-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
τελικα εχει ακουστει κατι επισης σχτικα με τετρακινητη και δυνατη εκδοση οπως ο προκατοχος της??Όπως και να χει η δυνατή έκδοση θα ναι πιο...GT!!
Σο φαίνεται αυτό το...οικοδομικό τετράγωνο που λέγεται Νέα 'δ' να γλιστρά με τα τέσσερα;;
-
Μια χαρά θα πάει με τα τέσσερα... Αν την πάρω.
-
Αφού πρώτα ξηλώσεις ό,τι καλώδιο βρεις μπροστά σου...
Το χω ξαναπεί: Όσο είναι καιρός ας αγοράσει ο καθένας μας ένα μεταχειρισμένο της αρεσκείας του να χαίρεται την αγνή οδήγηση χωρίς ηλεκτρονικά, EuroNCAP, ηλεκτρικά τιμόνια/γκάζια και ηχομονώσες...
Έτσι!Για μια βόλτα το σαββατοκύριακο...
-
-
Κούκλα η ..... Montecarlo
-
Δείχνει πάντως πάρα πολύ ευρύχωρη πίσω.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κούκλα η ..... Montecarlo+1...
-
Μπα, ξεχάσαμε ότι ξεκίνησε για να παραχθεί ως Fiat X1/20, ε;
-
τι σχεση εχει αυτο?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τι σχεση εχει αυτο?τι λε ρε άσχετε υποστηρικτή της daily mirror?
-
Έχει σχέση... Τη Delta την κατηγορούμε ως μακρύτερο Fiat Bravo, που η Fiat βγάζει κωλάμαξα, που εξευτέλισε το όνομα της Lancia (πράγμα που ισχύει, λόγω της ανικανότητάς της να διαχειρισθεί το σκάνδαλο της Daily Mirror και λόγω της απροθυμίας της να στηρίξει την ιδιαιτερότητα της φίρμας με πλήρη γκάμα μοντέλων που να δικαιώνουν την ιστορία της). Τη Montecarlo που ήταν παντού FIAT εκτός απ'τον κινητήρα γιατί την αφήνουμε στο απυρόβλητο;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τη Montecarlo που ήταν παντού FIAT εκτός απ'τον κινητήρα γιατί την αφήνουμε στο απυρόβλητο;Εμμμ.......και στον κινητήρα Fiat ήταν.Twincam Lampredi δύο λίτρων.Κλασσικό moteur Fiat δηλαδή,το οποίο δόξασε αργότερα, σε υπερτροφοδοτούμενη έκδοση τις Delta integrale,αφού προηγουμένως υπηρέτησε την 037 (η οποία έφερε για λόγους αντοχής μπλοκ κινητήρα από έναν turbodiesel της Fiat) και την S4.
To τελευταίο moteur που είχε γονίδια Lancia και δεν χρησιμοποιήθηκε και σε κανένα άλλο μοντέλο του gruppo πλην Lancia, είναι ο τετρακύλινδρος boxer των 2 και 2,5 λίτρων της Gamma,με ηλεκτρονικό ψεκασμό από το 81,που έλκει την καταγωγή από τη Flavia.Mάλιστα να πούμε ότι ούτε η Montecarlo (ως Beta),θεωρείται αμιγής Lancia από τους 'πουρίστες',με συνέπεια να μην γίνεται δεκτή η εγγραφή της στους κόλπους του ιταλικού Registro Storico Lancia.
-
Το χειρόφρενο πολύ δεν σηκώνεται?
-
Όσο και σε όλα τα αυτοκίνητα που έχουν κάποιο είδος υποβραχιονίου. Μπορεί όμως και να το κάνανε επίτηδες για να αποτρέψουν In-Car Entertainment δραστηριότητες.
-
ΕΛΕΟΣ
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχει σχέση... Τη Delta την κατηγορούμε ως μακρύτερο Fiat Bravo, που η Fiat βγάζει κωλάμαξα, που εξευτέλισε το όνομα της Lancia (πράγμα που ισχύει, λόγω της ανικανότητάς της να διαχειρισθεί το σκάνδαλο της Daily Mirror και λόγω της απροθυμίας της να στηρίξει την ιδιαιτερότητα της φίρμας με πλήρη γκάμα μοντέλων που να δικαιώνουν την ιστορία της). Τη Montecarlo που ήταν παντού FIAT εκτός απ'τον κινητήρα γιατί την αφήνουμε στο απυρόβλητο;κωστα κανε ενα replay στα ποστς και θα καταλαβεις οτι απλως ειπαμε οτι η μοντεκαρλο ειναι μια ωραια λαντσια...τπτ παραπανω τπτ λιγοτερο...
για τη νεα ντελτα δε μπορω να πω κατι καθως δεν εχω μπει καν μεσα να καθησω...εκ πρωτης οψεως δε μου 'λεει' ομως και κατι το ιδιαιτερο...
και στο κατω κατω ουτε το φιατ g50 ηταν το κορυφαιο στην εποχη του αλλα αγαπηθηκε!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μπορεί όμως και να το κάνανε επίτηδες για να αποτρέψουν In-Car Entertainment δραστηριότητες.Τοσο ευκολα λερωνουν τα καθισματα;
-
Γενικά τα υφάσματα λερώνουν από τέτοιους λεκέδες. Το θέμα είναι μην παραμείνει τέτοιο πράγμα στο κάθισμά σου, γιατί θυμάσαι τι έγινε με τον Κλίντον.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κούκλα η ..... MontecarloTo ακριβώς σκεφτόμουν Βασίλη...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γενικά τα υφάσματα λερώνουν από τέτοιους λεκέδες. Το θέμα είναι μην παραμείνει τέτοιο πράγμα στο κάθισμά σου, γιατί θυμάσαι τι έγινε με τον Κλίντον.Θεούλης!
Lancia Delta 2008




