-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΕΛΗΞΕ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ FORD ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!!!
Η FORD **ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ **ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ MARTIN ΚΑΙ DUVAL!MENEI NA ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ SUBARU ΚΑΙ ΤΗΣ PEUGEOT ΤΩΡΑ...
Κανονικά ? Ή με αρκετά κομένο budget ? Ελπίζω να είναι ανταγωνιστικοί του χρόνου (ΟΚ, ο Wilson είπε πως δεν θα θυσιάσουν την απόδοση ή την αξιοπιστία, αλλά πόσο μπορεί να επιτευχθεί αυτό ?)
Μου μοιάζει σα να τους είπαν: 'ΟΚ, κανονίστε να πάρετε κάποιο πρωτάθλημα (οδηγών μάλλον, γιατί το κατασκευαστών δύσκολο με τον Duval 2ο οδηγό, καλός είναι αλλά 'λίγος' απέναντι στα ζευγάρια των άλλων ομάδων... ), διαφορετικά ...adios amigos το 2005'.
Για να δούμε...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΕΛΗΞΕ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ FORD ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!!!
Η FORD **ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ **ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ MARTIN ΚΑΙ DUVAL!MENEI NA ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ SUBARU ΚΑΙ ΤΗΣ PEUGEOT ΤΩΡΑ...
Θυμάσαι που στα έλεγα;; Μακάρι ομως το μπάτζετ να επιτρέψει την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου, γιατι οι πληροφορίες μου είναι οτι είναι εξαιρετικά σφιχτο! (μετάφραση του tight ) Για να χρυσώσουν το χάπι παραχώρησαν στην Μ-Sport τα εμπορικά δικαιωματα του σήματος Fordrallyesport για όσο διαρκεί η συμφωνία.
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Θυμάσαι που στα έλεγα;; Μακάρι ομως το μπάτζετ να επιτρέψει την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου... Για να χρυσώσουν το χάπι παραχώρησαν στην Μ-Sport τα εμπορικά δικαιωματα του σήματος Fordrallyesport για όσο διαρκεί η συμφωνία.Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ FORD ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ...ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΟΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΣΤΕΙ Η FIA!
O WILSON ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕ ΤΟΝ MARTIN, KATI ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΑΝ ΤΟ FOCUS ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΙΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ DUVAL, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ, ΤΑ ΧΑΛΙΝΑΡΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΦΙΚΤΑ... -
Σιγουρα υπήρξαν πολλά προβλήματα αλλα κανεις απο τους ανθρωπους που μιλουσα στο Boreham δεν πίστευαν πως η Ford θα έμενε εκτος!! Τωρα το γάντι πέφτει στην Subaru... Ποιος θα είναι ο δεύτερος;; Πολυ πιθανόν ο ΜακΡει για πολλούς λόγους και κυριώς για εμπορικούς λόγω μη συμμετοχής οδηγού ΄συμβολο΄ απο την Αγγλία, που αποτελεί τον νούμερο ένα ΄πελάτη' του WRC σε τηλεοπτικά, merchandise κλπ.
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Τωρα το γάντι πέφτει στην Subaru... Ποιος θα είναι ο δεύτερος;; Πολυ πιθανόν ο ΜακΡει για πολλούς λόγους...H SUBARU ΠΙΕΖΕΙ ΤΟΝ ΜΑΚΙΝΕΝ NA ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ...ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛEΙΨH ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟΥ COLIN ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ DAKAR...
ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ (ΙΣΩΣ SUBARU...) ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ SOLBERG, HENNING ME ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ Ο PETTER...
-
Δηλαδη η Subaru δεν θα εχει φετος 2ο σταθερο οδηγο?
Μεχρι ποτε εχει προθεσμιο να δηλωσει καποιον σιγουρο? -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Δηλαδη η Subaru δεν θα εχει φετος 2ο σταθερο οδηγο?
Μεχρι ποτε εχει προθεσμιο να δηλωσει καποιον σιγουρο?ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ...
-
Σωστα εμεινα στους πρωτους κανονισμους. Ολο και καπου θα βρεθει να χωθει ο ΜcRae στη Subaru...
Mην υποτιματε τον Duval, εκανε πολυ καλο 2ο μισο φετος...
-
ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ, ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗ FORD ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ , ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΙΑ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΜΠΑΤΖΕΤ. ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟ 2004 ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΛΩΜΟ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΟ 2005. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΠΕΡΣΙ ΟΤΑΝ ΠΙΕΣΑΝ ΤΟ FOCUS ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ 2004 ΤΑ FOCUS ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ SUBARU KAI TA ΠΕΖΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ MITSU. ΜΑΚΑΡΙ, ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ, ΝΑ ΒΓΩ ΛΑΘΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ MARTIN, ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Υ.Γ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΥΤΡΑΠΕΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟ 2004 ΤΑ FOCUS ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ SUBARU KAI TA ΠΕΖΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ MITSU.Kαι η Ciroen???...
-
ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΑ ΤΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ . ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ, ΤΗ XARA, ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΖΙ ΜΕ SUBARU KAI ΠΕΖΟ ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΝ. Ο ΚΑΡΛΟΣ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ .
-
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ!
1. SOLBERG (SUBARU)
2. HIRVONEN (SUBARU)
3. LOEB (CITROEN)
4. SAINZ (CITROEN)
5. GRONHOLM (PEUGEOT)
6. LOIX (PEUGEOT)
7. MARTIN (FORD)
8. DUVAL (FORD)
9. PANIZZI (MITSUBISHI)
10. SOHLBERG- GALLI- SOLA (MITSUBISHI)
KI ENΩ ΠΕΡΣΙ ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 8, ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 5!
ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΙΟ ΠΛΗΡΗΣ ΟΜΑΔΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η CITROEN ΜΕ 2 ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ! ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ CITROEN ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ...ΠΕΡΣΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙΡΟ Η PEUGEOT ΦΑΝΤΑΖΕ ΤΟ ΑΚΛΟΝΗΤΟ ΦΑΒΟΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 2 ΤΙΤΛΟΥΣ, ΟΜΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ H ΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΠΙΣΩ!
ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ MARTIN (ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟ FOCUS ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ BUDGET), SOLBERG, GRONHOLM (EN ANAMONH ΤΩΝ ΝΕΩΝ SUBARU KAI PEUGEOT!)MAKAΡΙ Η ΑΠΑΙΣΟΔΟΞΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ FIA ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!
-
ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΜΕΤΑΞΥ LOEB KAI SOLBERG! ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ............ -
Pedia milame gia ena poli ftoxo protathlima fetos!!
Ligostepsan i omades ligostepsan i odigoi alagi tou tropou dieksagogis ton agonon !!
O thesmos kindinevi !! -
Kai to simantiko einai: WRC xoris Mcrae,Makinen,Burns k.a.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Η SKODA ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ 10 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ!!!...
ΤΟ 2ο FABIA ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ GARDEMEISTER ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ AΡKETOI ΟΔΗΓΟΙ ME ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ KRESTA, KOPECKY KAI SCHWARZ!ΤΕΛΙΚΑ ΟΥΤΕ 10 ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ...
ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ! ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Η MITSUBISHI ΠΕΡΣΙ ΕΛΕΠΓΕ ΠΩΣ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΡΚΕΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΤΕ!
Ο ΠΙΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ O GARDEMEISTER Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ AURIOL...ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ FABIA ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ...ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΑΚΙΝΕΝ!
Ο SCHWARZ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ SKODA, AΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΞΕΛΙΧΤΗΣ, ΕΝΩ FABIA ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ROVANPERA (ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ), KRESTA KAI KOPECKY. -
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΗΡΘΕ Η FIA, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΤΟΥ (ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΩ ΕΞΑΙΡΕΣΗ), ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΧΩPΗΣΕΙΣ ΤΩΝ MCRAE KAI BURNS (ΑΝ ΚΑΙ Ο ΒURNS ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ), Ο ΜΑΚΙΝΕΝ ΗΔΗ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΥΣΙΑ.
ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΔΕΚΤΗ) ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ WRC ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΤΕΙΟ! (ΕΝΝΟΩ ΤΙΣ 'ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ'). ΕΠΕΙΔΗ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ, ΣΧΟΛΙΑ (ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΝΝΟΩ) ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕ ΟΠΟΥ ΙΣΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚAI ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΛΛΑΓΗ Ή ΠΡΟΤΑΣΗ. ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΡODIUM ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΟΝΟΗΜΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΕΛΕΟΣ!
ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ FIA... -
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ FIA ,Η SKODA ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ....'ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ FULL ΣYMMETOXH ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2004'......Ο ΛΟΓΟΣ..???ΦΥΣΙΚΑ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ FABIA ΠΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ 'ΔΕΝ ΠΑΕΙ'....ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ FIA ΜΑΣ ΧΑΝΤΑΚΩΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.....!!!
ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟΔΟΘΗΚΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ DIDIE ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ (Νο 1 ΓΙΑ'ΜΕΝΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ) TEAM MANAGER 'PAVEL JANEBA' ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ...!!!ΕΤΣΙ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ Ο 'ΠΥΡΑΥΛΟΣ' ......!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΔΩ ΤΟ FABIA ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ....ΘΑ..... (ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ.....)
-
ειχα μια συζητηση χθες με ανθρωπο που γνωριζει καποια πραγματα για την σκοντα...μου ειπε οτι τα λεφτα που ηταν να ξοδευτουν για την εξελιξη του φαμπια γεμισαν καποιες τσεπες και δεν πηγαν στο αμαξι εξου και τα αποτελεσματα....τωρα για την απολυση οριολ ζανεμπα ενα θα πω 'της κοντης ..... οι τριχες τισ φταινε'
-
Καλή χρονιά σε όλους!
Έχουμε κανενα νέο για το ποιο κανάλι θα δείχνει WRC φέτος?
Υπάρχει τέτοιο κανάλι ή έστω ένα που να ενδιαφέρεται να πάρει τα τηλεοπτικά δικαιώματα ?Πάντως προτιμώ το καθόλου παρά την περσινή κοροιδία με το STAR.
WRC-2004