-
-
-
-
-
Ρε παιδιά είναι φοβερό αμάξι αλλά δυστυχώς στο RC δεν χωράω με τίποτα και δεν είμαι και κανένα ντερέκι (1,83)! Γενικά για το 2λιτρο που με ενδιαφέρει δεν πιστεύω πως αξίζει τα 30 χιλιάρικα. Στα 24 που πάει το 1,8 είναι πάντως πειρασμός...
-
Εγώ πάντως ~1,88 χωράω οριακά για το κεφάλι ενώ μου μένουν 1-2 κλικ προς τα πίσω για το κάθισμα.
Στο όριο, αλλά χωράω. -
Thanks
-
Καλορίζικο κι από μένα pavlos23.
Ρε παιδιά, ακούω συνέχεια για το ΜΧ-5 τόσο καλά λόγια...
Είναι όντως τόσο fun-to-drive αμαξάκι? Και το καινούριο ή μόνο τα παλιότερα?
Λέω να πάω να το δοκιμάσω, αν το βρω πουθενά βέβαια... -
Πρόσεχε!
Αν το δοκιμάσεις δεν υπάρχει γυρισμός...
Ρώτα κι εμάς πως την πατήσαμε! -
-
Moνο η έκδοση sport έχει 6αρι κιβώτιο?
Οι άλλες έχουν 5άρι? Στο σάιτ των 4Τ έτσι γράφει.
Επίσης, ξερετε τι περισσότερο έχει η sport από την high? -
xenon δερμα μπλοκε και νομιζω εισοδο χωρις κλειδι.
Μπες στο http://www.mazda.gr' target='_blank τα εχει αναλυτικα.
Πολυ καλο ρε γμτ....τα 33+ χιλιαρικα με φρεναρουν μονο.
-
Oλοκληρωμενο αυτοκινητο και πιστευω αξιζει τα λεφτα του
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
xenon δερμα μπλοκε και νομιζω εισοδο χωρις κλειδι.Μπες στο http://www.mazda.gr' target='_blank' target='_blank τα εχει αναλυτικα.
Πολυ καλο ρε γμτ....τα 33+ χιλιαρικα με φρεναρουν μονο.
Aπό το site της Mazda, τα παραπάνω έξτρα από την έκδοση high είναι:
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ BILSTEIN
ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ
ΦΩΤΑ ΧΕΝΟΝ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΦΑΝΩΝOλοκληρωμενο αυτοκινητο και πιστευω αξιζει τα λεφτα του
Το σκέφτομαι σοβαρά....
-
μ' αρεσεις που εισαι συνειδητοποιημενος και αποφασισμενος!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
μ' αρεσεις που εισαι συνειδητοποιημενος και αποφασισμενος!Πάντα!
-
Παύλο, τα συγχαρητήριά μου κι οι ευχές μου για καλά κι απολαυστικά χιλιόμετρα. Δώσε μας και μερικές πληροφορίες για τη συγκεκριμένη αγορά! Και βέβαια, σε περιμένουμε στο http://www.trackmiata.gr/forum!
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Ρε παιδιά, ακούω συνέχεια για το ΜΧ-5 τόσο καλά λόγια...
Είναι όντως τόσο fun-to-drive αμαξάκι? Και το καινούριο ή μόνο τα παλιότερα?
Λέω να πάω να το δοκιμάσω, αν το βρω πουθενά βέβαια...Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά. Ακόμα κι έτσι όμως, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να οδηγήσεις ένα ο ίδιος και να κρίνεις, γιατί σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Ειδικά αν μπορέσεις να το οδηγήσεις σε καμιά στριφτερή διαδρομή, ακόμα καλύτερα.
xenon δερμα μπλοκε και νομιζω εισοδο χωρις κλειδι.
Μπλοκέ έχουν όλα τα δίλιτρα, όχι μόνο το Sport.
-
Παιδιά μια ερώτηση,
σε ΜΧ 5 NC, 1.8 RC έχω εντοπίσει έναν ενοχλητικό θόρυβο από την περιοχή του τιμονιού.
Δεν είναι τριγμός αλλά κάτι σα σφύριγμα/τρίψιμο ελαστικών μερών μεταξύ τους...
Εμφανίζεται κυρίως σε ανωμαλίες του οδοστρώματος (άρα πολύ συχνά...).
Έχει συμβεί και σε άλλους;
Δοκίμασα να αλλάξω τη ρύθμιση του τιμονιού ως προς το ύψος, μήπως φταίει αυτό, αλλά ο θόρυβος επιμένει... Καμία πρόταση;
-
Σχεδόν άσχετο αλλά τον ίδιο ήχο* έχω παρατηρήσει σε νέο μάζντα 2 με μόνη διαφορά ότι συμβαίνει συνεχόμενα και ανεξαρτήτως οδστρώματος...
Ο σάιλενσερ51 έδωσε αυτήν την εξήγηση:
'Μάλλον λόγω ζέστης ακουγεται ο 'σαλίγκαρος' πίσω απ το τιμόνι (ο περιστροφικός διακόπτης απ' τον οποίο περνάνε τα καλώδια που πηγαίνουν στο τιμόνι), ακούγεται σε πολλά μοντέλα ειδικά με τις ζέστες'
*όπως τον περιγράφεις φυσικά!!!
Mazda MX-5