-
Όσοι από εδώ έχουμε παλιά αυτοκίνητα...
Τι έχετε κάνει για την σκουριά?
Τι προιόντα έχετε χρησιμοποιήσει κλπ κλπ κλπ... -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Σπύρο η HF είχε 115 ίππους για περίπου 960 κιλά, αλλά υπήρχε και έκδοση με 130+ ίππουςΝαι, στα 2000 κυβικά. 120 άλογα ατμοσφαιρική, 130 περίπου Volumex (με κομπρέσσορα).
-
Εγώ πάλι έχω φάει τον τελευταίο καιρό γερό κόλλημα με την Veloce.Βρίσκονται τέτοια αυτοκίνητα σε αξιοπρεπή κατάσταση;Πόσο περίπου έχουν;Οι παλιές alfa έχουν και όνομα όσον αφορά την αξιοπιστία-θα χρειάζεται πρωι μεσημέρι βράδυ μετά το φαγητό επίσκεψη στο συνεργείο;Μακάρι να βρω τα λεφτά να αποκτήσω μία κάποτε.Μαύρη ή κόκκινη.Έτσι για να χω να παίζω....
-
Πρόσφατα είδα τετράθυρο (sedan) μοντέλο που μου φάνηκε όμοιο στο εμπρόσθιο τμήμα του με την πρώτη γενιά Renault 5. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πράγματι τετράθυρο μοντέλο με βάση το πρώτο Renault 5 και ποιο είναι αυτό; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια.
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Πρόσφατα είδα τετράθυρο (sedan) μοντέλο που μου φάνηκε όμοιο στο εμπρόσθιο τμήμα του με την πρώτη γενιά Renault 5. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πράγματι τετράθυρο μοντέλο με βάση το πρώτο Renault 5 και ποιο είναι αυτό; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια.Ναί φίλε μου, η Renault είχε βγάλει μια έκδοση του μοντέλου 5 σε sedan. Δεν θυμάμαι πως το είχε ονομάσει, αλλά κυκλοφόρισε στην Ελλάδα μέχρι το 1985 αν θυμάμαι.
-
Είδα ένα τέτοιο αυτοκίνητο πρίν 2-3 χρόνια με πωλητήριο στο τζάμι κάπου στην παραλιακή πρός το Φάληρο ή λίγο πρίν. Αλήθεια πολύ θα είθελα να έχω ένα τέτοιο. Το απόγευμα ξαναπέρασα απο το ίδιο σημείο αλλά το είχαν πάρει απο εκεί. Ο λόγος για ένα αυτοκίνητο που πολλά σημερινά θα ζήλευαν την κατασκευή του, αλλά προ-πάντως το design του. Ο λόγος είναι για το περίφημο TRIUMPH STAG. Φωτογραφίες του αναζητήστε μέσω yahoo με το ονομά του.
Τάκης!
-
Θόδωρε, το αυτοκίνητο που αναφέρεις ήταν το Renault 7. Άσχημο και αποτυχημένο εμπορικά. Σήμερα το πνεύμα του αναβίωσε (ή μάλλον βρυκολάκιασε) στην σεντάν έκδοση του Clio, με την επωνυμία Thalia. Αυτό φοράει τον 8βάλβιδο και τον 16βάλβιδο 1400άρη κινητήρα, τη μούρη του τωρινού Clio και το ταμπλώ του παλιού. Έχει τεράστιο πορτ-μπαγκάζ (κάπου 500 λίτρα, τύφλα να'χουν τα στέισιον), είναι μέγας πισωγλέντης λόγω μεγάλου πρόβολου πίσω και το αγοράζουν αρκετά τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων.
-
Η αλήθεια είναι εκεί:
http://www.davidsims.ukgateway.net/colours.shtml
Εδώ κατασκευάσματα μοναδικής ευφυίας μέχρι το 1965!
-
Το Stag είχε τα προβλήματα της αρκούδας, λόγω των γνωστών συνδικαλιστικών προβλημάτων και λόγω της απαράδεκτης διοίκησης της British Leyland.
Το Messerschmitt ποτέ δεν ήταν φοβερά μεγάλη εμπορική επιτυχία. Πολύ μετά την κατάργησή του έγινε θρύλος.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Θόδωρε, το αυτοκίνητο που αναφέρεις ήταν το Renault 7. Άσχημο και αποτυχημένο εμπορικά. Σήμερα το πνεύμα του αναβίωσε (ή μάλλον βρυκολάκιασε) στην σεντάν έκδοση του Clio, με την επωνυμία Thalia. Αυτό φοράει τον 8βάλβιδο και τον 16βάλβιδο 1400άρη κινητήρα, τη μούρη του τωρινού Clio και το ταμπλώ του παλιού. Έχει τεράστιο πορτ-μπαγκάζ (κάπου 500 λίτρα, τύφλα να'χουν τα στέισιον), είναι μέγας πισωγλέντης λόγω μεγάλου πρόβολου πίσω και το αγοράζουν αρκετά τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων.Ε όχι και αποτυχημένο το εφταράκι μην τρελαθούμε
Όσα δεν κυκλοφορούν πολύ είναι αποτυχημένα?
Αν έτσι είναι πάω πάσο -
Εμπορικά, δεν έπιασε καθόλου όσο το 5άρι. Πούλησε κάποια κομμάτια, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πλησίασε την επιτυχία του αρχικού 5αριού. Άσε που πάρα πολύς κόσμος το θεωρούσε άσχημο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το Stag είχε τα προβλήματα της αρκούδας, λόγω των γνωστών συνδικαλιστικών προβλημάτων και λόγω της απαράδεκτης διοίκησης της British Leyland.Το Messerschmitt ποτέ δεν ήταν φοβερά μεγάλη εμπορική επιτυχία. Πολύ μετά την κατάργησή του έγινε θρύλος.
Κώστα το Stag ποτέ δεν κατέγραψε σοβαρά προβλήματα. Δεν το είδαμε να κυκλοφορεί επίσημα στην Ελλάδα λόγω του κόστους του. Καθαρόαιμο Βρετανικό αυτοκίνητο βάδισε πάνω στη συνταγή τόσο Spitfire όσο και του 2000 μοντέλου. Το ότι η British Leyland μετά απο τέτοια μοντέλα τελικά φρόντισε να κλείσει είναι άξια της τύχης της.
Οσο για τα Messersmitt, δεν τα ανέφερα για την εμπορική τους επιτυχία η οποία ουσιαστικά ήταν ανύπαρκτη, αλλά για να δείξω την ηλίθια σκέψη των σχεδιαστών/κατασκευαστών στο να προχωρήσουν στην παραγωγή ενός ηλίθιου κατασκευάσμοτος που το ονόμασαν αυτοκίνητο. Και μάλιστα ποιοί ήταν που κάνανε αυτή τη σκέψη? Μα ίσως οι μακράν καλύτεροι σχεδιαστές/κατασκευαστές πολεμικών αεροπλάνων που αν μή τι άλλο έχουν να καταδείξουν στο ενεργητικό τους μόνο επιτυχίες. Αν ψάξεις μέσω yahoo θα βρείς κάποια sites που αναφέρονται εκτεταμένα στην Messersmit. Εκεί θα δείς τόσο τα συμβατικά της μοντέλα που πέταξαν σε όλα τα μέτωπα του πολέμου, αλλά επίσης και πειραματικά πρωτότυπα που, ίσως αναρωτηθείς αν διαβάζεις επιστιμονική φαντασία.
-
Το Stag είχε προβλήματα με τον κινητήρα. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί, αλλά, αντί να χρησιμοποιήσουν τον έτοιμο και δοκιμασμένο V8 κινητήρα της Rover (που προερχόταν από την Buick), πήγαν και φτιάξανε κάτι ανάλογο, αλλά με αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας και υπερθέρμανσης. Όπως λένε οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες Stag, μόλις τα τελευταία χρόνια κατάφεραν να καταστήσουν το αυτοκίνητο απολύτως αξιόπιστο. Τόσα πολλά χρόνια μετά...
Τις καινοτομίες της Messerschmitt τις ξέρω. Πάντα με εντυπωσίαζαν οι ιδέες που έβαζε σε εφαρμογή. Α, αφού έκλεισε η γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων της Messerschmitt, άρχισαν να φτιάχνουν μηχανήματα εμφιάλωσης.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εγώ πάλι έχω φάει τον τελευταίο καιρό γερό κόλλημα με την Veloce.Βρίσκονται τέτοια αυτοκίνητα σε αξιοπρεπή κατάσταση;Πόσο περίπου έχουν;Οι παλιές alfa έχουν και όνομα όσον αφορά την αξιοπιστία-θα χρειάζεται πρωι μεσημέρι βράδυ μετά το φαγητό επίσκεψη στο συνεργείο;Μακάρι να βρω τα λεφτά να αποκτήσω μία κάποτε.Μαύρη ή κόκκινη.Έτσι για να χω να παίζω....Δικαίως έχεις φάει κόλλημα. Κλασσικά όμορφο ιταλικό αυτοκίνητο, νομίζω από τον Giugiaro.
Αν είναι προσεγμένη είναι πολύ αξιόπιστη. Γενικά οι παλιές Alfa αν δεν είχαν πεθάνει από σκουριά τα ηλεκτρικά τους δημιουργούσαν αρκετά προβλήματα. Και μπορεί τα κιβώτια να ήταν λίγο αργά και με 'χαρακτήρα' αλλά οι κινητήρες είναι σκυλιά αρκεί να τους ταΐζεις το λαδάκι που χρειάζονται!
Είναι πολύ περισσότερο από παιχνίδι, μπορεί να την έχεις για καθημερινό αυτοκίνητο.
Όσες έχουν μείνει γενικά έχουν βρεί ιδιοκτήτες που τις αγαπάνε, τις εκτιμάνε και τις προσέχουν! Άρα μάλλον άργησες.
Αν όμως βρεις καμία και δεν είναι από τις αγαπημένες και προσεγμένες μπορεί να είναι φτηνή αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος για πολλή δουλειά. Ενώ τα μηχανολογικά είναι εύκολα και βρίσκονται τα ανταλλακτικά για αμάξωμα κλπ είναι δυσεύρετα και ακριβά.
Ένας φίλος πρόσφατα πούλησε μία φτηνά φαντάζομαι αλλά μετά από μερικά χρόνια χωρίς αγάπη και ενδιαφέρον (λόγω ξενητιάς) ήθελε αρκετά μερεμέτια! -
Οι πιο καλές από πλευράς επιδόσεων ήταν οι 1750 και 2000... Εξαιρετικές! Αν και ομολογώ ότι το ταμπλώ της 1750 μου αρέσει πολύ περισσότερο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εγώ πάλι έχω φάει τον τελευταίο καιρό γερό κόλλημα με την Veloce.Βρίσκονται τέτοια αυτοκίνητα σε αξιοπρεπή κατάσταση;Πόσο περίπου έχουν;Οι παλιές alfa έχουν και όνομα όσον αφορά την αξιοπιστία-θα χρειάζεται πρωι μεσημέρι βράδυ μετά το φαγητό επίσκεψη στο συνεργείο;Μακάρι να βρω τα λεφτά να αποκτήσω μία κάποτε.Μαύρη ή κόκκινη.Έτσι για να χω να παίζω....
Δικαίως έχεις φάει κόλλημα. Κλασσικά όμορφο ιταλικό αυτοκίνητο, **νομίζω από τον Giugiaro.**Αν είναι προσεγμένη είναι πολύ αξιόπιστη. Γενικά οι παλιές Alfa αν δεν είχαν πεθάνει από σκουριά τα ηλεκτρικά τους δημιουργούσαν αρκετά προβλήματα. Και μπορεί τα κιβώτια να ήταν λίγο αργά και με 'χαρακτήρα' αλλά οι κινητήρες είναι σκυλιά αρκεί να τους ταΐζεις το λαδάκι που χρειάζονται!
Είναι πολύ περισσότερο από παιχνίδι, μπορεί να την έχεις για καθημερινό αυτοκίνητο.
Όσες έχουν μείνει γενικά έχουν βρεί ιδιοκτήτες που τις αγαπάνε, τις εκτιμάνε και τις προσέχουν! Άρα μάλλον άργησες.
Αν όμως βρεις καμία και δεν είναι από τις αγαπημένες και προσεγμένες μπορεί να είναι φτηνή αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος για πολλή δουλειά. Ενώ τα μηχανολογικά είναι εύκολα και βρίσκονται τα ανταλλακτικά για αμάξωμα κλπ είναι δυσεύρετα και ακριβά.
Ένας φίλος πρόσφατα πούλησε μία φτηνά φαντάζομαι αλλά μετά από μερικά χρόνια χωρίς αγάπη και ενδιαφέρον (λόγω ξενητιάς) ήθελε αρκετά μερεμέτια!Η σειρά 105 είναι του Bertone. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές οι δίλιτρες Veloce που ήρθαν στην Ελλάδα ήταν μόλις 28... οπότε καταλαβαίνεις ότι άργησες(αμε). Βέβαια μπορείς κάλλιστα να την πατήσεις αφού πολλοί είναι αυτοί που κάνουν μετατροπή των 1600 GT Junior σε ψευτοδίλιτρες Veloce, οπότε καλό είναι να κοιτάς τον αριθμό πλαισίου. Ενώ εμείς θα παρακαλούσαμε νε έχουμε μια καλή γνήσια Veloce, κάποιοι 'κάγκουρες' στην άλλη όχθη τις μπαστερδεύουν και με λίγα λόγια τις κάνουν σαν τα μούτρα τους. Π.χ. body kits, κομπρέσορες, ακόμη και μηχανή από GTV6 βάζουν... Από πλευράς αξιοπιστίας δεν μπορώ να εκφέρω άποψη εφόσον δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά πιστεύω πως το αυτοκίνητο αν το προσέχεις θα το έχεις καινούργιο πάντα.
-
Οποιος θα ηθελε να δει περοσσοτερα microcars και Messerschmitt ακολουθει URL : http://www.microcarmuseum.com/virtualtour.html
Dimitris...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Η σειρά 105 είναι του Bertone.
.....μετατροπή των 1600 GT Junior σε ψευτοδίλιτρες Veloce, οπότε καλό είναι να κοιτάς τον αριθμό πλαισίου.
....'κάγκουρες' στην άλλη όχθη τις μπαστερδεύουν
Από πλευράς αξιοπιστίας δεν μπορώ να εκφέρω άποψηΌντως Bertone, καλά είχα βάλει 'νομίζω'! Ο Giugiaro ανέλαβε την επόμενη δεκαετία!
Είναι κακό πράμα η μετατροπή σε δίλιτρο?
Τι είναι οι κάγκουρες στην άλλη όχθη? Εννοείς Αυστραλία?
Από το φίλο μου που το είχε για πολλά χρόνια (ξεκινώντας από φοιτητής στην Πάτρα) και πολλά χιλιόμετρα θεωρώ ότι είναι αξιόπιστο αν έχεις λίγο το νού σου. Γίνεται πολύ αξιόπιστο μετά από προσεκτικό debugging των ηλεκτρικών, γειώσεων κλπ. Ο κινητήρας απλά θέλει το λαδάκι του!
Μην του βάλεις αμορτισέρ Bilstein γιατί τα ιταλικά μέταλα δεν τα αντέχουν, κόβονται οι θόλοι!
Λόγω λίγου βάρους (τότε δεν είχαν ηχομονώσεις, ηλεκτρικά παράθυρα, αρκουδίσια κλπ) είναι και αρκετά γρήγορο. Βέβαια δεν μπορεί να ακολουθήσει σύγχρονα εργαλεία (Rallye, VTS, GTi) γιατί σε δρόμο με στροφές θέλει μια λωρίδα παραπάνω για να απλώσει την ουρά του και όταν βρέχει τρέμεις. Έχει όμως ωραίο ήχο (εως εξαιρετικό αν αντικαταστήσεις ή καταργήσεις το φίλτρο αέρα και το ένα καζανάκι ) και στρίβει ωραία επιτόπου! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η σειρά 105 είναι του Bertone.
.....μετατροπή των 1600 GT Junior σε ψευτοδίλιτρες Veloce, οπότε καλό είναι να κοιτάς τον αριθμό πλαισίου.
....'κάγκουρες' στην άλλη όχθη τις μπαστερδεύουν
Από πλευράς αξιοπιστίας δεν μπορώ να εκφέρω άποψηΌντως Bertone, καλά είχα βάλει 'νομίζω'! Ο Giugiaro ανέλαβε την επόμενη δεκαετία!
Είναι κακό πράμα η μετατροπή σε δίλιτρο?
Τι είναι οι κάγκουρες στην άλλη όχθη? Εννοείς Αυστραλία?
Από το φίλο μου που το είχε για πολλά χρόνια (ξεκινώντας από φοιτητής στην Πάτρα) και πολλά χιλιόμετρα θεωρώ ότι είναι αξιόπιστο αν έχεις λίγο το νού σου. Γίνεται πολύ αξιόπιστο μετά από προσεκτικό debugging των ηλεκτρικών, γειώσεων κλπ. Ο κινητήρας απλά θέλει το λαδάκι του!
Μην του βάλεις αμορτισέρ Bilstein γιατί τα ιταλικά μέταλα δεν τα αντέχουν, κόβονται οι θόλοι!
Λόγω λίγου βάρους (τότε δεν είχαν ηχομονώσεις, ηλεκτρικά παράθυρα, αρκουδίσια κλπ) είναι και αρκετά γρήγορο. Βέβαια δεν μπορεί να ακολουθήσει σύγχρονα εργαλεία (Rallye, VTS, GTi) γιατί σε δρόμο με στροφές θέλει μια λωρίδα παραπάνω για να απλώσει την ουρά του και όταν βρέχει τρέμεις. Έχει όμως ωραίο ήχο (εως εξαιρετικό αν αντικαταστήσεις ή καταργήσεις το φίλτρο αέρα και το ένα καζανάκι ) και στρίβει ωραία επιτόπου!Η μετατροπή σε δίλιτρο είναι σίγουρα κακό πράγμα όταν θέλεις να έχεις την Άλφα σου αυθεντική...όπως βγήκε από το εργοστάσιο!
Οι κάγκουρες εντοπίζονται συνήθως στην Αμερική αλλά και στην Αυστραλία και Καναδά. Έχουν άλλη νοοτροπία....
Δες το παρακάτω λινκ για να δεις μέχρι ποιο σημείο φτάνει η γελοιότητά τους... http://www.alfisti.net/205.2.html?&L=1...και άπειρα άλλα. Μάλιστα κάποιος Καναδός αυτή τη στιγμή σκέφτεται να βάλει σε Veloce κινητήρα Wankel...
-
Εγώ πάντως δέχομαι την μετατροπή σε 2λιτρο μια και βγήκε και έτσι από την Alfa. Έστω και με καταλύτη injection ή κανέναν καραπειραγμένο αγωνιστικό ή έστω και τον 1,8 turbo της 75 που βασικά ίσως να είναι ο ίδιος, αν χωράει. Όμως μέχρι εκεί. Αυτά τα αχαρακτήριστα που αναφέρεις και που είδα εκεί που λές.....φρίκη!
Πρέπει να υπάρχουν και όρια....να έρχεται και να σε μαζεύει και να σε δέρνει ειδική υπηρεσία της Alfa Romeo όταν κάνεις τέτοια ρεζιλίκια!
Να σου παίρνει και το αυτοκίνητο και να το δίνει σε κανέναν Alfista!
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ