-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
...... το χαίρεσαι το WRX σου που έχεις, δεν ξέρω πόσα άλογα έχεις, αλλά ο κανόνας λέει ότι αν είσαι μέχρι 300hp και πέσεις σε βελτιωμένο σύγχρονο S3 (χαλαρά 1ο στάδιο με ΦΠΕ=340-350ps) καλύτερα να αλλάξεις δρόμο ...Για πές περισσότερα για το υπογραμμισμένο, για πές....Έχω ενα γνωστό που έδωσε κάπου 15000 για μετατροπή sportec stage 3 και η ονομαστική ιπποδύναμη δεν ξεπερνάει τα 320, σύμφωνα με τους έλληνες βελτιωτές ενώ οι ανόητοι στη sportec δηλώνουν 300, και εδώ πάμε χαλαρά κιόλας σε 350
Eίπαμε.., S3 και TYPE-R δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα, οπότε..ιστορίες για αγρίους...
-
ναι το νεο S3 με το νεο ταπερ γτ τα προηγουμενα μοντελα δεν συγκρινονται επισης ...αλλα το ταπερ εχει το πανω χερι...
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ναι το νεο S3 με το νεο ταπερ γτ τα προηγουμενα μοντελα δεν συγκρινονται επισης ...αλλα το ταπερ εχει το πανω χερι...στα προηγουμενα μοντελα το ταπερ ειχε οντως το πανω χερι,και γενικα για τοτε που βγηκε γ@μουσε..το καινουριο ειναι απλα ντροπη για τη honda και δεν ξερω αν θαχει το πανω χερι σε μικροτερες κατηγοριες οπως clio rs & mini cooper s....
βασικα δεν το χει... http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 40ec30a4d9' target='_blank' target='_blank http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 424c2c9218' target='_blank' target='_blank οποτε ας παιξει σε αυτη τη κατηγορια και ας αφησει το s3 που ναι μια αιωνιοτητα μπροστα http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... 40ec30a4d9' target='_blank' target='_blank και αυτα σε πιστα γιατι στο δρομο.... -
Θα συμφωνίσω με τα παραπάνω. Κρίμα πάντως γιατί το καινούριο αντίστοιχο JDM Type R γ@μεί
Ορίστε και ενα συγκριτικό
Youtube Video -
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Θα συμφωνίσω με τα παραπάνω. Κρίμα πάντως γιατί το καινούριο αντίστοιχο JDM Type R γ@μείΟρίστε και ενα συγκριτικό
http://www.youtube.com/watch?v=0Zss-aVRvpo' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankεμεις εδω στην ευρωπη βλεπεις ειμαστε παρακατιανοι για τη honda...φυσικα ποιος χρειαζεται μπλοκε διαφορικο(που και παλι δεν ειχε ουτε το προηγουμενο ευρωπαικο) και πολλαπλους συνδεσμους???ενω μουρη star trek ,ταμπλο με οθονες 2 επιπεδων και τριγωνικες εξατμισεις πιστευω οτι ολοι τα περιμεναμε πως και πως...ντροπη!!!
-
οπα παιδια μαλλον τα χετε μπερδεψει λιγο. Το καινουριο απλα θυσιασε λιγο απο την αισθηση για χαρη της πρακτικοτητας , κατα τ αλλα ειναι φοβερο οπως κ πριν. Αποδειξη? Σ την πιστα του TOP GEAR με οδηγο τον STIG ΕΚΑΝΕ 3 SEC πιο κατω απο το παλιο , κ ηταν πιο γρηγορο απο το focus ST K GOLF GTI ...Κ ολα αυτα μετα απο τρελο θαψιμο απο τον Clarkson που το εβγαζε μαπα, κ μας ειχε φαει με την υποστροφη...Μολις το οδηγησε ο STIG το αυτοκινητο εκανε πολυ απλα ενα πολυ καλο χρονο κ με ελαχιστη υποστροφη .
http://www.fastestlaps.com/track1.html
κ για το βιντεακι δειτε το youtube , new honda civic type r by stig. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
οπα παιδια μαλλον τα χετε μπερδεψει λιγο. Το καινουριο απλα θυσιασε λιγο απο την αισθηση για χαρη της πρακτικοτητας , κατα τ αλλα ειναι φοβερο οπως κ πριν. Αποδειξη? Σ την πιστα του TOP GEAR με οδηγο τον STIG ΕΚΑΝΕ 3 SEC πιο κατω απο το παλιο , κ ηταν πιο γρηγορο απο το focus ST K GOLF GTI ...Κ ολα αυτα μετα απο τρελο θαψιμο απο τον Clarkson που το εβγαζε μαπα, κ μας ειχε φαει με την υποστροφη...Μολις το οδηγησε ο STIG το αυτοκινητο εκανε πολυ απλα ενα πολυ καλο χρονο κ με ελαχιστη υποστροφη .
http://www.fastestlaps.com/track1.html' target='_blank
κ για το βιντεακι δειτε το youtube , new honda civic type r by stig.εισαι σιγουρος οτι το πρωτο ταπερ δεν το οδηγουσε ο μαυρος stig ο οποιος ηταν μεγαλο παλτο???παντως το gti και να το περναει για λιγο στη πιστα δε νομιζω να το περναει στο δρομο...
-
Μήπως το πρώτο το είχαν τρέξει σε βρεγμένο; Έχουμε βίντεο;
Το καινούριο τζαπωνέζικο πάντως κερνάει τσαγάκια σε S2000, 350Z, Evo 6 RS και άλλα λοιπά που μάλλον τα ευρωπαικά hot-hatch ούτε με κιάλια δεν τα βλέπουν
-
O χρόνος του καινουριου Type-R είναι 1'33'50 όπως φαίνεται στο παρακάτω video.
http://youtube.com/watch?v=DST6CsR6LRM' target='_blankΗ υποστροφή ήταν αρκετή στο video. Τι θέλατε ορισμένοι? Να κάνει σαν Opel??
-
ποιος μαυρος stig ρε παιδια ....τι ειν αυτα που λετε? εγω ξερω οτι του ριξε 3 δευτερα κ δεν ηταν στο βρεγμενο , το παλιο ,(θα το ανεφερε)κ sorry αλλα πολυ υποστροφη δεν ειδα στο βιντεο.
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ποιος μαυρος stig ρε παιδια ....τι ειν αυτα που λετε? εγω ξερω οτι του ριξε 3 δευτερα κ δεν ηταν στο βρεγμενο , το παλιο ,(θα το ανεφερε)κ sorry αλλα πολυ υποστροφη δεν ειδα στο βιντεο.υπηρχαν 2 stig ο ενας που φοραγε μαυρη φορμα και ηταν στις 2 πρωτες σαιζον και αυτος που υπαρχει μεχρι τωρα που φοραει ασπρα..ειναι 2 διαφορετικα ατομα και ο παλιος ηταν πολυ αχρηστος,για αυτο και πηρε ποδι...
-
Ο μαύρος δεν πήρε πόδι για αυτόν τον λόγο ακριβώς.
-
περι stig http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stig' target='_blank
αν προσεξεις ο καινουριος (ασπρος) στο reasonably priced car ειναι 2,2 δευτερα πιο γρηγορος απο τον παλιο,αρα αν το παλιο ειχε δοκιμαστει απο το μαυρο stig(διολου απιθανο γιατι ειναι αυτοκινητο του 2001) δεν εχει αξια η συγκριση και ας ειναι στην ιδια πιστα.. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο μαύρος δεν πήρε πόδι για αυτόν τον λόγο ακριβώς.καλα αλλα οτι ηταν παλτο σε σχεση με τον καινουριο ειναι το μονο σιγουρο
-
απο την στιγμη που δεν ειμαστε σιγουροι ομως , η συγκριση ειναι νορμαλ, Το θεμα μας ειναι το νεο ταπερ κ οχι ο στιγκ ... Κατα την γνωμη μου κ πολλων αλλων που το εχουν οδηγησει ειναι συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο το ΕΡ 3 με σαφεστερο συστημα διευθυνσης κ μεγαλυτερα ορια προσφυσης , εκει που τα χαλαει σε σχεση με το παλιο ειναι οτι ειναι πιο βαρυ.
-
Nαι το S3 ειναι πιο γρηγορο απο το HONDA CIVIC(ΠΟΙΟΤΗΤΑ) ΤΥPE-R,αλλα η αουντι εφτασε να βγαλει μοτερ με 270 ιππους για να περασει ενα ΤΥPE-R....
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8625
για να μην ξεχνιομαστε, η απολυτη ξεφτιλα της αουντι μεσα στα μεγαρα.....
αλλα ηρ8αν οι fast food κινητηρες TFSI και σωσανε την κατασταση,αληθεια μετα την σκοντα και τα σεατ η΄λαντα θα φορεσει και αυτη TFSI?σα να λεμε χιουνται με VTEC η΄ daewoo me VTEC,AAAAA θα ξερασω..........
-
Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
Nαι το S3 ειναι πιο γρηγορο απο το HONDA CIVIC(ΠΟΙΟΤΗΤΑ) ΤΥPE-R,αλλα η αουντι εφτασε να βγαλει μοτερ με 270 ιππους για να περασει ενα ΤΥPE-R....http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=8625' target='_blank' target='_blank
για να μην ξεχνιομαστε, η απολυτη ξεφτιλα της αουντι μεσα στα μεγαρα.....
αλλα ηρ8αν οι fast food κινητηρες TFSI και σωσανε την κατασταση,αληθεια μετα την σκοντα και τα σεατ η΄λαντα θα φορεσει και αυτη TFSI?σα να λεμε χιουνται με VTEC η΄ daewoo me VTEC,AAAAA θα ξερασω..........
καλα μη ξερασεις κιολας και παθεις τιποτα κριμα που οι fast food κινητηρες δινουν αλογα και ροπη που στη honda ουτε τα φανταζεστε και ποσο κριμα που θα χρειαστει να βγει ενα 3λιτρο+ s2000 για να περασει μπροστα απο το s3 το οποιο θα σας το πουλησει ο σαρακακης 70000 ευρω...
οσο για το στησιμο του type-r,εν ετη 2008 να χρησιμοποιειται σε μικρομεσαιο hot hatch ημιακαμπτος... αντε και στο επομενο μοντελο σας ευχομαι σουστες!!!!!
αλλα αφου εχει τιμονι διαβητη,αισθηση και δε παιρνει κλισεις(χαρη στη σκληρη αρχαια αναρτηση με την οποια θα αναπηδα σε καθε ανωμαλια χανοντας προσφυση,γιατι καποιοι δεν καταλαβαινουν οτι η σκληρη αναρτηση ειναι για πιστα και οχι για δρομο,ποια porsche ή ferrari αλλωστε ειναι κουτσουρο?) τοτε δε πειραζει τα σπαει το αυτοκινητο!!!!ειναι καθαροαιμο!!!!αλλωστε οι πωλησεις μιλανε απο μονες τους!!!ποσα type-r πουληθηκαν παλια και ποσα καινουρια κυκλοφορουν τωρα???οι hondaκιδες μηπως πουλησαν την εταιρεια που τοσο πολυ αγαπουσαν και κοιταξαν κατα γερμανια μερια σαν τους φιλους αλφιστι???
s3 το 2007 εφυγαν γυρω στα 500,οσα σχεδον ηρθαν...golf gti αλλα τοσα παρολο που κυκλοφορει τοσο καιρο...μαλλον σε οσους αρεσουν τα γρηγορα αυτοκινητα(και οχι τα jeep γιατι αυτα πουλανε περισσοτερο ) αρεσει και το fast food
-
Μην μπερδεύεις τις πωλήσεις με το πόσο αξιόλογο είναι (ή δεν είναι) ένα αυτοκίνητο... Κατά την αγορά υπεισέρχονται ένα κάρο άλλοι παράγοντες πέρα από την όποια ανωτερότητά του.
-
δε νομιζω οτι πρεπει να φερνεις τετοια στοιχεια στη συζητηση..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μην μπερδεύεις τις πωλήσεις με το πόσο αξιόλογο είναι (ή δεν είναι) ένα αυτοκίνητο... Κατά την αγορά υπεισέρχονται ένα κάρο άλλοι παράγοντες πέρα από την όποια ανωτερότητά του.λεω οτι ενω το παλιο ειχε ενα τεραστιο κοινο γιατι ηταν παρα πολυ καλο τοτε που βγηκε,το καινουριο το ξεχασαν και οι hondaκιδες...αλλωστε πιστευω οτι στην κατηγορια των μικρομεσαιων gti οι αγοραστες ειναι σχετικα ατομα και οχι κυριουλες που θελουν το cc τους ή τζιπ για να βαζουν τα ψωνια...στατιστικα το εξεταζουμε το θεμα....
και μαλιστα εμενα προσωπικα παντα μου αρεσε το παλιο ταπερ σε σχεση με το παλιο s3(με εξαιρεση τη ποιοτητα βεβαια),αλλα το καινουριο σε ολους του τομεις εκτοξευτηκε και περασε παααρα πολυ μπροστα, για αυτο και το πηρα...δε σκοπευα ποτε πριν την tfsi και haldex II εποχη να παρω audi...για να μη μιλησω και για το κακο πλαισιο του golf IV...
AUDI S3 Ή HONDA CIVIC TYPE-R