-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μου λεγαν οτι δεν οδηγουν ενα αυτοκινητο συνεχεια με 7000 rpm,αλλα απο την αλλη εφταιγα εγω αν αυτοι εβαλαν εκει τον κοφτη????
εδω στα 16αρια τουρμπο στο psa αντι να φτιαξουν κανα κιβωτιο(ή ακομα καλυτερα να ζητησουν αυτο των mini),πηραν αυτα που ειχαν τα ντιζελ γτπ εταιρεια...
Για εξήγησε το αυτό λίγο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
μου λεγαν οτι δεν οδηγουν ενα αυτοκινητο συνεχεια με 7000 rpm,αλλα απο την αλλη εφταιγα εγω αν αυτοι εβαλαν εκει τον κοφτη????
εδω στα 16αρια τουρμπο στο psa αντι να φτιαξουν κανα κιβωτιο(ή ακομα καλυτερα να ζητησουν αυτο των mini),πηραν αυτα που ειχαν τα ντιζελ γτπ εταιρεια...
Για εξήγησε το αυτό λίγο.
τα 207 rc/gt χρησιμοποιουν 5αρια κιβωτια απο ντιζελοκινητα του γκρουπ για να ανταπεξελθουν στην παραπανω ροπη του τουρμπο...για μενα αυτο ειναι φθηνια,ενω υπηρχε το πολυ καλο 6αρι της bmw/mini το οποιο στην αισθηση(και αξιοπιστια) δεν εχει καμια σχεση...
δλδ η ενσταση μου εχει να κανει με το οτι για να γλιτωσουν χρηματα απο ενα κιβωτιο,εβαλαν ετοιμη λυση απο κανα φορτηγακι/ταξι μαλλον...και 5 ταχυτητες σε 150 και 170 αλογα...
και επειδη εχω οδηγησει το gt διαπιστωσα και κει την ιδια σπογγωδη αισθηση με το c2,του οτι κατι θα χαλασει.
και οντως αν αλλαζεις ταχυτητες λιγο πιο γρηγορα απο μια γιαγια(πραγμα που εχει συμβει σε πολλους γνωστους μου) θα πρεπει τουλαχιστον καθε λιγο και λιγακι να σου σφιγγουν τις ντιζες.... -
Δεν λες πάλι καλά που έβαλαν αυτά και δεν άφησαν τα απλά. Προφανώς όμως το 6αρι της BMW είναι της BMW και δεν συμπεριλαμβάνεται στο σύμφωνο συνεργασίας για τους ΤHP. Καλύτερα από το ντίζελ, είναι και πιο ενισχυμένα. Ντίζες δεν σφίγγουν (δεν παίρνουν σφίξιμο, τουλάχιστον όχι όπως το εννοείς), αυτό που είναι σχετικά ευαίσθητο στις καρφωτές είναι το συγχρονιζέ. Το ίδιο θέμα πάντως φαίνεται να έχει και το ΤSI.
-
For the power transmission in Peugeot 207 RC is the five-speed manual gearbox BE4/5T. Numerous engines of PSA Peugeot Citroen, both petrol and diesel engines, already work with this gear. In conjunction with the new, sporty oriented petrol engine comes in a specially staged version is used. With shorter courses translated elastic engine can be fully exploited. Only the first course is longer available, so that one 'dynamic' with slow curves, such as Spitz sweeping,. The vehicle reaches a speed of 66 km / h, especially since the first two courses to 6.800/min them.
τελικα το χρησιμοποιουν και βενζινοκινητα οπως 307 cc 2.0 αλλα και ντιζελ...γιατι να βγαλουμε πολλα,ας εχουμε ενα!!! ναι θα συμφωνησω μαζι σου,παλι καλα που δεν το αφησαν ιδιο με το 1.1αρι,οπως καναν στο δικο μου....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν λες πάλι καλά που έβαλαν αυτά και δεν άφησαν τα απλά. Προφανώς όμως το 6αρι της BMW είναι της BMW και δεν συμπεριλαμβάνεται στο σύμφωνο συνεργασίας για τους ΤHP. Καλύτερα από το ντίζελ, είναι και πιο ενισχυμένα. Ντίζες δεν σφίγγουν (δεν παίρνουν σφίξιμο, τουλάχιστον όχι όπως το εννοείς), αυτό που είναι σχετικά ευαίσθητο στις καρφωτές είναι το συγχρονιζέ. Το ίδιο θέμα πάντως φαίνεται να έχει και το ΤSI.για ντιζες συγχρονιζε νομιζω οτι μιλαω,παντως αυτοι κατι μου λεγαν οτι κατι εσφιγγαν και μετα για κανα μηνα επαυε να εχει αισθηση σφουγγαριου...μετα παλι τα ιδια...
-
OMP WHO? ( )
_
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
1000 δίκια με τον Gigi, αλλά το σωστό είναι να κοινοποιηθεί το thread αυτό ΚΑΙ στο συγκεκριμένο κατάστημα...να ακουστεί και η άλλη πλευρά...Γνώμη μου...
O ιδιοκτήτης είναι μέλος του φόρουμ και γράφει στους ελλ.αγώνες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αν ημουν στη θεση σου φιλε μου, θα εμπαινα στον κοπο να τους στειλω ενα εξωδικο και να κοινοποιησω το περιστατικο, οχι μονο στο εργοστασιο (το οποιο συνηθως παιρνει τη θεση του αντιπροσωπου του) αλλα και στις οργανωσεις καταναλωτων και το συνηγορο του καταναλωτη.
οι οργανωσεις καταναλωτων δε μπορουν να κανουν τπτ..αντε κανα εξωδικο να στειλουν και ποιος χεστηκε στη τελικη???...εμεις που ειχαμε παει στο συνηγορο του καταναλωτη, γιατι η citroen αρνηθηκε να με καλυψει στην εγγυση(απο σπασμενο διαφορικο) και με βαλαν τελικα να το πληρωσω και δεν εγινε τιποτα...η μονη λυση ειναι τα δικαστηρια,αλλα πιο πολλα θα πληρωσεις εκει....
γενικα ολοι κοροιδευουν και κανεις δε μπορει να τους κανει τιποτα,γιατι πχ εμενα μου λεγαν οι μηχανικοι οτι το διαφορικο δε γινεται να σπασει(γιατι υπαρχι κινδυνος θανατηφορος) και πρωτα επρεπε να τα φτυσει το κιβωτιο...μετα ομως αρνηθηκαν εστω την αστοχια υλικου και μου εβγαζαν φωτογραφιες το δισκο μου ,λεγοντας μου στη συνεχεια οτι εκανα καφριλες(επειδη και καλα ειχε σημαδια πυρακτωσεως )...τους ειπα βεβαια οτι το αυτοκινητο ηταν μαμα και το χρησιμοποιουσα στα πλαισια του κατασκευαστη αλλα τιποτα...μου λεγαν οτι δεν οδηγουν ενα αυτοκινητο συνεχεια με 7000 rpm,αλλα απο την αλλη εφταιγα εγω αν αυτοι εβαλαν εκει τον κοφτη????να χαιρεσαι φιλε gigi που εχασες μονο τοσα γιατι,εγω εχασα 2 χιλιαρικα....
Καρμπον το ιδιο πραγμα εχω παθει εγω στο 106 μου. Πραγματικα δεν καταλογιζω καμια ευθυνη στον κατασκευαστη. Κοστος επισκευης με μεταχειρο καβουκι και κ/π 250 € + βαλβολινες.
Gigi, απο το εν λογω μαγαζι ειχα παρει μια μπαρα θολων πριν αρκετα χρονια, πληρωσα, μου την τοποθετησαν και τελος. Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Μεχρι που ανακαληψα ενα μαγαζι κοντα στον σταυρο της Αγιας παρασκευης με τετοια προιοντα. Απλα επαγγελματικη εξυπηρετηση. Πλεον νομιζω εχει φυγει απο εκει και εχει ανοιξει e-shop http://www.atlasteam.gr σε καμια περιπτωση δεν κανω διαφημιση, απλα αναφερω ενα μαγαζι που εχω αγορασει εγω πανω απο 3-4 φορες διαφορα πραγματα αξιας πανω απο 1500 €, και εχω στηλει και αλλους 2 φιλους και εχουν μηνει και αυτοι ικανοποιημενοι.
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
1000 δίκια με τον Gigi, αλλά το σωστό είναι να κοινοποιηθεί το thread αυτό ΚΑΙ στο συγκεκριμένο κατάστημα...να ακουστεί και η άλλη πλευρά...Γνώμη μου...
Ευχαριστως να ακουστει και η αλλη πλευρα.Περιμενω με ανυπομονησια.
-
@rantanplan εμενα μου αλλαξαν ολο το διαφορικο γιατι αλλο 1 δοντακι γραναζιου ειχε ραγισμα και πιθανοτατα να συνεβαινε ξανα το ιδιο...
-
Και εγω αλλαξα κ/π μαζι με πλανητικα (ολο το διαφορικο δλδ) και καβουκι του σαζμαν, αλλα οχι σε αντιπρ. με μεταχειρα ανταλακτικα.
-
Περίφημο περιστατικό με τον κ. Ριζικάρη...Πραγματικά θα κάνω Ο,ΤΙ περνάει από το χέρι μου για τη διάδοση του περιστατικού σε σημείο αηδίας...Λατρεύω γενικώς τους επιχειρηματίες που κάνουν το παν για να κάνουν ζημιά στη δουλειά τους και έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να τους βοηθάω με όλη μου την ψυχή, άλλωστε για μένα είναι τζάμπα, πολύ ευχάριστο αλλά και τόσο εύκολο εν έτει 2008...
Ένα ακόμη τικάρισμα στη λίστα με τους -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
1000 δίκια με τον Gigi, αλλά το σωστό είναι να κοινοποιηθεί το thread αυτό ΚΑΙ στο συγκεκριμένο κατάστημα...να ακουστεί και η άλλη πλευρά...
Γνώμη μου...
O ιδιοκτήτης είναι μέλος του φόρουμ και γράφει στους ελλ.αγώνες
Λογικό να γράφει εκεί, αλλά ας μη 'γράφει' τους εκτός αγώνων πελάτες του με τέτοια συμπεριφορά.
Έχω γνωρίσει (μέσω του colt club) τον Gigi και είμαι βέβαιος ότι για τίποτα και με τίποτα δε θα δημιουργούσε θέμα χωρίς λόγο ή για ένα ποσό τέτοια τάξης....
να χαιρεσαι φιλε gigi που εχασες μονο τοσα γιατι,εγω εχασα 2 χιλιαρικα....
Ο κύριος Ριζικάρης να δεις πόσα θα χάσει σε βάθος χρόνου.
-
o καταστηματαρχης δεν εχει μαθει ακομη το θεμα για να απαντησει?
-
Το ξερεις το ανεκδοτο με τον πυροσβεστηρα και την παπια..?
-
Άντε θα το πεις???
-
Διαβασε το topic απο την αρχη και πες μου ποιος κανει την παπια για τον αδειο πυροσβεστηρα.
-
Ο χρήστης Gigi έγραψε:
Διαβασε το topic απο την αρχη και πες μου ποιος κανει την παπια για τον αδειο πυροσβεστηρα.Διάβασε το θέμα και δεν απάντησε?
Περί εξυπηρέτησης πελατών....