-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
σαν και αυτες δλδ?
-
αυτες νομιζω εχει ενα 9αρι στη πατρα.φοβερες!
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Σωστος κανει τρομερη αντιθεση......και δε θέλουν και καθάρισμα
-
-
Είδα πριν λίγο ένα άσπρο jap spec (http://www.mitsubishi-motors.co.jp/evo/index.html' target='_blank) σε μια μάντρα και το αμάξι είναι μούρλια
Από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφο!
-
Ένα ολόϊδιο είδα στην Κύπρο, την προηγούμενη εβδομάδα. Δεξιοτίμονο κι αυτό, φυσικά!
-
Τι αριστεροτιμονο, τι δεξιοτιμονο... EVO 10 να είναι και ότι νάνε
Σε πια περιοχή το είδες?
-
Ο χρήστης cosco έγραψε:
Είδα πριν λίγο ένα άσπρο jap spec (http://www.mitsubishi-motors.co.jp/evo/index.html' target='_blank' target='_blank) σε μια μάντρα και το αμάξι είναι μούρλιαΑπό κοντά είναι ακόμη πιο όμορφο!
Αυτό το αυτοκίνητο είναι τρέλα
-
Ο χρήστης cosco έγραψε:
Τι αριστεροτιμονο, τι δεξιοτιμονο... EVO 10 να είναι και ότι νάνεΣε πια περιοχή το είδες?
Σε μια μάντρα εμπορίας αυτοκινήτων, στον δρόμο από Λευκωσία προς Λάρνακα...
-
-
Λενε οτι εκει που ειναι, ο αερας μπανει χωρις εμποδιο.Αλλωστε ειναι και σημα κατατεθεν απο το εβο 5 και μετα η θεση της πινακιδας στο σημειο αυτο.
-
Από τις 15 Ιουλίου θα κάνουμε τις πρώτες μας βολτίτσες με το νέο Evolution, σε κόκκινο χρωματάκι...
-
Με τις τιμές τι 'παίζει' ?
Ισχύει ό,τι διάβασα σε άλλο Forum, για 55000 το GSR, 57000 το GSR + SST και 64000 το MR ?
-
Αυτά είναι τα αρχικά νούμερα που αναφέρθηκαν ενδεικτικά από την ίδια την Ιάσων Α.Ε.
Τί θα ισχύσει όμως τελικά θα μαθευτεί εντός των ημερών!
Ανυπομονώ κι εγώ για το MR-SST (που έρχεται όμως τέλη Σεπτέμβρη-αρχές Οκτώβρη)!.... -
H μονη λυση ειναι εισαγωγη απο το εξωτερικο αν ειναι να φτασουμε σε τετοιες τιμες...
Γυρω στα 40 ερχεται αν το φερεις απο το αμερικα -
Μεταφερόμαστε
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Αυτά είναι τα αρχικά νούμερα που αναφέρθηκαν ενδεικτικά από την ίδια την Ιάσων Α.Ε.
Τί θα ισχύσει όμως τελικά θα μαθευτεί εντός των ημερών!
Ανυπομονώ κι εγώ για το MR-SST (που έρχεται όμως τέλη Σεπτέμβρη-αρχές Οκτώβρη)!....Αλλά τα 64Κ είναι τρελλό ποσό -ιδίως αν σκεφτείς πως με τη διαφορά από το GSR+SST βάζεις ζάντες + καμιά Ohlins και περισσεύουν και ρέστα. Τα δέρματα, τα Navi (90% άχρηστα στην Ελλάδα) και τα subwoofer στο πορτ-μπαγκάζ των 195 λίτρων μας μάραναν
-
Τελικα αυτο το SST αξιζει τη διαφορα? Ξερει κανεις ειναι πιο αργο σε επιδοσεις απο σταση σε σχεση με το απλο 5αρι ενω το DSG της VW ειναι πιο γρηγορο απο το αντιστοιχο manual?
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Τελικα αυτο το SST αξιζει τη διαφορα? Ξερει κανεις ειναι πιο αργο σε επιδοσεις απο σταση σε σχεση με το απλο 5αρι ενω το DSG της VW ειναι πιο γρηγορο απο το αντιστοιχο manual?Έχω την εντύπωση πως το 'έβγαζαν' λίγο υποδεέστερο αρχικά σε επιδόσεις, μιας και άρχισε να κυκλοφορεί μαζικά πιο αργά από το 5τάχυτο.
Μάλιστα ακόμα και οι Ιάπωνες που το δοκίμασαν στην αρχή έβγαλαν πιο αργό το SST από εκκίνηση, (και επανόρθωσαν αργότερα...) Μάλιστα, πρόσφατα βγήκε και στο Ιντερνετ η διαδικασία Launch Control που έχει το MR-SST, αλλά μέχρι τώρα κανείς δεν είχε πει τίποτα ή να είχε δείξει σε κάποιο video...
Πιστεύω πως το SST είναι ο δρόμος μπροστά, και όποιος κάθεται ν'ασχολείται με τα όποια (αν υπάρχουν τελικά) χαμένα εκατοστά του δευτερολέπτου ή τα όποια φτερά, κενά και κολώνες, μάλλον χάνει την ουσία ενός τέτοιου αμαξιού και του συνδυασμού τεχνολογίας, ασφάλειας, επιδόσεων (και τελευταία και ποιότητας εσωτερικού... ) που προσφέρει το νέο EVO X.
Στα 60 κάτι χιλιάρικα το να βλέπεις κατάματα στο 95% των περιπτώσεων τον επερχόμενο Godzilla των 120+ χιλιάδων (που ούτως ή άλλως κι αυτός με την σειρά του απομυθοποίησε κάθε μα κάθε ευρωπαϊκό supercar εντός ή εκτός πιστών) είναι μάλλον...κελεπούρι!
-
Ενταξει δεν το περασαμε για dragster το αυτοκινητο και βεβαια δεν φτιαχτηκε γι αυτο το λογο...Το να χανεις ομως ενα δευτερολεπτο συμφωνα με τα manual απο τη mitsubishi ειναι κατα τη γνωμη μου υπερβολικο. Το θεμα ειναι μη χανει στις αλλαγες παραπανω απο οσο προβλεπεται.
Κι εγω θα προχωρουσα στην αγορα ενος τετοιου κιβωτιου...Αλλωστε αυτος ειναι ισως και ο μοναδικος λογος που συμπαθησα τελευταια και την VW λογω της φιλοσοφιας που εφερε σε αυτα τα κιβωτια και οπως βλεπουμε το υιοθετουν και αλλοι (ΒΜW, Nissan, Mitsubishi κλπ)
@ΤheoM5..Πολυ μου αρεσε το σχολιο και ο χαρακτηρισμος για το GT-R (αν καταλαβα καλα)
Παντως επιμενω για εισαγωγη απο Αμερικη μιας και καποιος μπορουσε να γλιτωσει πολλα (τα βαζεις στη βενζινη και το σπας καθε μερα που λεει ο λογος).
Μitsubishi Lancer Evo X