Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 453
    • 454
    • 455
    • 456
    • 457
    • 1091
    • 1092
    • 455 / 1092
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    21825
    264030
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Πετάει ο γάιδαρος? Πετάει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        highfidelity last edited by

        Εγώ θα ήθελα να μάθω μια 'γερμανική υλοποίηση' της εποχής, εξίσου fun to drive με τα 106 Rallye και Xsara...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dark_side last edited by

          Δεν υπήρχε αντίστοιχη 'γερμανική υλοποίηση' στην κατηγορία τους.

          Polo, Corsa μήπως σε σχέση με τα 106 ?? Γελάνε και τα τσιμέντα.

          Οι γάλλοι ήταν πολύ μπροστά στην εποχή τους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            paulgiot last edited by

            Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:

            Οι γάλλοι ήταν πολύ μπροστά στην εποχή τους.

            γι'αυτο στουκαραν πρωτοι στις κολωνες...

            ε ρε τσιμεντο τα μυαλα ορισμενων εδω μεσα,τσιμεντο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              E πες τότε ποιες ήταν οι αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού και μετά συζητάμε για τσιμέντα και μπετά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jim-78 last edited by

                Ο χρήστης paulgiot έγραψε:

                Οι γάλλοι ήταν πολύ μπροστά στην εποχή τους.

                γι'αυτο στουκαραν πρωτοι στις κολωνες...

                ε ρε τσιμεντο τα μυαλα ορισμενων εδω μεσα,τσιμεντο!

                Οι συγκεκριμενοι και ποδηλατο να τους δωσεις παλι θα στουκαρουν.ΔΕΝ φταιει το ρημαδι αν δεν ξερουν να οδηγησουν μετρημενα και με μυαλο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jimdenin last edited by

                  Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι εκείνη την εποχή το Πόλο δεν είχε καμιά παρόμοια έκδοση με τα Σάξο VTS/Πεζό 106GTI/Rallye και η έκδοση των 1400κ.εκ/100 ίππων βγήκε προς το 1996 χωρίς φυσικά να έχει καμιά σχέση με τα τρία γαλλικά. Το Κόρσα είχε την έκδοση GSI 1.6lt/109ps αλλά και πάλι απο θέμα οδικής συμπεριφοράς/επιδόσεων ήταν πιο κάτω.

                  Το μόνο που μπορούσε να τα αντιμετωπίσει στις επιδόσεις ήταν το Πούντο 1ης γενιάς τούρμπο στα 1.4κ.εκ/136 άλογα με το κράτημα πολύ καλό μεν αλλά και πάλι υποδεέστερο των 3 γαλλικών. Απο Ιαπωνία μεριά ανάλογες προτάσεις δεν υπήρχαν απο όσο ξέρω ενώ η Σέατ στα Ίμπιζα έβαγε για κάποιο χρόνο τους παλιούς της 16V της VAG στα 1.8κ.εκ/130-136 ίππους.

                  Πάντως τότε ήταν μια εποχή που οι Γερμανοί τότε άρχισαν να ξεφεύγουν απο την καταστρεπτική γι'άυτους -στις πωλήσεις- λογική να έχουν κινητήρες σε άλλες χώρες που στην δική της φορολογία είχαν λίγα άλογα /πολλά κυβικά. Οι δε Ιάπωνες είχαν τότε αξιόλογα 16V σύνολα στα 1.6κ.εκ αλλά δεν τα χρησιμοποιούσαν στα μικρά μοντέλα.

                  Και ουσιαστικά απέναντι στους Γάλλους έμενε μόνο το Πούντο τούρμπο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    paulgiot last edited by

                    Ο χρήστης jim 78 έγραψε:

                    Οι γάλλοι ήταν πολύ μπροστά στην εποχή τους.

                    γι'αυτο στουκαραν πρωτοι στις κολωνες...

                    ε ρε τσιμεντο τα μυαλα ορισμενων εδω μεσα,τσιμεντο!

                    Οι συγκεκριμενοι και ποδηλατο να τους δωσεις παλι θα στουκαρουν.ΔΕΝ φταιει το ρημαδι αν δεν ξερουν να οδηγησουν μετρημενα και με μυαλο.

                    Εχεις τονους δικιο.Και γι'αυτο αλλωστε εχουν εξελιχθει και προστεθει τοσα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας στον εξοπλισμο των συγχρονων αυτοκινητων.

                    Κι απο εκει ξεκινησε το arguement μου.Ποσο νοημα θα ειχε σημερα ενα αυτοκινητο με την δυναμικη συμπεριφορα ενος rallye,οταν θα το περιοριζε το π.χ συστημα ευσταθειας?Εκτος κι αν μπορουσες να το απενεργοποιησεις...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimdenin last edited by

                      Κι απο εκει ξεκινησε το arguement μου.Ποσο νοημα θα ειχε σημερα ενα αυτοκινητο με την δυναμικη συμπεριφορα ενος rallye,οταν θα το περιοριζε το π.χ συστημα ευσταθειας?Εκτος κι αν μπορουσες να το απενεργοποιησεις...

                      Βασικά δεν θα είχε κανένα νόημα η τοποθέτηση ESP σε μια τέτοια κατασκευή διότι ο σκοπός ενός τέτοιου αυτοκινήτου ήταν η συγκεκριμένη οδική συμπεριφορά που είχε το 106 Ραλί. Η τυχόν τοποθέτηση ESP θα ακύρωνε των φιλοσοφία τέτοιων κατασκευών.

                      Για'αυτό και η Πεζό είχε και την έκδοση 106GT με τον ίδιο κινητήρα αλλά με διαφορετική οδική συμπεριφορά δηλ πιο συμβατική στο όριο-προοδευτικά υποστροφική- για οδηγούς που ήθελαν μεν ένα γρήγορο 106 με καλό κράτημα αλλά χωρίς τις προτεραιότητες 'οδηγικής άπόλαυσης' του 106 Ραλί.

                      Γενικά το όλο ζήτημα έχει να κάνει με το τι είδους αυτοκίνητο θέλει να αγοράσει ένας οδηγός βάση δυνατότητες και προτεραιότητες στην οδηγησή του.

                      Εχεις τονους δικιο.Και γι'αυτο αλλωστε εχουν εξελιχθει και προστεθει τοσα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας στον εξοπλισμο των συγχρονων αυτοκινητων.

                      Όντως έχουν προστεθεί τόσα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας στα αυτοκίνητα. Όμως τα τελευταία δεν αναπτύχθηκαν για να υποκαταστήσουν την ανάρτηση στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς και ούτε να ορίζουν την φιλοσοφία μιας κατασκευής αλλά για να ενεργήσουν σε ακραίες καταστάσεις χωρίς και πάλι να το εξασφαλίζουν 100%.

                      Γι'αυτό και πολλά σπόρ μοντέλα είτε δεν έχουν ESP είτε το έχουν με την δυνατότητα απενεργοποίησης ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που αυτοκίνητα έχουν καλύτερη ενεργητική ασφάλεια απο άλλα ανταγωνιστικά ακόμα και αν τα τελευταία έχουν ESP πχ το Γκόλφ σε σχέση με το C4 κατ'αντιστοιχία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dark_side last edited by

                        Ο χρήστης paulgiot έγραψε:

                        Οι γάλλοι ήταν πολύ μπροστά στην εποχή τους.

                        γι'αυτο στουκαραν πρωτοι στις κολωνες...

                        ε ρε τσιμεντο τα μυαλα ορισμενων εδω μεσα,τσιμεντο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:

                          Για'αυτό και η Πεζό είχε και την έκδοση 106GT με τον ίδιο κινητήρα αλλά με διαφορετική οδική συμπεριφορά δηλ πιο συμβατική στο όριο-προοδευτικά υποστροφική- για οδηγούς που ήθελαν μεν ένα γρήγορο 106 με καλό κράτημα αλλά χωρίς τις προτεραιότητες 'οδηγικής άπόλαυσης' του 106 Ραλί.

                          Η έκδοση που λες αφενός δεν υπάρχει, αφετέρου αν εννοείς το Gti, αυτό είχε τις ίδιες αναρτήσεις/ρυθμίσεις με το rallye.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            govus last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:

                            Για'αυτό και η Πεζό είχε και την έκδοση 106GT με τον ίδιο κινητήρα αλλά με διαφορετική οδική συμπεριφορά δηλ πιο συμβατική στο όριο-προοδευτικά υποστροφική- για οδηγούς που ήθελαν μεν ένα γρήγορο 106 με καλό κράτημα αλλά χωρίς τις προτεραιότητες 'οδηγικής άπόλαυσης' του 106 Ραλί.

                            Η έκδοση που λες αφενός δεν υπάρχει, αφετέρου αν εννοείς το Gti, αυτό είχε τις ίδιες αναρτήσεις/ρυθμίσεις με το rallye.

                            Είχαν διαφορετικά ελατήρια (τουλάχιστον το Rallye 1.6 105 ίππων, σε σχέση με το GTi) ...

                            (για του λόγου το αληθές)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Προφανώς μιλάμε για 16βου ραλλυ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                govus last edited by

                                Προφανώς ( ) τότε δεν κατάλαβα καλά, συγγνώμη ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Δεν είπα τπτ ρε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    govus last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Δεν είπα τπτ ρε.

                                    Καλά, δεν έγινε και τίποτα ...
                                    Στην τελική έχεις δίκιο, τα 120άρια Rallaκια όντως είχαν την ανάρτηση του GTi (είχαν παρουσιαστεί με διετή διαφορά φάσης όμως...).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jim-78 last edited by

                                      Στην ουσια το 16v rallye ειναι ενα gti με λιγοτερο εξοπλισμο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Η το gti ένα rally με περισσότερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimdenin last edited by

                                          Η έκδοση που λες αφενός δεν υπάρχει, αφετέρου αν εννοείς το Gti, αυτό είχε τις ίδιες αναρτήσεις/ρυθμίσεις με το rally

                                          Όσο αφορά την έκδοση πρέπει να έχεις δίκιο. Πρέπει να ήταν και όχι όπως έγραψα εγώ. Για το θέμα των όδηκής συμπεριφοράς θα διαφωνήσω. Ναι μεν η αρχιτεκτονική της ανάρτησης καιτων δυό εκδόσεων ήταν η ίδια αλλά οι ρυθμίσεις ήταν διαφορετικές. Το Gti δεν είχε την ίδια συμπεριφορά με το Ραλί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Τα GTI έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με τα 16βαλβιδα rallye.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 453
                                            • 454
                                            • 455
                                            • 456
                                            • 457
                                            • 1091
                                            • 1092
                                            • 455 / 1092
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr