-
μα ούτως ή άλλως κάθε 40k πρέπει να αλλάζονται τα ελαστικά.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
μα ούτως ή άλλως κάθε 40k πρέπει να αλλάζονται τα ελαστικά.Εν μερει συμφωνω.
Αλλα οχι οτι ειναι και κανονας.
Μπορει στα 50.000χλμ, να εχουν αρκετο πελμα, να μην εχουν ξεραθει, να μη γλυστρανε και γενικοτερα να ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
Μπορει να θελουν αλλαγμα και στα 30.000χλμ.
Πιστευω οτι καποιος οδηγος με βασικες γνωσεις και αισθηση, μπορει να καταλαβει ποτε θελουν αλλαγη τα ελαστικα... -
μιλάω για τον γενικό κανόνα, από εκεί και πέρα βεβαίως και μπαίνουν στην μέση διάφοροι παράγοντες.
δηλ στα δικά μου χέρια τα Michelin άντεχαν περισσότερο από τα Bridgestone και τα Υokohama.
(μιλάω για το Saxo VTS που είχα παλαιότερα)
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Εγώ θα πρότεινα PremiumContact2 ή τα παλιότερα Pilot Exalto 2. Τα SportContact2 ειναι γενικά πολύ καλά αλλά :- Δεν παράγονται πλέον και υπάρχει μόνο στόκ
- Μετά τα 35-40Κ χλμ γλυστράνε πολύ
Με ποια λογική η Continental σταμάτησε την παραγωγή των SportContact 2 από τη στιγμή που τα 3 βγαίνουν από 17άρια και πάνω; Έμεινε κενό στη γκάμα της τώρα στα σπορ προσανατολισμού ελαστικά κάτω από 17' Εκτός αν έκριναν ότι δεν τους συνέφερε οικονομικά η παραγωγή σε αυτές τις διαστάσεις αν το μεγαλύτερο ποσοστό των ζμπορ οδηγών αγοράζουν από 17' και πάνω.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εγώ θα πρότεινα PremiumContact2 ή τα παλιότερα Pilot Exalto 2. Τα SportContact2 ειναι γενικά πολύ καλά αλλά :
- Δεν παράγονται πλέον και υπάρχει μόνο στόκ
- Μετά τα 35-40Κ χλμ γλυστράνε πολύ
Με ποια λογική η Continental σταμάτησε την παραγωγή των SportContact 2 από τη στιγμή που τα 3 βγαίνουν από 17άρια και πάνω; Έμεινε κενό στη γκάμα της τώρα στα σπορ προσανατολισμού ελαστικά κάτω από 17' Εκτός αν έκριναν ότι δεν τους συνέφερε οικονομικά η παραγωγή σε αυτές τις διαστάσεις αν το μεγαλύτερο ποσοστό των ζμπορ οδηγών αγοράζουν από 17' και πάνω.
Πιθανότατα το 'γενικής χρήσης' PremiumContact 2 καλύπτει περισσότερες απαιτήσεις (και κατά κάποιες δοκιμές, σε διάφορες διαστάσεις του, φαίνεται να δικαιώνει τις προσδοκίες της εταιρείας...) .
Γιατί στεναχωριέσαι όμως; Υπάρχουν αρκετές άλλες επιλογές γι' αυτό που χρειάζεσαι (βλ. και προηγούμενη σελίδα) ... -
Πάντως στο site της continental, αναφέρει ότι τα sportcontact3 ξεκινάνε απο 16 ίντσες και 195 διάσταση
http://www.conti-online.com/generator/w ... t3_en.html
δεν τα φερνούν Ελλαδα? δεν εχω ρωτησει βεβαια αλλα για να το λένε στο site τους......πρεπει να υπαρχουνε.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εγώ στο ίδιο αμάξι έβαλα Continental Sport Contact 2 με δείκτη H (205 η τελική του H, 205 και η τελική του TSI, το προτίμησα αντί για V=240km/h για να ζεσταίνονται πιο εύκολα εξάλλου δεν έχω σκοπό να το πάω ποτέ πάνω από 200 στην Ελλαδάρα)Τα Η είναι για μέχρι 210 αν δεν κάνω λάθος, όχι 205
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
....Μπορει στα 50.000χλμ, να εχουν αρκετο πελμα, να μην εχουν ξεραθει, να μη γλυστρανε και γενικοτερα να ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
Μπορει να θελουν αλλαγμα και στα 30.000χλμ....Εμένα στα 2-2,5 χρόνια θέλουν αλλαγή, ότι και να έχω δοκιμάσει... Ίσως τα ζορίζω. Έκανα όμως σχετικά λίγα χλμ οπότε κάπου εκεί ξεραινόντουσαν προτού φθαρούν. Εκτός από τα αγαπημένα μου Marangoni που σε 2 χρόνια και με λίγα χλμ είχαν φθαρεί αρκετά (αλλά τους είχα ρουφήξει το αίμα στην Κύμη)
Τώρα που κάνω περισσότερα χλμ ίσως τα 2,5 χρόνια να είναι πάρα πολλά (υπολογίζω ότι θα κάνω γύρω στα >17000χλμ το χρόνο) μάλλον με βλέπω στα 2 χρόνια. Εκτός αν βρεθεί στο δρόμο μου καμιά πίστα και επιταχυνθεί η διαδικασία... -
Ο χρήστης VASG έγραψε:
Πάντως στο site της continental, αναφέρει ότι τα sportcontact3 ξεκινάνε απο 16 ίντσες και 195 διάστασηhttp://www.conti-online.com/generator/w ... t3_en.html' target='_blank
δεν τα φερνούν Ελλαδα? δεν εχω ρωτησει βεβαια αλλα για να το λένε στο site τους......πρεπει να υπαρχουνε.
Αν πατήσει βέβαια κανείς στο product range δεν θα δει πουθενά 16άρι ή 195...
-
Ο χρήστης potge2 έγραψε:
Πάντως στο site της continental, αναφέρει ότι τα sportcontact3 ξεκινάνε απο 16 ίντσες και 195 διάσταση
http://www.conti-online.com/generator/w ... t3_en.html' target='_blank' target='_blank
δεν τα φερνούν Ελλαδα? δεν εχω ρωτησει βεβαια αλλα για να το λένε στο site τους......πρεπει να υπαρχουνε.
Αν πατήσει βέβαια κανείς στο product range δεν θα δει πουθενά 16άρι ή 195...
Σωστά!Έμεινα στο overview, δεν πρόσεξα και το αναλυτικό range.
-
Από τα Turanza υπάρχουν τα ER300 και τα ER 30. Και τα δύο θεωρούνται εξίσου χάλια;
-
Τα ER30 προσωπικά τα θεωρώ χειρότερα και από energy. Τα ΕR300 είναι λίγο καλύτερα, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Σε τι διάσταση θέλεις;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα ER30 προσωπικά τα θεωρώ χειρότερα και από energy. Τα ΕR300 είναι λίγο καλύτερα, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Σε τι διάσταση θέλεις;Απλή απορία ήταν. Τα ER30 είναι όντως φρικαλέα. Κι αναρωτιόμουν αν ισχύει το ίδιο και για τα ER300, που έχουν διαφορετική χάραξη και δείχνουν αρκετά διαδεδομένα...
-
Επειδή τα οδήγησα σε άλλο αμάξι, σε ίδια διάσταση όμως με αυτά που είχα, δεν μου έκαναν καμιά ιδιαίτερη εντύπωση...
Άσχετο, στις τελευταίες βροχές τα premiumcontact 2 με έχουν εντυπωσιάσει. Πολύ καλή πρόσφυση...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άσχετο, στις τελευταίες βροχές τα premiumcontact 2 με έχουν εντυπωσιάσει. Πολύ καλή πρόσφυση...
+1
Να μην υπερβαλλω λεγοντας οτι τα νιωθω καλυτερα και απο στεγνο... -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Τα ER30 προσωπικά τα θεωρώ χειρότερα και από energy. Τα ΕR300 είναι λίγο καλύτερα, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Σε τι διάσταση θέλεις;
Απλή απορία ήταν. Τα ER30 είναι όντως φρικαλέα. Κι αναρωτιόμουν αν ισχύει το ίδιο και για τα ER300, που έχουν διαφορετική χάραξη και δείχνουν αρκετά διαδεδομένα...
Καμία σχέση το ER30 με το ER300. Το ΕR300 είναι πολύ καλό λάστιχο (αυτό δείχνουν και σε όλα τα τέστ απο γερμανία μεριά).
Σε σύγκριση με το Continental PremiumContact 2 είναι αρκετά πιό σκληρά και αργούν να ζεσταθούν. Αλλά όταν το κάνουν πατάνε καλύτερα απο τα Conto τα οποία, ιδίως στο ζόρισμα, έχουν την τάση να 'μαγουλιάζουν' και να 'σαπουνιάζουν' κοινώς να σου δίνει την αίσθηση ότι θα σου φύγει το αμάξι ενώ κανονικά σε πέρνει ακόμα. Αυτό γίνεται διότι είναι μαλακό λάστιχο με μαλακά πλαινά σε σχέση με το Bridgestone.
Απο την άλλη, στην πόλη το conti ζεσταίνεται κατευθείαν και πιάνει σχεδόν άμεσα σε απότομο φρενάρισμα ενώ το Bridgestone θέλει ζέσταμα και στην πόλη ενεργοποιεί το ABS αρκετά πιό εύκολα σε απότομο φρενάρισμα σε σημείο σπαστικό.
Πάντως και τα δύο είναι κορυφαία και καλύτερα απο τα αντίστοιχα Michelin. -
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
Καμία σχέση το ER30 με το ER300. Το ΕR300 είναι πολύ καλό λάστιχο (αυτό δείχνουν και σε όλα τα τέστ απο γερμανία μεριά).
Μόνο που τα συμπεράσματα αλλάζουν τελείως όταν μεταφερόμαστε στους ελληνικής ποιότητας δρόμους. (γενικά μιλάω, δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο λάστιχο)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Καμία σχέση το ER30 με το ER300. Το ΕR300 είναι πολύ καλό λάστιχο (αυτό δείχνουν και σε όλα τα τέστ απο γερμανία μεριά).
Μόνο που τα συμπεράσματα αλλάζουν τελείως όταν μεταφερόμαστε στους ελληνικής ποιότητας δρόμους. (γενικά μιλάω, δεν έχω άποψη για το συγκεκριμένο λάστιχο)
Η προσωπική μου εμπειρία με το ER300 πάντως δεν ήταν καθόλου μα καθόλου ενθαρρυντική. Το θεωρώ έως και απαράδεκτο ελαστικό. Τι να το κάνω αν όταν ζεσταθεί πολύ έχει καλό κράτημα όταν κρύο και ελαφρά ζεσταμένο γλιστράει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ, μπαίνει ΣΥΝΕΧΩΣ το ABS και γενικά σε κάνει να νοιώθεις μεγάλη ανασφάλεια; Αλλάζοντάς τα με τα Exalto II ήταν σα να συγκρινόταν η νύχτα με τη μέρα. Πολύυυυυυυ ανώτερα τα Exalto.
Απ' την άλλη τα PremiumContact II τα θεωρώ πολύ τίμια ελαστικά καθώς έχουν και σε στεγνό και σε βρεγμένο απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά. Ίσως δηλαδή στο όριο να μην είναι πολύ καλά, στην καθημερινή οδήγηση όμως είναι ό,τι πρέπει... -
Έτσι είναι φίλε μου, για αυτό υπάρχουν τόσα λάστιχα για εμάς να διαλέξουμε το σωστό και πρέπον για το αυτοκίνητό μας και την χρήση που του κάνουμε.
Είναι κουτό να έχεις αμάξι που λειτουργείς σε μεγάλο ποσοστό μέσα στην πόλη και να βάλεις Bridgestone. Άλλωστε η σειρά Turanza υποτίθεται πως είναι για ταξίδια, όχι για πόλη.
Πρόσφατα φίλος μου έβαλε τα PremiumContact 2 (μετά απο δικιά μου προτροπή) σε ένα Clio, ενώ πριν είχε σκληρό λάστιχο. Κάθε μέρα κάνει την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Κιλκίς που είναι καμιά 120χλμ πήγαινε έλα. 2 μήνες μετά και αρκετά χλμ, μου είπε πως το λάστιχο δεν του άρεσε, είχε συνηθήσει με το Bridgestone το οποίο και είχε συνηθήσει και τώρα με το Conti και το μαλακό του στύλ απλά φοβάται, νομίζει ότι θα του φύγει.
Όταν πέρνεις Bridgestone ξέρεις τι πέρνεις και σε μιά λακούβα να πέσεις, υπάρχει πιθανότητα παραπάνω να το γλυτώσεις το καρούμπαλο απο ότι με τα Conti, αλλά αυτό έχει ένα κόστος, τα γλυστρίματα κλπ. Τέλειο λάστιχο δεν υπάρχει, αλλά αν ψάξεις λίγο και ιδίως τώρα που υπάρχει και το ίντερνετ, μπορείς να βρείς το κατάλληλο πριν πας στον λαστιχά και σου φορτώσει ότι θέλει αυτός.
Όσο για τα γερμανικά τέστ, μπορεί οι δρόμοι να είναι χάλια στο ελλάντα, αλλά τα χαρακτηριστικά των ελαστικών δεν αλλάζουν ιδιαίτερα, ίδια είναι. Γλυστράει το Bridgestone στην γερμανία, θα γλυστράει και πιο πολύ και εδώ, θα 'γραπώνει' εκεί θα 'γραπώνει' έστω και λιγότερο και εδώ. Το χειρότερο λάστιχο στην γερμανία να γίνει το καλύτερο στην ελλάδα δεν γίνεται όπως ούτε και το αντίθετο.
Μην ξεχνάμε όμως και τα μαλακά λάστιχα που σου λέει ο κατασκευαστής 'προσοχή στο παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο' κλπ, στην ελλάδα δεν χρειάζεσαι πεζοδρόμιο, σε μιά λακούβα να παίσεις, πάει.
Δεν ξεχνάω το Megane I 1.4 16V του πατέρα μου μόλις το πρωτοπήρε φορούσε τα Dunlop SP2000 (μαλακό). Τα δύο μπροστά πετάξανε 'βυζί' μέσα στο 1ο εξάμηνο απο τις λακούβες. Ποτέ ξανά Dunlop απο τότε. -
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
ιδίως στο ζόρισμα, έχουν την τάση να 'μαγουλιάζουν' και να 'σαπουνιάζουν' κοινώς να σου δίνει την αίσθηση ότι θα σου φύγει το αμάξι ενώ κανονικά σε πέρνει ακόμα. Αυτό γίνεται διότι είναι μαλακό λάστιχο με μαλακά πλαινά .Αυτο ακριβως...
Και οχι μονο μαγουλιαζουν, αλλα κανουν και ενα περιεργο θορυβο οταν ζοριζονται στις στροφες, σαν να ειναι ξεφουσκωτα... Στην αρχη με τρομαζε αλλα αργοτερα το συνηθισα. Ισως με χαμηλο προφιλ ομως τα πραματα ειναι καλυτερα.Κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο λαστιχο σε στεγνο, βρεγμενο, φρεναρισμα κτλ
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....