Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελατήρια και μέτρηση φθοράς...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ελατήρια και μέτρηση φθοράς...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    31
    5264
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vlasis_highlander last edited by

      Δεν μπορω να το αποδειξω γραφοντας σε thread. Στο βιβλιο θα υπαρχει αναλυτικη περιγραφη του ρολου της αναρτησης και στο φρεναρισμα.

      Επιγραμματικα τωρα, υπολογισε οτι οταν τα εμπρος ελαστικα εχουν Χ μεγιστη προσφυση. Με 'μαμα' φρενα το φρεναρισμα προκαλει μεταφορα βαρους εμπρος αναλογη με το υψος του κεντρου βαρους του οχηματος και το συνολικο βαρος του αυτοκινητου.

      Βαλε εξαπιστονες μπροστα και πατα φρενο παλι. Η μεταφορα βαρους θα ειναι τοσο 'βιαιη' που τα εμπρος ελατηρια και πισω αμορτισερ ΔΕΝ θα μπορουν να περιορισουν το ρυθμο μεταφοράς βαρους (λαικα 'βουτια εμπρος' του αυτοκινητου) και θα αναγκασεις τους 2 ΕΜΠΡΟΣ τροχους να φρεναρουν ολοκληρο το αμαξι γιατι οι πισω θα ειναι -πρακτικα- στον 'αερα'
      Τεσσερις τροχοι ομως φρεναρουν καλυτερα απο δυο...

      Υπολογισε επισεις τις αλλαγες στο front-rear brake force distribution (γιατι η ιδια πιεση του πενταλ προκαλει διαφορετικο clamping force στο εμπρος συστημα απο το πισω).

      Υπολογισε επισεις το 'μπερδεμα' του ABS οταν βλεπει διαφορετικη μειωση γωνιακης ταχυτητας τροχου εμπρος (απο την αναμενομενη) σε σχεση με το πισω τροχο.

      Τα κιτ cars που βλεπετε σε αγωνες με εξαπιστονες AP racing ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα αμαξια που οδηγουμε.

      αυτα ... επιγραμματικα και με ρισκο την υπεραπλουστευση.

      Τωρα για το θεμα σκληροτητας αναρτησης αυτο ειναι βιβλιο by itself.

      Τα σπορ αμαξια παραγωγης ερχονται 'μαμα' με σκληροτητα ελατηριων εμπρος τροχοι: 80-120 λιμπρες/ιντσα και προοδευτικα.

      Τα καθαροαιμα αγωνιστικα τρεχουν με γραμμικα σκληροτητας 650-1200 λιμπρες ανα ιντσα για τα εμπρος.

      Απο 80 - 1200 υπαρχει ... χαος ρυθμισεων και προιοντων που δυστηχως ελαχιστοι εχουν τη τεχνογνωσια να επιλεξουν το σωστο.

      Η Ελληνικη 'αγωνιστικη αναβαθμιση' ειναι 'βαλε αυτο το κιτ που τρεχουν ολοι και θα γινεις μαγκας.'

      Εαν ρωτησετε ομως τους βελτιωτες σας για τις σκληροτητες ελατηριων και τα dumping rates των αμορτισερ σας η απαντηση θα ειναι 'που θες να τα ξερω εγω αυτα ? μη ρωτας πολλα και ... βαλε αυτο που βαζουν ολοι για να γινεις μαγκας'

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        takinen last edited by

        Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
        Δεν μπορω να το αποδειξω γραφοντας σε thread. Στο βιβλιο θα υπαρχει αναλυτικη περιγραφη του ρολου της αναρτησης και στο φρεναρισμα.

        Επιγραμματικα τωρα, υπολογισε οτι οταν τα εμπρος ελαστικα εχουν Χ μεγιστη προσφυση. Με 'μαμα' φρενα το φρεναρισμα προκαλει μεταφορα βαρους εμπρος αναλογη με το υψος του κεντρου βαρους του οχηματος και το συνολικο βαρος του αυτοκινητου.

        Βαλε εξαπιστονες μπροστα και πατα φρενο παλι. Η μεταφορα βαρους θα ειναι τοσο 'βιαιη' που τα εμπρος ελατηρια και πισω αμορτισερ ΔΕΝ θα μπορουν να περιορισουν το ρυθμο μεταφοράς βαρους (λαικα 'βουτια εμπρος' του αυτοκινητου) και θα αναγκασεις τους 2 ΕΜΠΡΟΣ τροχους να φρεναρουν ολοκληρο το αμαξι γιατι οι πισω θα ειναι -πρακτικα- στον 'αερα'
        Τεσσερις τροχοι ομως φρεναρουν καλυτερα απο δυο...

        Υπολογισε επισεις τις αλλαγες στο front-rear brake force distribution (γιατι η ιδια πιεση του πενταλ προκαλει διαφορετικο clamping force στο εμπρος συστημα απο το πισω).

        Υπολογισε επισεις το 'μπερδεμα' του ABS οταν βλεπει διαφορετικη μειωση γωνιακης ταχυτητας τροχου εμπρος (απο την αναμενομενη) σε σχεση με το πισω τροχο.

        Το θέμα δεν είναι να υπολογίσω εγώ κάτι...
        Απλώς και μόνο από τη στιγμή που υποστηρίζεις κάτι που μέσα του περιέχει στοιχεία σύγκρισης καλό είναι να συνοδεύεται με ένα αριθμητικό παράδειγμα....επί του προκειμένου 'στο τάδε αυτοκίνητο με χ φρένα και y αναρτήσεις ξέρουμε -υπολογίζουμε οτι φρενάρει τόσο....αλλάζουμε μόνο τα φρένα (εξαπίστονες κλπ) και φρενάρει τόσο....αλλάζουμε μόνο τις αναρτήσεις και φρενάρει τόσο....άρα το μεν γεγονός είναι καλύτερο ή χειρότερο από το δε.....'
        Σόρυ αυτός είναι ο βασικός τρόπος για να στηρίξεις μια αντίστοιχη ιδέα...υποθέτω πως θα έχεις κάποιο πρόχειρο παράδειγμα σε αυτά που σε ρωτάω, αλλά ΑΝ έχεις σκοπό να συνεχισουμε τη συζήτηση άνοιξε ένα καινούργιο πιο σχετικό θρεντ.
        thanks

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης takinen έγραψε:
          ....καλό είναι να συνοδεύεται με ένα αριθμητικό παράδειγμα....επί του προκειμένου 'στο τάδε αυτοκίνητο με χ φρένα και y αναρτήσεις ξέρουμε -υπολογίζουμε οτι φρενάρει τόσο....αλλάζουμε μόνο τα φρένα (εξαπίστονες κλπ) και φρενάρει τόσο....αλλάζουμε μόνο τις αναρτήσεις και φρενάρει τόσο....άρα το μεν γεγονός είναι καλύτερο ή χειρότερο από το δε.....'

          Ενώ η βασική σου αντίρρηση και πρόταση για πιστοποίηση και σύγκριση των διαφορών με αλλαγές σε φρένα αναρτήσεις κλπ είναι απόλυτα λογική και με βρίσκει σύμφωνο δεν νομίζω να είναι εύκολα εφικτή. Άν έχουν γίνει τέτοιες συγκρίσεις από επίσημα όργανα θα ήθελα να μάθαινα τα αποτελέσματα-συμπεράσματα.
          Οπότε αναγκαστικά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις κάποιων που μπορούν να το δικαιολογήσουν επιστημονικά. Εγώ πάντως από την αρχή θεώρησα σωστή την άποψη ότι σκληρότερη ανάρτηση βελτιώνει το φρενάρισμα σκεπτόμενος ότι διαμοιράζει το βάρος καλύτερα στις 4 ρόδες (το ίδιο καλό κάνει και στην πρόσφυση στις στροφές σε δρόμο χωρίς κατσαρή άσφαλτο) ελαττώνοντας έτσι τα υπερβολικά φορτία από μεταφορά βάρους στις 2 μόνο ρόδες (τις εμπρός στο φρενάρισμα, τις εξωτερικές σε στροφές).
          Η άποψή μου αυτή ενισχύεται από προσωπική εμπειρία. Σε αυτοκίνητο με πολύ καλά φρένα είδα ότι σταδιακά τα πράγματα χειροτέρευαν παρά την βελτίωση των τακακίων. Το αυτοκίνητο βούλιαζε πολύ με αποτέλεσμα να γίνεται και ασταθές στο πίσω μέρος. Επίσης έτρωγε γρήγορα τα εμπρός τακάκια (αλλαζόντουσαν κάθε 10.000χλμ μαζί με τα λάδια). Μόλις αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ το βούλιαγμα ελαττώθηκε θεαματικά (αν και πιο σωστά έπρεπε να αλλαχτούν και τα ελατήρια που είχαν κάτσει) και το φρενάρισμα ξανααπόκτησε αίσθηση ενώ βελτιώθηκε τόσο η αποτελεσματικότητα όσο και η ρυθμισιμότητά του. (αντίστοιχα βελτιώθηκε και η συμπεριφορά σε στροφές)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
            Μόλις αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ το βούλιαγμα ελαττώθηκε θεαματικά (αν και πιο σωστά έπρεπε να αλλαχτούν και τα ελατήρια που είχαν κάτσει) και το φρενάρισμα ξανααπόκτησε αίσθηση ενώ βελτιώθηκε τόσο η αποτελεσματικότητα όσο και η ρυθμισιμότητά του. (αντίστοιχα βελτιώθηκε και η συμπεριφορά σε στροφές)

            Χμμμ, λίγο παραπάνω ο Vlasis_Highlander έλεγε πως τα ελατήρια πρακτικά δεν φθείρονται (και από τη δική μου μικρή εμπειρία συμφωνώ μαζί του) αλλά εσύ λες πως έφταιγαν τα 'καθισμένα' ελατήρια.

            Ομως η διαφορά είναι τα αμορτισέρ, πιστεύω, δηλ. όχι η απόλυτη τιμή της φόρτισης (συμπίεσης) της εμπρός ανάρτησης (που καθορίζεται από τα ελατήρια) αλλά η ταχύτητα με την οποία επιτυγχάνεται η τιμή αυτή κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος (δηλ. η επίδραση των αμορτισέρ). Τα φθαρμένα αμορτισέρ ουσιαστικά δεν ελέγχουν την κίνηση των ελατηρίων και το αυτοκίνητο στο φρενάρισμα 'βουλιάζει' πριν προλάβει να γίνει αισθητή η επίδραση του φρένου στους πίσω τροχούς.

            Υπενθυμίζω πως πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα (πχ. Peugeot 206WRC) έχουν ίδια φρένα εμπρός πίσω στην άσφαλτο, όπου η 'κούτσουρο' ανάρτηση δεν επιτρέπει καθόλου σχεδόν βύθιση του εμπρός μέρους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Μόλις αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ το βούλιαγμα ελαττώθηκε θεαματικά (αν και πιο σωστά έπρεπε να αλλαχτούν και τα ελατήρια που είχαν κάτσει)

              Χμμμ, λίγο παραπάνω ο Vlasis_Highlander έλεγε πως τα ελατήρια πρακτικά δεν φθείρονται (και από τη δική μου μικρή εμπειρία συμφωνώ μαζί του) αλλά εσύ λες πως έφταιγαν τα 'καθισμένα' ελατήρια.

              Δεν είπα ότι έφταιγαν τα ελατήρια αν και είναι γεγονός ότι σε μόνο 30-40.000χλμ είχαν χαμηλώσει αρκετά (τουλάχιστον 2-2,5εκ άρα είχαν μαλακώσει) και το αυτοκίνητο έβρισκε κάτω εύκολα σε σαμαράκια, πέτρες κλπ ακόμα και σταματημένο (όπου δεν δουλεύουν ελατήρια αμορτισέρ). Το είπα όμως ότι δεν τα άλλαξα, μόνο αμορτισέρ άλλαξα που επίσης είχαν πραγματικά 'τελειώσει'. (ίσως η καθυστέρηση να αλλάξω αμορτισέρ να οδήγησε και σε πρόωρη κόπωση των ελατηρίων αλλά δεν ξέρω αν αυτό στέκει, θα με ενδιέφερε να μάθω)
              Θεωρητικά λοιπόν, αν φρενάριζα για αρκετή ώρα (πάνω από 2-3'') το βούλιαγμα θα ήταν το ίδιο αφού τα ελατήρια ήταν τα ίδια. Σε πρακτική χρήση όμως και στα συνήθη φρεναρίσματα η διαφορά ήταν πολύ σημαντική και το αποτέλεσμα πολύ θετικό. Απλώς ήθελα να εννοηθεί ότι αν είχα αλλάξει και ελατήρια η διαφορά θα ήταν πιθανόν ακόμα πιο σημαντική. Νομίζω πως αν είχα βάλει και πιο σκληρά ελατήρια θα περιόριζα και το μέγιστο βούλιαγμα βελτιώνοντας έτσι την κατάσταση σε παρατεταμένο φρενάρισμα. Άρα ενώ η βελτίωση είναι πιο αντιληπτή από τα αμορτισέρ, δεν θα απέρριπτα την συμβολή και των ελατηριών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takinen last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Ενώ η βασική σου αντίρρηση και πρόταση για πιστοποίηση και σύγκριση των διαφορών με αλλαγές σε φρένα αναρτήσεις κλπ είναι απόλυτα λογική και με βρίσκει σύμφωνο δεν νομίζω να είναι εύκολα εφικτή. Άν έχουν γίνει τέτοιες συγκρίσεις από επίσημα όργανα θα ήθελα να μάθαινα τα αποτελέσματα-συμπεράσματα.
                Οπότε αναγκαστικά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις κάποιων που μπορούν να το δικαιολογήσουν επιστημονικά.

                Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις.
                Αν έχεις κάνει τη σχετική μοντελλοποίηση, πρόκειται για μια απλή αριθμητική εφαρμογή, δεδομένη κατά τη γνώμη μου αν μπαίνεις σε διαδικασία συγγραφής ολόκληρου βιβλίου.
                Απλά όταν λες κάτι που είναι εφικτό να αποδειχθεί καλό είναι να το κάνεις....γιατί από θεωρίες του τύπου 'αυτό είναι καλύτερο από εκείνο, υπάρχουν άπειρες '
                (Εγώ ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ με την παραπάνω άποψη, είναι πιθανόν να έχει δίκιο ο vlasis, απλά κουβέντα κάνουμε)

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • 1
                  147-gr last edited by

                  επι ευκαιριας να ρωτησω και γω κατι,αλλαξα στ'αμαξι μονο αμορτισερ,κονι κιτρινα και μετα απο 10000χλμ βλεπω οτι εχουν μαλακωσει σχετικα,το βλεπω κυριως στο φρεναρισμα οπου στην αρχη ''μουριαζε'' λιγο ενω τωρα περισσοτερο.Θα ηθελα να σας ρωτησω αν η διαρκεια ζωης των αμορτισερ εξαρταταται απο τα ελατηρια,δηλ τα κονι μηπως χρειαζοντε ελατηριο χαμηλωματος για να δουλευουν καλυτερα?μηπως τωρα κουραζοντε περισσοτερο και θα τα φτυσουν νωριτερα?Και αν αυτα ισχυουν εχετε να προτεινετε καποιο ελατηριο οχι πολυ σκληρο και μαξιμουν χαμηλωμα 3εκ?ευχαριστω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    gtz last edited by

                    Εγω πιστεύω οτι τα εργοστασιακά ελατήρια στην πράξη και με τις συνθήκες που οδηγούμε όλοι μας (εννοώ μη επαγγελματικές) ,εφόσον δεν επιθυμούμε χαμήλωμα,δεν πρέπει να αλλάζονται ποτέ εκτός βέβαια αν έχουμε ταξί που κάνει 200000 χλμ το χρόνο,οπότε τα 300000 χλμ τάχουμε στο τσεπάκι μας...
                    Προσωπικά είχα βιαστεί και είχα αλλάξει τα πίσω ελατήρια σε ένα Nissan Sunny N13 που είχα παλαιότερα στα 200000 χλμ με προτροπή του 'αμορτισερά'.Εβαλα τα KILEN ψυχρής περιέλιξης τα οπόια ήταν όμοια σε ύψος με τα εργοστασιακά αλλα με πιό χοντρή διατομή,οπότε θεωρητικά θα ήταν και σκληρότερα.Περίμενα λοιπόν να σηκωθεί το πίσω μέρος και πράγματι σηκώθηκε 1 cm σε σχέση με τα 'φθαρμένα' δικά του.Μετά απο 5000 χλμ όμως άρχισαν να πέφτουν και στο τέλος έπεσαν αρκετά και το αμάξι χαμήλωσε πιό πολύ απότι με τα φθαρμένα σε σημείο που μούλεγαν όλοι οτι 'έδειξε πιό ωραίο τώρα που το χαμήλωσες' αλλά να το χαμηλώσεις πιό πολύ μπροστά.Βάζω κι εγ'ω τα κανονικά KILEN ΚΑΙ μπροστά και το αμάξι σηκώθηκε σαν τρακτέρ...Μετά απο όλα αυτά τα περίεργα έκανα μια πατέντα και τελικά ησύχασα:Εβαλα τα προοδευτικά ΚΙLEN χαμηλώματος ΜΟΝΟ μπροστά και άφησα τα 'πεσμένα' νορμάλ KILEN πίσω.Το αυτοκίνητο ήλθε στα σωστά του και το κράτημα όπως και το φρενάρισμα ήταν άψογα σε συνδυασμό με τα GASMatic της MONROE (κορυφαία γι'αυτο το αυτοκίνητο).
                    Το συμπέρασμα το δικό μου απο όλη αυτή την ιστορία ΚΑΙ την ταλαιπωρία είναι οτι οι κατασκευαστές ελατηρίων δεν σημαίνει οτι ξέρουν τι κάνουν σε κάθε αυτοκίνητο και πιθανόν κάποια προιόντα τους να είναι αποτυχημένα ή και επικίνδυνα για τα αυτοκίνητά μας,γι'αυτό καλύτερα να προτιμούμε τις επιλογές του κατασκευαστή,αν δεν έχουμε χρόνο,χρήμα,διάθεση για πειράματα και μεταροπές.Ιδίως τα ελατήρια επειδή η φθορά τους είναι αμελητέα μέχρι τα 300000 χλμ καλό είναι να μην αλλάζονται χωρίς σημαντικό λόγο κι αν πρέπει να αλλαχθούν,ας προτιμήσουμε αυτά του κατασκευαστή!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      meng last edited by

                      Δικαιούμε να κάνω μια ελαφρώς άσχετη ερώτηση; Αμορτισέρ κάθε πότε ενδείκνυται να αλλάζουμε; Το οικογενειακό 406 έχει 100.000 με μαμίσια αμορτισέρ. Από το συνεργείο δε μου έχουν πει τίποτα.
                      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mkiii last edited by

                        Ο χρήστης meng έγραψε:
                        Δικαιούμε να κάνω μια ελαφρώς άσχετη ερώτηση; Αμορτισέρ κάθε πότε ενδείκνυται να αλλάζουμε; Το οικογενειακό 406 έχει 100.000 με μαμίσια αμορτισέρ. Από το συνεργείο δε μου έχουν πει τίποτα.
                        ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

                        στους αψογους ελληνικους δρομους......καθε 40.000 χλμ , αν θες να εχεις κρατημα οπως οταν βγηκε απο το εργοστασιο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          apostolis last edited by

                          Ο χρήστης 147 GR έγραψε:
                          επι ευκαιριας να ρωτησω και γω κατι,αλλαξα στ'αμαξι μονο αμορτισερ,κονι κιτρινα και μετα απο 10000χλμ βλεπω οτι εχουν μαλακωσει σχετικα,το βλεπω κυριως στο φρεναρισμα οπου στην αρχη ''μουριαζε'' λιγο ενω τωρα περισσοτερο.Θα ηθελα να σας ρωτησω αν η διαρκεια ζωης των αμορτισερ εξαρταταται απο τα ελατηρια,δηλ τα κονι μηπως χρειαζοντε ελατηριο χαμηλωματος για να δουλευουν καλυτερα?μηπως τωρα κουραζοντε περισσοτερο και θα τα φτυσουν νωριτερα?Και αν αυτα ισχυουν εχετε να προτεινετε καποιο ελατηριο οχι πολυ σκληρο και μαξιμουν χαμηλωμα 3εκ?ευχαριστω

                          Φίλε '147 GR' ,

                          Χρόνια Πολλά , καλή χρονιά με υγεία , χαρά και ό,τι επιθυμείς!!!

                          Οι κωδικοί των ΚΟΝΙ που 'έβαλες' είναι οι παρακάτω ????
                          8041-1239 sp (front)
                          8641-1381 sp (rear)

                          Το αυτοκίνητό σου είναι απο τα λίγα για τα οποία η ΚΟΝΙ παράγει κίτρινα
                          αμορτισέρ που ρυθμίζονται κατ' απόσβεση ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ και τα τέσσερα (συνήθως ρυθμίζονται εξωτερικά μόνον τα εμπρός , ενώ
                          τα πίσω απαιτούν συνεργείο ).

                          Έπρεπε να τα τοποθετήσεις ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΧΤΕΙ Η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ. Έγινε έτσι ????????
                          Υποθέτοντας , απο το γεγονός πως αναφέρεις 'μαλάκωμα' μετά απο 10.000 km, πως η τοποθέτηση έγινε σωστά , είναι απόλυτα φυσιολογική η συμπεριφορά αυτή , και ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ 'ΠΑΙΖΕΙΣ' ΜΕ ΤΙΣ
                          ΑΣΠΡΕΣ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ 'ΒΑΝΕΣ' , με τα κουμπιά της ευτυχίας των κίτρινων
                          ΚΟΝΙ

                          Τυχαίνει να είμαι χρήστης τέτοιων αμορτισέρ για εκατοντάδες χιλιάδες km,
                          αλλά και ταυτόχρονα και πωλητής τους . (Για αποφυγή κάθε παρεξήγησης,
                          τα ΚΟΝΙ δεν είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ μάρκα που εμπορευόμαστε .)

                          Περιμένω pm για περισσότερες λεπτομέρειες !!!!

                          Αποστόλης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            takinen last edited by

                            Ο χρήστης meng έγραψε:
                            Δικαιούμε να κάνω μια ελαφρώς άσχετη ερώτηση; Αμορτισέρ κάθε πότε ενδείκνυται να αλλάζουμε; Το οικογενειακό 406 έχει 100.000 με μαμίσια αμορτισέρ. Από το συνεργείο δε μου έχουν πει τίποτα.
                            ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

                            Λογικά πάντα, τα 100000χλμ είναι τιμή που οποιοδήποτε αμορτισέρ θέλει αλλαγή.
                            Η μόνη λύση για να διαπιστώσεις το μέγεθος της φθοράς είναι μια 'αμορτισερομέτρηση' στο εξ. συνεργείο Peugeot.
                            Γίνεται δωρεάν διαρκεί ελάχιστα και είναι ο μόνος 'αντικειμενικός' τρόπος.

                            ΥΓ. Σε αυτοκίνητα με τόσο μαλακά αμοσρτισέρ όπως του 406 η φθορά πολλές φορές υπάρχει χωρίς να γίνεται αντιληπτή σε μη απαιτητικές συνθήκες.
                            Όμως αυτό είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για την έστω μια και μοναδική απαιτητική στιγμή, οπού το αυτοκίνητο δεν θα ανταποκριθεί και οι συνέπειες μπορεί να είναι ακόμα και τραγικές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr