-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Αρα ουτε μινι εχεις οδηγησει, ουτε 320, ουτε X-5...Βγαζεις ενα συμπερασμα απο μια παλια BMW που μπορει να οδηγησες και το S3 σου..
Μαλιστα!
επειδη εισαι ειλικρινης ομως , μου εξηγεις εφοσον δεν εχεις οδηγησει κατι τετοιο, πως βγαζεις το συμπερασμα οτι το αμαξι μπορει να τουμπαρει ?Για λαστιχα λεγαμε, στο αν στριβει καλυτερα μινι με Χ5 καταληξαμε....
τα συμπερασματα τα βγαζω επειδη εχω δει διαφορες να τρεχουν...τωρα αν ηταν ολοι τους κουλοι και γω γ@ματος χερας τι να σου πω....
το τουμπαρισμα που πηγε να γινει(σηκωθηκε στις 2 ροδες και απο κωλοφαρδια δεν τουμπαρε το ειδα στην τηλεοραση) αλλα γενικα τα suv δεν τη πολυπαλευουν..επισης απο τη στιγμη που δεν ειμαι ιδιοκτητης δε μπορω να λιωσω καποιο οχημα που δε μου ανηκει για να δω τα ορια του ακομα και αν το οδηγησω(το παιδι με την 325 εχει και Χ5)...αν θες δηλαδη να δουμε πως πανε τα αυτοκινητα μας τι να σου πω ελα νοτια πραοστια και αν με πετυχεις ποτε...ενα ασημι s3 εχω με πινακιδα 666 ελα διπλα μου και πες μου οτι εισαι ο mango και ας τα παμε.... εχεις και 100 αλογα παραπανω....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αρα ουτε μινι εχεις οδηγησει, ουτε 320, ουτε X-5...
Βγαζεις ενα συμπερασμα απο μια παλια BMW που μπορει να οδηγησες και το S3 σου..
Μαλιστα!
επειδη εισαι ειλικρινης ομως , μου εξηγεις εφοσον δεν εχεις οδηγησει κατι τετοιο, πως βγαζεις το συμπερασμα οτι το αμαξι μπορει να τουμπαρει ?Για λαστιχα λεγαμε, στο αν στριβει καλυτερα μινι με Χ5 καταληξαμε....
τα συμπερασματα τα βγαζω επειδη εχω δει διαφορες να τρεχουν...τωρα αν ηταν ολοι τους κουλοι και γω γ@ματος χερας τι να σου πω....
το τουμπαρισμα που πηγε να γινει(σηκωθηκε στις 2 ροδες και απο κωλοφαρδια δεν τουμπαρε το ειδα στην τηλεοραση) αλλα γενικα τα suv δεν τη πολυπαλευουν..επισης απο τη στιγμη που δεν ειμαι ιδιοκτητης δε μπορω να λιωσω καποιο οχημα που δε μου ανηκει για να δω τα ορια του ακομα και αν το οδηγησω(το παιδι με την 325 εχει και Χ5)...αν θες δηλαδη να δουμε πως πανε τα αυτοκινητα μας τι να σου πω ελα νοτια πραοστια και αν με πετυχεις ποτε...ενα ασημι s3 εχω με πινακιδα 666 ελα διπλα μου και πες μου οτι εισαι ο mango και ας τα παμε.... εχεις και 100 αλογα παραπανω....
κοντα μενουμε τοτε , αλλα 100 αλογα και 1000 κιλα παραπανω δεν ειναι ισοδυναμα, αλλα και παλι λεω οτι για λαστιχα και στριψιματα λεγαμε, και σε στησιμο στην ευθεια με πας..
-
ναι φυγαμε απ'το θεμα ειναι η αληθεια και για να μη συνεχισουμε τις αντιπαραθεσεις που δε βγαζουν πουθενα η γνωμη μου για τα run flat ειναι οτι δεν προσφερουν ιδιου επιπεδου επιδοσεις με ενα πιο συμβατικο και το οτι δε μπορουν να χουν μικρο προφιλ δε νομιζω οτι ισχυει,το μινι και η 335 μια χαρα μικρο προφιλ εχουν...στα στα γρηγορα και 'ειδικα' αυτοκινητα οπως για παραδειγμα στις Μ δεν τα προτιμουν και αυτο κατι σημαινει....
επισης η αντιπαραθεση για το Χ5 δεν ειχε να κανει με το αν στριβει καλυτερα απο το Α ή Β οχημα αλλα αν γενικα μπορει ενα suv να κανει ο,τι κανει ενα χαμηλο σπορ αυτοκινητο,το οποιο κατασκευαστηκε με γνωμονα το να στριβει(εκτος απο τις επιδοσεις) και οχι για να μη βρισκει απο κατω..σου το λεω δε μπορουμε να τα χουμε ολα....
επισης δε θα εκανα κοντρα σε ευθεια με Χ5 ,γιατι ξερω το αποτελεσμα...για λιμανακια μιλουσα ή καμια κατεχακη... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
επισης δε θα εκανα κοντρα σε ευθεια με Χ5 ,γιατι ξερω το αποτελεσμα...για λιμανακια μιλουσα ή καμια κατεχακη...
Mόνο πείτε μας πότε θα περάσετε να το ξέρουμε να μην είμαστε εκεί και σας κόβουμε τη φόρα
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
επισης δε θα εκανα κοντρα σε ευθεια με Χ5 ,γιατι ξερω το αποτελεσμα...για λιμανακια μιλουσα ή καμια κατεχακη...
Mόνο πείτε μας πότε θα περάσετε να το ξέρουμε να μην είμαστε εκεί και σας κόβουμε τη φόρα
αυτες τις μερες κανει και ζεστη και θα χανω πολυ,αρα μην ανησυχεις....
-
το εχω ξαναγραψει...
εγω, με Χ5 4,6is και 3 ατομα μεσα δε μπορουσα να πλησιασω στις γλυστρερες στροφες το νεο cooper S... Η Χ5 πραγματικα δεινοπαθησε, αλλα δεν... Το κουπερ απλα το εχανες. Ουτε εγω το περιμενα για να πω την αληθεια καθως η Χ5 ειναι παρα πολυ καλη.
στις ευθειες (μεχρι τα 160-170) ημασταν μαζι.
-
Να τελειώσει το offtopic παρακαλώ.
-
Εγώ πάλι δεν θα έκανα κόντρα πουθενά. Και επειδή μάλλον μιλάμε για διαφορετικά πράγματα, επαναλαμβάνω την ερώτηση.
Το 325 πηγαίνει καλά; Μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε μια στριφτερή επαρχιακή διαδρομή; Δεν με ενδιαφέρει αν με 4 άτομα και αποσκευές δεν μπορεί να κινηθεί τόσο γρήγορα γιατί με 3 επιβάτες προφανώς δεν θα οδηγώ τόσο γρήγορα. Δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι πιο γρήγορο από εμένα ένα S3/OPC/Δεν-ξέρω-τι-άλλο, γιατί αν ο ιδιοκτήτης του προσπαθήσει να το ανοίξει δίπλα μου, θα επιβραδύνω και θα τον αφήσω να περάσει. Δεν με ενδιαφέρει να είμαι πιο γρήγορος από τους άλλους, με ενδιαφέρει να έχω ένα όχημα που να μου επιτρέπει να κινούμε σβέλτα εκεί που με παίρνει όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Ένα αυτοκίνητο που να μου φέρνει χαμόγελο στα χείλι όταν το οδηγώ, όχι όταν ψάχνω να βρω κάποιον για να προσπεράσω στον δρόμο.
-
Καλα ρε Χρήστο τι το ρωτάς αυτό είναι δυνατόν 325 και να μην μπορείς να κινηθείς σβέλτα?
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εγώ πάλι δεν θα έκανα κόντρα πουθενά. Και επειδή μάλλον μιλάμε για διαφορετικά πράγματα, επαναλαμβάνω την ερώτηση.Το 325 πηγαίνει καλά; Μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε μια στριφτερή επαρχιακή διαδρομή; Δεν με ενδιαφέρει αν με 4 άτομα και αποσκευές δεν μπορεί να κινηθεί τόσο γρήγορα γιατί με 3 επιβάτες προφανώς δεν θα οδηγώ τόσο γρήγορα. Δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι πιο γρήγορο από εμένα ένα S3/OPC/Δεν-ξέρω-τι-άλλο, γιατί αν ο ιδιοκτήτης του προσπαθήσει να το ανοίξει δίπλα μου, θα επιβραδύνω και θα τον αφήσω να περάσει. Δεν με ενδιαφέρει να είμαι πιο γρήγορος από τους άλλους, με ενδιαφέρει να έχω ένα όχημα που να μου επιτρέπει να κινούμε σβέλτα εκεί που με παίρνει όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Ένα αυτοκίνητο που να μου φέρνει χαμόγελο στα χείλι όταν το οδηγώ, όχι όταν ψάχνω να βρω κάποιον για να προσπεράσω στον δρόμο.
Α γεια σου!
Μα ειπαμε μια κουβεντα και επεσε πανω μας ο Θεος να μας καψει! Ειπαμε οτι το X5 φοραει ρανφλατ και δεν καταλαβαινει χριστο σε ολα του και πεταγεται και λεει ενας οτι αν στριψει θα τουμπαρει..'μεγας εισαι κυριε...' Που κολλαει αυτο πραγματικα δεν ηξερα και αφελως συνεχισα την κουβεντα..μετα ηρθαν κι αλλοι!
Ετσι ακριβως ειμαι και εγω 9/10 φορες που οδηγω... ακριβως βημα βημα ακολουθω οτι εγραψες εσυ!
Αλλωστε μιλαμε για απολαυση και διεγερση συναισθηματων και οχι στριψιμο του θανατου και την ωρα που στριβεις αντι για μοχλο ταχυτητων να πιανεις το σκερπανι του Χαρου -
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Καλα ρε Χρήστο τι το ρωτάς αυτό είναι δυνατόν 325 και να μην μπορείς να κινηθείς σβέλτα?Σωστός, Κωνσταντίνε!
Το μόνο που μένει είναι ένα σετ χιονολάστιχα για να μπορώ που και που να το παίρνω στα βουνά!
Ξέρει κανείς την μικρότερη διάσταση ελαστικών που προτείνει το εργοστάσιο για 325 coupe;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εγώ πάλι δεν θα έκανα κόντρα πουθενά. Και επειδή μάλλον μιλάμε για διαφορετικά πράγματα, επαναλαμβάνω την ερώτηση.Το 325 πηγαίνει καλά; Μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε μια στριφτερή επαρχιακή διαδρομή; Δεν με ενδιαφέρει αν με 4 άτομα και αποσκευές δεν μπορεί να κινηθεί τόσο γρήγορα γιατί με 3 επιβάτες προφανώς δεν θα οδηγώ τόσο γρήγορα. Δεν με ενδιαφέρει αν θα είναι πιο γρήγορο από εμένα ένα S3/OPC/Δεν-ξέρω-τι-άλλο, γιατί αν ο ιδιοκτήτης του προσπαθήσει να το ανοίξει δίπλα μου, θα επιβραδύνω και θα τον αφήσω να περάσει. Δεν με ενδιαφέρει να είμαι πιο γρήγορος από τους άλλους, με ενδιαφέρει να έχω ένα όχημα που να μου επιτρέπει να κινούμε σβέλτα εκεί που με παίρνει όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Ένα αυτοκίνητο που να μου φέρνει χαμόγελο στα χείλι όταν το οδηγώ, όχι όταν ψάχνω να βρω κάποιον για να προσπεράσω στον δρόμο.
ειναι παραπανω απο σβελτο,ειναι αρκετα γρηγορο και δε θα εχεις μεγαλο προβλημα ουτε με το επιπλεον βαρος..επισης και για καφριλες παλι μια χαρα γρηγορη ειναι καθως και για παντες διαρκειας αμα σου τη βαρεσει καμια μερα...
με λιγα λογια ειναι ενα αυτοκινητο πανω απο το μεσο ορο για ολες τις χρησεις και η 3 κουπε συγκεκριμενα(αν εχεις παρει την κουπε) ειναι με διαφορα η πιο ομορφη bmw και γενικα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα της σημερινης αγορας..τελος. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
...και η 3 κουπε συγκεκριμενα(αν εχεις παρει την κουπε) ειναι με διαφορα η πιο ομορφη bmw και γενικα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα της σημερινης αγορας..τελος.+1000
-
το σφιχτο επαρχιακο στροφιλικι, δεν ειναι ακριβως το περιβαλλον του αυτοκινητου.. θα δυσκολευτει να ... προσαρμοστει.. Ειναι πολλα τα κιλα και οι μεταφορες βαρους... τρομαζουν!!
-
-
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
...και η 3 κουπε συγκεκριμενα(αν εχεις παρει την κουπε) ειναι με διαφορα η πιο ομορφη bmw και γενικα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα της σημερινης αγορας..τελος.
+1000
Περί ορέξεως... κολοκυθόπιτα, αλλά μου κάνει εντύπωση αυτό που γράφετε. Προφανώς και εμένα μου αρέσει (για να την αγοράζω ), αλλά όχι τόσο πολύ πια.
Στα δικά μου μάτια, το BMW που αποχωρίστηκα (Ε46 coupe) ήταν πιο όμορφο σαν σχήμα. Εξαίρεση αποτελεί η καινούργια Μ3 (και ειδικά η cabrio) που είναι καταπληκτική.
-
Χρήστο πιστεύω ότι ανέκαθεν οι 3άρες κουπέ ήταν από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στην αγορά. Το δικό σου δε είναι γλυπτό, απίστευτα ομοιόμορφο σχήμα
-
και εξαιρεση για μενα αποτελει η 3 σενταν(E90) η οποια ειναι σχεδιαστικο εκτρωμα,ειδικα αν σκεφτεις τα φωτα διαμαντια πισω...παντως περι ορεξεως οπως λες....εχω ακουσει ατομα να λενε οτι γουσταρουν τις παλιες τετραγωνες bmw....
η Ε46 παντα ηταν αδιαφορη για μενα,η Μ3 που ηταν 'αλητισσα' μου αρεσε καπως... -
Ο χρήστης tm έγραψε:
το σφιχτο επαρχιακο στροφιλικι, δεν ειναι ακριβως το περιβαλλον του αυτοκινητου.. θα δυσκολευτει να ... προσαρμοστει.. Ειναι πολλα τα κιλα και οι μεταφορες βαρους... τρομαζουν!!Μην ξεχνάς ότι είχα την προηγούμενη κουπέ και μάλιστα με 100 άλογα λιγότερα.
Δεν ξέρω κατά πόσο βάρυνε η καινούργια, αλλά δεν νομίζω να μου φανεί τόσο ατσούμπαλη ακόμα και στις σφιχτές στροφές.
BMW FORUM