-
ο μηχανικος ηταν της bmw?
-
Στο Megane II να δεις γέλιο για να αλλάξεις την εμπρός αριστερή λάμπα...
Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου χώρος οπότε είτε θα γδάρεις το χέρι σου ή θα κόψεις το καλώδιο που πηγαίνει στο φανάρι και θα πρέπει να τρέχεις να το κολήσεις μετά (το ειχα πάθει )...
-
Εχω ακούσει οτι γίνετε ένας πόλεμος μεταξυ νέου και παλιού ιδιοκτήτη RENAULT με αποτέλεσμα τεράστια (στην επαρχία τουλάχιστο) καθυστέρηση σε ανταλλακτικά και άλλα!
Μήπως ξέρει κανείς κάτι? -
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Εχω ακούσει οτι γίνετε ένας πόλεμος μεταξυ νέου και παλιού ιδιοκτήτη RENAULT με αποτέλεσμα τεράστια (στην επαρχία τουλάχιστο) καθυστέρηση σε ανταλλακτικά και άλλα!
Μήπως ξέρει κανείς κάτι?Αρκετές φορές έχουμε αναφερθεί σχετικά, αλλά τελικά υπάρχει νέος ιδιοκτήτης ;;
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εχω ακούσει οτι γίνετε ένας πόλεμος μεταξυ νέου και παλιού ιδιοκτήτη RENAULT με αποτέλεσμα τεράστια (στην επαρχία τουλάχιστο) καθυστέρηση σε ανταλλακτικά και άλλα!
Μήπως ξέρει κανείς κάτι?Αρκετές φορές έχουμε αναφερθεί σχετικά, αλλά τελικά υπάρχει νέος ιδιοκτήτης ;;
Εμαθα από έγγυρο προσωπο ότι γίνετε προσπάθεια από τους 'παλιούς' να μπλοκάρουν τους 'νέους' με τεράστιο κόστος στον καταναλωτή (που τον έχουν γραμμένο έτσι κ' αλλιώς).
Αλήθεια εχω κάτι μήνες τώρα να δώ διαφήμηση RENAULT στην tv -
Ρε δεν πάνε να μ@μηθούνε λέω εγώ.Αισθάνομαι πολύ ηλίθιος και δεν πρόκειται να ξαναπάρω Renault ότι και να λένε.Αν και είμαι κάτοχος του τρίτου Renault τα τελευταία 9 χρόνια.
-
Μου ηρθε στο mail με τη σημειωση οτι δεν ειναι ανεκδοτα αλλα πραγματικη απαντηση της Ρενω σε Ελληνα.
Dear Mr. Katsiaros D.>
We have received and analyzed your complaint letter
regarding the 'arhidia kivotio' issue on Renault Megane
cars. Unfortunately, we were unable to find this term
(arhidia kivotio) in our databases and we kindly ask you to
send to us more detailed specification about.
Also, please be so kind to translate in English the
following expressions: 'gamo to aftokinito sas', 'valte to ston kolo sas'
and 'gamo tin kariola tin reno'.Sincerely yours,
Michel Mouton
Customer Service Representative
414 Avenue Miramax, DC668, Douai, France -
Ανέκδοτο είναι.
-
Aυτός ο 'Dear Mr. Katsiaros D.' δεν είμαι εγώ αλλά θα ήθελα να είμαι ...
-
-
Αναμενόμενο εδώ και καιρό...
-
Δηλαδη θα κλεισουν ολες οι αντιπ;
-
To ωραίο είναι πως 'τους τη λέει' η εδώ MAVA γιατί δεν του εξαγοράσανε όπως στην Ιρλανδία! Μήπως γιατί οι Ιρλανδοί ήταν φθηνότεροι;
Αν ζητούσαν της Madonna τα μάτια, λαμάκες δεν ήταν! Και αν κρίνω κι από το ποσό που διεκδικούν σαν αποζημείωση, μάλλον ζητούσαν παράλογα ποσά, αλλιώς γιατί να μην τους εξαγοράσουν οι Γάλλοι να τελειώνουν...
Επίσης, προφανώς φταίνε ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι, εκτός από την αντιπροσωπεία που ήταν καλή και άγια και πάντοτε ήταν δίπλα στους κατόχους...
Τέσπα, χωρίς να γνωρίζω ποιος αναλαμβάνει, μάλλον καλύτερες μέρες βλέπω να έρχονται για την Renault στην Ελλάδα κι ας ελπίσουμε πως και οι κάτοχοι θα βρουν την ησυχία τους σιγά σιγά.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Δηλαδη θα κλεισουν ολες οι αντιπ;Οχι φυσικά, απλά λογικά θα υπάρχει πρόβλημα στις πωλήσεις και σε κάποια ανταλλακτικά. Τα σερβις κλπ θα γίνονται κανονικότατα, ούτως ή άλλως, από το εμπόριο αγοράζονται σχεδόν όλα...
-
Μία αρνητική εξέλιξη για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου αποτελεί η διακοπή της συνεργασίας των εταιριών Renault και MAVA. Το σχετικό δελτίο τύπου της δεύτερης είναι ενδεικτικό του πως οδηγήθηκαν τα πράγματα ως εδώ.
«H MAVA AE, για 32 χρόνια αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στην Ελλάδα, οδηγείται σε εμπορικό μαρασμό. Το πρωτοφανές αυτό γεγονός οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Η εμπορική πολιτική της γαλλικής Renault που τα τελευταία χρόνια επέβαλε δυσβάστακτους όρους στην εισαγωγική εταιρεία (υψηλές έκτος ανταγωνισμού τιμές και υποχρέωση πωλήσεων μεγάλου αριθμού μονάδων – για την επίτευξη ανέφικτου μεριδίου αγοράς). Η αλλαγή αυτή στην πολιτική της Renault οφείλεται στην παρουσία νέων στελεχών που, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς και τον οξύτατο Άπω-Ανατολικό ανταγωνισμό, προσπάθησαν πιεστικά να επιβάλουν δικά τους συστήματα – και επέμεναν πεισματικά σε αυτά ακόμα και αφού αποδείχτηκε η αποτυχία τους.
Εξ ‘ άλλου σημαντικά συνέβαλε η γενικότερη πτώση (πανευρωπαϊκά) της ζήτησης για τα μοντέλα Renault – λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού τους που δεν άρεσε στο κοινό, των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας και των κενών στην γκάμα των μοντέλων.
Η άρνηση της Renault να βοηθήσει την Ελληνική της αντιπροσωπεία στην εξεύρεση λύσεων – και η υπαναχώρησή της από γραπτές συμφωνίες για μια διεύρυνση της μετοχικής σύνθεσης που θα έλυνε το πρόβλημα της χρηματοδότησης.
Η επιβολή από μέρους της μητρικής εταιρείας embargo σε παραδόσεις αυτοκινήτων από τον Ιούνιο 2007 – πράγμα που οδήγησε την MAVA σε παράλυση και τεράστιες ζημιές.
Η επιβολή στην MAVA ΑΕ υπέρογκου προστίμου (12.700.000€) από την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Η επιμονή της Renault σε μια και μόνη επιλογή εταίρου για συμμετοχή στην εταιρεία – παρά τις επανειλημμένες, επίμονες και συμφέρουσες αντιπροτάσεις της MAVA που αφορούσαν Έλληνες επενδυτές, οι οποίοι θα είχαν αντιμετωπίσει το πρόβλημα ήδη από τα μέσα του 2007. Η εμμονή αυτή τεκμηριώθηκε τελικά με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης σε αυτόν το ένα (υποψήφιο) εταίρο. Η ανάθεση έγινε με χωριστές συνεννοήσεις, πίσω από την πλάτη της MAVA AE, αφού προηγουμένως με την στάση της η Γαλλική πλευρά την είχε οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή.
Η Renault επέδειξε πρωτοφανή αδιαφορία για την ζημιογόνα κατάσταση που προκάλεσε στην MAVA, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, π.χ. στην Ιρλανδία, που εξαγόρασε αμέσως τον εκεί εισαγωγέα.
Η απάνθρωπη για το προσωπικό (300 άτομα) και τους συνεργάτες της MAVA και αρνητική για τους πελάτες απόφαση της Renault και του νέου αντιπρόσωπου να μην αποτελέσουν την συνέχεια της MAVA αλλά να ξεκινήσουν νέα εταιρεία από το μηδέν.
Για όλα αυτά η MAVA προσφεύγει στα δικαστήρια διεκδικώντας υψηλές αποζημιώσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θέλει να ζητήσει συγγνώμη από το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους πελάτες για την εξέλιξη αυτή.
Διαβεβαιώνει ότι μέχρι την τελευταία στιγμή έδωσε σκληρό αγώνα, με μεγάλες προσωπικές θυσίες, για να μην οδηγηθεί η MAVA σε αυτή την άδοξη κατάληξη. Δυστυχώς η Renault φαίνεται να είχε προγραμματίσει το τέλος της MAVA – και το επέτυχε».
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=1260
-
δε μας χ@ζεις ρε μαβα....
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δε μας χ@ζεις ρε μαβα....I'll second that.
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
δε μας χ@ζεις ρε μαβα....
I'll second that.
Μόνοι τους σκάψαν το λάκκο τους...
-
Ενδιαφέρον πρόβλημα στο Megane (1.6, σεντάν) που έχουμε στην οικογένεια:
Είχαμε να το κινήσουμε αρκετό καιρό, από πριν από τα χιόνια. Όλα καλά, μόνο που (1) αρχικά άναβε το λαμπάκι του ASR και δεν ξαναέσβηνε (τώρα έφτιαξε από μόνο του) και (2) όταν πατάς το κουμπάκι να κατέβουν τα τζάμια, είτε του οδηγού είτε του συνοδηγού, αυτά κατεβαίνουν 5cm και σταματούν εκεί, χωρίς να δείχνουν ότι ζορίζονται. Το ξαναπατάς, κατεβαίνουν άλλα 5, ξανά, άλλα 5, και πάει λέγοντας!!Πώς λέμε 'το βάρεσε η ζέστη'..... ε, εδώ φαίνεται ότι συνέβει το ανάποδο!
-
για το 1 μαλλον τπτ προσωρινο..
για το 2 να πατε σε ηλεκτρολογο οπωσδηποτε..
RENAULT FORUM