-
Ke ego odigisa to focus 1.6 ke mu arese poli. Ta mona arnitika ine oti esoterika fenete poli ftoxo kai kapos lito, kai oti to amaksi pasxi apo ropi kai genika apo epidosis. Giafto proto stin lista gia agora parameni to megan pou to odigisa ena savatokiriako olokliro ke epatha plaka. To 1.6 exi ropi se olo to fasma ton taxititon kai stis strofes einai treno. Mia erotisi thelo na kano pou mpori na sas fani anoiti alla telospanton: To trithiro megan me to pentathiro ti diafores exoun ektos apo tin eksoteriki emfanisi? O xoros gia tous piso epivates ine idios? Mipos exi pio sfixti anartisi to 3d? As mou apantisi kapios pou kseri.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
To trithiro megan me to pentathiro ti diafores exoun ektos apo tin eksoteriki emfanisi? O xoros gia tous piso epivates ine idios? Mipos exi pio sfixti anartisi to 3d?Εχει οντως πιο σφιχτη αναρτηση, αλλο χρωματικο συνδυασμο στο σαλονι και στο ταμπλο και καλυτερο εξοπλισμο αν θυμαμαι καλα. Απο χωρους ειναι νομιζω ολοιδιο.
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Ke ego odigisa to focus 1.6 ke mu arese poli. Ta mona arnitika ine oti esoterika fenete poli ftoxo kai kapos lito, kai oti to amaksi pasxi apo ropi kai genika apo epidosis.Ναι το άτιμο... Πάσχει από κινητήρα... και ελαφρώς από την εικόνα του εσωτερικού του... Ματζίριδες της Ford
Πάντως καταλαβαίνεις ότι όποιο και να πάρεις θα έχεις κάνει εξαιρετική επιλογή! Καλορίζικο!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πάσχει από κινητήραΜάλλον από μακριές σχέσεις πάσχει.
-
Από μακριές σχέσεις όπως και όλα τα Ford άλλωστε. Αλλά αν θυμάμαι και με πιο κοντό κιβώτιο που του είχαν βάλει οι 4T στο long term αυτοκίνητο οι διαφορές ήταν αμελητέες. Επίσης εσωτερικά πάσχει πολύ όπως και το Fiesta ( άκου να μην έχει footrest και χειρολαβές πάνω από τις πόρτες τόση τσιγκουνιά ) μόνο το Mondeo facelift κάπως σώζει την κατάσταση. Το Megane και το 307 είναι για μένα οι επιλογές της κατηγορίας. Το 3 δεν το έχω δεί αλλά νομιζω οτι θα είναι καλό. Προς το παρόν το Megane είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας απο κοντά και το 307.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
με τους 75 ιππους τι το θελει το esp?Με τους δρόμους που διαθέτει η Ελλάδα ακόμα και οι χελώνες το χρειάζονται!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πάσχει από κινητήρα
Μάλλον από μακριές σχέσεις πάσχει.
Καλά, και από αυτό... Αυτή η τρίτη δεν γεμίζει με τίποτε στο 1,4... Για την 4η, δεν το συζητάω... η δε 5η είναι για κατηφόρα και μόνο... Αλλά αν το αυτοκίνητο ήταν το 1,8, η κατάσταση θα ήταν μια χαρά (κι αν ο παπούς μου είχε ρόδες, θα ήταν κάρο... ), ακόμα και με το θεόμακρυ κιβώτιο.
Πάντως στο συγκεκριμένο Focus πρέπει να είχε κάτι σαν footrest, έστω κι ένα εξόγκωμα στο πάτωμα, γιατί όταν οδηγώ με ενοχλεί πολύ η έλλειψή του, αλλά δεν θυμάμαι κάτι να με ενοχλεί. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που απέριψα το Fiesta (στα πέντε πρώτα λεπτά είχα σιχτιρήσει την Ford και όλους αυτούς τους αρχιτσιγγούναρους που κόβοντας πράγματα εξευτελιστικής αξίας νομίζουν ότι κάτι κάνουν... )
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Θυμίζω το άρθρο του Setright πριν μερικούς μήνες που εξηγούσε γιατί η τέλεια πόρτα δεν πρέπει να κάνει καθόλου θόρυβο.Αν μπορείς, μας λες σε ποιο τεύχος διάβασες το άρθρο; Ευχαριστώ.
-
Μακάρι να θυμόμουν!
Έλεγε για τις 'νέες' τεχνολογίες που εμφανίστηκαν προπολεμικά. Έλεγε για ένα αυτοκίνητο ότι η πόρτα μόλις έκλεινε έβγαζε μηχανικά το γλωσσίδι και ασφάλιζε χωρίς ήχο. -
T megan 3d ine makran to kalitero mikromeseaio aftokinito se aftin tin katigoria. Ida exthes ke to golf apo konta kai mou fanike oti ine ena mix apo polo kai seat, Kai to esoteriko einai gemato apo asxima plastika.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Μακάρι να θυμόμουν!
Έλεγε για τις 'νέες' τεχνολογίες που εμφανίστηκαν προπολεμικά. Έλεγε για ένα αυτοκίνητο ότι η πόρτα μόλις έκλεινε έβγαζε μηχανικά το γλωσσίδι και ασφάλιζε χωρίς ήχο.Έλεγε ότι αυτήν την ιδέα την εφάρμοσε η Rolls Royce, προσπαθώντας (αν θυμάμαι καλά) να κάνει τα του του της όσο πιο αθόρυβα. Αλλά οι (καλοζωισμένοι και συνήθως ανίδεοι) πελάτες της πίστευαν ότι οι πόρτες δεν έκλειναν, με αποτέλεσμα τα πολλά παράπονα και την αλλαγή της πόρτας...
Το όλο concept περί γδούπου ξεκίνησε από τα κάρα, επειδή μόνο με αυτόν το γδούπο μπορούσε να είναι κανείς 100% σίγουρος ότι έκλεισε η πόρτα και δεν θα βρεθεί στο χώμα με την πρώτη στροφή που το άλογο θα την δει Μακρέι...
Στα αυτοκίνητα αυτό δεν χρειάζεται, καθώς υπάρχει το σχετικό φωτάκι, αλλά και ο σχετικός ήχος...
Και κατέληγε (πράγμα με το οποίο συμφωνώ) στο ότι η πόρτα του αυτοκινήτου θα πρέπει να κλείνει αθόρυβα και με την ελάχιστη δύναμη.Αυτά λέει σε γενικές γραμμές και συγχωρήστε με αν δεν το θυμάμαι καλά, αλλά έχει πάνω από χρόνο που δημοσιεύτηκε...Θα δω αν μπορέσω να το βρω όταν πάω (επιτέλους... ) σπίτι...ή αν μου το έχουν 'συγυρίσει'...
Και να κλείσω το μεγάλο post, με τη σημείωση ότι η ALfa στην 147 (ή την 156; ) έκανε ειδικά σχεδιασμένες τρυπούλες στις τσιμούχες, έτσι ώστε με το κλείσιμο να παράγεται ο 'κατάλληλος' ήχος...
Και πολλοί άλλοι απλά παραγεμίζουν τις πόρτες με άχρηστο (και βαρύ) υλικό (όπως έκανε τελικά και η RR που είπε ο Setright)...
Πάντως δεν πιστεύω ότι ο ήχος που κάνει η πόρτα όταν κλείνει θα πρέπει να είοναι κριτήριο για την αγορά ενός αμαξιού ή το εάν είναι ή όχι ποιοτικό...
-
EINAI ΦΟΒΕΡΟ ΠΩΣ Η VW ΚΑΤΕΦΕΡΕ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ GOLF ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΓΝΟΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΚΟΡΟΙΔΩ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙς ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΗΝ ΠΕΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ VW???????
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Και να κλείσω το μεγάλο post, με τη σημείωση ότι η ALfa στην 147 (ή την 156; ) έκανε ειδικά σχεδιασμένες τρυπούλες στις τσιμούχες, έτσι ώστε με το κλείσιμο να παράγεται ο 'κατάλληλος' ήχος...Για την ακρίβεια οι τρυπούλες που αναφέρεις (είναι στην 147) παράγουν ένα συριγμό σαν αποσυμπίεση όταν ανοίγεις την πόρτα, λες και ανοίγεις πόρτα διαστημόπλοιου.
Πάντως και η πόρτα της 147 είναι ασήκωτη... μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση όταν είχα πρωτοδεί το αυτοκίνητο στην έκθεση.
Αγορά