Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSI 140 PS - VS - Toyota Auris 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSI 140 PS - VS - Toyota Auris 1.6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    89
    444
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aserf last edited by

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Το Casual δεν έχει μεγάλες ελλείψεις στον εξοπλισμό; Αρχικά δεν είχε και τους προφυλακτήρες άβαφους; Δεν ξέρω, δεν κοιτάζω ποτέ τις βασικές εκδόσεις, στις πλούσιες εκδόσεις, θεωρώ πως το Golf είναι φθηνότερο. Ίσως να κάνω και λάθος, τι να πω!

      Μάλλον η αλήθεια είναι πως είναι πάνω κάτω στα ίδια, αλλά το Auris έχει έκπτωση, οπότε καταλήγει οικονομικότερο... Τι λες, συμφωνούμε σ'αυτό;

      Ναι, συμφωνούμε σε αυτό

      Στους βασικούς εξοπλισμούς έχει πολλές ελλείψεις και το Auris και το Golf.

      Κατά τ' άλλα, επιμένω: το Golf είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και σαν αμάξωμα και σαν μοτερ και σαν κιβώτιο. Αλήθεια το Auris έχει 6άρι ; Γιατί αν δεν έχει , τότε για μένα το Golf καθίσταται μονόδρομος... Δεν θα έπαιρνα με τίποτε πια αμάξι με 5άρι σασμάν, στο πρώτο ταξίδι το έχεις...σκυλομετανιώσει!

      Εννοείται βέβαια πως στην περίπτωση του Golf, θα έκανα το ...σκ@το μου παξιμάδι για το DSG!

      Όχι, στο Auris δεν υπάρχει 6άρι και όντως στα ταξίδια κάνει πολύ θόρυβο η μηχανή.

      Τεσπα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του βάση των κριτηρίων που θέτει...

      Υ.Γ. Όσον αφορά το Auris θα έχω καλύτερη άποψη σε λίγο καιρό μιας και εντός των ημερών θα αντικατασταθεί η εταιρική Corolla Sedan 2004 του πατέρα μου με Auris.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pantm83 last edited by

        Νομιζω οτι θα βοηθησει παρα πολυ να παω για ενα Test Drive. Αν και βλεπω οτι εδω οι περισσοτεροι προτιμουν το Golf.

        Αν τελικα καταληξω στο Golf ειμαι αναμεσα στο Golf 140 ps Highline και το Golf 122 ps Gt Sport. Διοτι το Golf 140 ps Gt Sport ειναι ακριβοτερο ??

        Τι λετε ??

        Εξωτερικα διαφερουν η μονο η δυνατοτητες τους ????

        Να ρωτησω κατι ακομα για τα χαρτια του αυτοκινητου ποσα λεφτα παραπανο να υπολογιζω ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Kάνα 500άρικο τα χαρτιά και άλλο τόσο για το μεταλλικό. Και στα δύο τα ίδια θα πληρώσεις πάνω κάτω γι' αυτά. Να έχεις στο μυαλό σου, πως αν θέλεις και ESP το πληρώνεις και στα δύο εξτρα. Αποψή μου, αν δεν βιάζεσαι πολύ και θες ετοιμοπαράδοτο, να το βάλεις.

          Το 122άρι με το 140άρι, διαφέρουν μόνον στα μοτέρ, ο εξοπλισμός κάθε έκδοσης είναι ίδιος. Το 122άρι έχει καλύτερη κατανάλωση και υστερεί λίγο σε επιδόσεις, αλλά πολύ λίγο κι άποψή μου είναι πως δεν χρειάζεται να πας στο 140άρι. Το GT Sport είναι η καλύτερη επιλογή.
          Δώσε προσοχή στον εξοπλισμό, μπορεί να λείπουν πράγματα που θα σε χαλάσουν (πχ το Golf δεν έχει χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα! )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spiros last edited by

            η καλυτερη επιλογη ειναι το 122 με DSG.

            το ESP πρεπει να μπει σε καθε περιπτωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pantm83 last edited by

              Τι εστι DSG ???

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kovathe last edited by

                http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • kubiak
                  kubiak last edited by

                  Από πλευράς επιδόσεων (κυρίως επιταχύνσεις εν κινήσει), το Auris υστερεί.
                  Επίσης πέραν των ονομαστικών τιμών σε ιπποδύναμη και ροπή καλό είναι να ρίξεις και μία ματιά στον τρόπο που αποδίδονται. Με λίγα λόγια το Auris αποδίδει σχετικά ψηλά (έως πολύ ψηλά ειδικά τη ροπή), ενώ το 122 και το 140 χαμηλά και μεσαία (το 140 και λίγο πιο ψηλά από το 122).

                  Το 5άρι κιβώτιο στο Auris είναι σχετικά σημαντικό μείον. Η ύπαρξη 6ης είναι κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα στα ταξίδια αλλά και γενικά σε κάθε μετακίνηση εκτός αστικής κινήσεως.

                  Αν θυμάμαι καλά το Auris έχει ημιάκαμπτο πίσω. Όσο και αν φαίνεται υπερβoλικό είναι και αυτό σχετικά σημαντικό μείον...

                  Μπορείς να ρίξεις μια ματιά και σε αυτό το μήνυμά μου για σχετικό δίλλημα...

                  Σε κάθε περίπτωση να πας να κάνεις ένα -καλό- test drive (όχι του ενός χιλιομέτρου στην Αττική οδό), και στα δύο, και να καταλήξεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tm last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                    Kάνα 500άρικο τα χαρτιά και άλλο τόσο για το μεταλλικό. Και στα δύο τα ίδια θα πληρώσεις πάνω κάτω γι' αυτά. Να έχεις στο μυαλό σου, πως αν θέλεις και ESP το πληρώνεις και στα δύο εξτρα. Αποψή μου, αν δεν βιάζεσαι πολύ και θες ετοιμοπαράδοτο, να το βάλεις.

                    Το 122άρι με το 140άρι, διαφέρουν μόνον στα μοτέρ, ο εξοπλισμός κάθε έκδοσης είναι ίδιος. Το 122άρι έχει καλύτερη κατανάλωση και υστερεί λίγο σε επιδόσεις, αλλά πολύ λίγο κι άποψή μου είναι πως δεν χρειάζεται να πας στο 140άρι. Το GT Sport είναι η καλύτερη επιλογή.
                    Δώσε προσοχή στον εξοπλισμό, μπορεί να λείπουν πράγματα που θα σε χαλάσουν (πχ το Golf δεν έχει χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα! )

                    ενταξει το εργοστασιακο ηχοσυστημα του golf ειναι μια χαρα και μπορει να δουλευτει χωρις προβλημα..
                    Να μου πεις για τον σχεδιασμο του εργοστασιακου ηχοσυστηματος του Auris που ειναι μαλακισμενο, να σου πω, πως ναι, τα χειριστηρια στο τιμονι ειναι ζωτικης σημασιας, αλλιως μεχρι να βρεις αυτο που θες, σκοτωθηκες!
                    Βεβαια με το navi που (υποτιθεται) το δινουν τωρα, δε ξερω τι και πως παιζει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tm last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      η καλυτερη επιλογη ειναι το 122 με DSG.

                      το ESP πρεπει να μπει σε καθε περιπτωση.

                      ESP?! I don't know this word!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης tm έγραψε:

                        η καλυτερη επιλογη ειναι το 122 με DSG.

                        το ESP πρεπει να μπει σε καθε περιπτωση.

                        ESP?! I don't know this word!

                        με Γιαπωνεζικο κωλο, κανω και γω το π0υστη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dark_side last edited by

                          Μόνο το test-drive και στα 2 αμάξια, θα σε βοηθήσει να αποφασίσεις και μετά θα λάβεις υπόψιν σου όλα τα άλλα περί εγγυήσεων και service.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            Κάνε test drive και στα 2 και έρχεσαι να συζητήσουμε τα + και τα - του καθενός.

                            Προσωπικά,όσο κι αν εκτιμώ αυτό το φοβερό μοτέρ που έχει το TSI 140 , δεν μπορώ με τπτα το εσωτερικό του! Εϊναι απίστευτα 'μουντό' όσο κι αν το έχω συνηθήσει (απο τα διάφορα μοντέλα του ομίλου...).

                            Ότι και να πάρεις,καλοτάξιδο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              j-c last edited by

                              Καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι γιατί ο κολλητός μου είναι στο ίδιο δίλλημα. Και τα δυο golf (140 και 122 άλογα) παίρνουν 95 βενζίνη ή μονο 100άρα. Και ακόμη η διαφορά στην κατανάλωση είναι μεγάλη ή αμιλιτέα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mjacob last edited by

                                Ο χρήστης J.C έγραψε:
                                [..]Και ακόμη η διαφορά στην κατανάλωση είναι μεγάλη ή αμιλιτέα;

                                Η αναλογία των ίππων τους (αλλά και οι τυποποιημένες μετρήσεις για μικτό/αστικό) δίνουν μια διαφορά μεταξύ 14-16%. Το αν αυτό είναι πολύ η λίγο είναι υποκειμενικό θέμα. Σε κάθε περίπτωση θα είναι τόσο μεγαλύτερη η κατανάλωση, όσο περισσότερα τα άλογα που είσαι διατεθειμένος να 'χρησιμοποιήσεις' !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Ο χρήστης J.C έγραψε:
                                  Και τα δυο golf (140 και 122 άλογα) παίρνουν 95 βενζίνη ή μονο 100άρα.

                                  95 για το 122 και το 140.
                                  98 (δλδ 100 στο Ελλάντα) για το 170, αν και, ακόμα και αυτό καταναλώνει άνετα την 95 με συμβιβασμό στην ελαφριά μείωση της ιπποδύναμης.

                                  _

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tm last edited by

                                    το gti ελεγε min ron 95..
                                    το gt 170 θελει min 98 ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kovathe last edited by

                                      Ο χρήστης tm έγραψε:
                                      το gti ελεγε min ron 95..
                                      το gt 170 θελει min 98 ?

                                      Eίναι πιο high-tech...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • kubiak
                                        kubiak last edited by

                                        Ο χρήστης tm έγραψε:
                                        το gti ελεγε min ron 95..
                                        το gt 170 θελει min 98 ?

                                        Δεν είναι min το 98.
                                        Προτείνεται 98 ενώ με μικρότερη γραμματοσειρά αναφέρεται -και- το 95.

                                        Λειτουργεί άνετα με 95, απλώς λιγότερο ισχυρά...

                                        _

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tm last edited by

                                          τραγικο!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            νταξει που να ξες εσυ απο γκολφ...

                                            μου φαινεται ουτε οι φαου-βε ξερουν τι βαζουν....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr