-
αντε τωρα να βγαλω εγω ακρη.
θα δοκιμασω 8100 x-clean μονο και μονο επειδη λεει στα site που μου εδωσες
Empfehlungen: Renault/ Nissan, Fiat, Kia, Suzuki, Ssangyong, Hyundai
Empfehlungen = Recommendations
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
αντε τωρα να βγαλω εγω ακρη.θα δοκιμασω 8100 x-clean μονο και μονο επειδη λεει στα site που μου εδωσες
Empfehlungen: Renault/ Nissan, Fiat, Kia, Suzuki, Ssangyong, Hyundai
Empfehlungen = Recommendations
Ξέρει ο παλιός τι λέει,άσχετα με το έμπφελούνγκεν
-
Μάκη για να το λες εσύ που τα δουλεύεις χρόνια έτσι θα είναι.
Γειά σας Γαλλάρες.
Άντε μόλιςι ξεχρέωσα το σπίτι, αρχίζω να μαζεύω για αμάξι, αλλά το matizάκι θα το κρατήσω όσο πάει. -
Αν πάρεις μεγαλύτερο και κινείσαι μέσα στην πόλη συχνά καλό είναι να το κρατήσεις από άποψη οικονομίας και μόνο,εκτός κι αν πάρεις.......diesel
-
Το Motul 8100 xcess το φοραω σε δυο αμαξια,
Στην Αlfa το αλλαζω καθε 5.000κμ,στο sei καθε 10.000χλμ
Δεν καταλαβαινει τπτ.
Δεν μου καιει κανενα αμαξι σχεδον καθολου.
Παρα πολυ καλο
To x-cess ειναι για βαρια χρηση, το x-clean για ποιο καθαρο μοτερ,οπως μου ειπανε απο το site της Motul σε e-mail -
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Το Motul 8100 xcess το φοραω σε δυο αμαξια,
Στην Αlfa το αλλαζω καθε 5.000κμ,στο sei καθε 10.000χλμ
Δεν καταλαβαινει τπτ.
Δεν μου καιει κανενα αμαξι σχεδον καθολου.
Παρα πολυ καλο
To x-cess ειναι για βαρια χρηση, το x-clean για ποιο καθαρο μοτερ,οπως μου ειπανε απο το site της Motul σε e-mailμε ενδιαφερει αρκετα η αποψη σου μιας και ειμαστε απο την ιδια ''οικογενεια'' group fiat και με σχεδον ιδιο μοτερ με μεταβλητο χρονισμο.
ισως βαλω και xcess μιας και το xclean δεν το εχει η trande-wind
-
να ρωτησω και κατι τελευταιο εχουμε στην οικογενεια και ενα ακομα punto sporting 1200cc με 130000 χιλιομετρα και σκεφτομαι στην επομενη αλλαγη να βαλω mobil 1 high mileage 10-40 λογο πολλων χιλιομετρων ειναι και 100% συνθετικο.
εχετε καποια γνωμη για το συγκεκριμενω ??
-
Μια ερώτηση κι από μένα. Για golf v tsi τι βαλβολίνες κιβωτίου προτείνετε προκειμένου να γίνονται λίγο πιο γλυκά οι αλλαγές; Στο βιβλιαράκι δεν είδα κάπου να γράφει προδιαγραφές για βαλβολίνες. Σκοπεύω να τις κρατήσω 40.000 km περίπου και δε με ενδιφέρει το κόστος (είμαι σίγουρος ότι θα είναι φτηνότερες από τις αντιπροσωπείας...) Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
να ρωτησω και κατι τελευταιο εχουμε στην οικογενεια και ενα ακομα punto sporting 1200cc με 130000 χιλιομετρα και σκεφτομαι στην επομενη αλλαγη να βαλω mobil 1 high mileage 10-40 λογο πολλων χιλιομετρων ειναι και 100% συνθετικο.εχετε καποια γνωμη για το συγκεκριμενω ??
Τα high mileage λάδια είναι συνήθως απλά λάδια που έχουν κάποια πρόσθετα που περιορίζουν τις εξωτερικές διαρροές λαδιού από τις παλιές φλάντζες του κινητήρα. Δοκιμάζεις, αν δεις ότι σταμάτησαν οι διαρροές τα κρατάς - μπορεί όμως να μη κάνουν τίποτε.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
να ρωτησω και κατι τελευταιο εχουμε στην οικογενεια και ενα ακομα punto sporting 1200cc με 130000 χιλιομετρα και σκεφτομαι στην επομενη αλλαγη να βαλω mobil 1 high mileage 10-40 λογο πολλων χιλιομετρων ειναι και 100% συνθετικο.
εχετε καποια γνωμη για το συγκεκριμενω ??
Τα high mileage λάδια είναι συνήθως απλά λάδια που έχουν κάποια πρόσθετα που περιορίζουν τις εξωτερικές διαρροές λαδιού από τις παλιές φλάντζες του κινητήρα. Δοκιμάζεις, αν δεις ότι σταμάτησαν οι διαρροές τα κρατάς - μπορεί όμως να μη κάνουν τίποτε.
δεν υπαρχει τετοιο προβλημα με διαροες απλα ελεγε μηπως εχουν κατι διαφορετικο που θα βοηθησει ενα αμαξι με αρκετα χιλιομετρα.
μαλλον θα του βαλω 8100 xcess οπως και στο HGT μου.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
[
Πρακτικά τώρα,να ξέρεις ότι τα γιαπωνέζικα και τα κορεάτικα μοτερ έχουν πολύ μαλακά μέταλλα και είναι επόμενο μετα τα 200 000km να βλέπεις ΄ρινίσματα (μόρια σιδήρου).
Τον κ@λο σου να χτυπάς από κάτω 1 μύριο χλμ γιαπωνεζικο μοτερ δεν ΄βλέπει ουτε στον υπνο του.
Η πτώση τους συνήθως επέρχεται απότομα και δεν σηκώνουν κουζινετα/ελατήρια στις περισσότερες των περιπτώσεων για τον λόγο που ανέφερα,μέταλλά ασβέστης.
Ειδικά αν έχουν ζεσταθει κι όλα έστω και μια φορά την έχουν πάρει την μέντα.
Οπότε όπως καταλαβαίνεις όσο καλό κι αν είναι ένα λάδι mercedes ή vw δεν μπορει να στο κάνει το μοτερ.Εγώ τα motul τα δουλεύω χρόνια και δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα.
Κοινώς........ΛΑΔΑΡΕΣAπο περιέργεια, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης επιπέδου γαμώ τα γερμανικά (έχω ξεπεράσει αυτό το στάδιο), απλά γιατί σε βλέπω τόσο απόλυτο, έχεις προσωπική εμπειρία απο γιαπωνέζικα και λές αυτές τις μπαρούφες?
Honda Accord, μοντέλο 1982, κοντά 500,000km. Aσβέστη κουβάλαγε για την οικοδομή όταν χτίζαμε το σπίτι, στο πορτμπαγκάζ, όχι στον κινητήρα.
Το κοντέρ σταματημένο εδώ και αρκετά χρόνιαΤουοτα Avensis, με τον κλασσικό 1600άρη απ την Carina, 250.000, ακόμα δεν καίει λάδι.
Να αναφέρω διάφορα ταξί Τουοτα με πάνω απο μύριο, είναι περιττό, αν και είναι ντίζελ οπότε σίγουρα δεν συγκρίνονται με βενζινοκινητήρες.Σε άλλο θρέντ, θάβεις τα χόντα, συγκρίνοντας τα με αυτοκίνητα κατηγορίας κουβα.
Το λιγότερο που μπορώ να σου πώ είναι ότι είσαι προκατειλημένος.
Εντελώς φιλικά -
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
Μια ερώτηση κι από μένα. Για golf v tsi τι βαλβολίνες κιβωτίου προτείνετε προκειμένου να γίνονται λίγο πιο γλυκά οι αλλαγές; Στο βιβλιαράκι δεν είδα κάπου να γράφει προδιαγραφές για βαλβολίνες. Σκοπεύω να τις κρατήσω 40.000 km περίπου και δε με ενδιφέρει το κόστος (είμαι σίγουρος ότι θα είναι φτηνότερες από τις αντιπροσωπείας...) Ευχαριστώ!75w/90 GL5 αν είναι δυνατόν φουλ συνθετικές.
GEAR 300 -
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
να ρωτησω και κατι τελευταιο εχουμε στην οικογενεια και ενα ακομα punto sporting 1200cc με 130000 χιλιομετρα και σκεφτομαι στην επομενη αλλαγη να βαλω mobil 1 high mileage 10-40 λογο πολλων χιλιομετρων ειναι και 100% συνθετικο.
εχετε καποια γνωμη για το συγκεκριμενω ??
Τα high mileage λάδια είναι συνήθως απλά λάδια που έχουν κάποια πρόσθετα που περιορίζουν τις εξωτερικές διαρροές λαδιού από τις παλιές φλάντζες του κινητήρα. Δοκιμάζεις, αν δεις ότι σταμάτησαν οι διαρροές τα κρατάς - μπορεί όμως να μη κάνουν τίποτε.
δεν υπαρχει τετοιο προβλημα με διαροες απλα ελεγε μηπως εχουν κατι διαφορετικο που θα βοηθησει ενα αμαξι με αρκετα χιλιομετρα.
μαλλον θα του βαλω 8100 xcess οπως και στο HGT μου.
Exei δίκιο ο Λεωνίδας.Φουσκώνουν οι φλάντζες ,προς το παρόν λύνεις προσωρινά το πρόβλημα και μετά γ@μιέτε όλο το σύστημα.
-
rx 8 drifter απέχεις πολύ απ το εκατομύριο ακόμα
-
Δεν διαφωνώ, αλλά μήπως μπορείς να μου πείς πότε ακριβώς πέφτει η απόδοση?
Ή πότε αρχίζει να βγαίνει ο ασβέστης? -
μια βοηθεια.
μεχρι τα 60000χλμ το αμαξι δεν ειχε καψει σταγονα λαδι. Εβαζα μεχρι τοτε 10/40.
αποφασισα να παω σε κατι καλυτερο και κατεληξα στα valvoline 5/30. Καλο λαδι μεν, αλλα απο τοτε αρχισε η καταναλωση λαδιου. Αυτη ειναι περιπου 1lt/7000χλμ. Εχω κανει και 2η αλλαγη λαδιων με valvoline και η καταναλωση συνεχιζεται.
λεω λοιπον να παω σε κατι αλλο για να τη περιορισω.
ο προβληματισμος μου ειναι:
- να δοκιμασω καποιο αλλο 5/30?
- να παω σε 10/40?
- να παω σε 5/40?
το μοτερ εχει 72000χλμ, φοραει προγραμμα, κινειται κυριως μεσα στη πολη, κανει ταξιδια πολλες φορες με 5000+ στροφες για αρκετη ωρα.
ποιον τυπο λαδιου και ποιας φιρμας να δοκιμασω και γιατι?
ψωνιζω απο εδω: http://www.trade-wind.gr/' target='_blank , οποτε το κοστος δεν με ενδιαφερει.
-
Θα σου έλεγα να δοκιμάσεις κάποιο 30άρι με υψηλό HTHS πριν απορρίψεις τα 30άρια και πας σε παχύτερο. Μου έρχονται στο νου το Mobil1 5W30 ESP και το ELF Excellium 0W30 Full-Tech. Δες να έχουν ACEA A3/B3 για να είσαι σίγουρος για το HTHS.
Πάντα υπάρχει και το AMSOIL HDD 5W30 που είχε συστήσει ο Μίλτος, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει για να έχω προσωπική άποψη, θα το δοκιμάσω σε 1-2 μήνες. Από τα δύο άλλα, το M1 ESP έχω δοκιμάσει και είμαι ευχαριστημένος και από αντοχή αλλά και από (μηδαμινή) κατανάλωση.Όσο για τα χιλιόμετρα που βγάζουν τα ιαπωνικά, όταν η Corolla E10 που έχουμε είχε μόλις 140.000km κάποιος κύριος συζήταγε να μας την αγοράσει ως αντικατάσταση για τη δικιά του που είχε φτάσει τα ...1.200.000km! Αν θυμάμαι καλά έκανε υδραυλικές εγκαταστάσεις στην επαρχία ή κάτι τέτοιο, μάλιστα η δική του Corolla είχε ένα θερμοσίφωνο στο πίσω κάθισμα! Η όλη συζήτηση έγινε σε συνεργείο όπου τα παιδιά εκεί επιβεβαίωσαν ότι έρχεται κάθε τρεις και λίγο για λάδια και όντως έχει γυρίσει το κοντέρ. Υπόψη, έβαζε ημισυνθετικά 10W40 και απ'ότι είπε εκείνη την εποχή άρχισε να καίει αρκετό λάδι.
Προς υπεράσπιση και των γερμανικών, έχω γνωστό με σχεδόν 600.000km (αυτά βεβαιωμένα) σε Passat 1.8 του '92, οπότε νομίζω ότι όσα βενζινοκίνητα γλιτώνουν την πόλη, μπορούν με στοιχειωδώς καλή συντήρηση να φτάσουν τόσα km. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
αντε τωρα να βγαλω εγω ακρη.
θα δοκιμασω 8100 x-clean μονο και μονο επειδη λεει στα site που μου εδωσες
Empfehlungen: Renault/ Nissan, Fiat, Kia, Suzuki, Ssangyong, Hyundai
Empfehlungen = Recommendations
Ξέρει ο παλιός τι λέει,άσχετα με το έμπφελούνγκεν
φιλε G60 με προβληματιζει κατι ακομα οταν εβαζα το 0-40 ενας λογος που το αλλαξα ηταν γιατι το μοτερ ηταν πιο θορυβωδες στο ρελαντι.ακουγοντουσαν λιγο οι βαλβιδες μετα με το μοτουλ ολα ισυχασαν.
και σκεφτομαι τωρα με το 5-40 το xcess μην εχω παλυ τετοιου ειδους θορυβους.
εχεις καποια γνωμη πανω σε αυτο ??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μια βοηθεια.μεχρι τα 60000χλμ το αμαξι δεν ειχε καψει σταγονα λαδι. Εβαζα μεχρι τοτε 10/40.
αποφασισα να παω σε κατι καλυτερο και κατεληξα στα valvoline 5/30. Καλο λαδι μεν, αλλα απο τοτε αρχισε η καταναλωση λαδιου. Αυτη ειναι περιπου 1lt/7000χλμ. Εχω κανει και 2η αλλαγη λαδιων με valvoline και η καταναλωση συνεχιζεται.
λεω λοιπον να παω σε κατι αλλο για να τη περιορισω.
ο προβληματισμος μου ειναι:
- να δοκιμασω καποιο αλλο 5/30?
- να παω σε 10/40?
- να παω σε 5/40?
το μοτερ εχει 72000χλμ, φοραει προγραμμα, κινειται κυριως μεσα στη πολη, κανει ταξιδια πολλες φορες με 5000+ στροφες για αρκετη ωρα.
ποιον τυπο λαδιου και ποιας φιρμας να δοκιμασω και γιατι?
ψωνιζω απο εδω: http://www.trade-wind.gr/' target='_blank' target='_blank , οποτε το κοστος δεν με ενδιαφερει.
Tο κακόμαθες το μοτεράκι με 10W-40 ... πως να μην το κάψει το λεπτότερο λαδάκι
Θα σου συνιστούσα το AMSOIL AFL 5W-40 για να δεις αν περιορίζεται η κατανάλωση ...(το ίδιο έβαλα και στο Υ σε παρόμοια κατάσταση με τη δική σου ... μέχρι στιγμής 2500 χλμ πάει καλά ...)
-
amsoil ή redline λες?
Περι λιπαντικών γενικώς