-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Έχω δει 3 (ναι τρεις) 147 με ιπποδύναμη πάνω από 125 ίππους μια απ'αυτές (το ξαναλέω) ήταν και η δικιά μου, περισσότερες πληροφορίες και δυναμομετρήσεις στο alfaowner...
Αν έχουν μικρότερη ιπποδύναμη οι μεταγενέστερες 147 ίσως, γιατί άλλαξαν οι κανονισμοί καυσαερίων...Πειραγμένες 147 με πρόγραμμα και εκκεντροφόρους από αγγλία μεριά ξεκινάνε από 140bhp άρα υποθέτω στον τροχό θα είναι κοντα στα νούμερα που αναφέρεις (ίσως λίγο παραπάνω)...
Οι δυναμομετρήσεις που αναφέρω είναι φυσικά για στρόφαλο
Μπορώ να βγάλω 130 ή και περισσότερους ίππους 'στο στρόφαλο' αν μου δώσει κάποιος την 147 του να τη δυναμομετρήσω.
Εν ολίγοις και για 1,248,409η φορά, μη μασάτε
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Δυστυχώς τα ηλεκτρονικά κάνουν 'καλά' τη δουλειά τους
Εκτός από τα γ@μ$%#@ ηλεκτρονικά, παίζει ρόλος και το μεγάλο βάρος του V6 πάνω από τους μπροστινούς τροχούς. Αυτό είναι λιγώτερο εμφανές στην 156, που είναι sedan. Α, ναι, και δεν έχει VDC
-
Αυτό ήθελα να σε ρωτήσω τι μοντέλο είναι η δικιά σου ?
Γιατί αυτές που βγήκαν το 2001 πρέπει μάλλον να είχαν το παλιό εγκέφαλο τις 156
Η δικιά μου είναι του 2001 όταν την δυναμομετρησα έβγαλε 111,45 στον τροχό και όλη είχαν πάθει πλάκα για τι δεν είχαν ξαναδεί τοσά πολλά άλογα από 147 στο ίδιο δυναμόμετρο άλλες δυο 147 έβγαλαν 106-και107 αντίστοιχα και τα δυο μοντέλα 2002+
Δεν λες όμως σε πιο δυναμoμετρο πήγες γιατί όσοι ξέρουν από δυναμόμετρα λίγα είναι τα καλά και αξιόπιστα
Τέλος το έστησα με την 147 του LARINI η όπια είναι αρκετά πειραγμένη και βγάζει 130 άλογα στο στρόφαλο και φυσικά μου έριξε στα αυτιά
Θα ήταν πολλή ενδιαφέρων να την έστηνες και εσύ με τον LARINI για να δούμε όντως την διάφορα
Μάλλον πρέπει να μαζευτούμε στην Θήβα όλη με 147 και να δούμε στην πράξη τι γίνεται -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Μπορώ να βγάλω 130 ή και περισσότερους ίππους 'στο στρόφαλο' αν μου δώσει κάποιος την 147 του να τη δυναμομετρήσω.Εν ολίγοις και για 1,248,409η φορά, μη μασάτε
Οι δυναμομετρήσεις δεν είχαν γίνει από τον βελτιωτή αλλά το καλοκαίρι στην Ιταλία...
Οι αμφισβητίες μπορούν όποτε θέλουν να κρίνουν με τα μάτια τους, αν και το μοτέρ πάει σύντομα για supercharger...Δεν μίλησε κανείς για 156 αλλά για 147 GTA που υπάρχει VDC....
Όσο για την 156 GTA υπάρχει το ASR που 'κόβει' ακόμα και απενεργοποιημένο στον 1.6 στον 3.2 (όποιος τυχερός έχει οδηγήσει -ανάμεσα στους τυχερούς κι εγώ- ξέρει τι γίνεται)...
Δυστυχώς το βάρος του V6 είναι απ'τα μεγαλύτερα προβλήματα των GTA βέβαια γίνεται αντιληπτό μόνο σε οριακές (για GTA) )καταστάσεις... -
Ο χρήστης alfa147 έγραψε:
Αυτό ήθελα να σε ρωτήσω τι μοντέλο είναι η δικιά σου ?
Γιατί αυτές που βγήκαν το 2001 πρέπει μάλλον να είχαν το παλιό εγκέφαλο τις 156
Η δικιά μου είναι του 2001 όταν την δυναμομετρησα έβγαλε 111,45 στον τροχό και όλη είχαν πάθει πλάκα για τι δεν είχαν ξαναδεί τοσά πολλά άλογα από 147 στο ίδιο δυναμόμετρο άλλες δυο 147 έβγαλαν 106-και107 αντίστοιχα και τα δυο μοντέλα 2002+
Δεν λες όμως σε πιο δυναμoμετρο πήγες γιατί όσοι ξέρουν από δυναμόμετρα λίγα είναι τα καλά και αξιόπιστα
Τέλος το έστησα με την 147 του LARINI η όπια είναι αρκετά πειραγμένη και βγάζει 130 άλογα στο στρόφαλο και φυσικά μου έριξε στα αυτιά
Θα ήταν πολλή ενδιαφέρων να την έστηνες και εσύ με τον LARINI για να δούμε όντως την διάφορα
Μάλλον πρέπει να μαζευτούμε στην Θήβα όλη με 147 και να δούμε στην πράξη τι γίνεταιΦίλε alfa147 την 147 μου την πήρα Ιανουάριο του 2001
οι δικές μας ήταν με τα παλία standards του Euro 3 οπότε κάτι κερδίσαμε!
Η δευτερη δυναμομέτρηση έγινε στην Ιταλία οπότε μην τα ρωτάς για το δυναμόμετρο (αν και νομίζω Marelli ή κάτι τέτοιο, δεν είμαι σίγουρος )
Για τη Θήβα είμαι μέσα, αν προλάβουμε το μοτέρ ατμοσφαιρικό θα πάμε μια βολτα με τον Larini αν όχι δεν θα έχει και πολύ νόημα... -
Φίλε alfa147 την 147 μου την πήρα Ιανουάριο του 2001
οι δικές μας ήταν με τα παλία standards του Euro 3 οπότε κάτι κερδίσαμε!Όχι απλός κερδίσαμε είμαστε σχεδόν 5 -7 άλογα παραπάνω από αυτές τουλάχιστον που ξέρω εγώ
Σε ευχαριστώ γιατί μου έλυσες μια μεγάλη απορία
Ψάχναμε πολλή καιρό γιατί υπάρχει αυτοί η διαφορά τώρα είμαι σίγουρος ότι είναι λόγο χρονολογίας -
Να είσαι καλά και να οδηγείς γρήγορα και προσεκτικά!
-
Αυτή είναι η δικιά μου δυναμομετρηση στον τροχό
Το μόνο που με ενοχλεί η ροπή πάει πάνω κάτω
111,45 hp στις 6850
130,71 ροπή στις 4200 περίπου
-
Θα κοιτάξω να βρώ και να κάνω post την δικιά μου άυριο που θα πάω σπίτι
Με 111 στον τροχό θα έχεις 125-130 στον στρόφαλο (αυτά που έλεγα σε προηγούμενο post)
-
Περίπου στα 124 άλογα
Η απώλειες είναι συνήθως 12% -
Αυτό για τον εγκέφαλο, να πω την αμαρτία μου, δεν το ήξερα.
Μήπως ας πούμε ξέρουμε μέχρι ποιο μήνα του 2001 οι 147 ήταν με τα παλία standards του Euro 3??? Άντε έχω αγωνία! -
Τη δικιά μου την πήρα 10/6/2001 τώρα ποτέ βγήκε από το εργοστάσιο δεν ξέρω
-
Μμμμ δεν έχω ιδέα, θα πρέπει να δούμε πότε άρχισαν να ισχύουν οι κανονισμοί του Euro 4... οπότε και θα 'έπνιξαν' το αρχικό μοτέρ
Θα το ψάξω κι αν βρω κάτι θα ενημερώσω
-
Ακούστε και κάτι καλό για τις GTA από το Car Enthusiast
156
I am first of all talking about the chassis, and how it feels to drive it. The GTA after all is a front-wheel drive car, with a not inconsiderable weight to carry around. Cynics might mumble how BMW and Mercedes-Benz wouldn't compromise in this way, but cynics are generally going to lead a dull life, untouched by passion or enriched by new experiences... Drive the 156 GTA down one of your favourite roads hard and you will not be disappointed. It truly is a masterpiece
...
The Alfa 3.0 V6 used to be a classic. Somehow it now goes beyond that. It is nothing less than glorious.
147
I'm stuck in traffic and a new emotion washes over me as I recognise the thud-thud, thud-thud emitting from the lovely chrome exhausts. It has a heartbeat! The phrase Cuore Sportivo suddenly springs to mind.
...
This car is absolutely phenomenal. It has character like no other new car I've driven. It is a handful, supernaturally fast, tactile, dangerous, beautiful, and yet still practical. It is without doubt the best performance hatchback available today.Μην τις υποτιμάτε είναι πραγματικά καταπληκτικές!
-
Δημήτρη (Droemmen) ,
Καλώς ήρθες και από μένα !Αν ισχύει αυτό με το euro3, πρέπει να είμαι και εγώ 'τυχερός' με τη alfitsa μου. 26/02/2001 !!
Μπορείς να μας πεις που έβαλες το τσιπάκι, αλλά και για την ανάρτηση που ανέφερες...
-
Για αυτό σας λεω κανονίστε μια βόλτα στην ευθεία της Θήβας
Εγώ και ο LARINI είμαστε μέσα αν κανονιστεί κάτι -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Νομίζω Vasilios ότι το βιντεάκι μάλλον μας χαροποιεί αφού βλέπει την GTA όπως την βλέπουμε κι εμείς (φαντάζομαι ένα βιντεάκι από δοκιμή 147 GTA Top Gear υπάρχει, αυτό που είχα δει εγώ με διάρκεια κάτι παραπάνω από 7 λεπτά). Λέει λοιπόν ο Κλάρκσον ότι η 147 έχει μούτρα και ότι δεν έχει καλή φήμη αξιοπιστίας και μεταπώλησης. Φαντάζομαι όλα γνωστά μέχρι εδώ. Περνάει λοιπόν μετά στα θετικά και πέραν του ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης στη ευθεία από επιδόσεις καθώς η GTA εξαλείφει το R32 και το RS όπως αναφέρει ο βρετανός, λέει μετά ότι η 147 GTA είναι ένα 'fabulous car, wonderful in every way'. Και στη συνέχεια απλά αμοίγει το καπώ, μετά περνάει στο τρομερό εσωτερικό αναφέροντας ότι του θυμίζει Ferrari, κτλ κτλ κτλ.
Για να μην μακρυγορώ όλοι συμφωνούνε ότι το Golf είναι η λογική επιλογή για καθημερινή χρήση, αλλά και οι τρεις που αναφέρουν τη γνώμη τους θα πέρνανε την Alfa, και ας είναι 2 δευτ. πίσω σε χρόνο στην πίστα. Τώρα νομίζω ότι είναι παρήγορο ότι σε αυτές τις προσπάθειες της Alfa Romeo να γυρίσει στην κορυφή, είναι φανερό ότι καταφέρνει να κερδίσει σε συναίσθημα τους καταναλωτές με αυτό που φτιάχνει, κι ας μην είναι όπως ακριβώς θα θέλαμε. Θα ήμασταν μάλλον πλεονέκτες αν ζητούσαμε να κατασκευάσει με τη μία το κορυφαίο αυτοκίνητο η Alfa Romeo. Σιγά-σιγά θα γίνουν όλα.Ρε παιδιά μην τρελαθούμε κιόλας! Είπαμε όμορφες και στυλάτες και με ωραίο ήχο οι Alfa, αλλά όχι να νας ρίχνουν στ' αυτιά κάτι Golf και Focus!! Aν έχουμε κάτι να λέμε όταν οι άλλοι μας λένε για ποιότητες/τριξίματα/μεταπωλητική αξία και τέτοιες μπούρδες, αυτό είναι ότι εμεις ΣΤΡΙΒΟΥΜΕ καλύτερα. Σαν πολύ 'μαλακώσαμε' , για να το πω ευγενικά. Εντάξει να βγεί κάποιο αυτοκίνητο (ίδιας κατηγορίας) που να στρίβει πιο γρήγορα, όχι όμως και να αισθανόμαστε άνετα με αυτό. Έλεος...
(και δε θέλουμε το καλύτερο αυτοκίνητο, θέλουμε το πιο γρήγορο και το πιο όμορφο )Άντε τα είπα και ξέσκασα. Γιατί καιρό έχω να δω Alfa να χώνεται σε στροφές. Οι περισσότεροι αναλώνονται σε πουλ μουρ και συζητήσεις για το πόσο alfisti είναι! Αν τους πεις πάμε σε στοφιλίκια ή πίστα αρχίζουν οι δικαιολογίες... (δε μιλάω συγκεκριμένα, αλλά γενικά για τους οδηγούς Alfa, εμείς εδώ ακόμη καλά είμαστε )
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Γιατί καιρό έχω να δω Alfa να χώνεται σε στροφές. Οι περισσότεροι αναλώνονται σε πουλ μουρ και συζητήσεις για το πόσο alfisti είναι! Αν τους πεις πάμε σε στοφιλίκια ή πίστα αρχίζουν οι δικαιολογίες... (δε μιλάω συγκεκριμένα, αλλά γενικά για τους οδηγούς Alfa, εμείς εδώ ακόμη καλά είμαστε )Δυστυχώς ένα μεγάλο ποσοστό των κατόχων Alfa δεν ξέρει τι οδηγεί.
Τα πλαίσια των 166, 156, 147 είναι από τα καλύτερα που κυκλοφορούν εκεί έξω και η γεωμετρία τους ακόμα καλύτερη. Το ότι έχουν μαλακές αναρτήσεις για 'άνεση' και λάστιχα ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ προφίλ επίσης για 'άνεση' αυτό οφείλεται εν μέρει και στις επιταγές της σύγχρονης 'γερμανικού' προσανατολισμού αυτοκίνησης ποιότητας κλπ κλπ και μπλα μπλα μπλα...
Για να πάρουν καλές κριτικές από τα ίδια περιοδικά που κατηγορούν απο τη μία ότι οι Alfa έχουν χάσει λίγο τον 'Ιταλικό' προσανατολισμό τους και από την άλλη παραπονιούνται όταν τα αυτοκίνητα χάνουν σε άνεση.
Δυστυχώς άνεση και handling δεν μπορούν να συνυπάρξουν στους ελληνικούς (κατσικό)δρομους...
Ουφ!Το πρόγραμμα το έβαλα λίγο πριν το καλοκαίρι στην GT-AR όταν είχε έρθει στην Eλλάδα ο Jano της Autodelta. Την ανάρτηση επίσης στην GT-AR μαζί με κιτ ακαμψίας. Το αυτοκίνητο το έστησε έτοιμο για τη μετατροπή, τώρα μένουν ο compressor και τα φρένα... τα οποία είναι και τα πιο ακριβά
TAGHeuer Ευχαριστω για το καλοσόρισμα!
-
Όσοι έχουν τριγμούς στο αυτοκινητό τους να πάνε σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία να πουν (να απαιτήσουν) να τους ανοίξουν το ταμπλό και να το φτιάξουν...
Το έχουν κάνει δυο φίλοι μου στον Τόλια και στην καμπίνα τους πλέον δεν ακούγεται το παραμικρό, αυτή την εβδομάδα έχω κλείσει ραντεβού κι εγώ... -
Για τριγμούς που προέρχονται από πίσω (εκεί που θα ήταν η πίσω πόρτα, αν ήταν πεντάπορτο) τι έχετε να πείτε; Αν και νομίζω πως έχουν ξανααναφερθεί σε αυτό το topic.
Alfa 147 forum