-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Hornet.-
Ξερεις τι γινεται? δεν μου πολυαρεσει εμφανησιακα. Καλλιστα φανταζομαι σκηνικο με Γαρδελη, Στηβ Ντουζο, κλπ.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Hornet.-
Ξερεις τι γινεται? δεν μου πολυαρεσει εμφανησιακα. Καλλιστα φανταζομαι σκηνικο με Γαρδελη, Στηβ Ντουζο, κλπ.
Εντάξει γούστο είναι αυτό (αν και είσαι κακόγουστος ) αλλά μπορείς να το 'αγριέψεις' και να το ομορφύνεις αρκετά αν θέλεις.
Εντάξει αν είναι για ομορφιά πάρε το monster! -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Το FZ6 είναι πολύ πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα. Το μόνο που μπορώ να του προσάψω προσωπικά είναι ότι η καμπύλη απόδοσης του κινητήρα του είναι για τα πανηγύρια. Είναι πολύ δυνατός, χωρίς αμφιβολία, αλλά για να πας πρέπει να οδηγείς σε στυλ Honda S2000 και χειρότερα. Σε ψηλές στροφές αφηνιάζει αλλά χαμηλά απλά τσουλάει ενώ ενδιάμεσα έχει μια τρύπα νααα.
Να πω την αληθεια δεν το γνωριζω αυτο. εχεις καμμια εικονα με τα διαγραμματα?
Καμμια προταση περιπου στα ιδια? (δλδ ~600κ.εκ., ιδιο στυλ). Δεν με ενδιαφερει να ειναι πολυ γρηγορο. Αντιθετα με ενδιαφερει πολυ η οδικη συμπεριφορα, η αξιοπιστια και λιγο λιγοτερο η καταναλωση και γενικοτερα η συντηρηση.
Hornet.-
- Σφίγγα!!!
Ποιος είπε άσχημο το Χορνετάκι, να τον σκίσω?
Αν και το δικό μου το στρογγυλοφάναρο, μου αρέσει πιο πολύ...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Να πω την αληθεια δεν το γνωριζω αυτο. εχεις καμμια εικονα με τα διαγραμματα?
Καμμια προταση περιπου στα ιδια? (δλδ ~600κ.εκ., ιδιο στυλ). Δεν με ενδιαφερει να ειναι πολυ γρηγορο. Αντιθετα με ενδιαφερει πολυ η οδικη συμπεριφορα, η αξιοπιστια και λιγο λιγοτερο η καταναλωση και γενικοτερα η συντηρηση.
http://www.sv650.org/reviews/bike_group ... review.htm
http://www.sv650.org/reviews/ride_naked ... review.htmBandit, Hornet, ΕR-6, ίσως το GSR600.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Εντάξει αν είναι για ομορφιά πάρε το monster!
Δεν μου πολυαρεσει. Μου εχει πει κ ενας φιλος οτι ειναι αεροψυκτο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ποιος είπε άσχημο το Χορνετάκι, να τον σκίσω?
Ασχημο δεν ειναι (λιγο ειναι), απλα δεν ειναι του γουστου μου.
-
Εμένα μ'αρέσει πολύ το Cagiva Raptor 650, το οποίο πρέπει να βγαίνει και κάτω από τα 7Κ καινούργιο!
Μοτεράκι άθραυστο από sv650, στυλ φανταστικό και θέση οδήγησης μούρλια...Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει πιάσει τόσο πολύ (μάλλον επειδή ο κόσμος γουστάρει πάνω από όλα μάρκα οπότε πάει και παίρνει monster _και όταν του μένει βλαστημάει, βέβαια... _) -
Μπορείται να διαλέξετε και από εδώ, έχει αρκετά......μοντέλα
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... id=702089#' target='_blank
-
Οδηγησα χθες για λιγο ενα suzuki sv650 ενος φιλου. Σε 1η φαση μου φανηκε περιεργο στο χειρισμο λογω κλιπονς (σωστα το εγραψα?). Απ'οτι εχω δει το φειζερ εχει πολυ καλυτερη θεση οδηγησης.
-
Το θέμα δίπλωμα είναι σχεδόν κομπλέ (συντομότατα δλδ θα το έχω)
Βιώνοντας από πρώτο χέρι κάποιες (έντονα αστικές ) καταστάσεις πείστηκα πως 1000 φορές καλύτερη η ευκολία χρήσης ενός scooter για κάποιον άπειρο έτσι όπως έγινε η πρωτεύουσα. Όταν σου πετάγεται ο άλλος από το stop δεν θες ούτε 2 χειριστήρια φρένων ούτε συμπλέκτη ούτε να είσαι καβάλα στ'άλογο αλλά να μπορείς να φρενάρεις όσο πιο εύκολα γίνεται και να πατήσεις τα πόδια σου κάτω Είχα και την ευκαιρία να καβαλήσω για λίγο έναν Pegaso που μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι πολύ βαρύ και θα μου βγάλει την πίστη. Μετά κι από όσα είδαν τα μάτια μου δύσκολα θα προχωρούσα πλέον στην αγορά μηχανής για την πόλη έχοντας πλέον μια επαφή και με τα δύο είδη δίτροχων. Μου έτυχε κι ένα περιστατικό ενώ ήμουν με scooter φίλου (δοκιμές βλέπετε) που αν είχα μηχανή θα την είχα σίγουρα πάθει τη ζημιάΛέω για Yamaha X-City 125 (αλλά μόνο αν αφαιρείται τελείως η απαίσια ζελατίνα) ή X-Max 125 που είναι στα λεφτά μου. Καλά λόγια μου είπαν και για τα Aprilia Sportcity αλλά δεν μου πολυαρέσει αυτό το τελείως επίπεδο πάτωμα ενώ τα Yamaha μου φαίνονται πιο όμορφα.
Σόρυ αν σας έχω κουράσει
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Το θέμα δίπλωμα είναι σχεδόν κομπλέ (συντομότατα δλδ θα το έχω)
Βιώνοντας από πρώτο χέρι κάποιες (έντονα αστικές ) καταστάσεις πείστηκα πως 1000 φορές καλύτερη η ευκολία χρήσης ενός scooter για κάποιον άπειρο έτσι όπως έγινε η πρωτεύουσα. Όταν σου πετάγεται ο άλλος από το stop δεν θες ούτε 2 χειριστήρια φρένων ούτε συμπλέκτη ούτε να είσαι καβάλα στ'άλογο αλλά να μπορείς να φρενάρεις όσο πιο εύκολα γίνεται και να πατήσεις τα πόδια σου κάτω Είχα και την ευκαιρία να καβαλήσω για λίγο έναν Pegaso που μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι πολύ βαρύ και θα μου βγάλει την πίστη. Μετά κι από όσα είδαν τα μάτια μου δύσκολα θα προχωρούσα πλέον στην αγορά μηχανής για την πόλη έχοντας πλέον μια επαφή και με τα δύο είδη δίτροχων. Μου έτυχε κι ένα περιστατικό ενώ ήμουν με scooter φίλου (δοκιμές βλέπετε) που αν είχα μηχανή θα την είχα σίγουρα πάθει τη ζημιάΛέω για Yamaha X-City 125 (αλλά μόνο αν αφαιρείται τελείως η απαίσια ζελατίνα) ή X-Max 125 που είναι στα λεφτά μου. Καλά λόγια μου είπαν και για τα Aprilia Sportcity αλλά δεν μου πολυαρέσει αυτό το τελείως επίπεδο πάτωμα ενώ τα Yamaha μου φαίνονται πιο όμορφα.
Σόρυ αν σας έχω κουράσει
θα ηθελα να σου επισημανω οτι σωστα δεν προχωρας σε αγορα μηχανης αλλα να ξερεις οτι 1-μικροτεροι τροχοι =πιο ευκολο μπλοκαρισμα=πτωση
2-πιο αδυναμα φρενα σε σχεση με μοτοψαξε καποιο μοντελο με συνδιασμενη πεδηση(τωρα δεν μου ερχεται κανενα σε αυτα τα κυβικα)
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Εντάξει αν είναι για ομορφιά πάρε το monster!
Δεν μου πολυαρεσει. Μου εχει πει κ ενας φιλος οτι ειναι αεροψυκτο.
Κυκλοφορεί με διάφορους κινητήρες. Αερόψυκτο ήταν το πρώτο 600άρι. Τα άλλα TTBOMK έχουν και ψυγείο λαδιού και κάποια πιο δυνατά είναι υδρόψυκτα.
Το σημαντικό όμως είναι: ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ MONSTER;;;;;;
Μιλάμε για την επιτομή της ομορφιάς σε 2 τροχούς!Οδηγησα χθες για λιγο ενα suzuki sv650 ενος φιλου. Σε 1η φαση μου φανηκε περιεργο στο χειρισμο λογω κλιπονς (σωστα το εγραψα?). Απ'οτι εχω δει το φειζερ εχει πολυ καλυτερη θεση οδηγησης.
Υποθέτω οδήγησες το SV650S, σωστά; Η θέση οδήγησης του είναι σαφώς πιο σκυφτή από του Fazer, χωρίς όμως (ευτυχώς) να είναι τόσο ακραία όσο των supersport.
Κυκλοφόρησε πάντως και ως γυμνό, με κανονικό τιμόνι. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Βιώνοντας από πρώτο χέρι κάποιες (έντονα αστικές ) καταστάσεις πείστηκα πως 1000 φορές καλύτερη η ευκολία χρήσης ενός scooter για κάποιον άπειρο έτσι όπως έγινε η πρωτεύουσα. Όταν σου πετάγεται ο άλλος από το stop δεν θες ούτε 2 χειριστήρια φρένων ούτε συμπλέκτη ούτε να είσαι καβάλα στ'άλογο αλλά να μπορείς να φρενάρεις όσο πιο εύκολα γίνεται και να πατήσεις τα πόδια σου κάτωΜα και τα σκούτερ έχουν 2 χειριστήρια φρένων! Επίσης έχουν μικρότερους τροχούς όπως σωστά παρατηρεί ο madox (= μικρότερη ευστάθεια), μικρότερα δισκόφρενα και χειρότερη κατανομή βάρους (όλα πίσω). Όλα αυτά κάνουν το φρενάρισμα δυσκολότερο. Επίσης έχουν πολύ πιο εύκαμπτα πλαίσια τύπου 'J' (ακόμα χειρότερα αυτά με το επίπεδο πάτωμα) και σε απότομο φρενάρισμα νιώθεις τις διαμήκεις στρεβλώσεις...
Είναι πολύ πρακτικά τα άτιμα αλλά οδηγικά είναι σαφώς χειρότερα.
Είχα και την ευκαιρία να καβαλήσω για λίγο έναν Pegaso που μου έδωσε την αίσθηση ότι είναι πολύ βαρύ και θα μου βγάλει την πίστη.
Τι σωματότυπο έχεις;
Για μένα, αν απαρνηθείς την ευκολία του σκούτερ, υπάρχει ένα μόνο όχημα για την πόλη. Κάτι τέτοιο:
bullet-proof, ακριβήβενζίνη-proof, κίνηση-proof, συνεργείο-proof, λακούβα-proof, έπεσε-proof, τράκαρε-proof, φοβάμαιμηντοκλέψουν-proof... -
Μηχανάρα το αγριοκάτσικο...Μη σε γελάει το μέγεθός του...πρόκειται για πραγματικό εργαλείο που αν είναι καλοσυντηρημένο θα κάνει τα πάντα και παντού!
-
Ποιο ειν' αυτό, το Serow??
Είχε κάποτε ένας φίλος, έχουμε περάσει απίστευτες σκηνές τρόμου με δαύτο.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
+
Μηχανάρα το αγριοκάτσικο...Μη σε γελάει το μέγεθός του...πρόκειται για πραγματικό εργαλείο που αν είναι καλοσυντηρημένο θα κάνει τα πάντα και παντού!Έχει φίλος, μάλιστα το προσέχει γιατί τις προάλλες έγραφε μόνο 350 χλμ. στο κοντέρ.
...έχει γυρίσει το κοντέρ
-
Το ερώτημα είναι 'πόσες φορές;'!!!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το σημαντικό όμως είναι: ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ MONSTER;;;;;;
Μιλάμε για την επιτομή της ομορφιάς σε 2 τροχούς!καλο ειναι αλλα δεν τρελαινομαι να πω την αληθεια.
Υποθέτω οδήγησες το SV650S, σωστά; Η θέση οδήγησης του είναι σαφώς πιο σκυφτή από του Fazer, χωρίς όμως (ευτυχώς) να είναι τόσο ακραία όσο των supersport.
δεν ξερω αν βολευει για καθε μερα τοσο σκυφτο (για τα δικα μου γουστα παντα)
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Βιώνοντας από πρώτο χέρι κάποιες (έντονα αστικές ) καταστάσεις πείστηκα πως 1000 φορές καλύτερη η ευκολία χρήσης ενός scooter για κάποιον άπειρο έτσι όπως έγινε η πρωτεύουσα. Όταν σου πετάγεται ο άλλος από το stop δεν θες ούτε 2 χειριστήρια φρένων ούτε συμπλέκτη ούτε να είσαι καβάλα στ'άλογο αλλά να μπορείς να φρενάρεις όσο πιο εύκολα γίνεται και να πατήσεις τα πόδια σου κάτω
Μα και τα σκούτερ έχουν 2 χειριστήρια φρένων! Επίσης έχουν μικρότερους τροχούς όπως σωστά παρατηρεί ο madox (= μικρότερη ευστάθεια), μικρότερα δισκόφρενα και χειρότερη κατανομή βάρους (όλα πίσω). Όλα αυτά κάνουν το φρενάρισμα δυσκολότερο. Επίσης έχουν πολύ πιο εύκαμπτα πλαίσια τύπου 'J' (ακόμα χειρότερα αυτά με το επίπεδο πάτωμα) και σε απότομο φρενάρισμα νιώθεις τις διαμήκεις στρεβλώσεις...
Είναι πολύ πρακτικά τα άτιμα αλλά οδηγικά είναι σαφώς χειρότερα.
Τι σωματότυπο έχεις;
2 χειριστήρια έχουν και τα scooter αλλά πού τα έχουν τα scooter και πού οι μηχανές Άλλη ευκολία να τα έχεις στο χέρι κι άλλη να πρέπει να κρατήσεις το πόδι σου στη μηχανή για να πατάς το φρένο αντί να μπορέσεις να ετοιμαστείς να στηριχτείς στα πόδια σου ενώ παράλληλα φρενάρεις Δεν το συζητάμε, οι μηχανές είναι έτη φωτός μπροστά σε συμπεριφορά αλλά μέσα στην Αθήνα δεν υπάρχει ελπίδα με μια βαριά μηχανή ειδικά αν είσαι και γκαντέμης όπως εγώ
Είμαι 1.85 και 80 κιλά (και αρκετά ατσούμπαλος ) αλλά ζοριζόμουν πολύ να κουμαντάρω το βάρος της 200κιλης μηχανής σταματημένος.
Έχω μπλεχτεί γενικώς -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
2 χειριστήρια έχουν και τα scooter αλλά πού τα έχουν τα scooter και πού οι μηχανές **Άλλη ευκολία να τα έχεις στο χέρι κι άλλη να πρέπει να κρατήσεις το πόδι σου στη μηχανή για να πατάς το φρένο αντί να μπορέσεις να ετοιμαστείς να στηριχτείς στα πόδια σου ενώ παράλληλα φρενάρεις **:oops: Δεν το συζητάμε, οι μηχανές είναι έτη φωτός μπροστά σε συμπεριφορά αλλά μέσα στην Αθήνα δεν υπάρχει ελπίδα με μια βαριά μηχανή ειδικά αν είσαι και γκαντέμης όπως εγώ
Είμαι 1.85 και 80 κιλά (και αρκετά ατσούμπαλος ) αλλά ζοριζόμουν πολύ να κουμαντάρω το βάρος της 200κιλης μηχανής σταματημένος.
Έχω μπλεχτεί γενικώςΒρε συ μην το κάνεις αυτό, δεν είναι ποδήλατο η μηχανή..
Τι φοβάσαι, μην σταματήσει και πέσεις?Να κουμαντάρεις το βάρος σταματημένος μόνο συνήθεια θέλει, δεν είνι τίποτα (μαλλον λες για μανουβρες, πανω-κατω στο σταντ και τετοια).
Επιλογή μοτοσικλέτας