Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    21
    39
    252
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      παντως το συμβαν του ηλιαδη οταν το ειχα δει στο φωτεινελη τοτε ειχα σοκαριστει...
      απλα μια απο τις χειροτερες συμπεριφορες αγωνιζομενου στα ελληνικα δεδομενα κατα τη γνωμη μου

      ελπιζω να εχει αλλαξει σταση πλεον

      Μήπως εννοείς του Ηλιόπουλου ?

      e ναι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        koulis1 last edited by

        Ενημέρωση σχετικά με τον σχεδιασμό.
        Για τους αγωνιζόμενους.
        -Οποιος θέλει να μην ταλαιπωρηθεί μπορεί να περάσει τεχνικό και διοικιτικό έλεγχο τη Παρασκευή 6μμ με 8μμ στο συνεργείο της ΤΟΥΟΤΑ στην είσοδο της Πάτρας.Το Σάββατο
        -Οταν φθάνετε στο χώρο του τ.ε.(εκεί που έγινε και πέρυσι)θα μπορείτε να αφήσετε το τρειλερ(στο πλάτωμα)και μετα να πάτε στη θέση σας,που δεν έχει αριθμούς μιας και οι περισσότεροι έχετε κοινό service με κάποιον άλλον.(Θερμή παρακληση-σεβαστείτε το διπλανό σας).
        -Προσοχή,ένα αυτοκίνητο service και μόνο με το ειδικό αυτοκόλητο.Οποιος αγωνιζόμενος η μηχανικός θελήσει να έχει αυτοκίνητο κοντά,θα μπορεί να το παρκάρει στο πλάτωμα οπου θα γίνει ο τ.ε.του Σαββάτου και όχι μέσα στα pits.
        -Προσοχή στην ταχύτητα μέσα στα pits.Θα ελέγχεται!!!!!!!!!

        Για τους θεατές
        -Οποιος ακουλουθήσει τη πρόσβαση που υπάρχει στις σελίδες του αγώνα και στα site's φτάνετε στην είσοδο της προθέρμανσης,εκει θα υπάρχουν λεωφορεία απο τις 7.45πμ ως τις 9.30πμ περίπου ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατούν.
        -Μην πάρετε αυτοκίνητο στη διαδρομή γιατι αφενός δεν θα έχετε που να παρκάρετε αφετερου ο δρόμος [u]δεν θα ανοιξει ανάμεσα στα σκέλη οπότε δεν θα φύγετε αν δεν ανοίξει ο δρόμος.[/u]
        -Σεβαστείτε το περιβάλλον,έχουμε και απεργίες μην το ξεχνάτε.
        -Ακουλουθήτε τις οδηγίες των κριτών και των αστυνομικών,ο κόσμος θα είναι πολύς και θα ηταν πολύ κρίμα να γίνει ατύχημα.
        Αντε και καλό αγώνα να έχουμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          by-cosworth last edited by

          Ο χρήστης theo13 έγραψε:
          παιδια ποιο σημειο θεωρειτε το καλυτερο για ενα θεατη στη πιτιτσα??

          Eγω πιστευω πως η Κ4 είναι απο τις καλυτερες μεριες και βλέπεις και την Κ3 και την επομενη μετα την φουρκέτα .....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            by-cosworth last edited by

            Σημερα ολά πηγαν κάλα . Ο καιρός κράτησε και οι θεατές παρολο που ηταν δοκιμαστικα ηταν αρκετοι.Πρωτο χρονο εκανε ο Λαμπρος Κιρκος με το πασιγνωστο εσκορτ και δεύτερο ο Ηλιαδης με το 206 wrc. Tα ατυχηματα ήταν λίγα 3 εξόδοι και η οργάνωση εκανε το καθήκον της πολύ γηγορα οπότε δεν ειχαμε καθυστερήσεις καθολου ...Μακαρι να πάνε ολα καλα και αυριο και να απολαυσουμε τον αγωνα ολοι μας ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theo13 last edited by

              πολυ ωραια σημερα στη πιτιτσα!η οργανωση ηταν σε ολα γρηγορη και τα δοκιμαστικα κυλησαν ηρεμα!καλο αγωνα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsilis last edited by

                Ο χρήστης By cosworth έγραψε:
                Σημερα ολά πηγαν κάλα . Ο καιρός κράτησε και οι θεατές παρολο που ηταν δοκιμαστικα ηταν αρκετοι.Πρωτο χρονο εκανε ο Λαμπρος Κιρκος με το πασιγνωστο εσκορτ και δεύτερο ο Ηλιαδης με το 206 wrc. Tα ατυχηματα ήταν λίγα 3 εξόδοι και η οργάνωση εκανε το καθήκον της πολύ γηγορα οπότε δεν ειχαμε καθυστερήσεις καθολου ...Μακαρι να πάνε ολα καλα και αυριο και να απολαυσουμε τον αγωνα ολοι μας ....

                ....Hλιόπουλος λέγεται φίλε μου,ο Ηλιάδης είναι άλλος..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  by-cosworth last edited by

                  Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                  Σημερα ολά πηγαν κάλα . Ο καιρός κράτησε και οι θεατές παρολο που ηταν δοκιμαστικα ηταν αρκετοι.Πρωτο χρονο εκανε ο Λαμπρος Κιρκος με το πασιγνωστο εσκορτ και δεύτερο ο Ηλιαδης με το 206 wrc. Tα ατυχηματα ήταν λίγα 3 εξόδοι και η οργάνωση εκανε το καθήκον της πολύ γηγορα οπότε δεν ειχαμε καθυστερήσεις καθολου ...Μακαρι να πάνε ολα καλα και αυριο και να απολαυσουμε τον αγωνα ολοι μας ....

                  ....Hλιόπουλος λέγεται φίλε μου,ο Ηλιάδης είναι άλλος..

                  Ωχ σορρι λαθος λογω κεκτημενης ταχυτητας....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theo13 last edited by

                    πολυ ωραιος ο αγωνας σημερα ενω δεν υπηρχαν σχεδον καθολου καθυστερησεις και ειχε φοβερη ροη!!ο λαμπρος κυρκος κλασσικα φοβερος οπως και το 206 wrc το οποιο ξεσηκωνε σε καθε περασμα!! συγχαρητηρια και στο σουλανη για τη πρωτη του νικη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      by-cosworth last edited by

                      Στην αρχη φάνηκε να μας τα χαλάει ο καιρος αλλα τελικα απολαύσαμε εναν πολύ ωραίο αγώνα με εντονο συναγωνισμο απο ολες τις κατηγορίες ....... Μακαρι να ξαναδουμε το 206 WRC και σε αλλόυς αγώνες γιατι σε κάθε του πέρασμα ξεσήκωνε το πλήθος οπως αλλώστε και το εσκορτ του Λαμπρου Κιρκου που ηταν καταπληκτικό...Πολυ καλος ο σουλανης και μπραβο για την πρώτη του νίκη την αξιζε ειδικα στο δευτερο ανέβασμα περασε πολυ γρηγορα στο σημειο που ημουν εγω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • &
                        ''ego-eimai'' last edited by

                        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                        Ειχε κατι χρονια να τρεξει γιατι ειχε τιμωρηθει νομιζω με διετη αποκλεισμο για ενα διεμβολισμο σε ΒΜW, αν θυμαμαι καλα του Τζαβιδα.

                        ***Και όχι μόνο φίλε μου , αυτό ήταν το τελευταίο … ***

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vlachos last edited by

                          Καλό θα ηταν να μην συγκρίνουμε 2 αγωνιστικά, γιατί το ένα έχει περιορισμούς (κατηγορία Α) ενώ το άλλο πολύ ποιο λίγους (κατηγορία Ε)

                          Απλά, μακάρι να έρθουν κι’αλλα τέτοια αυτοκίνητα (WRC)!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kaker last edited by

                            ναι αλλα το ενα ειναι 15τιας ενω το αλλο 4τιας και ας ειναι και τα δυο WRC ανεξαρτητος τι ομαδα τρεχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Ο χρήστης Vlachos έγραψε:
                              Καλό θα ηταν να μην συγκρίνουμε 2 αγωνιστικά, γιατί το ένα έχει περιορισμούς (κατηγορία Α) ενώ το άλλο πολύ ποιο λίγους (κατηγορία Ε)

                              Οχι ακριβώς: δεδομένου πως το Escort έτρεξε στο Παλάδιο (ράλι), θα πρέπει υποχρεωτικά να ήταν ομάδας ΕΑ, δηλ. σε αυθεντική αγωνιστική κατάσταση όπως όταν έληξε το δελτίο αναγνώρισής του. Οπότε ΕΑ το ένα, Α το άλλο, WRC και τα δύο.

                              Θεωρητικά πάντα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                s3 last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Καλό θα ηταν να μην συγκρίνουμε 2 αγωνιστικά, γιατί το ένα έχει περιορισμούς (κατηγορία Α) ενώ το άλλο πολύ ποιο λίγους (κατηγορία Ε)

                                Οχι ακριβώς: δεδομένου πως το Escort έτρεξε στο Παλάδιο (ράλι), θα πρέπει υποχρεωτικά να ήταν ομάδας ΕΑ, δηλ. σε αυθεντική αγωνιστική κατάσταση όπως όταν έληξε το δελτίο αναγνώρισής του. Οπότε ΕΑ το ένα, Α το άλλο, WRC και τα δύο.

                                Θεωρητικά πάντα

                                απλα φανηκε πως το εσκορτ ειχε περισσοτερη δυναμη μαλλον λογω μεγαλυτερου στομιου(αναβασεις?)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Σωστό και αυτό!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sp0 last edited by

                                    • το γεγονός ότι ο ένας κάνει αγώνες εδώ και χρόνια ενώ ο άλλος μάλλον είχε καιρό να κάτσει σε μπάκετ.....
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      borbos last edited by

                                      παντως ο Ιταλος manager ειπε οτι με τετοιο στομιο που εχει το ford η διαφορα που ειχαν ηταν μικρη.ηταν χαρακτηριστικη η κινηση του οταν το ειπε!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pantelis-v last edited by

                                        Ο χρήστης borbos έγραψε:
                                        παντως ο Ιταλος manager ειπε οτι με τετοιο στομιο που εχει το ford η διαφορα που ειχαν ηταν μικρη.ηταν χαρακτηριστικη η κινηση του οταν το ειπε!!!

                                        ΜΗΠΩΣ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΡΟΤΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΤΟ ESCORT ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ Ν ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΧΕ ΤΟ 206 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ???? ΟΝΤΟΣ ΤΟ 206 ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤ\ΤΟ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΙΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΠΟΛΗ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΓΩΝΑ !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vlachos last edited by

                                          Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ.Β έγραψε:

                                          παντως ο Ιταλος manager ειπε οτι με τετοιο στομιο που εχει το ford η διαφορα που ειχαν ηταν μικρη.ηταν χαρακτηριστικη η κινηση του οταν το ειπε!!!

                                          ΜΗΠΩΣ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΡΟΤΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΗ ΜΕ ΤΟ ESCORT ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ Ν ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΧΕ ΤΟ 206 ΑΠΟ ΑΥΤΑ ???? ΟΝΤΟΣ ΤΟ 206 ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤ\ΤΟ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΙΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΠΟΛΗ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΗ ΚΑΛΟΣ ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΓΩΝΑ !!!

                                          Σωστός ο Παντελής.

                                          Σίγουρα ο κ. Ηλιόπουλος θα κάνει καλύτερους χρόνους.

                                          Και γιατί έχει να τρέξει χρόνια αλλά και γιατί πρέπει να μάθει το αμάξι.

                                          Το 206 σε σχέση με το Escort απλά είναι αλλού!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikfif last edited by

                                            τα κυπελλα τα ειδε κανεις?για γελια ηταν.ΑΙΣΧΟΣ!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr