Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εξέλιξη στα BMW M
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εξέλιξη στα BMW M
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    6
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Στο TopGear έκαναν κόντρα ανάμεσα στις διάφορες γενιές της M.
      http://www.topgear.com/content/features/stories/bmw_mcars/01/

      Στο internet εξηγούν τη μεθοδολογία και έχουν φωτογραφίες. Αλλά όχι τα αποτελέσματα. Οι γύροι των μοντέλων είναι:
      1972-73 3.0 CSL : 1.54.18
      1979-81 M1 : 1.38.21
      1984-89 635 CSI : 1.34.99
      1988-95 M5 : 1.31.59
      1989-90 M3 : 1.36.08
      1999-03 M5 : 1.26.77
      1998-02 M Roadster : 1.31.36
      1998-02 M Coupe : 1.26.09
      2001- M3 Coupe : 1.24.50
      2003- M3 CSL : 1.20.09

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Στο TopGear έκαναν κόντρα ανάμεσα στις διάφορες γενιές της M.
        http://www.topgear.com/content/features/stories/bmw_mcars/01/

        Στο internet εξηγούν τη μεθοδολογία και έχουν φωτογραφίες. Αλλά όχι τα αποτελέσματα. Οι γύροι των μοντέλων είναι:
        1972-73 3.0 CSL : 1.54.18
        1979-81 M1 : 1.38.21
        1984-89 635 CSI : 1.34.99
        1988-95 M5 : 1.31.59
        1989-90 M3 : 1.36.08
        1999-03 M5 : 1.26.77
        1998-02 M Roadster : 1.31.36
        1998-02 M Coupe : 1.26.09
        2001- M3 Coupe : 1.24.50
        2003- M3 CSL : 1.20.09

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Στο TopGear έκαναν κόντρα ανάμεσα στις διάφορες γενιές της M.
          http://www.topgear.com/content/features/stories/bmw_mcars/01/

          Στο internet εξηγούν τη μεθοδολογία και έχουν φωτογραφίες. Αλλά όχι τα αποτελέσματα. Οι γύροι των μοντέλων είναι:
          1972-73 3.0 CSL : 1.54.18
          1979-81 M1 : 1.38.21
          1984-89 635 CSI : 1.34.99
          1988-95 M5 : 1.31.59
          1989-90 M3 : 1.36.08
          1999-03 M5 : 1.26.77
          1998-02 M Roadster : 1.31.36
          1998-02 M Coupe : 1.26.09
          2001- M3 Coupe : 1.24.50
          2003- M3 CSL : 1.20.09

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mkiii last edited by

            αψογο! TopGear+Evo= κορυφη
            ευχαριστουμε για το link

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opterios last edited by

              Ρίξτε μια ματιά και στο thread 'Site με πολλά videos'. Υπάρχουν και εκεί μερικά videos του Top Gear και θα γράψω κι εγώ μερικά ακόμα links σε λίγο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vasilios last edited by

                Πολύ ενδιαφέρον!

                Πραγματικά φαίνεται ότι η σειρά Μ εξελίσσεται διαρκώς και προς την σωστή κατεύθυνση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  technik last edited by

                  Και που να δουμε την νεα Μ5 (πιστευω θα δωσει ρέστα η BMW), ή την Μ4 και Μ6 που αναμενεται να ακολουθησουν...!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr