-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ναι, δοκίμασε εκεί για αρχή... Εμένα βέβαια πριν από χρόνια με είχαν συνδέσει με κάιρο και μου είχαν πει να πάρω στην ζιμενς.Πηρες?
-
Αν είχα πάρει, τώρα θα έβριζα που η βροχή βρώμισε το RC μου.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Νομίζω ότι έχει 4+1
5άρι κιβώτιο εχει.
Αν είχα πάρει, τώρα θα έβριζα που η βροχή βρώμισε το RC μου.
Δεν θα είχες και κλειστό πάρκινγκ τότε;
-
Αφού θα το βόλταρα συνέχεια ρε.
-
Πόσο νόημα έχει σήμερα να αγοράσει κανείς αμάξι όταν μένει στην Αθήνα;
Παρατηρώ μια τετραμελή οικογένεια στην πολυκατοικία μου που έχουν 5 αμάξια, ένα ο καθένας + τη λιμουζίνα για τις εκδρομές. Αναγκάζονται να κλείνουν με τα ίδια τους τα αμάξια όσα από τα δικά τους είναι παρκαρισμένα μέσα στην πιλωτή και το πρωί βλέπεις τον μπαμπά να κατεβαίνει με την κόρη για να τραβήξει αυτή το δικό της, να πάει ο μπαμπάς με το δικό του στη δουλειά και αυτή γυρνάει πάλι να κοιμηθεί.
Πόση μεγαλομανία έχουμε πια; Ασχολούμαστε με το ποιο αμάξι είναι καλύτερο και τρέχει και στρίβει ενώ όπως το πάμε σε λίγα χρόνια αυτό που θα μας νοιάζει είναι να έχει παροχή νερού, θερμοσίφωνα και τηλεόραση γιατί κολλημένο στην κίνηση δεν θα πηγαίνει πουθενά οπότε τουλάχιστον να είναι φιλόξενο! Δίνουμε τόσα χρήματα για αυτοκίνητα και έχουν γίνει το φετίχ του νεοέλληνα τη στιγμή που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕ ΑΜΑΞΙ ΠΙΑ! Επειδή συνήθως κυκλοφορώ το αυτοκίνητο νύχτα για βολτάρισμα (έχω απογοητευτεί από την κίνηση πλέον και το κόβω με τα πόδια/μετρό), αν τύχει να θέλω να πάω σε κάποιο μέρος με το αμάξι τη μέρα συγκρίνω άμεσα στο μυαλό μου το 12λεπτο που μου πήρε το βράδυ η ίδια διαδρομή με το 50λεπτο και βάλε που θέλω μέσα στην κίνηση και τρελένομαι!
Και αντί να καταλάβουμε ότι δεν μας παίρνει άλλο πάμε και αγοράζουμε αυτοκίνητα για να δει ο γείτονας και ο κάθε γείτονας ότι 'Ναι ρε μπορώ να έχω κι εγώ 5 αμάξια!' και την ίδια στιγμή να ταλαιπωρείσαι απλά για να τα ρημαδοξεπαρκάρεις γιατί δεν έχεις πού να τα βάλεις και να πας να κολλήσεις 100 μέτρα παρακάτω στην κίνηση κινούμενος σαν σαλιγκάρι
Δεν μπορώ άλλη παράνοια πια. Δεν μπορώ να φτάνω στο μετρό το οποίο απέχει 4 χιλιόμετρα από το σπίτι μου πιο γρήγορα περπατώντας χαλαρά από ότι με λεωφορείο ή αυτοκίνητο. Τη χάσαμε τη μπάλα.(εντάξει, ξεσπάθωσα )
-
Μια απορία που έχω εδώ & πολλά χρόνια, μα δε μπήκα ποτέ στον κόπο να μάθω:
Σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με a/c που έχω οδηγήσει, όταν αυτό είναι σε λειτουργία & στρίβω δεξιά ή αριστερά (πχ, σε στενά μέσα στην πόλη), στιγμιαία δε βγαίνει ο ψυχρός αέρας από τους αεραγωγούς, μέχρις ότου το αυτοκίνητο επανέλθει στην ευθεία...
Εντελώς παράξενο.
Καμμιά ιδέα; -
το χω διαβάσει εδώ και καιρό κι όλο ξεχνώ να ρωτήσω;
Τα Ινφίνιτι λέει έχουν αυτοεπισκευαζόμενη (ή κάτι τέτοιο) βαφή!!!!
γουάτ;;;
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
το χω διαβάσει εδώ και καιρό κι όλο ξεχνώ να ρωτήσω;Τα Ινφίνιτι λέει έχουν αυτοεπισκευαζόμενη (ή κάτι τέτοιο) βαφή!!!!
γουάτ;;;
Δηλαδή τι;
Έχουν έναν αισθητήρα που μόλις εντοπίσει γρατζουνιά/θαμπάδα βγαίνει ένας ρομποτικός βραχίονας και αρχίζει το τρίψιμο με Turtle wax; Αυτοκερώνεται και μόνο του;
-
Ψαξτε στο google για self healing paint ή 'Scratch Guard Coat' οπως το αποκαλει η Nissan.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εννοούμε πάντα την αλλαγή ταχύτητας προς τα πάνω , σωστά; Από 2α σε 3η κλπ κλπ
Για μένα λειτουργεί καλά το να πατάω το συμπλέκτη χωρίς ν'αφήσω το γκάζι αμέσως, έτσι ανεβάζει λίγο παραπάνω στροφές το μοτέρ, αλλάζω ταχύτητα και μετά αφήνω τον συμπλέκτη απαλά. Μετά από κάποιες δοκιμές, είναι σαν ν'αλλάζει αυτόματο.Σωστα.
Αν το προσεξω τοσο πολυ το καταφερνω, δυσκολευομαι να το πετυχω στην επιταχυνση (πχ προσπερασμα).
Δεν ειναι οτι παει το αυτοκινητο να διαλυθει, αλλα κι αλλαγες 'σαν αυτοματο' δεν τις λες.
Οποιος νομιζει οτι ολες οι γυναικες οδηγουν με ψηλοτακουνα επειδη μας βλεπουν να βγαινουμε μ αυτα απο τα αυτοκινητα, ειναι γελασμενος. Εχουμε παντα τα ισια μας κατω απ το καθισμα του συνοδηγου κι αλλαζουμε. Σας κανουμε πλακα με τα ψηλα, να νομιζετε οτι ετσι σας προσπερασαμε. -
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Μια απορία που έχω εδώ & πολλά χρόνια, μα δε μπήκα ποτέ στον κόπο να μάθω:
Σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με a/c που έχω οδηγήσει, όταν αυτό είναι σε λειτουργία & στρίβω δεξιά ή αριστερά (πχ, σε στενά μέσα στην πόλη), στιγμιαία δε βγαίνει ο ψυχρός αέρας από τους αεραγωγούς, μέχρις ότου το αυτοκίνητο επανέλθει στην ευθεία...
Εντελώς παράξενο.
Καμμιά ιδέα;To εχω παρατηρησει κ εγω αλλα νομιζω οτι ο αερας δεν βγαινει απο τους αεραγωγους. Χωρις να 3ερω φανταζομαι οτι εχει να κανει με την μετατοπιση κρυου/ζεστου αερα μεσα στην καμπινα.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Μια απορία που έχω εδώ & πολλά χρόνια, μα δε μπήκα ποτέ στον κόπο να μάθω:
Σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με a/c που έχω οδηγήσει, όταν αυτό είναι σε λειτουργία & στρίβω δεξιά ή αριστερά (πχ, σε στενά μέσα στην πόλη), στιγμιαία δε βγαίνει ο ψυχρός αέρας από τους αεραγωγούς, μέχρις ότου το αυτοκίνητο επανέλθει στην ευθεία...
Εντελώς παράξενο.
Καμμιά ιδέα;To εχω παρατηρησει κ εγω αλλα νομιζω οτι ο αερας δεν βγαινει απο τους αεραγωγους. Χωρις να 3ερω φανταζομαι οτι εχει να κανει με την μετατοπιση κρυου/ζεστου αερα μεσα στην καμπινα.
Και σε μενα το κανει η thesis..αλλα δεν εχω καταλαβει την αιτια.... ομως επειδη μεχρι τωρα στη ζωη μου ειχα κλιματισμο στα αυτοκινητα απο το 78 λογω εργασιας στη μεση ανατολη μεχρι τωρα δεν μου ειχε ξανατυχει.... μια ιδεα ειναι οτι το κανουν αυτοκινητα με ηλεκτονικο κλιματισμο.... τα προηγουμενα μου που ειχα ηταν ολα με απλο κλιματισμο οχι με θερμοκρασιες και διζωνικα.... κ.λ.π. ακομα και το μαζερατι του 90 ενω εχει θερμοκρασιες για να ρυθμισεις δεν ηταν με πολλους αισθητηρες στην καμπινα... Το επομενο Guibli ηταν με ηλεκτρονικη ρυθμιση...
-
μήπως εάν έχεις ηλεκτρικό τιμόνι πέφτει ελαφρά η τάση και αυτό έχει αντίκτυπο στον κλιματισμό?
-
Εγω παντος το παρατηρησα οταν λογο ταχυτητος γερνει πανω στη στροφη το οχημα...(πλατεια στρογγυλη.... π.χ.) οχι οταν στριβει απλα σε καποιο στενο...
-
Ο χρήστης elisa έγραψε:
Εννοούμε πάντα την αλλαγή ταχύτητας προς τα πάνω , σωστά; Από 2α σε 3η κλπ κλπ
Για μένα λειτουργεί καλά το να πατάω το συμπλέκτη χωρίς ν'αφήσω το γκάζι αμέσως, έτσι ανεβάζει λίγο παραπάνω στροφές το μοτέρ, αλλάζω ταχύτητα και μετά αφήνω τον συμπλέκτη απαλά. Μετά από κάποιες δοκιμές, είναι σαν ν'αλλάζει αυτόματο.Σωστα.
Αν το προσεξω τοσο πολυ το καταφερνω, δυσκολευομαι να το πετυχω στην επιταχυνση (πχ προσπερασμα).
Δεν ειναι οτι παει το αυτοκινητο να διαλυθει, αλλα κι αλλαγες 'σαν αυτοματο' δεν τις λες.
Οποιος νομιζει οτι ολες οι γυναικες οδηγουν με ψηλοτακουνα επειδη μας βλεπουν να βγαινουμε μ αυτα απο τα αυτοκινητα, ειναι γελασμενος. Εχουμε παντα τα ισια μας κατω απ το καθισμα του συνοδηγου κι αλλαζουμε. Σας κανουμε πλακα με τα ψηλα, να νομιζετε οτι ετσι σας προσπερασαμε.Σε προσπέρασμα, θέλει ταχύτητα. Και πάλι ανεβάζω παραπάνω στροφές, γιατί ουσιαστικά δεν σηκώνω εντελώς το πόδι από το γκάζι, απλά αφήνω λίιιιγοοο.
Θέλει όμως ταχύτητα στην μετακίνηση του λεβιέ, ενώ το συμπλέκτη δεν χρειάζεται να τον πατήσεις τέρμα (ειδικά αν έχεις από 2α και πάνω).
Μια δοκιμή θα σας πείσει! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σε προσπέρασμα, θέλει ταχύτητα. Και πάλι ανεβάζω παραπάνω στροφές, γιατί ουσιαστικά δεν σηκώνω εντελώς το πόδι από το γκάζι, απλά αφήνω λίιιιγοοο.Θέλει όμως ταχύτητα στην μετακίνηση του λεβιέ, ενώ το συμπλέκτη δεν χρειάζεται να τον πατήσεις τέρμα (ειδικά αν έχεις από 2α και πάνω).
Μια δοκιμή θα σας πείσει!Δεν έχουν όλα τα σασμάν ιταλικά συγχρονιζέ μίστερ
Δοκίμασε να το κάνεις σε γερμανικό σασμάν αυτό, κι αν δεν ανατριχιάσεις έλα να μου πεις
Ιταλοί και ιάπωνες τις παίρνουν όπως να 'ναι, γερμανοί θέλουν τον τρόπο τους για ν' αλλάξεις χωρίς συμπλέκτη.
-
Δεν συζητάμε για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
Το απόγευμα μπήκα στην Α-κλας φίλης και με τράνταξε αφάνταστα με τις συνεχείς και απότομες αλλαγές της.
-
Με πόσες στροφές ξεκινάτε από στάση; ( προφανώς νορμάλ ξεκίνημα εννοώ, όχι κόντρα)
Στο δικό μου αν έχει κάτω από 1.500 στροφές όταν αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω τρέμει ο κινητήρας οπότε προσπαθώ να πιάνω οριακά πάνω από 1.500 βαριά 2000 -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε προσπέρασμα, θέλει ταχύτητα. Και πάλι ανεβάζω παραπάνω στροφές, γιατί ουσιαστικά δεν σηκώνω εντελώς το πόδι από το γκάζι, απλά αφήνω λίιιιγοοο.
Θέλει όμως ταχύτητα στην μετακίνηση του λεβιέ, ενώ το συμπλέκτη δεν χρειάζεται να τον πατήσεις τέρμα (ειδικά αν έχεις από 2α και πάνω).
Μια δοκιμή θα σας πείσει!Δεν έχουν όλα τα σασμάν ιταλικά συγχρονιζέ μίστερ
Δοκίμασε να το κάνεις σε γερμανικό σασμάν αυτό, κι αν δεν ανατριχιάσεις έλα να μου πεις
Ιταλοί και ιάπωνες τις παίρνουν όπως να 'ναι, γερμανοί θέλουν τον τρόπο τους για ν' αλλάξεις χωρίς συμπλέκτη.
Kαλά δεν είπα και χωρίς συμπλέκτη εντελώς!
Αλλά αυτό που λες για τα ιταλικά σασμάν ισχύει απολύτως: σε κανένα άλλο δεν είναι τόσο εύκολη η πολύ γρήγορη αλλαγή! Θυμάμαι το σασμάν το νορμαλ 4άρι των 128/101 που ενώ ήταν αφόρητα σκληρό και ενοχλητικό στις νορμάλ αλλαγές, έτσι και το πάταγες και έκανες αλλαγές στο φτερό, ήταν...τέλειο! Δεν έχανες αλλαγή! Τα ίδια και στο 5άρι του Ritmo που είχα βάλει πάνω μετά. Σκληρό μεν, αλλά στις γρήγορες αλλαγές, καταπληκτικό!
Τα παλιά ιταλικά ήταν λες και είχαν φτιαχτεί να τα σκίζεις, τι να πω!
Και το Υ έχει ένα καταπληκτικό σασμάν (αν εξαιρέσεις πως καμιά φορά η 1η σκαλώνει... ), πολύ μαλακό σε νορμάλ χρήση και απολύτως αθόρυβο, ενώ στις γρήγορες αλλαγές επίσης πολύ καλό. Αντίστοιχα, το σασμάν της πατρικής Xsara, είναι χάλια, εξαιρετικά σκληρό και δύστροπο, θέλει τρόπο για ν'αλλάξεις σωστά και γρήγορα (πότε θα το βελτιώσουν αυτό οι Γάλλοι; ).Με πόσες στροφές ξεκινάτε από στάση; ( προφανώς νορμάλ ξεκίνημα εννοώ, όχι κόντρα)
Στο δικό μου αν έχει κάτω από 1.500 στροφές όταν αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω τρέμει ο κινητήρας οπότε προσπαθώ να πιάνω οριακά πάνω από 1.500 βαριά 2000Δεν μου λες, θα μας την σπάσεις τώρα εσύ;
Για οδήγησε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και όχι το TSI σου και μετά ξαναέλα. Αυτοί οι αριθμοί , απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε άλλα αυτοκίνητα. Μόνον ίσως στον T-Jet των Ιταλών... -
Η αλήθεια είναι ότι εδώ και έναν χρόνο διαγράψει από τη μνήμη μου αυτά που οδηγούσα παλιότερα (Sunny 20ετίας και Getz 1.4) ώστε να μπορώ να συγκρίνω και όσα έχω οδηγήσει ενδιάμεσα δεν έδωσα τόση σημασία για να θυμάμαι στροφές
//Στο T-jet των Ιταλών γίνεται σίγουρα το ξεκίνημα με 1500 στροφές πάντως, πρόσφατα το είχα στα χέρια μου.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο