-
Τα εξτρα ειναι σε πολυ καλες τιμες... αντιγραφη απο Fiat βασικα ειναι... αλλα, το θεμα ειναι πως στην Distinctive καποια πραγματα θα επρεπε να ειναι ΣΤΑΝΤΑΡ και οχι ΕΞΤΡΑ!!!
Τσιμπαει η τιμη της κατ' εμε...
-
Για αυτό που πάει να το παίξει είναι καλή τιμή νομίζω.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έπίσημες τιμές για την Alfa Romeo Mito στην ΕΛΛΑΔΑ:
1.4 78ps progression: 15900 euro
1.4 Turbo 155ps progression: 18500 euro
1.4 Turbo 155ps Distinctive: 19500 euro
1.6 Jtdm 120ps Distinctive: 21600 euroΗ Distinctive για να φτάσει τον εξοπλισμό του 207 GT (17' ζάντες, ηλιοροφή και κάτι άλλα ψιλά όπως cruise control κατευθυνόμενοι προβολείς λέμε τώρα) πάει στα 21+ χιλιάρικα, βάλε και μεταλλικό/πινακίδες 22.000 ευρώ. Το 207 το παίρνεις με 20.000 και το κλειδί στο χέρι (αν πας με μετρητά).Επίσης ο εξοπλισμός της Progression είναι κατά πολύ κατώτερος του 207 Rallye και η τιμή της είναι 500 ευρώ πάνω.
Ακριβή είναι.To 207 θα το πάρεις χωρίς πινακίδες ;
-
το μόνο που κατάφεραν οι Ιταλοί με το ΜιΤο είναι ΙΜΗΟ να κλονίσουν το αξίωμα που λέει οτι η Alfa δεν βγάζει άσχημα αυτοκίνητα.
Σε όλα τα άλλα είναι ντεμί. Οτι και αν κοιτάξεις αφήνει μια αίσθηση οτι κάτι θα ήθελε ακόμα.
Είναι ύβρη πραγματκά νε συγκρίνει κανείς τη ΜιΤο με την 147 πφ και το πόσο αίσθηση είχε κάνει σχεδιαστικά όταν πρωτοβγήκε. -
ρε παιδιά το μιτο σε ποιά κατηγορια μπαινει?
δλδ δεν είναι ετσι καπως...πολης αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Έπίσημες τιμές για την Alfa Romeo Mito στην ΕΛΛΑΔΑ:
1.4 78ps progression: 15900 euro
1.4 Turbo 155ps progression: 18500 euro
1.4 Turbo 155ps Distinctive: 19500 euro
1.6 Jtdm 120ps Distinctive: 21600 euroΗ Distinctive για να φτάσει τον εξοπλισμό του 207 GT (17' ζάντες, ηλιοροφή και κάτι άλλα ψιλά όπως cruise control κατευθυνόμενοι προβολείς λέμε τώρα) πάει στα 21+ χιλιάρικα, βάλε και μεταλλικό/πινακίδες 22.000 ευρώ. Το 207 το παίρνεις με 20.000 και το κλειδί στο χέρι (αν πας με μετρητά).Επίσης ο εξοπλισμός της Progression είναι κατά πολύ κατώτερος του 207 Rallye και η τιμή της είναι 500 ευρώ πάνω.
Ακριβή είναι.To 207 θα το πάρεις χωρίς πινακίδες ;
Όχι απλά τις μετρητοίς όταν είχα πάει στην Peugeot μου το είχαν αφήσει 20.100 με μεταλλικό και πινακίδες
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έπίσημες τιμές για την Alfa Romeo Mito στην ΕΛΛΑΔΑ:
1.4 78ps progression: 15900 euro
1.4 Turbo 155ps progression: 18500 euro
1.4 Turbo 155ps Distinctive: 19500 euro
1.6 Jtdm 120ps Distinctive: 21600 euroΗ Distinctive για να φτάσει τον εξοπλισμό του 207 GT (17' ζάντες, ηλιοροφή και κάτι άλλα ψιλά όπως cruise control κατευθυνόμενοι προβολείς λέμε τώρα) πάει στα 21+ χιλιάρικα, βάλε και μεταλλικό/πινακίδες 22.000 ευρώ. Το 207 το παίρνεις με 20.000 και το κλειδί στο χέρι (αν πας με μετρητά).Επίσης ο εξοπλισμός της Progression είναι κατά πολύ κατώτερος του 207 Rallye και η τιμή της είναι 500 ευρώ πάνω.
Ακριβή είναι.(Το 207 το πήρα ως τυχαίο παράδειγμα supermini με 150 άλογα. Τώρα αν βγει κανείς και πει ότι δεν είναι ανταγωνιστής το 207 αλλά το Mini... )
υπολογισε μονο οτι το 207 εχει 5αρι σασμαν...
οπως και να ειναι παντως, θα μαθουμε συντομα το αποτελεσμα της μεταξυ τους κοντρας...
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
εξοπλισμός:progression:
Kit alcotestΤι?? ...νέο έξτρα είναι αυτό? Νέο κόλπο?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
εξοπλισμός:
progression:
Kit alcotestΤι?? ...νέο έξτρα είναι αυτό? Νέο κόλπο?
Πολύ σωστό μέτρο ΙΜΗΟ. Στην Ιταλία ακούγεται ότι θα προταθεί από 1/1/2010 όλα τα οχήματα να εξοπλίζονται με κάποιο σύστημα που δεν θα επιτρέπει σε οδηγό που θα έχει ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο αλκοόλ στην αναπνοή του (πάνω από τα όρια) να μπορεί να εκκινήσει το όχημα.
Γνωρίζοντας ότι συνήθως τα καλοκαίρια πολλά παιδιά ηλικίας 18-28 στην Ιταλία (και στην Ελλάδα) χάνουν τη ζωή τους από την απώλεια ελέγχου του οχήματος λόγω μέθης ή ναρκωτικών και μαζί τους την πατάνε και αθώοι θεωρώ ότι το μέτρο ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
λόγω μέθης ή ναρκωτικώντι θα πιάνει και τα ναρκωτικά? ε τοτε δεν το βάζω ούτε εγώ
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
λόγω μέθης ή ναρκωτικών
τι θα πιάνει και τα ναρκωτικά? ε τοτε δεν το βάζω ούτε εγώ
Το χασίς μπορεί να μην είναι εθιστικό κατά κάποιους αλλά δημιουργεί παραισθήσεις. Ακόμα και σε μικρές ποσότητες αλλοιώνει τον χαρακτήρα του οδηγού και πολλές φορές αν αυτός είναι στρεσαρισμένος οι παραισθήσεις είναι πολύ κακές. Δεν είναι LSD βέβαια.
Το τσιγάρο από καπνό από την άλλη είναι περισσότερο εθιστικό (κατά κάποιους πάντα) αλλά δεν μεταβάλει τη συμπεριφορά του οδηγού σε μικρές τουλάχιστες ποσότητες.
Τα νέα συστήματα που ανιχνεύουν την αναπνοή του οδηγού μπορούν να πιάσουν ουσίες που δεν μπορούμε να φανταστούμε ακόμα και ουσίες όπως φάρμακα που απαγορεύεται να συνδυάζονται με την οδήγηση. Σε συνδυασμό με ένα σύστημα παρακολούθησης της κόρης του ματιού πρακτικά θα μπορούσαν να μειώσουν τα ατυχήματα τη νύχτα κατά ένα σημαντικό ποσοστό.
-
πολύ σωστά αυτά που λες, αλλά φαντάζομαι οτι, όπως και με το κλείδωμα της τηλεόρασης σε κίνηση ή την ειδοποίηση για τη ζώνη ασφαλείας θα βρεθεί γρήγορα ένας παρακαμπτήριος.
διάολε ας βάλουν και μετρητή για ζάχαρο και χολ/νη άμα είναι . αυτό να δεις πόσες ζωές θα σώσει
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ρε παιδιά το μιτο σε ποιά κατηγορια μπαινει?δλδ δεν είναι ετσι καπως...πολης αυτοκίνητο?
Φαντασου ενα γκραντε πουντο με αλλα φαναρια και body kit!
This is Mi.Tso -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
διάολε ας βάλουν και μετρητή για ζάχαρο και χολ/νη άμα είναι . αυτό να δεις πόσες ζωές θα σώσει
Και γω κάτι τέτοιο σκέφτηκα. Ας σου κάνει και κάνα καρδιογράφημα πριν ξεκινήσεις, να μαστε σίγουροι.
Το παρακάνουμε, νομίζω.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ρε παιδιά το μιτο σε ποιά κατηγορια μπαινει?
δλδ δεν είναι ετσι καπως...πολης αυτοκίνητο?
Φαντασου ενα γκραντε πουντο με αλλα φαναρια και body kit!
This is Mi.TsoΚαι κατά πολύ ακριβότερο..
Αν δε, έρθει και το GP Abarth με τιμή γύρω στα 20-22 χιλιάρικα, δε βλέπω γιατί κανείς να πάρει τη MiTo. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
εξοπλισμός:
progression:
Kit alcotestΤι?? ...νέο έξτρα είναι αυτό? Νέο κόλπο?
Πολύ σωστό μέτρο ΙΜΗΟ. Στην Ιταλία ακούγεται ότι θα προταθεί από 1/1/2010 όλα τα οχήματα να εξοπλίζονται με κάποιο σύστημα που δεν θα επιτρέπει σε οδηγό που θα έχει ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο αλκοόλ στην αναπνοή του (πάνω από τα όρια) να μπορεί να εκκινήσει το όχημα.
Γνωρίζοντας ότι συνήθως τα καλοκαίρια πολλά παιδιά ηλικίας 18-28 στην Ιταλία (και στην Ελλάδα) χάνουν τη ζωή τους από την απώλεια ελέγχου του οχήματος λόγω μέθης ή ναρκωτικών και μαζί τους την πατάνε και αθώοι θεωρώ ότι το μέτρο ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
Συμφωνώ και μάλιστα να προσθέσω ότι είναι πολύ πρωτοποριακό.
Το θέμα όμως είναι θα δουλεύει όπως λες? Δηλαδή δε θα σε αφήνει να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο αν είσαι μεθυσμένος?
Και έρχομαι και ρωτάω...πιστεύετε ότι δε θα βγει κάποιος τρόπος (δυστυχώς) να το ξεγελάσεις?
Να ξεκαθαρίσω ότι σε καμία περίπτωση δε θέτει το σύστημα ανούσιο...απλά μου φαίνεται πολύ περίεργο σε αυτοκίνητο να υπάρχει τέτοιο κολπάκι.
Έχει πάρει έγκριση από τη τροχαία? Έχει τα ίδια όρια για όλη την Ευρώπη? Μπορεί κάποιος να τα αλλάξει? Άραγε απενεργοποιείται με την απλή αφαίρεση της ασφάλειας του από το κουτί των ασφαλειών?
Αν έχουν προβλεφθεί ΟΛΑ τα παραπάνω, τότε καλώς να μπει σε όλα τα αυτοκίνητα, διαφορετικά ο κοσμάκης θα πληρώνει για κάτι πρακτικά άχρηστο.
Πόσο στοίχημα θέλετε πάντως ότι πρώτοι οι Έλληνες (ή οι Μεσογειακοί λαοί) θα βρούνε τον τρόπο (δυστυχώς επαναλαμβάνω) να το απενεργοποιήσουν.
-
Τι λέτε;
Και το πρωί που θα θέλω να πάω στη δουλειά μου θα πρέπει να φυσάω το μπλιμπλίκι πρώτα; Και ποιος με διαβεβαιώνει ότι θα ναι αξιόπιστο; -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έπίσημες τιμές για την Alfa Romeo Mito στην ΕΛΛΑΔΑ:
1.4 78ps progression: 15900 euro
1.4 Turbo 155ps progression: 18500 euro
1.4 Turbo 155ps Distinctive: 19500 euro
1.6 Jtdm 120ps Distinctive: 21600 euroΗ Distinctive για να φτάσει τον εξοπλισμό του 207 GT (17' ζάντες, ηλιοροφή και κάτι άλλα ψιλά όπως cruise control κατευθυνόμενοι προβολείς λέμε τώρα) πάει στα 21+ χιλιάρικα, βάλε και μεταλλικό/πινακίδες 22.000 ευρώ. Το 207 το παίρνεις με 20.000 και το κλειδί στο χέρι (αν πας με μετρητά).Επίσης ο εξοπλισμός της Progression είναι κατά πολύ κατώτερος του 207 Rallye και η τιμή της είναι 500 ευρώ πάνω.
Ακριβή είναι.(Το 207 το πήρα ως τυχαίο παράδειγμα supermini με 150 άλογα. Τώρα αν βγει κανείς και πει ότι δεν είναι ανταγωνιστής το 207 αλλά το Mini... )
Βασικα το 207GT δεν εχει Cruise control στο στανταρ εξοπλισμο...
Ακομα δεν διαθετει εξτρα τα οποια στην Μιτο ειναι στανταρ οπως eQ2, DNA, 1 Knee Airbag, Kit Alcotest (οτι σκατα και αν ειναι αυτο!), hill holder!
Κατα την αποψη μου στα ιδια επιπεδα ειναι ο εξοπλισμος τους, απλα διαφερουν οι επιλογες... -
από kovathe την 01/07/08 10:25
S3 έγραψε:
Joe Bar Team έγραψε:
ρε παιδιά το μιτο σε ποιά κατηγορια μπαινει?δλδ δεν είναι ετσι καπως...πολης αυτοκίνητο?
Φαντασου ενα γκραντε πουντο με αλλα φαναρια και body kit!
This is Mi.Tso
Και κατά πολύ ακριβότερο..
Αν δε, έρθει και το GP Abarth με τιμή γύρω στα 20-22 χιλιάρικα, δε βλέπω γιατί κανείς να πάρει τη MiToΣυγγνωμη κιολας αλλα οι διαφορες ειναι τετοιες που δικαιολογουν αυτην την διαφορα.......
για ψαξε το καλυτερα -
Ο χρήστης project940 έγραψε:
από kovathe την 01/07/08 10:25
S3 έγραψε:
Joe Bar Team έγραψε:
ρε παιδιά το μιτο σε ποιά κατηγορια μπαινει?δλδ δεν είναι ετσι καπως...πολης αυτοκίνητο?
Φαντασου ενα γκραντε πουντο με αλλα φαναρια και body kit!
This is Mi.Tso
Και κατά πολύ ακριβότερο..
Αν δε, έρθει και το GP Abarth με τιμή γύρω στα 20-22 χιλιάρικα, δε βλέπω γιατί κανείς να πάρει τη MiToΣυγγνωμη κιολας αλλα οι διαφορες ειναι τετοιες που δικαιολογουν αυτην την διαφορα.......
για ψαξε το καλυτεραΠοιες είναι κατα τη γνώμη σου αυτές οι διαφορές?
Η πριμιουμοσύνη για μένα δε δικαιολογεί τόσο μεγάλες διαφορές τιμής.
Τα ίδια βέβαια λέω και για τα Λεόν-Γκολφ-Α3.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008