-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Όλα αυτά δεν είναι φυσιολογικά. Καμιά ιδέα;Θέλει εξαέρωση ή αργεί ο θερμοστάτης (μαγκώνει?). Μπορεί να φτιάξει μόνο του.
-
Μετα απο μια ησυχη βολτα προς το χωριο βλεπω ατμους να βγαινουν απο το καπο του χιουνται.Εχανε νερα απο το ψυγειο στο σημειο που οι αλουμινενιες κυψελες ενωνονται με το πλαστικο καπακι.Αυτο συνεβαινε οταν ζεσταινοταν αρκετα και λιγο πριν μπει το βεντιλατερ.Ο μαστορας το κατεταξε σε συνηθισμένη βλαβη ,'αφου κρατησε 9 χρονια καλα ειναι'!! Αλλαχτηκε με καινουργιο ,140
-
Λοιπόν, αυτό που αναφέρω πρέπει να ισχύει...
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού - coolant temperature sensor- διαβάζει λάθος/έχει πρόβλημα και δίνει σήμα ότι το αμάξι είναι ζεστό, ενώ είναι κρύο, μιλάμε για ξεκίνημα, με αποτέλεσμα να μην δουλεύει σωστά το ρελαντί και το αμάξι να σκορτσάρει εώς ότου ζεσταθεί πραγματικά....
ΙΣχύει σε γενικές γραμμές αυτό;
-
Αμέ...
-
Υπάρχει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας που δίνει σήμα στο ταμπλό (αυτό που βλέπεις) και άλλος αισθητήρας που δίνει σήμα στον εγκέφαλο για τη θερμοκρασία του νερού (άλλος είναι για τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και άλλος αυτός που ανάβει το βεντιλατέρ του ψυγείου).
-
Λεωνίδα αυτό δεν είναι απόλυτο... Για την Θ του αέρα εισαγωγής ναι, αλλά για καντράν/εγκεφαλο πολλά πλέον έχουν τον ίδιο αισθητήρα (αν όχι όλα).
-
Ναι, δεν αναφέρομαι στη βαλβίδα που είναι στο ψυγείο και δίνει εντολή να ανοίξουν τα βεντιλατέρ...
-
Για τι αμάξι μιλάς;
-
Κλιό, έχει coolant temperature sensor στον κορμό, αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα στην εισαγωγή και τή βαλβίδα για βεντιλατέρ πάνω στο ψυγείο.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Λοιπόν, αυτό που αναφέρω πρέπει να ισχύει...Ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού - coolant temperature sensor- διαβάζει λάθος/έχει πρόβλημα και δίνει σήμα ότι το αμάξι είναι ζεστό, ενώ είναι κρύο, μιλάμε για ξεκίνημα, με αποτέλεσμα να μην δουλεύει σωστά το ρελαντί και το αμάξι να σκορτσάρει εώς ότου ζεσταθεί πραγματικά....
ΙΣχύει σε γενικές γραμμές αυτό;
Στο διαγνωστικο τι δειχνει;
-
Ναι, σωστή παρατήρηση....
-
Όσα θα περιγράψω παρακάτω αναφέρονται σε αυτοκίνητο Ford Escort μοντέλο '98, 1400 cc.
Σήμερα ο κινητήρας ανέβασε θερμοκρασία (έπιασε κόκκινο η ένδειξη) και αναγκάστηκα να σταματήσω 3 φορές μέχρι να φτάσω σπίτι. Για ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής η θερμοκρασία ήταν υψηλή και αργότερα έφτασε στο κόκκινο. Σταματούσα, άνοιγα την τάπα του δοχείου του ψυγείου και το νερό έβραζε κυριολεκτικά. Σε όλη τη διαδρομή είχα σε λειτουργία το air-condition και το βεντιλατέρ (ανεμιστήρας) δούλευε συνέχεια στη δεύτερη σκάλα. Οι σωληνώσεις του ψυγείου (όσες μπορούσα να φτάσω) ήταν πολύ θερμές σε βαθμό που δε μπορούσα να κρατήσω το χέρι μου πάνω τους για ώρα.
Μετά από κανά 3ωρο σε άλλη διαδρομή η θερμοκρασία ήταν πάλι υψηλή (το air-condition ξανά αναμμένο) χωρίς όμως να χτυπήσει και αυτή τη φορά κόκκινο!
Το ίδιο φαινόμενο είχε συμβεί πάλι πριν 5-6 μήνες περίπου. Μέσα σε αυτούς τους 5-6 μήνες δεν υπήρξε μέχρι σήμερα πρόβλημα υπερθέρμανσης.
Τέλος να αναφέρω ότι μετά την πρώτη υπερθέρμανση - έχει μεσολαβήσει καιρός από τότε - άλλαξα και λάδια. Τα μέτρησα σήμερα και είναι 3-5 mm πάνω από το όριο που αναφέρει ο κατασκευαστής (όπως ήταν και μετά την αλλαγή δηλαδή αν θυμάμαι καλά). Το αναφέρω και αυτό αν και δε νομίζω η παραπάνω στάθμη να δημιουργεί προβλήματα υπερθέρμανσης. Εξάλλου τόσους μήνες δεν είχε ανεβάσει πάλι θερμοκρασία.
Η ερώτηση μου φυσικά είναι: τι προκαλεί την υπερθέρμανση;
-
Καμία ιδέα;
Αυτή η εξαέρωση που αναφέρεται πιο πάνω πώς γίνεται;
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Η ερώτηση μου φυσικά είναι: τι προκαλεί την υπερθέρμανση;To air-condition.
Κάποιο πρόβλημα έχει το αμάξι και ανεβαίνει ο δείκτης κοντά στο κόκκινο αλλά αν σβήσεις το air-condition θα ζεσταίνεται πολύ λιγότερο.
Όταν η βελόνα της θερμοκρασίας είναι κοντά στο κόκκινο ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗ ΤΑΠΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ. Περίμενε να κρυώσει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η ερώτηση μου φυσικά είναι: τι προκαλεί την υπερθέρμανση;
To air-condition.
Κάποιο πρόβλημα έχει το αμάξι και ανεβαίνει ο δείκτης κοντά στο κόκκινο αλλά αν σβήσεις το air-condition θα ζεσταίνεται πολύ λιγότερο.
Όταν η βελόνα της θερμοκρασίας είναι κοντά στο κόκκινο ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗ ΤΑΠΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ. Περίμενε να κρυώσει.
Την τάπα την ξεσφίγγω, περιμένω να αποσυμπιεστεί το κύκλωμα και μετά την ανοίγω. Οπότε κίνδυνος δεν υπάρχει...
Το air-condition γιατί ανεβάζει τη θερμοκρασία; Το αντίθετο πρέπει να συμβαίνει. Όταν ανάβω το air-condition (και το κάνω από την αρχή της διαδρομής) το βεντιλατέρ δουλεύει απευθείας στη 2η σκάλα. Αν δεν το ανάψω θα πρέπει πρώτα να ανέβει η θερμοκρασία έως ένα βαθμό και μετά το βεντιλατέρ θα ενεργοποιηθεί στην 1η σκάλα.
Σήμερα το πρωί η θερμοκρασία ήταν στη μέση του εύρους που δείχνει ο δείκτης. Το μεσημέρι όμως έφτασε πάλι ψηλά. Χθες χτύπησε και κόκκινα.
Όποιος έχει κάποια ιδέα ας την πει. Να δω πώς θα πράξω... Και επίσης να ρωτήσω πώς γίνεται η εξαέρωση του κυκλώματος ψύξης;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η ερώτηση μου φυσικά είναι: τι προκαλεί την υπερθέρμανση;
To air-condition.
Κάποιο πρόβλημα έχει το αμάξι και ανεβαίνει ο δείκτης κοντά στο κόκκινο αλλά αν σβήσεις το air-condition θα ζεσταίνεται πολύ λιγότερο.
Όταν η βελόνα της θερμοκρασίας είναι κοντά στο κόκκινο ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗ ΤΑΠΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ. Περίμενε να κρυώσει.
Ακριβώς!
Και μάλιστα σε τέτοιες περιπτώσεις ανοίγουμε στο τέρμα...το καλοριφέρ!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Η ερώτηση μου φυσικά είναι: τι προκαλεί την υπερθέρμανση;
To air-condition.
Κάποιο πρόβλημα έχει το αμάξι και ανεβαίνει ο δείκτης κοντά στο κόκκινο αλλά αν σβήσεις το air-condition θα ζεσταίνεται πολύ λιγότερο.
Όταν η βελόνα της θερμοκρασίας είναι κοντά στο κόκκινο ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗ ΤΑΠΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ. Περίμενε να κρυώσει.
Ακριβώς!
Και μάλιστα σε τέτοιες περιπτώσεις ανοίγουμε στο τέρμα...το καλοριφέρ!
Ποιο είναι το πρόβλημα όμως; Γιατί το χειμώνα που είχε παρουσιάσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα δεν είχα air-condition ανοιχτό. Επίσης εδώ και κανά μήνα χρησιμοποιώ air-condition συνέχεια και μόνο χθες παρουσιάστηκε το πρόβλημα. Τι πρέπει να συμπεράνω λοιπόν;
-
Oτι πρεπει να πας σε συνεργειο;
Μπορει να εχει βουλωσει το ψυγειο,να εχει χαλασει η αντλια, να κολλαει ο θερμοστατης..... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Oτι πρεπει να πας σε συνεργειο;
Μπορει να εχει βουλωσει το ψυγειο,να εχει χαλασει η αντλια, να κολλαει ο θερμοστατης.....Στο συνεργείο προτιμώ να πάω διαβασμένος, γιατί 1 θα είναι το πρόβλημα και θα καταλήξω με όλο το σύστημα ψύξης αλλαγμένο! Από τα γεγονότα που περιγράφω δε μπορούμε να αποκλείσουμε κάποιες πιθανές αιτίες και να έχουμε 1-2 ενδεχόμενα προς εξέταση; Επίσης κάτι που μου πέρασε τώρα από το μυαλό: Υπάρχει περίπτωση να μην είναι πρόβλημα του συστήματος ψύξης; Να είναι π.χ. πρόβλημα της αντλίας λαδιού ή κάτι άλλο;
-
Χρειάζομαι τις πολύτιμες συμβουλες σας...
Έχω ενα primera 2001 με 190.000 χλμ. Πριν ένα μήνα, το ψυγείο παρέδωσε πνεύμα και αντικαταστάθηκε με το εργοστασιακό. Από τότε όμως, σε κάποιες περιπτώσεις ανεβάζει θερμοκρασία στα κόκκινα.
- Όταν κινείται με πρώτη-δευτέρα μέσα στην πόλη
-όταν επιστρέφοντας από τη δουλειά πατινάρω (παρκάρισμα σε ανηφόρες) (στο σπίτι)
Πρόσφατα αλλάχτηκε και ο θερμοστάτης ...
Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει(πέρα από τη συνήθη θερμ/σια) δουλευει το βερντιλατέρ και μετα ηρεμούν τα πράγματα. Όμως θεωρώ επικίνδυνο να ανεβαίνει η θερμοκρασία εστω και για λίγο κοντά ή μέσα στα κόκκινα. Μπορεί να ρυθμιστεί ο θερμοστάτης ώστε το βερντιλατέρ να δουλεύει από πιο χαμηλές θερμοκρασίες; Πριν τη ζημιά του ψυγείου, όλα δούλευαν ΑΨΟΓΑ. Όταν κινείται σε ανοιχτό δρόμο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Τι προτείνετε;
Αύριο μάλλον θα το πάω σε άλλο συνεργείο να δω τι θα μου πουν... - Όταν κινείται με πρώτη-δευτέρα μέσα στην πόλη
Περί Θερμοκρασιών το ανάγνωσμα