα? Τύπος, διαστήματα αλλαγής(clk200 μοντ.2006)
-
Δες το manual αλλιώς πήγαινε αντιπροσωπεία και ζήτα ένα μπουκάλι να το διαβάσεις μπας και αναφέρει ιξώδες και προδιαγραφή. Αν δεν αναφέρει δες τον κωδικό του προϊόντος να ψάξουμε στο διαδίκτυο πληροφορίες.
Τί έχω βρει που μάλλον είναι και η λύση σου:
Ένας κωδικός για MB είναι ο 0009892603 που τον αντιστοιχεί η AMSOIL με το δικό της ATF είτε για χειροκίνητο είτε για αυτόματο σασμάν της MB σε όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ (από την C230 που είναι το μικρότερο εκεί έως τις CLK55 AMG, SLK 55AMG, SL65AMG κλπ). Μάλλον ό,τι καλύτερο μπορείς να βάλεις σε σασμάν MB. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πραγματικα περιεργο
Τωρα αρχιζω και σκεφτομαι και για τα δικα μου MOTUL...Λετε να ειναι μαιμου?Δεν ξέρω αλλά τα τελευταία χρόνια έχω γνωρίσει δυασανάλογα πολλούς δυσαρεστημένους για τα 8100 (αλλά και 300V) που παρέσυραν και την δική μου άποψη για τα MOTUL. Αλλά δεν βοήθησε και ο επίσημος εισαγωγέας τον εαυτό του (που γνωρίζει ακριβώς τί συμβαίνει) κατεβάζοντας λίγο τις τιμές (για να προσελκύσει τους πελάτες προς το επίσημο δίκτυο) ή έστω ενημερώνοντας διακριτικά και γραπτώς τον κόσμο που ψάχνει το καλύτερο (και όχι μόνο προφορικώς σε προσωπική συνάντηση ανώτερου στελέχους με κάποιον έλληνα χομπίστα - κάτι που δεν έχει καμία ωφελιμότητα για το σύνολο).
Μιλάμε για θάψιμο, για πηχτή μαυρίλα από κάρτερ ή για τρελλή κατανάλωση ξαφνικά, πράγματα που δεν στέκουν σε κινητήρες που αλλάζουν τα οποιαδήποτε λάδια ανά 5-7500χλμ και όχι πάνω από 4-6 μήνες, κι ας χρησιμοποιούν ακόμη και φτηνό λιπαντικό οποιασδήποτε μάρκας. Εκεί που αρχίσαμε να ασχολούμαστε με λιπαντικά (χωρίς να είχαμε απαραίτητα και κάποιο πραγματικό πρόβλημα) μαθαίνουμε πλέον για τραγελαφικές καταστάσεις από φίρμες που μέχρι πρότινος θεωρούνταν ακριβές και περιοπής. Δεν στέκουν λογικά αυτά, δεν γίνεται να συμβαίνουν, εκτός -και μόνο τότε- αν δεχθούμε ως γεγονότα τις φήμες για παραεισαγωγές από Αν.Ευρώπη, Κίνα (ή για ελληνικά υποχθόνια 'παρασκευαστήρια' - αυτό είναι πολλάκις καταγεγραμμένο γεγονός των περασμένων δεκαετιών) ακόμη και σε λιπαντικά ανωτάτης ποιότητος κλπ.Φοβάμαι όμως τις βιασύνες. Προκαλούν εύκολα αδικίες. Κάλλιστα μπορεί να έχει πάει κάτι άλλο στραβά, τουλάχιστον σε κάποιες περιπτώσεις...
- Μπορεί να μας την έκανε ο μηχανικός και όχι ο λαδέμπορας (πχ να είδε τα λάδια με καλό χρώμα και να τα άφησε πάλι μέσα).
- Μπορεί να επισείεται βλάβη στον κινητήρα από παλαιότερα αίτια φυσικά γιατί μία βλάβη ποτέ δεν επέρχεται άμεσα επειδή το όποιο λιπαντικό για την όποια εφαρμογή δεν είναι και τόσο καλό όσο άλλα.
- Μπορεί να υπήρχε πριν κάποιο λιπαντικό με τοσο διαφορετική σύνθεση που να προκάλεσε χημική αντίδραση σε κάποια πρόσθετα (γι αυτό λέμε δύο αλλαγές και μετά τα τελικά συμπεράσματα).
- Μπορεί το φίλτρο λαδιού να είναι ελαττωματικό και να δυσχεραίνει την κυκλοφορία στο λιπαντικό τόσο ώστε να μην ανοίγει βαλβίδα ανακούφισης αλλά και το λιπαντικό να μην κυκλοφορεί τόσο γρήγορα.
- Μπορεί το φίλτρο αέρος να είναι μισοβουλωμένο και να προκαλεί αινόμενο βάκουμ στο θάλαμο καύσης και να περνάνε λάδια από τα ελατήρια.
- Μπορεί και άλλα πολλά.
Απλά για να το αναφέρει και ο επίσημος εισαγωγέας για τα AMSOIL κάτι θα ξέρει. Ίσως απλά να το υποθέτει σκεφτόμενος: 'Γιατί συμβαίνουν προβλήματα στους πελάτες του άλλου και ποτέ σε μένα;'. Ίσως να έχει μάθει κάτι χειρότερο. Ίσως γιατί υποθέτω, δεν γνωρίζω.
Αλλά όπως και να έχει μάλλον πρέπει να μπαίνουμε σε ανησυχίες... Φτηνά, φτηνά, προκλητικά φτηνά... Ο κανόνας λέει ότι το φτηνό βγαίνει ακριβό. Εμείς πιστέψαμε ότι εδώ δεν φαίνεται κάτι το παράξενο που να επιβεβαιώνει τον κανόνα. Εξάλλου το δολλάριο έπεσε και τα αμερικανικά λιπαντικά φτήνυναν (όχι όλα... θα προσέξατε από καιρό την επιλεκτική διάκριση).
Είχα πάρει κάτι MOTUL παραεισαγωγής πρόπερσι και οι κωδικοί ήταν σωστοί σύμφωνα με την ελληνική MOTUL (Χαμπής). Αλλά όπως έμαθα (προσωπικά ο ίδιος σε προφορική συζήτηση) μέσα από την ίδια την MOTUL δεν συμφέρει σε κανέναν νόμιμο εισαγωγέα να μαθευτεί ότι υπάρχει παραεισαγωγή 'μαϊμού' γιατί η δυσφήμιση του προϊόντος είναι χειρότερη από την μείωση των πωλήσεων του επίσημου εισαγωγέα, γι αυτό και επισήμως δεν μας λένε ποτέ για 'μαϊμούδες' και 'νοθείες' από παραεισαγωγείς.
Από την άλλη οι δικές του αποκλειστικές εισαγωγές (του εμπόρου με τα φτηνά παραεισαγωγής που δεν αντιπροσωπεύει επισήμως) είναι δυσανάλογα ακριβές. Γιατί να το κάνει αυτό; Παλιά λέγαμε ότι θέλει να καταστρέψει τον ανταγωνισμό, ότι θέλει να πάμε από το μαγαζί του αρκεί να μην αγοράσουμε από τους άλλους. Είναι έτσι απλά ή κάτι χειρότερο που αποσκοπεί στην επιβολή προεπιλεγμένων προϊόντων;
Όπως και να έχει δεν πρέπει να αδικήσουμε κανέναν μεν αλλά περισσότερο από όλα δεν πρέπει να αδικήσουμε ούτε τους εαυτούς μας.
Δείτε ενδεικτικά τις επίσημες λιανικές τιμές σε ΗΠΑ σε δύο άμεσα ανταγωνιστικά προϊόντα:
AMSOIL
SSO 0W30, HDD 5W30: 10.10$ (6.4E)
AFL 5W40: 8.00$ (5.1E)
ASL 5W30, ATM 10W30, ΑΜΟ 10W40: 7.70$ (4.9Ε)
ΑRΟ 20W50: 8.4$ (5.4E)
TRO 20W50: 10.00$ (6.4E)
XL series (πιστοποιημένα επισήμως αλλά Group III): 6.35$ (4Ε)
Dominator Racing 5W20, 10W30: 10.25$ (6.5E)
Dominator Racing 15W50: 10.70$ (6.8E)
MTG 75W90 GL4: 10.75$ (6.8E)
SVG 75W90 GL5: 12.15$ (7.7E)
SVT 75W110 GL5: 13.15$ (8.4E)
SVO 75W140 GL5: 14.65$ (9.3E)RED LINE
Motor Oil (ΟΛΑ): 9.49$ (6Ε)
Race Oil (ΟΛΑ): 10.95$ (7E)
Transmission oil MTL GL4, MT-90 GL4, 75W90NS GL5: 10.95$ (7E)
Gear oil 75W90 GL5: 10.49$ (6.7E)
Gear oil 75W140 GL5: 11.95$ (7.6E)Για Torco δεν λέω, οι τιμές είναι παράλογα ακριβές ακόμη και για τις ΗΠΑ καθότι δεν έχουν αποδείξει τίποτα ανάλογο ποιοτικώς.
Καλά η διαφορά δολλαρίου με ευρώ κάνει θαύματα...
Επίσης, αυτό που δεν ανέχομαι και το θεωρώ πονηρότατο και αλλότριο, κι αν όχι τότε απλώς είναι απόψεις της απόλυτης ασχετίλας: Το θάψιμο κάποιου (κανονικού και όχι μαϊμού) λιπαντικού ότι δήθεν κάνει ζημιά μέσα σε προβλεπόμενα από τον κατασκευαστή διαστήματα αλλαγών.
Υπάρχουν τέτοιες ελάχιστες περιπτώσεις που έχουν όμως να κάνουν με ακατάλληλη χρήση για την επιλεγμένη εφαρμογή, χρήσεις εκτός προδιαγραφών κλπ. Αρκετοί από εμάς κάνουμε τέτοιες χρήσεις, γι αυτό και μόνο γι αυτό είναι προς συμφέρον μας (όχι όμως και αναγκαιότητα) να ψάχνουμε για κορυφαία ποιότητα στην λίπανση (ώστε να επαναφέρουμε κατά το δυνατόν την λίπανση των μηχανημάτων μας εντός των εργοστασιακών προδιαγραφών). Όλοι οι άλλοι απλώς θα επιτύχουν καλύτερη προστασία σε βάθος χρόνου (δηλ. έμμεση και όχι άμεση) ή μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών χωρίς μείωση της αξιοπιστίας.
Όλα τα λιπαντικά κάνουν τουλάχιστον την δουλειά που προορίζονται να κάνουν. Δεν υπάρχουν κακά λιπαντικά, μόνο κακοί εφαρμοστές λιπαντικών υπάρχουν (έμποροι, μηχανικοί, οδηγοί) που δεν λαμβάνουν υπόψιν τυχούσες ιδιαιτερότητες που προκύπτουν από την εκτός προδιαγραφών χρήση κάποιων μηχανημάτων. -
Τελικά δεν μπορούμε πχ πολύ απλά να πάρουμε πχ ένα 8100 από Λαμπ μεριά ένα από Χαμπή και να τα στείλουμε για ανάλυση? Που όμως μπορούμε να στείλουμε για ανάλυση?
Τόσα χρόνια που είναι ο Λαμπ σε κεντρικά σημεία με ένα κάρο μάρκες, κανείς επίσημος εισαγωγέας δεν μπορεί να κάνει κάτι αν γνωρίζει πως πουλάει πλαστά προϊόντα? Δεν δυσφημίζεται έτσι και το δικό του προϊόν? -
Ο χρήστης opc έγραψε:
Τελικά δεν μπορούμε πχ πολύ απλά να πάρουμε πχ ένα 8100 από Λαμπ μεριά ένα από Χαμπή και να τα στείλουμε για ανάλυση? Που όμως μπορούμε να στείλουμε για ανάλυση?
Τόσα χρόνια που είναι ο Λαμπ σε κεντρικά σημεία με ένα κάρο μάρκες, κανείς επίσημος εισαγωγέας δεν μπορεί να κάνει κάτι αν γνωρίζει πως πουλάει πλαστά προϊόντα? Δεν δυσφημίζεται έτσι και το δικό του προϊόν?Αυτά τα τελευταία τα απάντησα. Το ερώτημα είναι άλλο: Συμβαίνει ή όχι; Επειδή, άνετα εκφράζουμε ανυπόστατες θέσεις αυτή τη στιγμή και καλύτερα -για να μην κινδυνεύει κανείς από άδικη δυσφήιμση- να μην αναφέρουμε το όνομά του. Γνωρίζουμε οι περισσότεροι ονόματα και διευθύνσεις ήδη. Όποιος θέλει να προβεί σε περαιτέρω έρευνα ας το κάνει σε δικό του χρόνο και τόπο χωρίς να το φωνάζει. Σταματώ εδώ.
-
milto αν εκλεβε το οργανο θα εκλεβε παντου..σε νορμαλ ρυθμους μεσα στην πολη δεν εχει παει ποτε πανω απο 120 βαθμους και με πιο ανεβασμενη θερμοκρασια απο 30βαθμους εξωτερικη...
τα λαδια αλλαζονται παντα ενωπιον μου όποτε τυγχανει να μην τα αλλαζω εγω...
αλλαζονται καθε 7500km με φιλτρο,και τωρα που κατεβασα καρτερ ο μηχανικος ειπε οτι ειδε λιγη μουργα στο καρτερ,απαντησα οτι συντρεχουν δυο λογοι..ειτε το φιλτρο το ελευθερο που εχω βαζει σκονη που με τον καιρο γινεται λασπη,ειτε το λαδι ειναι φωλα...(εχω και σκουπα που μπαινει επανω στο νορμαl φιλτροκουτι και γενικα εχω ελευθερη αρκετα εισαγωγη αερα τυπου ramair...).
να πω οτι μετα απο τα καλα λογια που εχεις πει δοκιμασα πρωτη φορα amsoil αφου τα βρηκα 8,5€ το λιτρο στον γνωστο μουσατο και ευγενικο τυπο στον Πειραια...μεχρι τωρα εβαζα motul 8100 5/40 ...και ειπα να βαλω 5/40 amsoil..
ρωτησα αν τα elf σε ιξωδες 5/40 και 0/40 φτιαχνονται ελλαδα γιατι βρισκω το elf evolution 5/40 sta 10€ το λιτρο το οποιο εχει πολυ καλα χαρακτηριστικα εφαμιλα motul.mobil.amsoil..
το εχουμε κουρασει το θεμα αν κανει προσμιξεις ο τυπος στον πειραια ή οχι....θα ελεγα να αμζεψουμε λεφτα να παμε ενα λιτρο απο αγγελοπουλο ενα απο Λαμπ.για αναλυση να τελειωνουμε το θεμα μια και καλη...
οπως εχω ξαναπει δεν εινα ευκολο ενας αντιπροσωπος να κανει αναλυση στην αποθηκη του Λαμπ.και να βρεθουνε τα νοθευμενα αν υπαρχουν...εκεινος θα απαρουσιασει τιμολογια αγορας και αν ακομα βρεθει κατι θα πει οτι ετσι το παρελαβε,..δεν ειναι τοσο αφελης καποια λιτρα θα τα φερνει επισημα απο Αμερικη...milto αν θες μου λες το amsoil 5/40 AFL ποσο το παιρνεις ή μπορεις να μου δωσεις το λιτρο αν συνεχισω να ξαναβαλω...ενοειτε οτι μιλαμε καθε φορα για παραγγελια μιας κουτας...
-
Όποιος θέλει στέλνει δείγμα για ανάλυση εδώ:
http://blackstone-labs.com/Η ανάλυση κοστίζει 22,5$ + 10$ για έλεγχο TBN . Χρειάζονται γύρω στα 100 ml , εγώ τα είχα βάλει σε πλαστικό δοχείο δείγματος ούρων , πωλούν στα φαρμακεία.
Συμπληρώνει την παρακάτω φόρμα , τα βάζει σε ένα μικρό δεματάκι και τα στέλνει αμερική. Πόσο να κάνουν τα μεταφορικά , πάνω από 30e δεν το νομίζω.
-
Λόιπόν, μου έχει περισσέψει λίγο motul από τον Λαμπ.
Την άλλη βδομάδα που παίρνω την άδεια θα βγάλω μια prepaid καρτα και θα στείλω ένα δείγμα. -
δεν στελνουμε κανα amsoil λεω εγω...πολλες φορες καποια motul που εχω παρει απο λαμπ.εγραφνα απο πισω και τον Χαμπη με τα στοιχεια του ως αποκλειστικο αντιπροσωπο..
αλλες παλι φορες τα εγραφε απο πισω ολα τα στοιχεια πλην στα ελληνικα..
1000% το ομως καμια συσκευασια amsoil δεν αναφερει απο πισω τον Αγγελοπουλο σαν αντιπροσωπο...
Περι λιπαντικών γενικώς