-
εμενα μου φαινεται κουκλα.η μονη ενσταση ειναι το μπροστινο μερος οπου ομως πιστευω οτι θα ειναι διαφορετικο (προς το καλυτερο) οπως και με την 147
-
http://www.worldcarfans.com/9080328.010 ... -in-action
-
-
ακομα και τωρα που ειμαστε πιο κοντα στο λανσαρισμα της μιτο δε πιστευω οτι μεσα θα ειναι ετσι...μια 147 ειναι σαφως ανωτερη..δεν γινεται να βγαλουν ενα πουντο με σημα αλφα...καμουφλαζ θα πεφτει μεχρι το τελος
-
Ο πίνακας οργάνων είναι πολύ ωραίος με τη λεπτομέρεια του στροφόμετρου κάθετα στην ένδειξη 0. Μακάρι όμως το ταμπλώ να μην είναι έτσι.
-
Το υλικό του ταμπλό φαίνεται να είναι ίδιο με αυτό του Bravo. Δε βλέπω τον λόγο γιατί να είναι εντελώς διαφορετικό το τελικό προϊόν.
Οι συμφωνίες έχουν κλείσει σίγουρα με τους προμηθευτές καθώς το καλοκαίρι όπως διαβάζουμε πάμε για λανσάρισμα.
Για να δούμε...
-
15900;
Λες; -
αν το εσωτερικό είναι φτηνιάρικο τί να πώ...
ελπίζω να έχει ανώτερη ποιότητα απ όλα στην κατηγορία.
όπως και να το κάνουμε, κανείς δεν πέρνει άλφα ρομέο για την αξιοπιστία. τουλάχιστον ας προσέξουν τα υλικά και τον σπόρ χαρακτήρα!
-
Εμένα οι κεντρικοι αεραγωγοι μου θυμίζουν το προηγούμενο matiz. Παντως ας μη ξεχνάμε ότι και το ypsilon, punto ειναι και μάλιστα προηγούμενης γενιάς, αλλά στην τελική περισσότερο θυμίζει A-Class παρά punto....
-
Ε, το Matiz δεν είχε ξεσηκώσει τους αεραγωγούς της 33; Σχεδιαστικά πάντως, το ταμπλώ έχει αναφορές στην 8C (τηρουμένων πάντα των αναλογιών, μην ξεχνάμε ότι μιλάμε και για μικρότερο αυτοκίνητο).
-
Σόρρυ αλλά σιγά τις αναφορές.
-
Σωστά, σιγά τις αναφορές. Έχει έναν αεραγωγό λιγότερο, τους αεραγωγούς δεν τους πήρε από τη Brera/159, το ηχοσύστημα είναι πάνω από τα χειριστήρια του κλιματισμού και δεν έχει τη χειρολαβή στην κονσόλα... Το ότι η διαμόρφωση και η διάταξη παραπέμπουν στην 8C (όσο μπορεί αυτό να γίνει σε ένα προσθιοκίνητο hatchback) είναι ήσσονος σημασίας.
-
Η διαμόρφωση και η διάταξη ποιών ρε συ;
Εμένα πάντως μου θυμίζει mondeo-focus. Και αυτό δεν το λέω για καλό...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σωστά, σιγά τις αναφορές. Έχει έναν αεραγωγό λιγότερο, τους αεραγωγούς δεν τους πήρε από τη Brera/159, το ηχοσύστημα είναι πάνω από τα χειριστήρια του κλιματισμού και δεν έχει τη χειρολαβή στην κονσόλα... Το ότι η διαμόρφωση και η διάταξη παραπέμπουν στην 8C (όσο μπορεί αυτό να γίνει σε ένα προσθιοκίνητο hatchback) είναι ήσσονος σημασίας.Οτι και να λες παντως.... αυτο το βαμμενο ασημι πλαστικο στην Mito βγάζει μάτι... Wannabe premium και ετσι.... Ετσι δεν περνει επιρροες, απλά είναι ένας πολυ φτωχός συγγενής
-
θα βγαινει εκδοση με αλκανταρα ντυμενο ταμπλω?
-
Βαμμένο ασημί πλαστικό είχε και το Mazda 6, μαύρο πλαστικό βαμμένο με πιστολέτο (τι γύφτουλες...) από πάνω είχε στο ταμπλώ και στην κονσόλα της η πρώτη γενιά της SLK και γδερνόταν πανεύκολα, αλλά δεν θυμάμαι ΚΑΝΕΝΑΝ να παραπονέθηκε...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βαμμένο ασημί πλαστικό είχε και το Mazda 6, μαύρο πλαστικό βαμμένο με πιστολέτο (τι γύφτουλες...) από πάνω είχε στο ταμπλώ και στην κονσόλα της η πρώτη γενιά της SLK και γδερνόταν πανεύκολα, αλλά δεν θυμάμαι ΚΑΝΕΝΑΝ να παραπονέθηκε...Ε, μετά από τόσα χρόνια πρωτοπορίας...ήρθε και η σειρά της Άλφα.
-
Άμα δε σ'αρέσει η Mi.To, δε σε υποχρεώνει κανένας να την πάρεις... edit [mirage]
-
Άχτουνγκ, άχτουνγκ!
Απογορεύεται η κριτική σε οποιονδήποτε δεν παραδώσει διαπιστευτήρια κατακραυγής άλλων εταιριών. -
Ψυχραιμία....
Alfa Romeo Mi.Τo 2008