-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πως αλλαζουμε ταχυτητα, ωστε να γινει οσο το δυνατον πιο ησυχα η αλλαγη;
Ειδικα αυτή η 1η - 2α σε επιτάχυνση, με παιδευει πολυ. Και η 2α - 3η το ιδιο δλδ, απο εκει κ πανω ειναι λιγο καλυτερα.
Αφηνουμε συμπλεκτη κ μετα παταμε γκαζι, η το αντιθετο; Η ταυτοχρονα; Πως αποφευγουμε το 'τιναγμα' τοτε;
Μην αρχισετε το δουλεμα, ε;Aυτο γινεται σε ενα αμαξι,απο καινουργιο;Ή τον τελευταιο καιρο;Το γραφω μηπως εχεις φαει δισκο και θες αλλαγη.
Μπα, το τελευταιο καιρο..
Αρχικα ξεκινα αποσυμπλεκοντας τη ταχυτητα οταν τσουλαγα προς το φαναρι και σιγα σιγα το τραβαγα πριν τερματισω το συμπλεκτη, μεχρι που καποια στιγμη ετσι δοκιμαστικα το τραβηξα χωρις συμπλεκτη και βγηκε.. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Πως αλλαζουμε ταχυτητα, ωστε να γινει οσο το δυνατον πιο ησυχα η αλλαγη;
Ειδικα αυτή η 1η - 2α σε επιτάχυνση, με παιδευει πολυ. Και η 2α - 3η το ιδιο δλδ, απο εκει κ πανω ειναι λιγο καλυτερα.
Αφηνουμε συμπλεκτη κ μετα παταμε γκαζι, η το αντιθετο; Η ταυτοχρονα; Πως αποφευγουμε το 'τιναγμα' τοτε;
Μην αρχισετε το δουλεμα, ε;Aυτο γινεται σε ενα αμαξι,απο καινουργιο;Ή τον τελευταιο καιρο;Το γραφω μηπως εχεις φαει δισκο και θες αλλαγη.
Μπα, το τελευταιο καιρο..
Αρχικα ξεκινα αποσυμπλεκοντας τη ταχυτητα οταν τσουλαγα προς το φαναρι και σιγα σιγα το τραβαγα πριν τερματισω το συμπλεκτη, μεχρι που καποια στιγμη ετσι δοκιμαστικα το τραβηξα χωρις συμπλεκτη και βγηκε..Ελισα σε λενε;
Και εγω βγαζω την ταχυτητα οταν μπορω απλα να ρολαρω μεχρι να σταματησω ,οταν αφηνεις το γκαζι ειναι πανευκολο να βγει χωρις συμπλεκτη.Πλεον το κανω χωρις να το σκεφτομαι. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Υπάρχει και η λύση να μην πατάς καθόλου συμπλέκτη
Καρφωτη FTW!
Μια απορια που εχω και γω, σχετικη:
Οταν πλησιαζω σε φαναρι και φρεναρω/ρολαρω μεχρι να σταματησω, μπορω να βγαλω τη 3η χωρις να πατησω συμπλεκτη..
Ειμαι σοβαρα γιατρε;ΚΑΘΟΛΟΥ καρφωτή παρακαλώ. Όχι μόνο μπορείς να βγάλεις την ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, αλλά να βάλεις και ταχύτητα χωρίς συμπλέκτη, αρκεί να σηκώσεις (ή να καταβάσεις) τις στροφές του κινητήρα εκεί που πρέπει. Το μόνο ζόρι είναι το ξεκίνημα από φανάρι χωρίς συμπλέκτη, αλλά έχει τον τρόπο του κι αυτό (μίζα )
Αυτό με την μίζα είναι ταλαιπωρία για το αυτοκίνητο αλλά τα υπόλοιπα μια χαρά γίνονται και είναι και εξαιρετικά ομαλές αλλαγές.
-
Σταματημενοι σε φαναρι πως ειναι το πιο σωστο να περιμενεις?
Εγω απο συνηθεια εχω πρωτη μεσα και πατημενο συμπλεκτη και φρενο. -
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Σταματημενοι σε φαναρι πως ειναι το πιο σωστο να περιμενεις?
Εγω απο συνηθεια εχω πρωτη μεσα και πατημενο συμπλεκτη και φρενο.Νεκρα, το αριστερο ποδι στο footrest και πατημενο φρενο με το δεξι.
Μη πατας αδικα τον συμπλεκτη...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σταματημενοι σε φαναρι πως ειναι το πιο σωστο να περιμενεις?
Εγω απο συνηθεια εχω πρωτη μεσα και πατημενο συμπλεκτη και φρενο.Νεκρα, το αριστερο ποδι στο footrest και πατημενο φρενο με το δεξι.
Μη πατας αδικα τον συμπλεκτη...
Και εγώ έτσι κάνω. Δεν υπάρχει λόγος ταλαιπωρίας του συμπλέκτη και επιβάρυνσης 700 έως 1000 ευρώ ( για αντικατάσταση ).
-
Το ιδιο και οταν αφηνουμε το αυτοκινητο να ζεσταθει σε ενα κρυο πρωινο να υποθεσω?
-
Nα με συγχωρειτε ρε παίδες,αλλα,οταν εχουμε πατημενο το συμπλέκτη τοτε τον κραταμε αποσυμπλεγμενο.Δεν γινεται να ταλαιπωρειται έτσι.
Και ο κινητηρας δουλευει χωρις το φορτίο του συμπλέκτη εκεινη τη στιγμη
Και γλυτωνεις εναν κυκλο εμπλοκης-απεμπλοκής του συμπλέκτηΕγω εχω αυτοκινητο 23 ετων,με 480Κ χιλιομετρα,και δισκο-πλατω εχω αλλαξει μονο δυο φορες.Σταματαω στα φαναρια με το συμπλέκτη πατημενο,και πρωτη στο κιβωτιο
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Και ο κινητηρας δουλευει χωρις το φορτίο του συμπλέκτη εκεινη τη στιγμηΑυτο σκεφτομουν και τον παταγα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Σταματαω στα φαναρια με το συμπλέκτη πατημενο,και πρωτη στο κιβωτιοΤαλαιπωρείς το χτένι όμως αν είσαι με πατημένο το συμπλέκτη και 1η για ώρα.
(Τουλάχιστον αυτό ξέρω από τις λιγοστές μηχανολογικές μου γνώσεις. )Μπορεί να γλιτώνεις μία εμπλοκή, αλλά δημιουργείς αλλού πρόβλημα
-
Ο συμπλέκτης όταν πατάς το πετάλι συγχρονίζεται , δεν είναι έτσι ; Άρα εσύ τον βάζεις να συγχρονίζεται για επιπλέον χρόνο χωρίς λόγο. Δεν πιστεύω ότι οι οδηγίες που δίνουν οι εταιρείες είναι πρακτικά λάθος.
Κυνηγέ εσύ συμπλέκτη με αμίαντο δεν έχεις ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πως αλλαζουμε ταχυτητα, ωστε να γινει οσο το δυνατον πιο ησυχα η αλλαγη;
Ειδικα αυτή η 1η - 2α σε επιτάχυνση, με παιδευει πολυ. Και η 2α - 3η το ιδιο δλδ, απο εκει κ πανω ειναι λιγο καλυτερα.
Αφηνουμε συμπλεκτη κ μετα παταμε γκαζι, η το αντιθετο; Η ταυτοχρονα; Πως αποφευγουμε το 'τιναγμα' τοτε;
Μην αρχισετε το δουλεμα, ε;Aυτο γινεται σε ενα αμαξι,απο καινουργιο;Ή τον τελευταιο καιρο;Το γραφω μηπως εχεις φαει δισκο και θες αλλαγη.
Μπα, το τελευταιο καιρο..
Αρχικα ξεκινα αποσυμπλεκοντας τη ταχυτητα οταν τσουλαγα προς το φαναρι και σιγα σιγα το τραβαγα πριν τερματισω το συμπλεκτη, μεχρι που καποια στιγμη ετσι δοκιμαστικα το τραβηξα χωρις συμπλεκτη και βγηκε..Ελισα σε λενε;
Και εγω βγαζω την ταχυτητα οταν μπορω απλα να ρολαρω μεχρι να σταματησω ,οταν αφηνεις το γκαζι ειναι πανευκολο να βγει χωρις συμπλεκτη.Πλεον το κανω χωρις να το σκεφτομαι.Ειναι το καλλιτεχνικο μου..
-
Ο χρήστης Akis1967 έγραψε:
Πως αλλαζουμε ταχυτητα, ωστε να γινει οσο το δυνατον πιο ησυχα η αλλαγη;
Ειδικα αυτή η 1η - 2α σε επιτάχυνση, με παιδευει πολυ. Και η 2α - 3η το ιδιο δλδ, απο εκει κ πανω ειναι λιγο καλυτερα.
Αφηνουμε συμπλεκτη κ μετα παταμε γκαζι, η το αντιθετο; Η ταυτοχρονα; Πως αποφευγουμε το 'τιναγμα' τοτε;
Μην αρχισετε το δουλεμα, ε;**αφηνεις πολυ απαλα τον συμπλεκτη χωρις γκαζι **- αφου το καταφερεις αυτο χωρις τιναγμα αρχιζεις μετα να κανεις το ιδιο με λιγο γκαζι μεχρι να συνηθισεις !
τι αυτοκινητο οδηγας ? προσωπικα εχω προβλημα με τις αλλαγες με τα renault !
Αν το κανεις, θα εχεις τιναγμα. Μιλαμε για επιταχυνση και αλλαγη προς τα πανω, την εκκινηση την πετυχαινω.
Ας πουμε επιταχυνεις. Πατας συπλεκτη, αφηνεις γκαζι,ανεβαζεις ταχυτητα στο κιβωτιο ... και; Πως συγχρονιζεις ποδια ωστε ουτε να φτασουν οι στροφες στο θεο, ουτε να 'κοψει' φορα κ να τιναχτει;Την πρωτη φορα που καταλαβα οτι οι ταχυτητες μπαινουν κ βγαινουν ανετα κ χωρις συμπλεκτη, παιζοντας ΗΣΥΧΑ (δλδ οχι τερμα γκαζι κ αλλα τετοια ωραια, αληθεια θελει ηρεμια ωστε να μην αρχισει να διαμαρτυρεται το εργαλειο) με τις στροφες του κινητηρα ημουν μικρη ακομα.
Ακομα σημερα τρομαζω κανενα φιλο που εχω συνοδηγο (η ... τον πατερα μου ) οταν το κανω.
Αν καταφερω να αλλαζω πιο ησυχα στην επιταχυνση, εκλεισα σαν οδηγος.Ford οδηγω τωρα τελευταια κι ευχαριστω για τις απαντησεις.
-
ρε παιδια ξερετε πιο αρωμα αυτοκινητου εχει τη μυρωδια που εχει ενα ολοκαινουριο αμαξι δεν μπορω να το εξηγησω αλλα σαν μυρωδια σιγουρα ειναι γενικως γνωστη ξερετε κανενα συγκεκριμενο αρωμα ?
-
Ο χρήστης Dark_Angel έγραψε:
ρε παιδια ξερετε πιο αρωμα αυτοκινητου **εχει τη μυρωδια που εχει ενα ολοκαινουριο αμαξι **δεν μπορω να το εξηγησω αλλα σαν μυρωδια σιγουρα ειναι γενικως γνωστη ξερετε κανενα συγκεκριμενο αρωμα ?υπάρχει τέτοιο άρωμα?
Πάντως στα καινούρια αμάξια μυρίζεις:
-το κερί που είχε πάνω το αμάξι και πολλές φορές δεν το έχουν βγάλει τελείως (και είναι η πιο έντονη μυρωδιά από όλες )
-τα καινούρια πλαστικά σε ταμπλό κτλ
-το φρέσκο-φρέσκο και μη ταλαιπωρημένο δέρμα (αν έχεις βάλει δερμάτινα καθίσματα)Τώρα αν υπάρχει τέτοιο άρωμα στο εμπόριο δεν το ξέρω.Ελπίζω να βοήθησα στο να βρεις το άρωμα που ψάχνεις.
-
Yπαρχει standar,αλλα που?
-
ναι ρε παιδια υπαρχει σιγουρα γιατι το εχω μυρισει σε σχετικα παλια αμαξια μυριζει σχετικα εντονα οσες φορες το εχω μυρισει ειναι επειδη περασα εξω απο το αμαξι που το ειχε ουτε καν να μπω μεσα
-
Είμαι ο μόνος που βρίσκει ότι τα καινούργια πορτοκαλί ξυραφάκια της Gillette με τις 88,5 λεπίδες κάνουν πολύ χειρότερο ξύρισμα από τα παλιά με τις 2-3;
-
Εγώ μάλλον ανάποδα θα το έλεγα.Αυτό με τις 4-5 λεπίδες νομίζω ότι με ξυρίζει καλύτερα και μάλιστα με λιγότερα κοκκινίσματα...
Βέβαια αν χρησιποιείς αφρο ή gel και όχι σκέτο νερό.(ξέρω τέτοιο άτομο ΜΙλάμε κάψιμο όμως )
-
Την πέρασα και εγώ αυτήν την φάση. 2-3 λυκείου, gillette 3λεπιδο και ξηρό ξύρισμα. Γρήγορο και αποδοτικό, αλλά αν κοβόμουν, το κόψιμο ήταν 3πλο και παράλληλο.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο