-
Χεχε, τώρα θα μιλήσει και ο αντικειμενικός...
Η υπογραφή μου τα λέει όλα...Αλλά για το 206, το XS 1,6 είναι ακριβώς το ίδιο με το GTι 1,6, (αναρτήσεις, φρένα, κινητήρας, τα ημιμπάκετ καθίσματα) αλλά είναι 1000ευρώ φθηνότερο, γιατί δεν έχει ζάντες και πιθανό κάτι ψιλό ακόμα.
Και κάνει 14500... και έχει πολλά s/km (smiles/km )Αλλά τόσα λεφτά για το Ιbiza... Το Yaris το ήξερα ότι είναι πανάκριβο, αλλά το Ibiza είναι ακόμα πιο ακριβό Eίναι τρελοί αυτοί οι Ισπανοί
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αλλά τόσα λεφτά για το Ιbiza... Το Yaris το ήξερα ότι είναι πανάκριβο, αλλά το Ibiza είναι ακόμα πιο ακριβό Eίναι τρελοί αυτοί οι **Ισπανοί **:lol:Λάθος, το ibiza top gun(τρομάρα τους ο τομ κρούζ τους λείπει μόνο ) είναι **ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ **με διάφορα φρου-φρου που εντυπωσιάζουν το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού που απευθύνεται, το οποίο απ'ότι έχω δει στου δρόμους σίγουρα δεν έχει οδηγικές ανησυχίες απ'την στιγμή που....τελειώσει εκείνο το κομμάτι του δρόμου(ευθεία πρέπει να λέγεται)που ενώνει 2 στροφές!
-
Είδα το top gun στα test drive των 4τροχών έξω απο την έκθεση. Καλό ήταν δεν λέω αλλά έκανε πολύ θόρυβο η εξάτμιση βρε παιδί μου. Και ακριβώς μετά σκάει ένα ταπεινό focus και έγινε το έλα να δείς.
ΑΠΑΙΧΤΟ... απλά.Υ.Γ: ποτέ δεν συμπαθούσα τα ford αλλά το καλό (κράτημα) να λέγετε.
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Αλλά τόσα λεφτά για το Ιbiza... Το Yaris το ήξερα ότι είναι πανάκριβο, αλλά το Ibiza είναι ακόμα πιο ακριβό Eίναι τρελοί αυτοί οι **Ισπανοί **:lol:
Λάθος, το ibiza top gun(τρομάρα τους ο τομ κρούζ τους λείπει μόνο ) είναι **ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ **με διάφορα φρου-φρου που εντυπωσιάζουν το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού που απευθύνεται, το οποίο απ'ότι έχω δει στου δρόμους σίγουρα δεν έχει οδηγικές ανησυχίες απ'την στιγμή που....τελειώσει εκείνο το κομμάτι του δρόμου(ευθεία πρέπει να λέγεται)που ενώνει 2 στροφές!
Ναι, το Top Gun είναι Ελληνική μετατροπή, αλλά και το απλό είναι αρκετά τσιμπημένο... Όταν έβλεπα για αυτοκίνητο, την Άνοιξη, το Ibiza με τον ίδιο περίπου εξοπλισμό ήταν πιο ακριβό. Και είναι και 1,4 με 100 άλογα, ενώ το 206 1,6 με 110 άλογα (και εξαιρετική ροπή...) Και το κυριότερο, είναι πιο ελαφρύ, χωρίς να υστερεί ούτε σε παθητική ασφάλεια, ούτε σε πραγματική ποιότητα (γιατί από **εικόνα ** πλαστικών το γαλλάκι μου υστερεί τι να κάνουμε...)
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Είδα το top gun στα test drive των 4τροχών έξω απο την έκθεση. Καλό ήταν δεν λέω αλλά έκανε πολύ θόρυβο η εξάτμιση βρε παιδί μου. Και ακριβώς μετά σκάει ένα ταπεινό focus και έγινε το έλα να δείς.
ΑΠΑΙΧΤΟ... απλά.Υ.Γ: ποτέ δεν συμπαθούσα τα ford αλλά το καλό (κράτημα) να λέγετε.
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Βλέπεις, το συγκεκριμένο Focus είναι ..πνευματικό μου παιδί.
Ελπίζω σύντομα να έχω την ευκαιρία να σας πω τι διαφορές έχει με το απλό...ΥΓ. Ο θόρυβος στο Ibiza προέρχεται από την φιλτροχοάνη. Η εξάτμιση είναι εργοστασιακή.
-
To yariς eχασε οριακα απο το ραλλυ? μου φαινεται οτι μερικοι θυμουνται οτι θελουν
τα δυο αυτοκινητα εχουν μεγαλη διαφορα, το ραλλυ εριχνε γυρους για πλακα στο γιαρις, απλα το ραλλυ εμπαινε ανα μερικους γυρους στα πιτσ για σερβισ.το τεστ εγινε για πολλες ωρες (24?) και το γιαρις απεδειξε την αξιοπιστια του. βεβαια το ραλλυ ειχε και πολλα περισσοτερα χιλιομετρα πανω. Κατα τα αλλα το ραλλακι ειναι απο τα πλεον αξιοπιστα, αν το σκιζεις με μετρο και δεν το εχεις μαμισει στις μετατροπες...
οσο για το διλημα του φιλου, θα διαλλεγα γιαρις, αλλα το 206 1.6 ειναι ακομα καλυτερη επιλογη.
1.4 με 17.000? πλακα μας κανουν? -
Συμφωνώ,τα λεφτά για το Ίμπιζα είναι ΠΑΡΑ πολλά.17000 ευρώπουλα ας πάνε σε κάτι που να σπάει κόκκαλα και όχι σε κάτι χλιαρό. Προσωπικά, επειδή δεν είμαι τύπος που να δίνει ιδιαίτερη σημασία στα στερεοφωνικά πέρα από το 'απλά να παίζει' νομίζω ότι είναι πρόκληση στους νεαρούς.
1400 κυβικά με 115 ίππους από έναν κινητήρα που με το ζόρι πάει 101 ίππους και χαμηλά δεν αποδίδει...Δεν με πείθει...
206 1.6 λοιπόν,εκτός και αν τα χρήματα φτάνουν,οπότε ή 206 με ζάντες-κόλπα-ηχοσυστήματα κλπ. ή Κλιώ 1.6 ή κάποιο μεγαλύτερης κατηγορίας! -
Στα μεγάλα κατά του Ibiza θα προσθέσω και τα τριξίματα. Ανάμεσα σε Ignis Sport και Yaris TS επιλέγω το δεύτερο για πιο άνετες μετακινήσεις συνολικά και το πρώτο για πιο σπορτίφ οδήγηση και αίσθηση.
Seat Ibiza 1.4 Top Gun Vs Toyota Yaris 1.5 TSport