-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπα, είναι ευρέως διαδεδομένο το συρματόσχοινο που πιάνει στην πίσω δαγκάνα.Στα πισωκίνητα; Δε νομίζω, αλλά δεν επιμένω κιόλας
-
Στα πισωκίνητα δεν ξέρω είναι η αλήθεια, αλλά δεν ειναι τα περισσότερα (fwd+rwd+awd) με ταμπουράκι.
-
Να πω την αληθεια ουτε που το εχω προσεξει στα αυτοκινητα που οδηγω τωρα ,αν και ολα εχουν πισω δισκους.
'Τυχερος' μεσα στην ατυχια του που δεν χτυπησε καποιον πεζο το αμαξι απο την στιγμη που ηταν ανασφαλιστο.
-
ε, καλα τωρα!
-
Φαντάσου να χε πάρει παραμάζωμα 3-4 αμάξια ε;
-
Κρίμα Νίκο. Μεγάλη ατυχία. Εσύ να είσαι καλά βέβαια η υγεία πάνω απ'όλα. Σκέψου να ήσουν μέσα στο αυτοκίνητο για ICE .
To ιστορικό σου θαρρώ πως θα κριθεί στο τρίπτυχο: τί λέει το manual (μόνο χειρόφρενο ή και εμπλοκή ταχύτητας? ), η **έκθεση αυτοψίας της τροχαίας **και η πραγματογνωμοσύνη. Ελπίζω να κατέγραψαν οι αστυνομικοί τη θέση του χειρόφρενου και να κάλεσες αμέσως πραγματογνώμονα. Αν όλα αυτά συνηγορούν υπέρ σου, κινήσου δικαστικά αν όχι δύσκολα τα πράγματα.
-
Πάντως και να υπάρχουν ελπίδες αποζημείωσης μέσω δικαστικής οδού, δες αν μπορείς να έρθεις σε κάποιον εξώδικο συμβιβασμό. Συνήθως οι διαδικασίες αυτές είναι χρονοβόρες. Και εκτός αυτού οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ολόκληρα νομικά τμήματα που μπορούν να δαπανήσουν μεγαλύτερα ποσά από ότι ο μέσος καταναλωτής.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΔΕΝ θελουν να χάνουν σε δικαστικές διαμάχες με καταναλωτές για να μη δημιουργούν άσχημες εντυπώσεις και δεδικασμένα...
Αν υπάρχει κάποια περίπτωση να δικαιωθείς θα στο προτείνουν κατά μεγάλο ποσοστό και οι ίδιες...
Έχω γνωρίσει οδηγό ο οποίος επειδή δεν άνοιξαν οι αερόσακοι σε ατύχημα πήρε αποζημείωση(σε εξώδικο συμβιβασμό) συνολίκού ύψους 250.000€!!
Η περίπτωσή σου είναι σαφώς δυσκολότερη, καθώς η εταιρία θα ισχυριστεί ότι δεν τράβηξες το χειρόφρενο εξ αρχής. Είδες το ατύχημα και μετά κατέβηκες στον γκρεμό και τράβηξες το χειρόφρενο για να ρίξεις το φταίξιμο στο αυτοκίνητο. Δεν μπορείς να αποδείξεις το αντίθετο ούτε εσύ, ούτε αυτοί. Επομένως είναι ο λόγος σου εναντίον του λόγου τους, οπότε πάρτο αυγό και κούρευτο -
Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να αναφέρει το εγχειρίδιο μόνο χειρόφρενο στο παρκάρισμα.
-
Rav4 όλες οι γενιές, forester ολες οι γενιές είχαν ξεχωριστό τάμπουρο για το χειρόφρενο από αυτά που μου έρχονται στο μυαλό.
Από την άλλη έχω δει το χειρόφρενο να πιάνει στο δίσκο, αλλά θυμάμαι πολύ καλά ότι ήταν ξεχωριστό δαγκανάκι. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (δεν θυμάμαι μοντέλο) όμως ήταν βελτιωμένο.Υ.Γ Το post του tm έχει μία βάση.
-
πολλες βασεις εχει αλλα οκ...
τεσπα..εκ πρωτης οψεως δε βλεπω πως μπορει να δικαιωθει το παληκαρι...
-
Πρωτη φορα ακουω την αστυνομια ρε παιδια να την παιρνεις τηλεφωνο για κλοπη αμαξιου και να ερχεται στο σημειο που εισαι.....
Τεσπα ευχομαι να αποζημιωθεις.....αλλα...
- Σε ενα αμαξι τετοιας Αξιας κανεις ΠΑΝΤΑ μικτη...αν δεν σε παιρνει για μικτη παρε κατι πιο οικονομικο.
- Σε αμαξι οποιασδηποτε τιμης....κανεις ασφαλεια ΠΡΙΝ το παρεις απο την εκθεση....αντι να κλαις τα 30κ € του αμαξιου......θα μπορουσες να εισαι στην δυσαρεστη θεση να εχεις σκοτώσει καποιον και να εισαι ανασφάλιστος!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Πρωτη φορα ακουω την αστυνομια ρε παιδια να την παιρνεις τηλεφωνο για κλοπη αμαξιου και να ερχεται στο σημειο που εισαι.....Τεσπα ευχομαι να αποζημιωθεις.....αλλα...
- Σε ενα αμαξι τετοιας Αξιας κανεις ΠΑΝΤΑ μικτη...αν δεν σε παιρνει για μικτη παρε κατι πιο οικονομικο.
- Σε αμαξι οποιασδηποτε τιμης....κανεις ασφαλεια ΠΡΙΝ το παρεις απο την εκθεση....αντι να κλαις τα 30κ € του αμαξιου......θα μπορουσες να εισαι στην δυσαρεστη θεση να εχεις σκοτώσει καποιον και να εισαι ανασφάλιστος!
off topic, αλλά άμα σκοτωθεί κάποιος από τέτοιο λάθος, πας για φόνο εξ αμελείας... Η ασφάλεια απλά θα καλύψει κάποιο ποσό. Το τελευταίο που θα έπρεπε να νοιάζει αυτόν, που πήρε με αυτό τον τρόπο μια(!) ζωή.
Πάντως σε όποια εγχειρήδια χρήσης αυτοικινήτου έχω δει, γράφει και για ταχύτητα στο κιβώτιο. Και εκτός προδιαγραφών αυτοκινήτου πάντως, το ίδιο έλεγαν και οι εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης, άρα μάλλον και του ΚΟΚ(δεν το έψαξα).... Άρα το λάθος είναι πρώτα του οδηγού..
-
Να θεσω μια απορια αφου ευχηθω στον φιλο να δικαιωθει,εφοσον αδικηθηκε.
Το manual μπορει να καλυψει την εταιρια σε τετοιες περιπτωσεις;Αν ναι,θα πρεπει να διαβαζουμε το manual πριν αγορασουμε ενα αυτοκινητο.Εφοσον μεσα στο εγχειριδιο αναφερεται οτι υπαρχει ενδεχομενο για παραδειγμα να σπασει ο κινητηρας στα 10000χλμ,παυει να ισχυει η εγγυηση επειδη το γραφει στο manual;
Τι ακριβως ισχυει; -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Πρωτη φορα ακουω την αστυνομια ρε παιδια να την παιρνεις τηλεφωνο για κλοπη αμαξιου και να ερχεται στο σημειο που εισαι.....
Τεσπα ευχομαι να αποζημιωθεις.....αλλα...
- Σε ενα αμαξι τετοιας Αξιας κανεις ΠΑΝΤΑ μικτη...αν δεν σε παιρνει για μικτη παρε κατι πιο οικονομικο.
- Σε αμαξι οποιασδηποτε τιμης....κανεις ασφαλεια ΠΡΙΝ το παρεις απο την εκθεση....αντι να κλαις τα 30κ € του αμαξιου......θα μπορουσες να εισαι στην δυσαρεστη θεση να εχεις σκοτώσει καποιον και να εισαι ανασφάλιστος!
off topic, αλλά άμα σκοτωθεί κάποιος από τέτοιο λάθος, πας για φόνο εξ αμελείας... Η ασφάλεια απλά θα καλύψει κάποιο ποσό. Το τελευταίο που θα έπρεπε να νοιάζει αυτόν, που πήρε με αυτό τον τρόπο μια(!) ζωή.
Πάντως σε όποια εγχειρήδια χρήσης αυτοικινήτου έχω δει, γράφει και για ταχύτητα στο κιβώτιο. Και εκτός προδιαγραφών αυτοκινήτου πάντως, το ίδιο έλεγαν και οι εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης, άρα μάλλον και του ΚΟΚ(δεν το έψαξα).... Άρα το λάθος είναι πρώτα του οδηγού..
Η ασφαλεια σε καληπτει οταν εχεις....οταν δεν έχεις τα πληρωνεις απο την τσεπη σου.
Και δεν μιλουσα να επεφτε το αμαξι πανω σε καποιον οπως εγινε τωρα το σκηνικο στην κατηφορα...αλλα 100 μετρα απο την αντιπρωσοπεια που το πηρε να να επεφτε πανω σε ενα μηχανακι. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως οδηγουν καποιοι ανασφάλιστο οχημα.....και ειναι και πολλοί μαλιστα! -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Να θεσω μια απορια αφου ευχηθω στον φιλο να δικαιωθει,εφοσον αδικηθηκε.Το manual μπορει να καλυψει την εταιρια σε τετοιες περιπτωσεις;Αν ναι,θα πρεπει να διαβαζουμε το manual πριν αγορασουμε ενα αυτοκινητο.Εφοσον μεσα στο εγχειριδιο αναφερεται οτι υπαρχει ενδεχομενο για παραδειγμα να σπασει ο κινητηρας στα 10000χλμ,παυει να ισχυει η εγγυηση επειδη το γραφει στο manual;
Τι ακριβως ισχυει;οχι δεν την καλυπτει , εκτος αν εχει πολυ εντονη την προειδοποιηση.
πχ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!. μπορει να λυθει το χειροφρενο και δε φερουμε ευθυνη και μπλα μπλα. ασε που κανεις νομος δε σε υποχρεωνει αν αφηνεις το αμαξι με ταχυτητα. επισης κανεις δε σε υποχρεωνει να διαβασεις το manual(εκτος αν λεει καπου κατι αντιθετο και δεν το εχω παρει χαμπαρι).
ακομα και να το γραφει , αν αυτο δεν ειναι ιδιαιτερως τονισμενο μπορει το θυμα να δικαιωθει.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Η ασφαλεια σε καληπτει οταν εχεις....οταν δεν έχεις τα πληρωνεις απο την τσεπη σου.
Και δεν μιλουσα να επεφτε το αμαξι πανω σε καποιον οπως εγινε τωρα το σκηνικο στην κατηφορα...αλλα 100 μετρα απο την αντιπρωσοπεια που το πηρε να να επεφτε πανω σε ενα μηχανακι. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω πως οδηγουν καποιοι ανασφάλιστο οχημα.....και ειναι και πολλοί μαλιστα!Ε, σιγα τωρα μη συμβει σε μενα..
-
Φιλε ειναι τραγικο....εσυ και πολλοι αλλοι λετε...ε ναι πρεπει να ειναι πολλα τα ζωα που δεν κανουν ασφαλεια...το λενε και στις ειδησεις....ξερεις ποσοι θελανε να ερθουν να παρουν το ολοκαινουριο αμαξακι τους, και μου λεγανε πειραζει αν κανω ασφαλεια αυριο μεθαυριο? Ελα μωρε δωστω μου τι θα παθει για 1-2 μερες? και αλλα τετοια ωραια
-
Πω, πω φιλέεεε!!!
Πραγματικά λυπάμαι!!! Λυπάμαι για τη στεναχώρια σου και για τα χρήματα που έδωσες!!!
ΜΑΚΑΡΙ να βρεις άκρη!
Προσωπικά όσες φορές έχω πάρει αυτοκίνητο το ασφαλίζω με τον αριθμό πλαισίου ΜΟΛΙΣ μάθω ότι είναι Ελλάδα και εκτελωνίστηκε και μετά γίνεται πρόσθετη πράξη και ασφαλίζεται με τον αριθμό κυκλοφορίας.
Εύχομαι το καλύτερο!!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το χειρόφρενο πιάνει πλέον στους δίσκους; Παλαιότερα ακόμα και στ' αυτοκίνητα που είχαν δίσκους υπήρχαν ξεχωριστά ταμπούρα στα οποία επενεργούσε το χειρόφρενο.
Κανένα παράδειγμα μοντέλου που ήταν έτσι σχεδιασμένο?...
[
Υπηρχε εσωτερικο ταμπουρο που επιανε το χειροφρενο,αλφα ρομεο τζουλια.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τα περισσότερα ακόμη έτσι φτιάχνονται
οχι,και μακάρι να φτιαχνόταν έτσι.
Τα ξεχωριστά ταμπούρα είναι ο εσωτερκός αφαλός του δίσκου.
Μόνο η mercedes σχεδόν επιμένει σε αυτό το σύστημα και εντελώς πληροφοριακά τουλάχιστον σε ότι αφορά την πέδηση του χειροφρένου το ταμπούρο ΄εχει την καλύτερη απόδοση.
Στο ποδόφρενο ,αν μιλάμε για δίσκους,είναι διαφορετική η απόδοση καθώς γι αυτο κανονίζει ο ρυθμιστής πίεσης του κυκλώματος. -
Εγώ πάντως υποπτεύομαι ότι οι πίσω δαγκάνες δεν πρέπει να λειτουργούν στο 100% πάντα
Υπάρχει επίσης πρίπτωση η πάστα απ το τακάκι να είναι σα μέταλλο (ελλατωματικό τακακι)και να έχει μηδενική σχεδόν προσφυση.
Και τρίτον,να λασκάρει το ίδιο το συρματόσχοινο όταν είναι τεντωμένο.
Απλά θέλει εξονυχιστικό έλεγχο και μετά αν βρεθεί (που θα βρεθεί,δεν υπάρχει αναιτιότητα στα καλά καθούμενα.......αρε Γερμαναράδες,μάνα ειναι σ αυτά,κόσκινο θα γίνει τ αμαξι αλλά θα βρεθεί η αιτία) η αιτία ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΥΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ! (πρόβλημα σε Mini Cooper)