Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSI 140 PS - VS - Toyota Auris 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSI 140 PS - VS - Toyota Auris 1.6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    89
    445
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pantm83 last edited by

      Γεια σας

      Θα ηθελα να ρωτησω πιο απο τα δυο αμαξια να προτιμησω για αγορα.

      Σας ευχαριστω..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pantm83 last edited by

        Γεια σας

        Θα ηθελα να ρωτησω πιο απο τα δυο αμαξια να προτιμησω για αγορα.

        Σας ευχαριστω..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pantm83 last edited by

          Γεια σας

          Θα ηθελα να ρωτησω πιο απο τα δυο αμαξια να προτιμησω για αγορα.

          Σας ευχαριστω..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            highfidelity last edited by

            Πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος, ποιες οι προτεραιότητές σου, τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο κλπ κλπ

            Για μένα, αν τώρα οδηγείς Toyota, παρε το Auris. Αν πάλι οδηγείς άλλη μάρκα, πάρε το VW , αλλά αυτό με το μοτέρ με τα 122 άλογα, που πάλι είναι αρκετά πιο σβέλτο από το Auris 1.6, για να σου περισσέψουν και λεφτά.

            Από τα δύο, το Golf είναι καλύτερο αυτοκίνητο παντού, με το Auris να πλεονεκτεί στην οικονομικότερη συντήρηση (τα σερβις της VW είναι τσουχτερά γενικά, αν και ευτυχώς γίνονται αρκετά αραιά...) και στο εξαιρετικό after sales. Επίσης, το Golf αλλάζει μοντέλο σε λιγότερο από χρόνο, ενώ το Auris θέλει κάνα 1,5 χρόνο ακόμη, ίσως και 2.

            Ξαναλέω πάντως, αν οδηγείς Toyota, πάρε πάλι Toyota, αλλιώς στην πρώτη ζημιά που μπορεί να σου παρουσιαστεί έχοντας αλλάξει μάρκα, θα σε πιάσει...ακατάσχετη γκρίνια!
            Κατά τ' άλλα, είπαμε, ο Γερμανός είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.-

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pantm83 last edited by

              Λοιπon μεχρι τωρα οδηγουσα ενα VW Passat του πατερα μου.

              Θελω ενα αξιοπιστο αμαξι. Με καλη οδηγικη συμπεριφορα, ειδικα καλα κρατηματα σε στροφες.
              Δεν με απασχολει τοσο αν ειναι λιγο τσουχτερο το Service του.

              Αν προσεξα καλα το Golf 122 ps εχει μικρη διαφορα τιμης σες σχεση με το Golf 140 ps.

              Δεν ηξερα οτι το Golf αλλαζει μοντελο σε ενα χρονο. Δεν ξερω ανα αξιζει να περιμενω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kavoyras last edited by

                Εσύ τι κριτήρια θέτεις?
                Ο καθένας εδώ μέσα έχει τα δικά του προσωπικά κριτήρια και ολόκληρο σκεπτικό πάνω σε αυτά, με βάση τα οποία αξιολογεί ένα αμάξι και λέει ότι το ένα είναι καλύτερο από ένα άλλο κτλ.
                Εσύ τι προτεραιότητες έχεις?

                Προσωπικά μου αρέσει η ηχομόνωση, η καλή ποιότητα κύλισης, η δύναμη της μηχανής (όσο περισσότερα άλογα, τόσο καλύτερα), η απτή ποιότητα κατασκευής, να νιώθω ότι όταν μπαίνω στο αμάξι και κλείνω την πόρτα να είναι λες και μπαίνω στον δικό μου απομονωμένο χώρο, ενώ δε με πολυ-νοιάζει η εγγύηση και το τι βενζίνη πρέπει να καεί ή πόση βενζίνη καίει (σε λογικά πλαίσια-δε θα διάλεγα αμάξι μόνο και μόνο επειδή το χ καίει 0,2lt/100km παραπάνω βενζίνη)

                Μου έχουν πει για το auris ότι η μηχανή ακούγεται πολύ μέσα στην καμπίνα και με χαμηλές στροφές, πράγμα που για μένα είναι πολύ αρνηικό.Επίσης μπαίνοντας στο auris δε μου δημιουργίεται η ίδια αίσθηση πολυτέλειας όπως όταν μπαίνω στο Golf.
                Βέβαια το Auris έχει και 'μεγάλη' εγγύηση ενώ η VW 2+2 το πολύ. , όμως το Auris 'σέρνεται' μπροστά στις επιδόσεις του Golf.
                Επίσης το Auris είναι πιο φτηνό από το Golf (αν θυμάμαι καλά ) και το golf αλλάζει από το νέο έτος μάλλον...

                Με όλα τα παραπάνω πάντως, βάζοντας τα δικά μου 'θέλω', θα επέλεγα Golf tsi 140 (αν μπορούσα και GT sport ακόμα καλύτερα ) καθώς είναι καλύτερο αμάξι παντού σε σχέση με το auris.
                Και τα 2 στρίβουν πάντως, αλλά το Golf πάει (λόγω δύναμης) πολύ πιο γρήγορα .
                Αλλά όπως σου ξανα-είπα: πρέπει να πεις εσύ τι κριτήρια θέτεις.Μαλακία να αγοράσεις το χ αμάξι απλά και μόνο γιατί οι άλλοι θεωρούν καλύτερο. Το θέμα είναι να καλύπτει τις δικές σου ανάγκες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  evgenios last edited by

                  Δυσκολη επιλογη.Το Golf υπερτερει σε ρεμπριζ και γενικα σε επιδοσεις αλλα και το Auris παει πολυ καλα για 1.6.Απο την αλλη η Toyota δινει 6 χρονια εγγυηση οποτε εχεις σιγουρα το κεφαλι σου πιο ησυχο απο οτι στη VW που εχει 2(αλλα μπορεις να το επεκτεινεις στα 4 χρονια με +400 ευρω).Και οι τιμες τους ειναι πανω κατω ιδιες.Μαλλον ειναι θεμα προσωπικου γουστου η επιλογη που θα κανεις.

                  Απο προβληματα το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι του αδερφου μου το Tsi εχει βγαλει προβλημα στη σκαστρα μια φορα και αντικατασταθηκε στην εγγυηση.

                  Η δικη μου επιλογη παντως θα ηταν το TSi κυριως λογω των καλυτερων επιδοσεων που εχει.Παντως και τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ ομορφα ειδικα το εσωτερικο του Ayris προσωπικα ειναι πιο ομορφο απο τι του Golf.

                  Απο κρατηματα και τα δυο ειναι πολυ καλα και ασφαλη αλλα γενικα το Ayris δεν μπορει να ακολουθησει το TSi σε οποιαδηποτε διαδρομη λογω του πιο αδυναμου κινητηρα(αν σε ενδιαφερουν αυτα φυσικα)

                  Απο καταναλωση το Tsi κυμαινεται γυρω στα 9.5-10.5 στην πολη και επαρχια(με χαλαρη οδηγηση) και 5.5 -6.5 σε εθνικη(χαλαρα παντα).Αν το πατησεις η καταναλωση θα παει στο διαολο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                    Αν το πατησεις η καταναλωση θα παει στο διαολο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      evgenios last edited by

                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                      Αν το πατησεις η καταναλωση θα παει στο διαολο

                      Που να δεις οταν το επερνα εγω που πηγαινε η καταναλωση !!!
                      Στου διαολου τη μανα Αλλα ευτυχως η μεση καταναλωση δεν αλλαζε και πολυ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wannabe last edited by

                        Ο χρήστης pantm83 έγραψε:

                        Δεν ηξερα οτι το Golf αλλαζει μοντελο σε ενα χρονο. Δεν ξερω ανα αξιζει να περιμενω.

                        Αν πας για 3θ σίγουρα αξίζει να περιμένεις και να δεις το scirroco.
                        Για 5θ εγώ θα πήγαινα για golf, ανάμεσα σε αυτά τα δύο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          neos last edited by

                          TSI + DSG
                          Το Auris για εμένα απλώς δεν υπάρχει σαν αυτοκίνητο, παραείναι ακριβό για αυτά που δίνει + είναι εκτός 'κλίματος' της αγοράς όπως έχει διαμορφωθεί (ατμόσφαιρα 1.6 σε μικρομεσαίο πρακτικά πλέον πουλάει μόνο η Kia (Cee'd), η Hyundai (i30) και η Toyota (Auris))
                          Αντικατέστησε το Auris με Bravo και τότε ναι, έχουμε δίλλημα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης Neos έγραψε:
                            TSI + DSG
                            Το Auris για εμένα απλώς δεν υπάρχει σαν αυτοκίνητο, παραείναι ακριβό για αυτά που δίνει + είναι εκτός 'κλίματος' της αγοράς όπως έχει διαμορφωθεί (ατμόσφαιρα 1.6 σε μικρομεσαίο πρακτικά πλέον πουλάει μόνο η Kia (Cee'd), η Hyundai (i30) και η Toyota (Auris))
                            Αντικατέστησε το Auris με Bravo και τότε ναι, έχουμε δίλλημα

                            Διαφωνώ. Οι κορεάτες πουλάνε ΜΟΝΟΝ 1.4, τα 1.6 είναι ελάχιστα. Ατμοσφαιρικά 1.6, κατά κόρον πουλάνε η Ford (Focus), Opel (Astra) και φυσικά Toyota (Auris, Corolla).

                            Εννοείται πως συμφωνώ με χίλια για TSI+DSG πάντως (ό,τι καλύτερο μπορείς να βάλεις σε αυτοκίνητο σήμερα, ειδικά αν ζεις στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aserf last edited by

                              Ο χρήστης Neos έγραψε:
                              TSI + DSG
                              Το Auris για εμένα απλώς δεν υπάρχει σαν αυτοκίνητο, παραείναι ακριβό για αυτά που δίνει + είναι εκτός 'κλίματος' της αγοράς όπως έχει διαμορφωθεί (ατμόσφαιρα 1.6 σε μικρομεσαίο πρακτικά πλέον πουλάει μόνο η Kia (Cee'd), η Hyundai (i30) και η Toyota (Auris))
                              Αντικατέστησε το Auris με Bravo και τότε ναι, έχουμε δίλλημα

                              Είσαι πολύ απόλυτος θα έλεγα...

                              Καταρχήν το Auris δεν είναι πιο ακριβό από το Golf. Στα ίδια επίπεδα εξοπλισμού μάλιστα είναι ~500 € φθηνότερο και αυτό χωρίς την έκπτωση που ανακοινώθηκε τις τελευταίες μέρες. Παράλληλα έχει 6 χρόνια εγγύηση αντί για 2, που για να γίνουν 4 η διαφορά στην τιμή φτάνει τα 1000 €.

                              Επίσης προσφέρει αντίστοιχο πάτημα και αντίστοιχη κατανάλωση.

                              Αυτό στο οποίο χάνει το Auris είναι η αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό του και η δύναμη του κινητήρα του. Όσον αφορά τη δύναμη όμως ο 1600άρης του Auris είναι ίσως ο καλύτερος 1600άρης της αγοράς αυτή τη στιγμή και αν μη τι άλλο προσφέρει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Για κάποιον λοιπόν που δεν τον νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις και θέλει ένα αυτοκίνητο που να πηγαίνει καλά, να είναι ποιοτικό-αξιόπιστο δε νομίζω ότι το Auris δεν έχει να του προσφέρει κάτι, το αντίθετο θα έλεγα.

                              Υ.Γ. Δεν έχω κάτι με το Golf, και γω Golf TSI θα έπαιρνα αν είχα τα λεφτά με DSG, το θέμα όμως είναι ότι βάζω προτεραιότητα πλέον τις επιδόσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Tιμές από 4Τροχούς:
                                Auris:
                                1.6 Casual 124 - / 4 / A/C / M 17.330,00 €
                                1.6 Casual VSC/TRC 124 N / 4 / A/C / M 18.030,00 €
                                1.6 Trendy 124 - / 9 / Clima / M 18.710,00 €
                                1.6 Trendy VSC/TRC 124 N / 9 / Clima / M 19.410,00 €
                                1.6 Premium 124 - / 9 / Clima / M 19.820,00 €
                                1.6 Premium VSC/TRC 124 N / 9 / Clima / M 20.520,00 €

                                Golf:
                                1.4 TSi Trendline 122 hp 122 * / 6 / A/C / C 17.350,00 €
                                1.4 TSi Highline 122 hp 122 * / 6 / A/C / C 18.380,00 €
                                1.4 TSi GT Sport 122 hp 122 * / 6 / Clima / C 19.510,00 €

                                Oι τιμές είναι για τρίθυρα. Εχω βάλει το 122άρι, που πάλι είναι πιο γρήγορο από το Auris. Το Golf είναι φθηνότερο, κατά τουλάχιστον 1000€, αν όχι παραπάνω, για τον ίδιο εξοπλισμό. Βέβαια το Auris είναι με έκπτωση και άτοκες, οπότε αυτό αλλάζει πολύ το τελικό κόστος. Το Golf έχει και ελάχιστα φθηνότερη ασφάλεια πιθανόν, αλλά δεν αξίζει τον κόπο να το λάβεις αυτό υπόψιν, αμελητέα θα είναι η διαφορά.

                                Την επέκταση της εγγύησης, λογικά θα στην κάνει δώρο ο αντιπρόσωπος, είναι πολύ συνηθισμένο. Ειδικά τώρα που το Golf αλλάζει και ζορίζονται λίγο...

                                Το Auris έχει νόημα, ΜΟΝΟΝ αν σε τσούζει η ...ληστρική χρηματοδότηση της VW, κι αν βάζεις το after sales, πάνω από το αυτοκίνητο. Μέχρις εκεί.

                                Επίσης, τα σύγχρονα Toyota, απέχουν πολύ από τα επίπεδα ποιότητας που είχαν τα παλαιότερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  neos last edited by

                                  Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                  Είσαι πολύ απόλυτος θα έλεγα...

                                  Καταρχήν το Auris δεν είναι πιο ακριβό από το Golf. Στα ίδια επίπεδα εξοπλισμού μάλιστα είναι ~500 € φθηνότερο και αυτό χωρίς την έκπτωση που ανακοινώθηκε τις τελευταίες μέρες. Παράλληλα έχει 6 χρόνια εγγύηση αντί για 2, που για να γίνουν 4 η διαφορά στην τιμή φτάνει τα 1000 €.

                                  Επίσης προσφέρει αντίστοιχο πάτημα και αντίστοιχη κατανάλωση.

                                  Αυτό στο οποίο χάνει το Auris είναι η αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό του και η δύναμη του κινητήρα του. Όσον αφορά τη δύναμη όμως ο 1600άρης του Auris είναι ίσως ο καλύτερος 1600άρης της αγοράς αυτή τη στιγμή και αν μη τι άλλο προσφέρει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Για κάποιον λοιπόν που δεν τον νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις και θέλει ένα αυτοκίνητο που να πηγαίνει καλά, να είναι ποιοτικό-αξιόπιστο δε νομίζω ότι το Auris δεν έχει να του προσφέρει κάτι, το αντίθετο θα έλεγα.

                                  Υ.Γ. Δεν έχω κάτι με το Golf, και γω Golf TSI θα έπαιρνα αν είχα τα λεφτά με DSG, το θέμα όμως είναι ότι βάζω προτεραιότητα πλέον τις επιδόσεις.

                                  Έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Αλλά την ίδια δουλειά που κάνει το Auris την κάνεις και με Cee'd / i30 που έχουν πιο ποιοτικό εσωτερικό, ακόμα καλύτερο εξοπλισμό και είναι και πιο φτηνά. Για να μην πούμε για την 7ετή εγγύηση της KIA. To Auris απευθύνεται μόνο σε κολλημένους Toyotαίους...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                    Είσαι πολύ απόλυτος θα έλεγα...

                                    Καταρχήν το Auris δεν είναι πιο ακριβό από το Golf. Στα ίδια επίπεδα εξοπλισμού μάλιστα είναι ~500 € φθηνότερο και αυτό χωρίς την έκπτωση που ανακοινώθηκε τις τελευταίες μέρες. Παράλληλα έχει 6 χρόνια εγγύηση αντί για 2, που για να γίνουν 4 η διαφορά στην τιμή φτάνει τα 1000 €.

                                    Επίσης προσφέρει αντίστοιχο πάτημα και αντίστοιχη κατανάλωση.

                                    Αυτό στο οποίο χάνει το Auris είναι η αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό του και η δύναμη του κινητήρα του. Όσον αφορά τη δύναμη όμως ο 1600άρης του Auris είναι ίσως ο καλύτερος 1600άρης της αγοράς αυτή τη στιγμή και αν μη τι άλλο προσφέρει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Για κάποιον λοιπόν που δεν τον νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις και θέλει ένα αυτοκίνητο που να πηγαίνει καλά, να είναι ποιοτικό-αξιόπιστο δε νομίζω ότι το Auris δεν έχει να του προσφέρει κάτι, το αντίθετο θα έλεγα.

                                    Υ.Γ. Δεν έχω κάτι με το Golf, και γω Golf TSI θα έπαιρνα αν είχα τα λεφτά με DSG, το θέμα όμως είναι ότι βάζω προτεραιότητα πλέον τις επιδόσεις.

                                    Έχεις δίκιο σε αυτά που λες. Αλλά την ίδια δουλειά που κάνει το Auris την κάνεις και με Cee'd / i30 που έχουν πιο ποιοτικό εσωτερικό, ακόμα καλύτερο εξοπλισμό και είναι και πιο φτηνά. Για να μην πούμε για την 7ετή εγγύηση της KIA. To Auris απευθύνεται μόνο σε κολλημένους Toyotαίους...

                                    Μην ξεχνάμε και την μεταπώληση!
                                    Το Toyota θα πουληθεί πάντα σε καλύτερες τιμές και ευκολότερα από τα κορεάτικα. Ειδικά αν πάρεις το Auris με έκπτωση και άτοκες, οικονομοτεχνικά, θα βγείς ΣΙΓΟΥΡΑ κερδισμένος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Σε βάθος χρόνου αιώνων όμως, με αβέβαιο μέλλον στη μεταπώληση εκεί που φτάνει η βενζίνη ενώ τα λεφτά που θα κερδίσεις από τη μεταπώληση του Auris θα τα έχεις κερδίσει εξ αρχής από το 2-3.000 ευρώ φτηνότερο Cee'd που παίζει και να το ευχαριστηθείς περισσότερο καθώς δεν έχει απαράδεκτο εσωτερικό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                        Tιμές από 4Τροχούς:
                                        Auris:
                                        1.6 Casual 124 - / 4 / A/C / M 17.330,00 €
                                        1.6 Casual VSC/TRC 124 N / 4 / A/C / M 18.030,00 €
                                        1.6 Trendy 124 - / 9 / Clima / M 18.710,00 €
                                        1.6 Trendy VSC/TRC 124 N / 9 / Clima / M 19.410,00 €
                                        1.6 Premium 124 - / 9 / Clima / M 19.820,00 €
                                        1.6 Premium VSC/TRC 124 N / 9 / Clima / M 20.520,00 €

                                        Golf:
                                        1.4 TSi Trendline 122 hp 122 * / 6 / A/C / C 17.350,00 €
                                        1.4 TSi Highline 122 hp 122 * / 6 / A/C / C 18.380,00 €
                                        1.4 TSi GT Sport 122 hp 122 * / 6 / Clima / C 19.510,00 €

                                        Oι τιμές είναι για τρίθυρα. Εχω βάλει το 122άρι, που πάλι είναι πιο γρήγορο από το Auris. Το Golf είναι φθηνότερο, κατά τουλάχιστον 1000€, αν όχι παραπάνω, για τον ίδιο εξοπλισμό. Βέβαια το Auris είναι με έκπτωση και άτοκες, οπότε αυτό αλλάζει πολύ το τελικό κόστος.

                                        Συγγνώμη, αλλά από πού προκύπτει ότι το Golf είναι φθηνότερο με τον ίδιο εξοπλισμό; To Casual με το Trendline κάνουν τα ίδια λεφτά. Το Highline είναι πιο φτηνό από το Trendy, το Trendy όμως έχει +3 αερόσακους και Clima αντί για A/C. Τέλος, το Premium είναι λίγο ακριβότερο από το GT Sport, είναι όμως αντίστοιχα εξοπλισμένα και τα δύο.

                                        Τις εκδόσεις με VSC του Auris δεν τις κοιτάω μιας και ούτε στο Golf είναι στάνταρ το ESP.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          highfidelity last edited by

                                          Το Casual δεν έχει μεγάλες ελλείψεις στον εξοπλισμό; Αρχικά δεν είχε και τους προφυλακτήρες άβαφους; Δεν ξέρω, δεν κοιτάζω ποτέ τις βασικές εκδόσεις, στις πλούσιες εκδόσεις, θεωρώ πως το Golf είναι φθηνότερο. Ίσως να κάνω και λάθος, τι να πω!

                                          Μάλλον η αλήθεια είναι πως είναι πάνω κάτω στα ίδια, αλλά το Auris έχει έκπτωση, οπότε καταλήγει οικονομικότερο... Τι λες, συμφωνούμε σ'αυτό;

                                          Κατά τ' άλλα, επιμένω: το Golf είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και σαν αμάξωμα και σαν μοτερ και σαν κιβώτιο. Αλήθεια το Auris έχει 6άρι ; Γιατί αν δεν έχει , τότε για μένα το Golf καθίσταται μονόδρομος... Δεν θα έπαιρνα με τίποτε πια αμάξι με 5άρι σασμάν, στο πρώτο ταξίδι το έχεις...σκυλομετανιώσει!

                                          Εννοείται βέβαια πως στην περίπτωση του Golf, θα έκανα το ...σκ@το μου παξιμάδι για το DSG!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Εν τω μεταξύ οι άτιμοι στη VW δεν έχουν μπέσα
                                            Το αγόρασα με τιμή καταλόγου τα 18.030 ευρώ (χωρίς χρώμα-τέλη-πινακίδες-σούξου μούξου με τα οποία έφτασε 19 just)
                                            20 μέρες μετά πήρε αύξηση 300 ευρώ και λίγο καιρό μετά άλλα 220 φτάνοντας τώρα τα 18.550
                                            Δεν πειράζει όμως, κέρδισα στη μεταπώληση

                                            //Το Auris έχει 5άρι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr