-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος αλλά αναγνώστης των 4Τ από το '96.
Στο ζουμί τώρα πιο από τα 2 παραπάνω να διαλέξω?
Εξοπλισμός σχεδόν ο ίδιος, διαφορά +1500 το toyota.
Εκτιμώ αφάνταστα τα toyota αλλά το pro'ceed μου έχει πάρει τα μυαλά.
Αξίζουν τα +1500 για το toyota?
Ευχαριστώ.ΥΓ: Έχω σχεδόν καταλήξει στο toyota αλλά άκουσα κάποια αρνητικά σχόλια για ποιότητα κατασκευής εσωτερικού ( τα οποία τουλάχιστον από οπτική επαφή δεν τα επιβεβαίωσα ο ίδιος).Κατά βάσιν αυτό με ανησυχεί...
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος αλλά αναγνώστης των 4Τ από το '96.
Στο ζουμί τώρα πιο από τα 2 παραπάνω να διαλέξω?
Εξοπλισμός σχεδόν ο ίδιος, διαφορά +1500 το toyota.
Εκτιμώ αφάνταστα τα toyota αλλά το pro'ceed μου έχει πάρει τα μυαλά.
Αξίζουν τα +1500 για το toyota?
Ευχαριστώ.ΥΓ: Έχω σχεδόν καταλήξει στο toyota αλλά άκουσα κάποια αρνητικά σχόλια για ποιότητα κατασκευής εσωτερικού ( τα οποία τουλάχιστον από οπτική επαφή δεν τα επιβεβαίωσα ο ίδιος).Κατά βάσιν αυτό με ανησυχεί...
-
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι νέο μέλος αλλά αναγνώστης των 4Τ από το '96.
Στο ζουμί τώρα πιο από τα 2 παραπάνω να διαλέξω?
Εξοπλισμός σχεδόν ο ίδιος, διαφορά +1500 το toyota.
Εκτιμώ αφάνταστα τα toyota αλλά το pro'ceed μου έχει πάρει τα μυαλά.
Αξίζουν τα +1500 για το toyota?
Ευχαριστώ.ΥΓ: Έχω σχεδόν καταλήξει στο toyota αλλά άκουσα κάποια αρνητικά σχόλια για ποιότητα κατασκευής εσωτερικού ( τα οποία τουλάχιστον από οπτική επαφή δεν τα επιβεβαίωσα ο ίδιος).Κατά βάσιν αυτό με ανησυχεί...
-
Παρόμοια αυτοκίνητα είναι και τα δύο, κάνουν τα πάντα καλά και συνοδεύονται από καλή εγγύηση. Το εσωτερικό του ΚΙΑ φαίνεται να είναι από καλύτερα υλικά, αλλά αυτό δεν είναι και δύσκολο, αφού τα Toyota γενικά κάθε άλλο παρά προσεγμένα είναι στο εσωτερικό τους.
Υπάρχει πάντως το ζήτημα της μεταπώλησης: το Toyota θα πουληθεί ευκολότερα και ακριβότερα και σίγουρα τα 1500€ που θα δώσεις τώρα παραπάνω, θα τα πάρεις πίσω. Συνολικά, νομίζω πως το ΚΙΑ είναι ένα κλικ καλύτερο αυτοκίνητο, ενώ σαφώς είναι και ομορφότερο και αν έπρεπε να αγοράσω ένα από τα δύο, αυτό θ'αγόραζα για μένα. Για τον πατέρα μου βέβαια, θ'αγόραζα το Toyota... -
Ο χρήστης stiv έγραψε:
Εκτιμώ αφάνταστα τα toyota αλλά το pro'ceed μου έχει πάρει τα μυαλά.
Αυτο παιζει ρολο φιλε μου.
Οι ουσιαστικες διαφορες (αν υπαρχουν) σε επιδοσεις, οδικη συμπεριφορα, αξιοπιστια, χωροι, ασφαλεια, εγγυση κτλ ειναι πολυ μικρες για να σε πεισουν να καταληξεις...
Παρε λοιπον το ceed που σου εχει παρει τα μυαλα.
Προσωπικα, το βρισκω αρκετα ομορφο, σε αντιθεση με το Auris που το θεωρω σχεδον ασχημο... -
Συμφωνώ και εγώ.
Και τα 2 τα έχω δει απο κοντά και τα αντίστοιχα 5θυρα τα έχω οδηγήσει (νοικιασμένα). Και τα 2 είναι το ίδιο καλά. Εσωτερικά και τα 2 έχουν σκληρά πλαστικά, χωρίς τριγμούς όμως, λίγη συνήθεια θέλει η κονσόλα του Auris αλλά βολευει στον λεβιέ ταχυτήτων. Οδηγικά τα βρήκα καλά για μικρομεσαία και λογικά σε επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης, αν και πιο νευρικό το ΚΙΑ, σε επιδόσεις μου φάνηκε λίγο πιο γρήγορο το Auris.
Καλύτερα να εστιασεις τις διαφορές (αν υπάρχουν) στο after sales. Της ΤΟΥΟΤΑ είναι αρκετά καλό σε τιμές, το ίδιο φαντάζομαι και η ΚΙΑ. (Το Auris έχει καδένα, το ΚΙΑ ιμάντα χρονισμού (που είναι ένα επιπλέον έξοδο)).
Τέλος περισσότερο βάρος θα έδινα στην μεταπώληση που ακόμα και το βασικό Auris σίγουρα πουλάει καλύτερα σε σχέση με το ΚΙΑ.
Πάντως απο τα 2, στις 3θυρες εκδόσεις το ΚΙΑ είναι πολύ πιο όμορφο και μάλλον αυτό θα υπερίσχυε ... -
+1 για το pro cee'd
Είναι πιο όμορφο και πιο φθηνό από το Auris, εξίσου καλό σε όλους τους άλλους τομείς και το σημαντικότερο για 'μένα είναι αρκετά πιο γρήγορο και μάλιστα σε μια κατηγορία που οι επιδόσεις δεν είναι το δυνατό σημείο...
-
- 1 στο Kia Proceed. Σαφώς ομορφότερο & πολύ επιθετικό, ίσως καλύτερα φτιαγμένο, το ίδιο σβέλτο, το ίδιο άνετο, το ίδιο ασφαλές με το Auris. Και φθηνότερο.
Αφού τα έχεις δει & σου έκανε κλικ, μην το πολυψάχνεις. Αναφορικά με τη μεταπώληση, ένα αυτοκίνητο το αγοράζουμε για να το γουστάρουμε όποτε το βλέπουμε & το οδηγούμε, όχι για τη στιγμή που θα το πουλήσουμε. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πρέπει να το έχουμε χαρεί, όχι να ξενερώνουμε μαζί του.
Νομίζω ότι το Auris έχει ιμάντα & το Kia καδένα.
Ψάξε να βρεις εάν αυτή την περίοδο σου δίνουν & δωρεάν service στο Kia.
-
Το προ σίντ είναι για μένα ότι δελεαστικότερο θεωρητικά στην κατηγορία των 1400 κ.εκ. όντας όμορφο (αν και από πίσω είναι λίγο κάπως) ισχυρό, κορεάτικο, φτηνό, με απίστευτη εγγύηση και 5άστερο. Δεν το έχω οδηγήσει ούτε καν μπει μέσα οπότε αν τα μειονεκτήματα που αναφέρουν τα περιοδικά (χαλαρό κιβώτιο, ψηλή θέση οδήγησης και υποστροφή στο όριο) δεν σε απασχολούν ή είναι τόσο μικρά ώστε να είναι ασήμαντα χτύπα το κατά προτίμηση στο ωραίο (και τρέντυ φέτος) άσπρο.
Το αούρις βάσει των μετρήσεων των 4Τ παίζει να έχει απίστευτη ενεργητική ασφάλεια, αλλά μπαίνοντας μέσα σου φαίνεται λίγο καγκουρίζον. Το άφτερ σέηλς όμως και η μεταπώληση είναι καλύτερη από οποιοδήποτε άλλου μοντέλου οπότε ίσως τελικά αξίζουν τα 1500 ευρώ έξτρα...
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Αναφορικά με τη μεταπώληση, ένα αυτοκίνητο το αγοράζουμε για να το γουστάρουμε όποτε το βλέπουμε & το οδηγούμε, όχι για τη στιγμή που θα το πουλήσουμε. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, πρέπει να το έχουμε χαρεί, όχι να ξενερώνουμε μαζί του.Συμφωνω απολυτα. Εχουμε φτασει στο σημειο ΠΡΙΝ αγορασουμε αμαξι, να σκεφτομαστε ΠΩΣ θα το πουλησουμε...Περιεργο δεν ακουγεται?
Νομίζω ότι το Auris έχει ιμάντα & το Kia καδένα.
Ψάξε να βρεις εάν αυτή την περίοδο σου δίνουν & δωρεάν service στο Kia.
Και εγω ετσι νομιζω σχετικα με ιμαντα-καδενα.
Το δωρεαν service ειναι απατη. Σου εκδιδουν πιστωτικη και πρεπει να κανεις καποιες αγορες με αυτην σε μηνιαια βαση προκειμενου να εκμεταλλευτεις την... 'προσφορα'.
-
πες τα ποσα των αγορων... σιγουρα η καλυτερη μεταπωληση του auris ειναι ενα θεμα γιατι το κια αμφιβαλλω αν θα καταδεχτει κανεις ελληνας να το αγορασει μτχ..
προσωπικα το σιντ μαρεσει πολυ ως σχεδιο...
-
Procee'd
Τα έχω οδηγήσει και τα δύο εις διπλούν. Το Toyota ειλικρινά δεν μου λέει τίποτα, μέχρι και η ηχομόνωσή του είναι μέτρια και περνάει πολύ ο ήχος του κινητήρα μέσα, το Kia αφήνει πιο ποιοτική εικόνα και είναι συνολικά πιο ευχάριστο το εσωτερικό περιβάλλον μετακίνησης. Για ομορφιά... το procee'd είναι τέλειο για τα γούστα μου. Από επιδόσεις επίσης το Kia είναι πιο γρήγορο στα 1.4 (όχι ιδιαίτερα), αίσθηση σε στροφές τα ίδια περίπου με το Toyota να δίνει μια αίσθηση κουβά Γενικώς για εμένα δεν τίθεται ερώτημα
-
Μπήκε και ψηφοφορία.
Proceed από μένα.
-
Πρέπει κάποια στιγμή να μπω σε ένα Kia Cee'd ή ProCee'd.
Ίσως και για λόγους πρεστίζ ακόμα δε θα με ενέπνεε ιδιαίτερα να αγοράσω ένα KIA. Μ' αυτά που λέτε βέβαια αποτελεί εντελώς λάθος οπτική γωνία αυτός ο ανασταλτικός παράγοντας.
Όσον αφορά το Auris και γω το βρίσκω ιδιαίτερα θορυβώδες από της πλευρά του κινητήρα του. Κατα τ' άλλα να συμφωνήσω ότι στη μεταπώλησή του στάνταρ θα πάρεις τη διαφορά που θα έχεις πληρώσει πίσω.
Αν σ' αρέσει τόσο και δε σε 'χαλάει' που είναι KIA το πήρες χτες... αν θες κάτι που να μη σε ταλαιπωρήσει ποτέ αλλά το οποίο θα περνάει απαρατήρητο πάρε το Auris.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Πρέπει κάποια στιγμή να μπω σε ένα Kia Cee'd ή ProCee'd.Ίσως και για λόγους πρεστίζ ακόμα δε θα με ενέπνεε ιδιαίτερα να αγοράσω ένα KIA. Μ' αυτά που λέτε βέβαια αποτελεί εντελώς λάθος οπτική γωνία αυτός ο ανασταλτικός παράγοντας.
Όσον αφορά το Auris και γω το βρίσκω ιδιαίτερα θορυβώδες από της πλευρά του κινητήρα του. Κατα τ' άλλα να συμφωνήσω ότι στη μεταπώλησή του στάνταρ θα πάρεις τη διαφορά που θα έχεις πληρώσει πίσω.
Αν σ' αρέσει τόσο και δε σε 'χαλάει' που είναι KIA το πήρες χτες... αν θες κάτι που να μη σε ταλαιπωρήσει ποτέ αλλά το οποίο θα περνάει απαρατήρητο πάρε το Auris.
Εντάξει, αν κοιτούσες το πρεστίζ, δεν θ'αγόραζες ούτε Toyota ( εκτός από LandCruiser που είναι και μούρικο και εν γένει αυτοκίνητο με @@ το λιγότερο...) νομίζω...
Επίσης, τα ΚΙΑ έχουν καλή εικόνα σαν αξιοπιστία και δεν φαίνεται να υστερούν των Toyota σημαντικά σ'αυτό, ενώ και ο Δάβαρης νομίζω κάνει επίσης πολύ καλή δουλειά σαν αντιπρόσωπος. Θεωρώ πως το μεγάλο πλεονέκτημα του Auris αυτή τη στιγμή είναι η μεταπώληση και οι άτοκες που νομίζω έχει. Τα υπόλοιπα είναι εξίσου καλά και στο Proceed, ενώ από εμφάνιση είναι η μέρα με τη νύχτα...Δεν θ'αγόραζα προσωπικά κανένα εκ των δύο, αλλά μεταξύ των δύο το ProCeed. Ελπίζω την επόμενη φορά η Toyota να προσπαθήσει περισσότερο, έχουμε πήξει στις μετριότητες πια από την πάρτη της, μπορεί να φτιάξει εξαιρετικά αυτοκίνητα, ας αρχίσει να το κάνει επιτέλους!
-
ΚΙΑ-Toyota: 6-0 προς το παρόν
Τα λέγαμε πριν 2-3 χρόνια, αλλά κάποιοι δεν άκουγαν (ακόμα λένε μάλιστα you-die και παρόμοια σχόλια για τα κορεάτικα).
Σε μερικά χρόνια τα κορεάτικα θα έχουν ΚΑΙ ψυχή.
-
Από χρηματοδοτήσεις πώς πάμε; Ή ΚΙΑ νομίζω έχει επιτόκιο 7% (+ τραπεζική εισφορά) , ενώ για το Auris υπάρχει άτοκο, με 50% προκαταβολή. Αν είναι όντως έτσι, η τελική διαφορά στην τιμή τους , μπορεί να είναι πάνω από 1500€... Και επειδή σ'αυτή την κατηγορία, το χρήμα είναι το παν, δεν είναι και τόσο εύκολο να ψηφίσεις... Δηλαδή, αν τελικά το ΚΙΑ βγει 2.5Κ ακριβότερο, μάλλον παίρνει Los Poulos από μένα... Είπαμε καλά χρυσά, αλλά οφείλουν να είναι στην ίδια τιμή με τα Toyota για το ίδιο ή αντίστοιχο προϊόν, μην τρελαθούμε κιόλας!
-
Follow your heart.
Αν σου αρέσει το ΚΙΑ, χτύπα το. Πάντα θα ξαναγυρίζεις σε αυτό που σου κάνει 'κλικ'
-
ας ψηφισει ρε παιδια καποιος το Auris... δηλαδη κριμα απο τον θεο ειναι το καημενο...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ας ψηφισει ρε παιδια καποιος το Auris... δηλαδη κριμα απο τον θεο ειναι το καημενο...Τέτοιο που είναι του αξίζει μάλλον... Αλλά δεν μπορώ ν'ανταμείψω και τις τιμές της KIA (τιμή αγοράς + επιτόκιο)...
Δεν μου πάει και το χέρι να ψηφίσω και το Auris όμως... Οπότε, απέχω προς το παρόν της ψηφοφορίας και ...αποχωρώ!
kia proced 1.4 SC2 - toyota auris 1.4 casual extra?