-
γρίφος .... σήμερα είδα ένα new A4 στην εθνική για πολύ ώρα ... και
δεν άρεσε σε έμενα μπροστά ... και στην γυναίκα μου, πίσω... άρα μόνο
και μόνο λόγο αισθητικής ... αν και μηχανολογικά τεχνικά πρέπει να είναι
καλό .... πάει άπατο .....επίσης ρε παιδιά από ρεπρίζ πως πάνε αυτές οι Τurboμαούνες των 1500+ κιλών.
στην διαδρομή Καλαμάτα Τρίπολη πέτυχα σήμερα μερικά και καλά, γρήγορα
οικογενειακά αλλά τσίφος .... έτσι έπαιξα λίγο μαζί τους και ήταν ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ
πιο αργά από το μαμά 106Rallye με λιωμένα λάστιχα φορτωμένο και 2 τενεκέδες λάδι, στο
πορτ παγκάζ βαλίτσες. Ενδεικτικά Octavia 193Ps μου φαινόταν τάφος, ακόμα και στην εθνική τρίπολη κόρινθος σε ταχύτητες 120-200 (και το πήγαινε τάπα) και πολύ υποστοφικό, ΒΜW 320, μια από τα ίδια αλλά με πολύ καλύτερη τοποθέτηση στις στροφές κ.ο.κ. Το μόνο που άνοιγε καλά στις ανηφόρες..... δηλαδή όσο το 106 ήταν μια C200K, μα στις στροφέςείχε μια τάση αποσταθεροποιήσης, Golf TSI 140, μπορεί και να είμαι άδικος αν φορούσε energy λάστιχα .
Ρε μήπως όλα είχαν ESP και τα έκοβε? θέλω να πιστεύωκάτι που να έχει τις ρεπρίζ τουλάχιστον του 106 μου ??? να κάνω τουλάχστον το ίδιο ασφαλείς
προσπεράσεις..... χλωμό ε..... θα πρέπει να βάλω πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη °°°°°°° -
οχι οτι ολα αυτα που αναφερεις ειναι τπτ αμαξαρες κτλ κτλ..ειναι απλως γρηγοροι ανθρωπομεταφορεις και βαλιτσοφορεις...ΑΛΛΑ...
1)τι ρεπριζ εχει ενα απλο 106 1.6?
2) ξερεις αν ο αλλος ηταν ικανος οδηγος η ηξερε το δρομο?αυτα που 'εθαψες' μπορουν να ταξιδευουν ωρες και ωρες με 200+ ανευ κουρασης...
ειδικα στο δρομο κορινθο τριπολη επειδη τον εκανα προσφατα αμφιβαλλω αν ενα αυτοκινητο σαν το 106 μπορει να τα βαλει σε καλη κοντρα με ενα απο τα τουρμποκομπρεσοροειδη..εχει πολλες ευθειες και ανοικτες καμπες που ειναι ψωμοτυρι για αυτα...απο κει και περα οσο πιο βαθια το χερι τοσο το καλυτερο..εαν μπορεις να παρεις μια τετρακουνα με 200+ αλογα θα σαι ωραιος!
-
έχεις δίκιο ότι το 106 είναι κουραστικό στην εθνική ειδικά μετά τα 150....(ένας λόγος ακόμα να το αλλάξω)
στην διαδρομή από Κόρινθο Τρίπολη (ανηφόρα) το 106 σταματά στα 170χαω.
Το μόνο που προσπάθησε να με ακολουθήσει και να με περάσει περιστασιακά σε κάτι ευθείες ήταν
ένα Saab 9-5T.Αυτό που με απογοήτευσε ήταν το Octavia193Hp .... φαινόταν ότι δεν ήταν πολύ καλά
στημένο. Αντίθετα όταν ο δρόμος άνοιγε σε αντίθεση με τα κλειστά κομμάτια, οι Merc ήταν
στο στοιχείο τους. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
έχεις δίκιο ότι το 106 είναι κουραστικό στην εθνική ειδικά μετά τα 150....(ένας λόγος ακόμα να το αλλάξω)
στην διαδρομή από Κόρινθο Τρίπολη (ανηφόρα) το 106 σταματά στα 170χαω.
Το μόνο που προσπάθησε να με ακολουθήσει και να με περάσει περιστασιακά σε κάτι ευθείες ήταν
ένα Saab 9-5T.Αυτό που με απογοήτευσε ήταν το Octavia193Hp .... φαινόταν ότι δεν ήταν πολύ καλά
στημένο. Αντίθετα όταν ο δρόμος άνοιγε σε αντίθεση με τα κλειστά κομμάτια, οι Merc ήταν
στο στοιχείο τους.Κάτσε να πλακώσουν πάλι από το SkodaClub να σου πω εγώ που τολμάς να πεις κακά λόγια για Skoda!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Αυτό που με απογοήτευσε ήταν το Octavia193Hp .... φαινόταν ότι δεν ήταν πολύ καλά
στημένο. Αντίθετα όταν ο δρόμος άνοιγε σε αντίθεση με τα κλειστά κομμάτια, οι Merc ήταν
στο στοιχείο τους.193hp, σα να λέμε Octavia GT προηγούμενης γενιάς; Το πλαίσιό της επ ουδενί δε σηκώνει τόσα άλογα, όχι από θέμα αντοχής υλικών φυσικά, αλλά σε στήσιμο και στρίψιμο. Αντίθετα, η νέα Octavia, με 160 ή 200 άλογα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
-
να πω τη καφριλα μου?
κρατα το 106 ριξτου και 5κ για να το κανεις τερατακι και να σου αναθερμανει τον ερωτα για αυτο !!!
και σου μενουν 30παιρνεις ενα πασατ dsg 1.4 να χωραει τα παντα και να μη καιει και ασε τους αλλους να κουρευονται για αισθηση και κρατημα και γκαζια...
οταν εσυ θα ανεβαινεις το μερκουρη με το μπλοκε να κλειδωνει παντου τα ημισλικ να τσιριζουν τη στενοπιατελη να ψιλοτερματιζει στα γιαπ και το μοτερ να ουρλιαζει εκει κοντα στις 8....οι αλλοι θα ψαχνουν τι ειναι αυτο που τριζει κατω απο το τασακι τους.....
-
δίκιο ....έχεις !!!!!
άσε εποχές που είχα τα slick και την PS Ανάρτηση ..... αλησμόνητες ....
Μου θυμίζω ένα φίλο μου ... που έχει ακόμα στην πένα μια corolla του 78,
τώρα έχει μια Merc, αλλά όταν θέλει να απολαύσει μια βόλτα στην παραλιακή
βάζει μπρος τα καρμπιρατέρ ... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αυτό που με απογοήτευσε ήταν το Octavia193Hp .... φαινόταν ότι δεν ήταν πολύ καλά
στημένο. Αντίθετα όταν ο δρόμος άνοιγε σε αντίθεση με τα κλειστά κομμάτια, οι Merc ήταν
στο στοιχείο τους.193hp, σα να λέμε Octavia GT προηγούμενης γενιάς; Το πλαίσιό της επ ουδενί δε σηκώνει τόσα άλογα, όχι από θέμα αντοχής υλικών φυσικά, αλλά σε στήσιμο και στρίψιμο. Αντίθετα, η νέα Octavia, με 160 ή 200 άλογα είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
μακάρι να είναι καλύτερα !!!!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πορτ παγκάζ βαλίτσες. Ενδεικτικά Octavia 193Ps μου φαινόταν τάφος, ακόμα και στην εθνική τρίπολη κόρινθος σε ταχύτητες 120-200 (και το πήγαινε τάπα) και πολύ υποστοφικόΦίλε μου δεν γνωρίζω αν ήταν υποστροφικό, αλλά μία οκτάβια 1ης γενιάς μια φορά στην ευθεία των Μεγάρων (στον αυτοκινητόδρομο) άνοιξε από τα 180 στα 200++ αστραπιαία (μη σου πω ότι μου φάνηκε πως πέρασε τα 230, το αυτοκίνητο κυριολεκτικά χάθηκε)...
Έχουν ψυχή τα turbo-μοτόρια, οι οδηγοί/συνοδηγοί μπορεί να μην έχουν... (δεν είναι μειονεκτικό αυτό, ο καθένας ανοίγει και πάει όσο μπορεί, θέλει, και αντέχει)...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
πορτ παγκάζ βαλίτσες. Ενδεικτικά Octavia 193Ps μου φαινόταν τάφος, ακόμα και στην εθνική τρίπολη κόρινθος σε ταχύτητες 120-200 (και το πήγαινε τάπα) και πολύ υποστοφικό
Φίλε μου δεν γνωρίζω αν ήταν υποστροφικό, αλλά μία οκτάβια 1ης γενιάς μια φορά στην ευθεία των Μεγάρων (στον αυτοκινητόδρομο) άνοιξε από τα 180 στα 200++ αστραπιαία (μη σου πω ότι μου φάνηκε πως πέρασε τα 230, το αυτοκίνητο κυριολεκτικά χάθηκε)...
Έχουν ψυχή τα turbo-μοτόρια, οι οδηγοί/συνοδηγοί μπορεί να μην έχουν... (δεν είναι μειονεκτικό αυτό, ο καθένας ανοίγει και πάει όσο μπορεί, θέλει, και αντέχει)...
_
τα τουρμπομοτόρια έχουν πράγματι ψυχή αλλά δεν έχουν πόδια τα περισσότερα... το γκολφάκι ήταν πάντα ήρεμο και εύκολο στις αντιδράσεις του κατ'εμέ. Τα επιμηκυμένα όμως σασσί δεν λένε πολλά και τα σκόντα συνήθως εκεί βασίζονται. Όσο για τον φίλο μας παραπάνω που τους πατάει όλους με πεζό εκατονέξη , ήμαρτον θεέ μου. κάλμα λίγο και απόλαυσε την φύση γιατί οι υπόλοιποι που πέρασες αυτό μάλλον κάνουν...
-
Αυτό που θέλω να πω, με τις προηγούμενες παρατηρήσεις μου, είναι ότι το βάρος (παθητική ασφάλεια κτλ)
έχει επιβαρύνει αρκετά και τις επιδόσεις και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ας κοιτάμε πλέον την αναλογία
κιλών ανα ίππο και όχι μόνο τα νούμερα της ιπποδύναμης. Ας λείπουν τα σχόλια αυτού του τύπου. Πρώτος είπα ότι το 'κουβαδάκι' με τα σημερινά δεδομένα δεν προσφέρει άνεση ασφάλεια και ταχύτητα στην Ε.Ο. Αλλά σε ορεινό στροφιλίκι μιας και ανέφερες την φύση είναι λίγο για βρούβες αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα
και επέτρεψε μου να έχω εντελώς διαφορετική άποψη αν οι ο οδηγοί τους απολάμβαναν τα καμμένα στην διαδρομή καλαμάτα τρίπολη . Δεν έχω καμιά διάθεση για διενέξεις με μέλη του φόρουμ, αλλά η ειρωνεία σου ..... λυπάμαι -
ποια ειναι η αναλογια στο πεζο σου?
Τα αυτοκινητα που αναφερεις παιζουνε κοντα στα 8 κιλα/ιππο.
Νομιζω εκει ειναι και το 106 σου.Εκτος και αν ειναι βελτιωμενο οποτε ειναι λογικο να τους αφηνεις πισω... -
Έτσι όπως έβαλες τα κριτήρια στο πρώτο σου ποστ θα έλεγα αβλεπί Μercedes C Klass...
Όμως δεδομένων των ανησυχιών (106 1.6 και ημισλικ και ΡS ανάρτηση στο παρελθόν... ), θα αναδιαμόρφωνα τη λίστα σου, κατά αλφαβητική σειρά ως παρακάτω:
-Ford Mondeo 2.5 T , είναι θηρίο σε όγκο, αλλά με καλό, δυνατό κινητήρα, που εύκολα αναβαθμίζεται, και είναι στημένο θεωρητικά, όπως τα καλά Φορντ των τελευταίων ετών, δηλαδή
Mειονέκτημα ο κυβισμός και τα πάγια έξοδα που συνεπάγεται, το μέγεθος και η αισθητική κατ' εμέ (υποκειμενικό, ωστόσο)-Renault Laguna GT δίλιτρος πολύ καλός turbo, τετραδιεύθυνση (ναι έχει!) ,αποτελεσματικότητα, άνεση Γαλλική,ασφάλεια Renault
Eδώ που ζω έχουν κάνει την εμφάνισή τους αρκετές ,πλείστες των οποίων station
Mειονεκτήματα, θεωρητικώς η αντιπροσωπεία, η οποία όμως μόνο καλύτερη μπορεί να γίνει, και πιθανόν η αξιοπιστία κάποιων ηλεκτρικών μερών, καθ'ότι καινουργιο ακόμη το μοντέλο. ΄Αλλο δεν ξέρω, η μεταπώληση ίσως, αν και προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου, μιάς και αλλάζω αυτοκίνητα κάθε 8-10 χρόνια, δηλαδή φέξε μου και γλύστρισα! Όταν δοκιμαστεί στην Ελλάδα, ο Σπύρος θα μπορεί να σε διαφωτίσει και για άλλα..-Skoda Octavia RS, εδώ που ζω τις έχω δει μονο σε Combi!! Άριστο αυτοκίνητο από κάθε πλευρά
Μειονεκτήματα, το ότι λέγεται Skoda (αντιλαμβάνομαι και καταννοώ πλήρως την ανάγκη του Νεοελληνικού status symbol όταν δίνεις ένα σκασμό λεφτά. Αν ήταν αλλιώς, θα είχαμε γεμίσει τους δρόμους με το εξαιρετικό αυτό μοντέλο...). Αν δεν σε ενδιαφέρει το πουλ μουρ είσαι τυχερός, γιατί εύκολα θα την επιλέξεις
Άλλο μειονέκτημα, η κατ'εμέ πάλι, συντηρητική εμφάνιση.-Subaru Legacy, εξαιρετικό, τέλος!
Mεινέκτημα οι επιδόσεις και η μεταπωλητική αξία,αλλά τα είπαμε...-VW Passat 1.8 αποτελεσματικότατο στο δρόμο (το ξέρω από πρώτο χέρι...), όχι ενθουσιώδες όσον αφορά το συναίσθημα που αποπνέει, με καλή ποιότητα κατασκευής και κύλισης
Μειονεκτήματα, κάποια προβλήματα αξιοπιστίας με τα ηλεκτρικά και τα ηλεκτρονικά του, που ανάγκασαν το δικό μας αυτοκίνητο (2.0 FSI) σε κλήση οδικής. Και η ακριβή συυντήρηση, επίσης..Βγάζω το Audi A4 απ΄έξω, αφού δεν σου άρεσε, και θα σε συμβούλευα να περιμένεις, μήπως και η Alfa Romeo 159 φορέσει τον 1.8 τουρμπο με τα 200 άλογα σύντομα, οπότε δεν θα υφίσταται κανένα δίλημμα για εμένα τουλάχιστον
Σε κάθε περίπτωση οδήγησέ τα στην έκδοση που θέλεις να αγοράσεις...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Αυτό που θέλω να πω, με τις προηγούμενες παρατηρήσεις μου, είναι ότι το βάρος (παθητική ασφάλεια κτλ)
έχει επιβαρύνει αρκετά και τις επιδόσεις και τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ας κοιτάμε πλέον την αναλογία
κιλών ανα ίππο και όχι μόνο τα νούμερα της ιπποδύναμης. Ας λείπουν τα σχόλια αυτού του τύπου. Πρώτος είπα ότι το 'κουβαδάκι' με τα σημερινά δεδομένα δεν προσφέρει άνεση ασφάλεια και ταχύτητα στην Ε.Ο. Αλλά σε ορεινό στροφιλίκι μιας και ανέφερες την φύση είναι λίγο για βρούβες αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα
και επέτρεψε μου να έχω εντελώς διαφορετική άποψη αν οι ο οδηγοί τους απολάμβαναν τα καμμένα στην διαδρομή καλαμάτα τρίπολη . Δεν έχω καμιά διάθεση για διενέξεις με μέλη του φόρουμ, αλλά η ειρωνεία σου ..... λυπάμαιδεν συμφωνώ και έγω με τα λεγόμενα σου... δεν είναι για βρούβες τα σημερινά ή τελος πάντων πιο πρόσφατα μοντέλα. Αντιθέτως είναι και πιο καλοστημένα γενικότερα αλλά έχοντας μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης δεν 'πέζουν' εύκολα πια.
χωρίς κανένα ίχνος ειρωνίας, το 106 είναι ένα παροχημένης τεχνολογίας αυτοκίνητο, με ανύπαρκτους χώρους, κακή εργονομία, ανύπαρκτη παθητική ασφάλεια, μπόλικα άλογα σε ένα μικρό σε μεταξόνιο σασσί και, φυσικά, καταπληκτική αίσθηση στο τιμόνι (βγαίνει και χωρίς υδραυλικό;), γρήγορες ρεπρίζ λόγο βάρους, ή έλειψης αυτού, καλή οικονομία σε σχέση με την απόδοση του κινητήρα, όμορφο σχέδιο και ένα χαρακτηριστικό 'επίθετο' όνομα, το οποίο συνοδεύει τα καλύτερα της πέζό (εκτός τελευταίου) εδώ και χρόνια!
και για να μην παρεξηγούμαστε, το πιο καλοστημένο και αγαπημένο μου hatcback των τελευταίων ετών είναι το πεζό ραλί 306!!!
και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σου, εγώ στην θέση σου δεν θα το πουλούσα με τίποτα αν το είχα!! ειδικά φορτωμένο με Πεζό σπορτ ανταλλακτικά!!! εξάλλου τι θα πιάσει? κράτα το και πάρε ένα από αυτά που περνούσες για τα μεγάλα ταξίδια σου και όταν θα σε περνάνε με το δικό σου θα λές από μέσα σου, έχω και εγώ τέτοιο, είστε για μια ανάβαση με το πλάι!!!
-
την αναφορά '106' στο συγκεκριμένο θέμα την έκανα για να δείξω πόσο ... έχει επηρεάσει την οδηγική ευχαρίστηση και την κατανάλωση το βάρος. Σχετικά με την αξιολόγησή σου για το 106 συμφωνούμε απόλυτα, ας μην ξεχνάμε ότι είναι μια υλοποίηση, φιλοσοφία 15+ ετών, αφού τα 106 s1,s2 δεν έχουν και τόοοσο ουσιαστικές διαφορές. . Το πιθανότερο είναι να το κρατήσω και να πάρω ένα 2ο για τα ταξίδια, μάλλον station ή μια μεσοβέζικη λύση για να μου μείνουν λ7· να δώσω το 106 και να πάρω κάτι σε μτχ που να έχει περισσότερους χώρους αλλά να προσφέρει οδηγική απόλαυση (focusST mk1, CivicTypeR).
λύση 1η + 106R
Αccord Tourer 2.0
Passat Station/sedan 1.8T higline
Octavia5Rs Combi
Mercedes C180K blue
Prius ?
320 E92, με λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη
A5 1.8Tsi με λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπηλύση 2η, χωρίς 106R
Focus ST mk1
CivicTypeRΛύση 3η
κάνε υπομονή δες τι θα γίνει με την φορολογία
και τα πράσινα ασφάλιστρα μάζεψε +χρηματα και αποφάσισε.
ίσως και την Ε92 325.
Μέχρι τότε θα κάνεις λιγότερο ασφαλή και άνετα
ταξίδια με το 106.
-
Καλό είναι οι συγκρίσεις να γίνονται σε ρεαλιστική βάση...
δεν είναι δίκαιο να συγκρίνουμε το καρτάκι με αυτοκίνητα τουρισμού υψηλών επιδόσεων.
Επιπλέον, η αίσθηση που σου αφηνει ένα 'αντίπαλο' αυτοκίνητο στον δρόμο δεν αποτελεί κανόνα για το μοντέλο καθώς μπορεί να έχει τελειωμένα αμορτισερ, μπορεί να μην έχει λάστιχα, μπορεί να μην θέλει η να μην μπορεί ο οδηγός του, μπορεί να μην ξέρει τον δρόμο, μπορεί να μην γουσταρει να πηγαίνει με άλλο αμάξι μαζί κλπ κλπ κλπ.
Επίσης ο δρόμος Τρίπολη - Καλαμάτα δεν είναι και ο ιδανικός για χωσίματα. Υπάρχει πολλοί κίνδυνοι και αρκετές δυσκολίες.
Εγώ πχ που παω Μεγαλόπολη ποιος ο λόγος να κάνω την τρελή προσπέραση στο σταχτάδικο αφού τελικά θα γλυτώσω 5-8 λεπτά και οι συνεπιβάτες θα θέλουν να ξεράσουν από τις στροφές
Ένα αυτοκίνητο με 8 κιλά αννά ίππο είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό στον τομέα της ασφαλούς μετακίνησης στα χέρια ενος συνετού οδηγου! -
συμφωνούμε
-
Επειδή περνάς την γνωστή φάση που περνάμε όλοι στην επιλογή αυτοκινήτου και σίγουρα δεν θέλεις να χάσεις τα χαρακτηριστικά του 106, θα πρέπει να ιεραρχίσεις καλά τις ανάγκες σου τις τωρινές και τις πιθανές για τα επόμενα 5 χρόνια να δεις τελικά που θμπορείς να κάνεις λίγες υποχωρήσεις και να αρχίσεις να αποκλεείς μερικά αυτοκίνητα στην λίστα μέχρι να φτασεις στ δύο ή τρια.
Μετά τα πράγματα θα είναι ευκολότεραPs πάρε και κανα ξένο περιοδικό πχ CAR κλπ κλπ να έχεις και έτερη γνώμη από ανθρώπους διαφορετικής φιλοσοφίας και ίσως πιο αμερόληπτους
-
αυτό το τελευταίο !!! ΞΑΝΑ πες το !!!
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=70621
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
την αναφορά '106' στο συγκεκριμένο θέμα την έκανα για να δείξω πόσο ... έχει επηρεάσει την οδηγική ευχαρίστηση και την κατανάλωση το βάρος. Σχετικά με την αξιολόγησή σου για το 106 συμφωνούμε απόλυτα, ας μην ξεχνάμε ότι είναι μια υλοποίηση, φιλοσοφία 15+ ετών, αφού τα 106 s1,s2 δεν έχουν και τόοοσο ουσιαστικές διαφορές. . Το πιθανότερο είναι να το κρατήσω και να πάρω ένα 2ο για τα ταξίδια, μάλλον station ή μια μεσοβέζικη λύση για να μου μείνουν λ7· να δώσω το 106 και να πάρω κάτι σε μτχ που να έχει περισσότερους χώρους αλλά να προσφέρει οδηγική απόλαυση (focusST mk1, CivicTypeR).λύση 1η + 106R
Αccord Tourer 2.0
Passat Station/sedan 1.8T higline
Octavia5Rs Combi
Mercedes C180K blue
Prius ?
320 E92, με λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη
A5 1.8Tsi με λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπηλύση 2η, χωρίς 106R
Focus ST mk1
CivicTypeRΛύση 3η
κάνε υπομονή δες τι θα γίνει με την φορολογία
και τα πράσινα ασφάλιστρα μάζεψε +χρηματα και αποφάσισε.
ίσως και την Ε92 325.
Μέχρι τότε θα κάνεις λιγότερο ασφαλή και άνετα
ταξίδια με το 106.η γνώμη μου φιλικά
για την πρώτη λύση 1η + 106R
Αccord: ωραίο, όπως είπα και πιο πάνω η δική μου επιλογή
Passa: βαρυ και ασήκοτο, άνετο και μεγάλο, αργό και υποστροφικό, κατανάλωση μες την πόλη όχι καλή, υπερ του δέοντος ασφαλές.
Octavia: καλόοοοοοό, αν είναι και τετρακίνητο όλα εντάξη.
Mercedes: αμα μπορείς χώστα!!! έχει εκπληκτικο ζύγισμα και συνάμα είναι άνετο, ασφαλές, αρκετά γρήγορο, όμορφο (ξέχνα όμως το πακέτο AMG, δεν μπαίνει στο BLUEfficiency) και μπορείς να το κρατήσεις για χρόνια, με ή χωρίς παιδιά, με ήσυχο το κεφάλι σου αφού η τωρινή γενιά πέρασε από χίλια κύμματα για να βγεί στην παραγωγή κλπκλπ
Prius? αν θέλεις κάτι πρόστυχο, ναι.
320 E92, με λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, ακριβώς και αν μη τι άλλο, αργό, αργό, αργό και πολύ νευρικό για τα γούστα μου, Άνετα πηγαίνω με MB το ίδιο γρήγορα με BMW
A5 1.8Tsi με λίγο πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη
Μέχρι 35Κ±