Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ -Τιμες αποψεις...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ -Τιμες αποψεις...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    25
    111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      syele last edited by

      Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
      απ οτι ξερω η αποπερατωση της γεφυρας ριου αντιρριου ειναι προυποθεση για να αρχισει η χρηματοδοτηση κατσκευης τησ Ιονιας οδου
      απο κει και περα ειναι λογικο να ειναι ακριβη αφου ειναι ενα απο τα δυσκολοτερα εργα στον κοσμο λογω της σεισμικοτητας της περιοχης και των ισχυρων ανεμων που πνεουν ολη την διαρκεια του χρονου

      Και όχι μόνο αυτό αλλά αποτελεί πεδίο μελέτης παγκοσμίως για τους μηχανικούς, αφού θα αποτελέσει το πρώτυπο κατασκευής της γέφυρας που θα κατασκευαστεί (?) στο Βερίγγειο πορθμό , μιας και έχει τους μεγαλύτερους πυλώνες που έχουν κατασκευαστεί ποτέ και φυσικά βρίσκεται σε θέση με ισχυρότατη σεισμικότητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stefanos147 last edited by

        Καλησπέρα.
        Μερικές παρατηρήσεις σε κάποια πράγματα που γράφτηκαν παραπάνω:
        -το διόδιο ακούγεται ότι θα είναι 15Ε απο πολύ καιρό πριν. Απο την αρχή της κατασκευής.Βέβαια στην αρχή λέγαμε για 5000δρχ, τώρα περάσαμε στο ευρώ.Όταν ειπώθηκε για 5χίλιαρο δίοδιο όλοι κουφάθηκαν (me too).Τότε το πορθμείο κόστιζε πολύ λιγότερο απ'ότι σήμερα και αν έλεγες τότε σε κάποιον ότι θα πληρώνει 6-7,5Ε στο φέρυ θα του φαινόταν τρελό ποσό. Σήμερα όμως όλοι πληρώνουμε τόσο και το έχουμε 'χωνέψει'. Με την ίδια λογική πιστεύω ότι τα (πιθανώς) 15Ε της γέφυρας να μην μας φανόύν τόοοοσα πολλά όπως μας φαίνονται σήμερα.
        -Για το ΔΥΤΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΞΟΝΑ δεν έχει ακούσει κανείς τίποτα; Που θα ενώνει τις μεγαλύτερες πόλεις της Δυτικής Έλλάδας με την Αθήνα και την Πελοπόννησο και θα αποτελέσει άξονα ανάπτυξης της περιοχής; Για αυτό σχόλια του στυλ 'Ας σχεδιάσει ο ΟΣΕ και μετά βλέπουμε...' περιττεύουν. Το γεγονός ότι στη γέφυρα δεν υπάρχει πρόβλεψη για σιδηροτροχιές είναι πάρα πολύ άσχημο και περιοριστικό. Δείχνει την έλλειψη προνοητικότητας των πολιτικών. Βέβαια ακούγεται ότι η κατασκευάστρια εταιρία δεν δεχόταν να αναλάβει το έργο αν θα έπρεπε να βάλει και ράγες στη γέφυρα, γιατί τότε δε θα τη συνέφερε οικονομικά η ανάληψη του έργου!! Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό στέκει.
        -Το έργο αυτό το είχε οραματιστεί ο Τρικούπης το 1800τόσο. Φανταστείτε πόσο μπροστά έφτανε η σκέψη του. Αχ και να είχαν οι σημερινοί πολιτικοί έστω κλάσμα της αξίας του...

        Α, και απ'ότι ειπώθηκε, θα υπάρχουν πακέτα χρήσης: για κατοίκους/ εργαζόμενους της περιοχής, συχνούς χρήστες της γέφυρας κ.α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          servmx last edited by

          Μια ματιά στο παρακάτω site δίνει αρκετές απαντήσεις και μια πολύ καλή περιγραφή του τρόπου κατασκευής:

          http://www.gefyra.gr

          Γιάννης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Για τον δυτικό σιδηροδρομικό άξονα έχω ακούσει και υποθέτω και άλλοι πολλοί το θέμα είναι όμως πότε θα ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου και με τι ρυθμούς...Αν κρίνω από το όσα γίνονται με ηλεκτροκίνηση και νέα γραμμή Αθήνας Θεσσαλονίκης και τους ρυθμούς με τους οποίους κινείται το έργο μπορεί και να έχω γεράσει όταν θα έχει ολοκληρωθεί ο δυτικός άξονας. Δεν νομίζω καμιά εταιρεία να δεχόταν να πληρώσει έστω και ένα μέρος του κόστους μια σιδηροδρομικής γραμμής πάνω σε γέφυρα που δεν θα συνδέει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα τίποτα και άρα δεν θα της αποδίδει τίποτα...Οι τεχνικές εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αν παρόλα αυτά ήθελε το Δημόσιο θα μπορούσε να αναλάβει εξ ολοκλήρου το κόστος κατασκευής της γραμμής στοχεύοντας στο μέλλον δημιούργώντας όμως ένα νέο πρόβλημα που θα είχε να κάνει με την ίδια την χάραξη του δικτύου του ΟΣΕ που θα έπρεπε να είναι τέτοια ώστε το τρένο να φτάνει στην γέφυρα. Παρόλα αυτά το πρόβλημα έχει ήδη λυθεί!
            Σύνδεση Γραμμής Αντιρρίου - Ρίου
            Η σύνδεση της γραμμής Ιωαννίνων - Αντιρρίου με την γραμμή Αθηνών - Πατρών θα υλοποιηθεί με την δρομολόγηση ταχύπλοων σκαφών για τις επιβατικές μεταφορές και σιδηροδρομικών ferry-boat για τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
            Ο Ο.Σ.Ε. μελέτησε σε ερευνητικό επίπεδο, κατά τη διάρκεια της προσπάθειας για την ένταξη του έργου - μέσω του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου - Καθηγητής Γ. Γκαζέτας - την εναλλακτική λύση της μελλοντικής σύνδεσης της γραμμής Ιωαννίνων - Αντιρρίου με υποθαλάσσια σήραγγα ή επικαθήμενη στον πυθμένα. Η σιδηροδρομική σύνδεση των στενών μήκους 2,4 χλμ θα αποτελέσει -όταν υλοποιηθεί- ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εφαρμοσμένης μηχανικής λόγω του σημαντικού βάθους του πυθμένα (65 έως 70 μ) και των εδαφικών συνθηκών. Μετά από μια έρευνα εναλλακτικών λύσεων, προτείνεται η κατασκευή σήραγγας, συνολικού μήκους 9,5 χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vagelis-rallye last edited by

              και πιο απλα θα μπορουσε να γινει με λεωφορεια

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimitris_ last edited by

                Σε μια εκδρομη μου στην περιοχη Μεσολογγιου ειχα προσεξει μια σιδηροδρομικη γραμμη που κατελιγε σε μια προβλητα ροτοντας απλα καποιους ντοπιους μου ειπαν πως κατι σχεδιαζοταν να μπαιnουν τα τρενα σε πλοιο και να πηγαινουν απεναντι κατι το οποιο και δεν πιστεψα γιτι κατι τετοι θα ηθελε πολλα λεφτα και υποδομη...

                Dimitris...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr