-
Φιλε GeorgeMan κατ αρχην να ξεκαθαρισουμε οτι η ποιοτητα κυλισης και η ποιοτητα κατασκευης δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με την οδικη συμπεριφορα. Απ'οτι θυμαμαι ειχες η εχεις ενα Τιpo και μια Dedra. Απο την προσωπικη σου εμπειρια τι πιστευεις για τα εν λογω αυτοκινητα? Εχεις μπει σε αλλου κατασκευαστη της ιδιας χρονολογιας να τα συγκρινεις? Με εξαιρεση καποια Γαλλικα δεν νομιζω οτι θα βρεις καποιο ανωτερο στο κομματι της οδικης συμπεριφορας.
Σε πληροφορω επισης οτι για τη Barchetta καποιος που δεν κατεχει και πολλα μπορει να πει οτι δεν εχει καθολου καλη οδικη συμπεριφορα δεδομενου οτι γυριζει πολυ ευκολα. Οτι ακριβως συνεβαινε και με τα 106. Αλοιμονο ετσι και φοβοσουν και αφηνες το γκαζι μεσα στη στροφη....Προσωπικα λογω δουλειας εχω αλλαξει αρκετα αυτοκινητα μεσαιας και λιγο μεγαλυτερης κατηγοριας. Τα Γερμανικα ασφαλη μεν, σου διδουν την αισθηση οτι αν πεσεις σε τοιχο θα τον διαπερασεις χωρις προβλημα αλλα μεχρι εκει..(προσοχη! μιλαω για συμβατικα αυτοκινητα, οχι Μ3, Golf GTI κλπ). Αν πας για το κατι παραπανω.....ξεχνα το. Οπως και να'χει ειναι ο παραδεισος του νεοελληνα ( μη εχοντα τη δυνατοτητα αποκτησης θηριωδους SUV) που πλεον για να αγορασει αυτοκινητο 'χτυπαει' την παλαμη στο ταμπλο, ανοιγοκλεινει ντουλαπακια πορτες κλπ και στο τελος ρωταει για τον αριθμο των αεροσακων μπας και σωθει χωρις ζωνη μετα το σκυλαδικο τρεχοντας με 200+ στην Κηφισιας...Τελευταια δε να μη μιλησω για αξιοπιστια ειδικα στα VW..
Τα Ιαπωνεζικα, τερατα μεχρι προτεινως αξιοπιστιας, με εξαιρετικους κινητηρες και κιβωτια. Και αυτα ομως μεχρι εκει.
Τα Ιταλικα απαγοητευση για τους παλιους. Οχι ομως και να θετουμε θεματα περι οδικης συμπεριφορας...
Τα γαλλικα χειροτερα απο τα Ιταλικα σε ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστιας αλλα με οδικη συμπεριφορα που παντα σε 'βαζει στη πριζα' και οταν το παρκαρεις εχεις ενα μονιμο χαμογελο ευτυχιας..Σχετικα τωρα με το MX5 δυστηχως δεν εχω παρα να συμφωνησω με τον rantanplan..
Mοναδικος ενδιασμος οι επιδοσεις της barchetta, τις οποιες θεωρω αξιοπρεπεστατες, και το οτι εχω βαρεθει πλεον να βλεπω τοσα πολλα ΜΧ5.... -
Mοναδικος ενδιασμος οι επιδοσεις της barchetta, τις οποιες θεωρω αξιοπρεπεστατες, και το οτι εχω βαρεθει πλεον να βλεπω τοσα πολλα ΜΧ5
Αυτο ειναι γενονος! Και ενας λογος που δε θα προτιμησω MX5.
Το Tipακι το καημενο μια χαρα οδικη συμπεριφορα ειχε, αλλα απο ποιοτητα κυλισης αθλια, το ιδιο και απο ποιοτητα κατασκευης. Αλλα στα βουνα μια χαρα καρφωμενο πηγαινε, δεν εφευγε με τιποτα. (με πιο σπορ αμορτισερ ομως και ελαχιστα φαρδυτερα ελαστικα -> 175 αντι για 165). Το Dedra εχει ΣΑΦΩΣ καλυτερη ποιοτητα κυλισης, απεχει χιλιομετρα και στη ποιοτητα κατασκευης, αλλα δε ξερω γιατι, με τα Silverstone λαστιχα, και ειδικα κατι βλακειες Firestone που εβαλε ο πατερας μου (ε δικο του ειναι το αμαξι...), το νιωθω σαν βαρκα στις στροφες... Δε στριβει καθολου ευκολα, ουτε πλησιαζει το Tipo σε αυτον τον τομεα.
Οσο για το γυρισμα, μια απο τα ιδια με το AX 1.1GTi, ελαχιστα αφηνες το γκαζι και βρισκοσουν με τη μουρη στους απο πισω Αρα μπορω να πω πως λιγο-πολυ το εχω μαθει, ετσι κι αλλιως εχω ακομα πολυ χρονο να εξασκηθω, δεν ειμαι μεγαλος.
Οσο αφορα το εαν εχω μπει σε αλλο αμαξι αλλης εταιρειας παρομοιας χρονολογιας, ναι εχω μπει και δε μου αφησαν καθολου καλες εντυπωσεις, αλλα δεν ειχα την ευκαιρια να ''παιξω'' ουτε για λιγο, οποτε επιφυλλασσομαι στο κομματι της οδικης συμπεριφορας. Οπως επισης και καθολου δε μου αρεσαν τα ''νεα'' φιατ, οπως το Stilo ή το Grande Punto. Ειδικα το τελευταιο, πισω μου φανηκε στεναχωρο (εχει τους μισους χωρους απο το κοντυτερο Tipo), ενω ολα τα πλαστικα ηταν θεοσκληρα. Ε τι να κανουμε, εχω μαθει στα αφρολεξενια πλαστικα ( ) του Dedra. Δηλαδη καμια προοδος τοσα χρονια? Ασε που (παλι χωρις να εχω την ευκαιρια να παιξω), η εκδοση με τα 120αλογα μου φανηκε πιο αργη απο το Dedra (με 100 λιγοτερα κιλα και 10 λιγοτερα αλογα), ειδικα μετα την ''εκρηξη ροπης'' του 1800ρη του Dedra στις 2800στροφες.
Απο κει και περα, το αμαξακι (οσο μπορει να χαρακτηριστει αμαξακι το Barchetta) το θελω για τυπικη χρηση, ουτε οδηγος αγωνων ειμαι ουτε θελω να γινω, αλλα οταν θελω να κινουμαι γρηγορα σαφως και απαιτω να μπορει το αμαξι να το δωσει αυτο το κατι παραπανω. Εν πασει περιπτώσει ηδη εχω αρχισει και βλεπω τιμες και σε τι κατασταση βρισκονται τα Barchetta προς πωληση, και δεν εχω μεινει καθολου ενθουσιασμενος ως προς το τελευταιο.
(Εdit: Μα πως διαλο δουλευει το multiquote εδω? )
-
Γιωργο σου ειπα, για να βρεις καλη Barchetta θα υπολογιζεις γυρω στα 10,000Ε. Προσφατα αγορασε φιλος μοντ. 2003 με 46.000χλμ στο παραπανω ποσο. Ομολογουμενως εξαιρετικο αυτοκινητο. Να σκεφτεις ομως οτι και αυτο ηθελε αλλαγη μεταβλητου και κατι ψιλα, με κοστος περι τα 500Ε. Σκεψου λοιπον κατι αλλα που απο την οψη και μονο ειναι μετρια προς χαλια. Εκει οσα και να ριχνεις δεν θα εχεις ποτε αυτοκινητο...
-
Ολα οσα πωλουνται στο ελλαδισταν ειναι στο φασμα 6500-8500 ευρω.
Μονο 4-5 σε ολοκληρη την ελλαδα ειναι οι Facelift εκδοσεις και ξεπερνουν τις 10000€. (ασε που πολλα ειναι χρωματος ασημί το οποιο και απεχθανομαι)(PS: μηπως ξερεις απο που μπορω να βρω περισσοτερα μεταχειρισμενα, πλην της γνωστης σε ολους μας εφημεριδας που κυκλοφορει? -εαν απαγορευεται η αναφορα δημοσίως τοτε μπορεις να μου στειλεις ενα pmακι?- Οχι τπτ αλλο, μπας και αποκτησω περισσοτερες επιλογες απο τα 20-25 ολα κι ολα Barchetta Που εχω βρει)
-
Το Μπαρκετα ειναι σαφως πιο ομορφο αυτοκινητο απο το μαζντα!!!
Τωρα ο 1,8 μπορει με 150 ιππους (χωρις μεγαλες μετατροπες)να δειχνει τα φωτα του στο συνχρονο μαζντα.
Παντος φρενα ,κινητηρας ειναι αξιοπρεπεστατα (ακομα και καλυτερα)απο καινουριες παρομοιες κατασκευες σε ατμοσφαιρικες παντα εκδοσεις.Το στησιμο του δεν ειναι για ντριφτ γιατι απλα ο κατασκευαστης του το προοριζε για ηρεμες βολτες .Αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει κρατημα!!!!
Οταν κατασκευαστηκε η 'βαρκουλα' ηταν απο τους πρωταγωνιστες της κατηγοριας του.Απλα η ελειψη πισω κινησης το εκανε να μην πουληση τοσο οσο αξιζε,και το μαζντα να κερδισει τις εντυπωσεις !!! -
Θα συμφωνησω κι εγω οτι η Barchetta ειναι ποιο ομορφη απο το Mazda αν και αυτο για αλλους μπορει να μην ισχυει.
Θα συμφωνησω επισης οτι ειναι αξιοπρεπεστατη απο αποψη φρενων αναρτησεων κλπ, λαμβανοντας δε υποψη οτι προκειται για αυτοκινητο που παρουσιαστηκε 13 χρονια πριν..! Και θα προσθεσω στα οσα λεει ο coupeas οτι το 1995 ο ανταγωνιστης της bct ηταν το 1ης γεννιας MX5 οπου περαν της διασκεδαστικης πισω κινησης δεν πιστευω οτι υπερτερουσε πουθενα.Γιωργο αλλες πηγες ευρεσης δεν γνωριζω περα καποιων site τα οποια ειναι λιγο αμφιβολου αξιοπιστιας μιας και εχουν αυτοκινητα πουλημενα μηνες πριν...
-
Το mx5 ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα ολων των εποχων, και σ αυτα τα λεφτα (γυρω στο 10αρικο) το πιο προσιτο διασκεδαστικο αυτοκινητο για να χαιρεσαι ΟΔΗΓΗΣΗ, ενω η barchetta απλα αλλο ενα μπροστοκινητο που απλα τυχαινει να ειναι ανοιχτο
Κοινως, καμμια σχεση! Τοσο απλα..
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Το mx5 ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα ολων των εποχων, και σ αυτα τα λεφτα (γυρω στο 10αρικο) το πιο προσιτο διασκεδαστικο αυτοκινητο για να χαιρεσαι ΟΔΗΓΗΣΗ,συμφωνώ απόλυτα.
ενω η barchetta απλα αλλο ενα μπροστοκινητο που απλα τυχαινει να ειναι ανοιχτο
Κοινως, καμμια σχεση! Τοσο απλα..
εδώ έχεις λάθος... ...έχεις οδηγήσει καμία??
-
Η ομορφια ειναι υποκειμενικη αλλα το σχημα της ειναι διαχρονικοτατο!
Εχει πολυ καλο ηχο και ειναι εντυπωσιακη σε κατευθυντικοτητα και αλλαγη πορειας.
Θυμαμαι οτι ακομη και γερμανικα περιοδικα της εποχης εγραφαν οτι μπορεις να κινηθεις ταχυτατα και να κανεις οργια με την βαρκουλα,κατι που επιβεβαιωσα στην συνεχεια. -
Ας μην μπερδευουμε την διασκεδαση με την αποτελεσματικοτητα.
Στα 10.000 αγοραζεις μεταχειρο ενα 1600ρι ΜΧ5 δευτερης γενιας (με πολυ ψαξιμο) ή ενας πρωτης γενιας (πιο κατω απο 10κ) Με τα οποια σε καμια περιπτωση δεν μπορεις να κινηθεις πιο γρηγορα απο οτι με μια βαρκουλα.
Για εμενα παντως δαγκωτο ΜΧ5.
-
Αμαν ρε παιδια με το ΜΧ5... Το εχουμε μυθοποιησει...
Εχει οδηγησει κανεις και τα δυο να μας πει εντυπωσεις απο πρωτο χερι?
Η εστω εχουμε κανα αξιολογο review? Κατι θυμαμαι να ειχα δει στο Top Gear... -
Συμφωνω οτι αλλη διασκεδαση η μαζντα και αλλη του φιατ.Η διαφορα ειναι στην κινηση.Το μαζντα αν και πισω κινηση μονο ψαγμενο απο κινητηρα αξιζει και μονο να αγορασεις γιατι αλλιως δεν κανεις κιχ στον πισω αξονα.!!!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Συμφωνω οτι αλλη διασκεδαση η μαζντα και αλλη του φιατ.Η διαφορα ειναι στην κινηση.Το μαζντα αν και πισω κινηση μονο ψαγμενο απο κινητηρα αξιζει και μονο να αγορασεις γιατι αλλιως δεν κανεις κιχ στον πισω αξονα.!!!Ε? Τι εννοεις ακριβως?
Κοιτα η βαρκουλα εβγαινε σε μια εκδοση. Το ΜΧ5 σε αρκετες. Οπως και να γινει το ΜΧ5 για εμενα ειναι οτ ικαλητερο σε μεταχειρο στα 17-18 χιλιαρικα. Πισω κινηση μπλοκε 6ρι και 140ρα αλογακια (μιλαω για την εκδοση σπορτι για ΜΚ2,5) Σιγουρα η βαρκουλα εχει τα μισα λεφτα, αλλα δεν μου προσφερει κατι παραπανω απο το τορινο μου αμαξι ακτος απο την ανοιγομενη οροφη. Οποτε thanks but No thanks.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Κοιτα η βαρκουλα εβγαινε σε μια εκδοση. Το ΜΧ5 σε αρκετες. Οπως και να γινει το ΜΧ5 για εμενα ειναι οτ ικαλητερο σε μεταχειρο στα 17-18 χιλιαρικα. Πισω κινηση μπλοκε 6ρι και 140ρα αλογακια (μιλαω για την εκδοση σπορτι για ΜΚ2,5) Σιγουρα η βαρκουλα εχει τα μισα λεφτα, αλλα δεν μου προσφερει κατι παραπανω απο το τορινο μου αμαξι ακτος απο την ανοιγομενη οροφη. Οποτε thanks but No thanks.
αν επιτρέπεις πάντα, ποιο είναι το τωρινό σου αμάξι?
-
Το μιατα κυκλοφορει πολλα χρονια και εχει πολλες εταιριες να το υποστηρίξουν σε οτι χρειαστεις ειδικα απο αμερικη και ιαπωνια μπορεις να βρεις τα παντα,αντιθετα η μπαρκ εχει βγει σε πολυ λιγοτερα κομματια, ενα μοντελο ολο και ολο και οτι χρειαστεις μονο απο την φιατ
Απο οδικη συμπεριφορα δεν ξερω γιατι δεν εχω οδηγησει mx5 αλλα θα γουσταρα να ηταν και η μπαρκετα πισωκουνητη ,θα ειχε αυτο που νομιζεις οτι μπορει να κανει ,να διωξει την ουρα σε μια στροφη σε μια πλατεια.
Απο αποψη αξιοπιστιας τολμω να πω οτι μηχανικα μαλλον το φιατ ειναι πιο καλο απο την πλευρα οτι ακομα και τα καινουργια mx5 εχουν προβληματα μηχανικα (κτυπανε μπιελα,ανεβαζουν πολυ ευκολα θερμοκρασιες,αυτα τα εχω διαβασει στο ελληνικο φορουμ τους).Πολυ καλο ομως το οτι ακομα και αν κοπει ο ιμαντας δεν καρφωνουν βαλβιδες.
Οταν σκεφτομουν για καμπριο παντως πρωτα το mx5 μου ερχοταν στο μυαλο και μετα,πολυ μετα,η μπαρκετα.Παντως εγω εχω μεινει ευχαριστημενος απο την δικια μου.
-
Eννοω οτι τα 140 αλλογα ειναι λιγα για πισω κινηση .Αυτο μου το εχει πει κατοχος μαζντα και πραγματικα δεν ηταν ικανοποιημενος απο την αποδοση του αυτ/του.Αποψη μου ειναι οτι μονο η πισω κινηση ειναι στα υπερ για το μαζντα αφου και απο μονη της η πισω κινηση κοστολογικα ειναι ακριβοτερη απο την εμπρος!!!! Και φυσικα ενας 'παιχνιδιαρης 'οδηγος θα προτιμησει το μαζντα !!!,+ εναν βελτιωτη!!!!
-
Είχα οδηγήσει μπαρκέτα μαζί με ΜΧ5 στα Μέγαρα πριν μερικά χρόνια (thanks 4Τ). Αυτό που μου έκανε εντύπωση, ήταν το πόσο φιλική και fun to drive ήταν η μπαρκέτα. Το μάζντα ήταν με το μικρό κινητήρα και συνεπώς δεν προέκυψαν ατελείωτες πλαγιολισθήσεις...
-
Πώς τα οδήγησες μαζί και τα 2;; Xταπόδι;
-
Θεμα ΜΧ5 δεν τιθεται. Θα προτιμησω Aygo (λεεεμε τωρα) καινουριο παρα ΜΧ5, εχω βαρεθει να τα βλεπω...
Δεν με ενδιαφερει το ''ατελειωτο drifting'' και η ''αχαλινωτη πισωκουνα'', θελω ενα αξιοπρεπους ποιοτητας, ομορφο, σχετικα φτηνο cabrio αμαξακι, το οποιο ομως να ειναι σε θεση να κανει κατι ανω του μεσου ορου εαν του ζητηθει, απο πλευρας επιδοσεων. That's all
Χτες ειδα οπως περναγα με τα ποδια απο ενα supermarket ενα ασημι (που δε του παει) Barchetta, τη facelift εκδοση (που προσωπικα μου αρεσει λιγοτερο), αλλα ηταν σε πραγματικα αριστη κατασταση, λες και την ειχε πλυνει πριν μια ωρα. Καθομουν και τη χαζευα κανα 10 λεπτο ωσπου αρχισαν και με κοιταζαν περιεργα μερικοι πεζοι . Μετα θυμηθηκα οτι ''υπαρχω'' και οτι εχω και δουλειες Και ηταν σχεδον διπλα στο σπιτι μου... Ετσι μου ηρθε να τον ρωτησω τον ιδιοκτητη εαν τη πουλαει...:pΑυτο που βλεπω ειναι πως δε θα κανω βιαστικες κινησεις, και το Dedra με ικανοποιει προς το παρον, θα μελετησω οσα περισσοτερα Barchetta μπορω και μολις βρω κατι που να μου αρεσει θα το παρω στα σιγουρα
Δε νομιζω να χρειαστει να κανω επεμβασεις στο αυτοκινητο, εδω μια χαρα μου φαινονται τα 110 αλογακια του Dedra, ποσο μαλλον τα 130-135 του ελαφρυτερου Barchetta...
Επισης θα αποφυγω να αγορασω καποιο με 17'' ζαντες, διαβασα οτι ακομα και με πολυ σλιμ ελαστικο και παλι βγαινει εκτος προδιαγραφων. -
Ο χρήστης face έγραψε:
Κοιτα η βαρκουλα εβγαινε σε μια εκδοση. Το ΜΧ5 σε αρκετες. Οπως και να γινει το ΜΧ5 για εμενα ειναι οτ ικαλητερο σε μεταχειρο στα 17-18 χιλιαρικα. Πισω κινηση μπλοκε 6ρι και 140ρα αλογακια (μιλαω για την εκδοση σπορτι για ΜΚ2,5) Σιγουρα η βαρκουλα εχει τα μισα λεφτα, αλλα δεν μου προσφερει κατι παραπανω απο το τορινο μου αμαξι ακτος απο την ανοιγομενη οροφη. Οποτε thanks but No thanks.
αν επιτρέπεις πάντα, ποιο είναι το τωρινό σου αμάξι?
Eνα 16ν 106 rallye.
Φιλε μου αν προτιμας ενα aygo παρτο, ακομη και αυτο ειναι πιο ποιοτικο απο το μπαρκετα, και σιγουρα πιο αξιοπιστο. Μην μιλησουμε για μεταβλητο και ελατηρια πιστονιου.
Οποιος νομιζει οτι το ΜΧ5 ειναι για γαμπρους η για ποζερια που κανουν πορτες, ας ψαξουν να δουν ποσο γυρνανε τα sporty στα Μεγαρα με καποιον που μπορει να τα παει.
Fiat Barchetta