-
Δηλ η India oil βάση του πίνακα είναι κλάσεις ανώτερη της.......elf ας πούμε ή της liqui moly.
Προσωπικά δεν κρίνω καμία εταιρία σε επίπεδο τεχνογνωσίας και ποιότητας απ τον όγκο παραγωγής.
Δε μου λέει τπτ απολύτως.
Είναι δύο διαφορετικά μεγέθη και παιζονται τεράστια οικονομικά συμφέροντα (εως και κυβερνητικά). -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Την τεχνολογία στα λάδια πάντα την είχαν οι κολλοσοί των πετρελαίων, ασχέτως αν φτιάχνουν πακέτα και τα πουλάνε στους άλλους χωρίς να τα προωθούν με το όνομα τους.Οι περισσότεροι ' ειδικοί ' λαδάδες, δεν είναι παραγωγοί, πακέτα αγοράζουν, οι πιό έγκυροι, έχουν ένα εργαστήριο και βγάζουν και τις προδιαγραφές τους, και με βάση αυτές αγοράζουν τα πακέτα.
Ολοι οι μάγειρες τα ίδια υλικά χρησιμοποιούν για το παστίτσιο,λίγοι όμως είναι σεφ
Βασικά το ίδιο υλικό είναι το πρωτογενές ορυκτέλαιο (ή το επαναδυιλισμένο λιπαντικό ανακύκλωσης το οποίο έχει την ίδια ποιότητα με το ορυκτό) όπου αυτό χρησιμοποιείτε.
Τα πρόσθετα από μόνα τους σε ένα καζάνι mix με πρωτογενες δεν κάνουν το άριστο λιπαντικό. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Βασικά το ίδιο υλικό είναι το πρωτογενές ορυκτέλαιο (ή το επαναδυιλισμένο λιπαντικό ανακύκλωσης το οποίο έχει την ίδια ποιότητα με το ορυκτό) όπου αυτό χρησιμοποιείτε.
Τα πρόσθετα από μόνα τους σε ένα καζάνι mix με πρωτογενες δεν κάνουν το άριστο λιπαντικό.Οι διάφορες διαδικασίες που φτιάχνονται τα 'συνθετικά' ή 'ημισυνθετικά' λιπαντικά έχουν τεράστιες διαφορές σε κόστος. Επίσης τα καλά πρόσθετα στοιχίζουν. Δεν χρειάζεται να 'ξέρει' μια εταιρεία να φτιάχνει καλά λάδια αλλά να ξέρει να φτιάχνει καλά λάδια ΦΤΗΝΑ. (φυσικά πρέπει να έχει και τις εγκαταστάσεις, αλλιώς τα αγοράζει από άλλους)
Η τιμή πώλησης σχεδόν ποτέ δεν αντιπροσωπεύει το κόστος του προϊόντος, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να πουλήσουν όσο πιο ακριβά γίνεται τα λάδια τους (με μάρκετινγκ). Μπορεί μια μικρή εταιρεία να έχει καλύτερα λάδια στην ίδια τιμή με μια μεγάλη εταιρεία.
Πάντως οι πιστοποιήσεις και τα τεστ είναι ΔΥΣΚΟΛΑ - δεν είναι μόνο λεφτά. Δεν μπορεί ένα κωλόλαδο να πάρει μια πιστοποίηση, πρέπει να αξίζει. Όμως αν αλλάζεις τα λάδια συχνά, μπορείς να χρησιμοποιείς χειρότερα λάδια - ΑΝΕΤΑ.
-
Λεωνίδα, συμφωνώ απόλυτα.
Μάκη , η BP-Castrol-Duckhams-Aral έχει καμιά 20αριά λιπαντικά πιστοποιημένα μόνο για porsche. Μπορείς να διανοηθείς το μέγεθος του τμήματος έρευνας και εξέλιξης που διαθέτει; και το ίδιο συμβαίνει σε όλες τις μεγάλες πολυεθνικές.
Οι μικρές εταιρείες(π.χ Ελληνικές) το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να αγοράζουν έτοιμες πιστοποιημένες συνταγές και να παράγουν φασόν. Δεν είναι κακό, μπορούν να έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία στις τοπικές αγορές.
Αλλά και μεγάλες εταιρείες τα πρόσθετα τα αγοράζουν συνήθως από αλλού, ιδίως από τη lubrizol . -
Σόρι αν έχει ξαναρωτηθεί αλλά για PSA moteur 1600 110hp τι γνώμη έχετε για το Amsoil 10W40 συνθετικό;
Δεν θέλω να ξανβάλω το καραμάπα ημισυνθετικό Τοτάλ;Επίσης μία γνώμη για βαλβολίνες. Αλλαξα τις εργοστασιακές με άλλες τήρησα την προδιαγραφή και το ιξώδες (75W80) αλλά εξακολουθώ να μην μπορώ να βάλω εύκολα την 1η ταχύτητα όταν είναι κρύο. Οταν ζεσταθεί μπαίνει μια χαρά.
Αυτό μου το έκανε και με τις μαμά στα τελευταία τους όμως όπου ήταν για τον λούτσο τελείως.
Εβαλα τις άλλες πριν 2 μήνες αλλά προκοπή δεν είδα. Να ανησυχώ για κιβώτιο; -
Φιλε elteo,
To amsoil το ειχα δοκιμασει παλαιοτερα στο Punto. Mια χαρα ειναι, αλλα δε συμφερει, ιδιαιτερα αν αλλαζεις λαδια καθε 5000-7500χλμ.
Στο προηγουμενο σερβις κατεληξα σε Shell Helix Ultra 5-40, με τη λογικη οτι αφου αλλαζω λαδια καθε 5000-7500χλμ, δεν εχει νοημα να επιλεξω ακριβοτερο και πιο δυσευρετο λαδι. Μαλιστα, λογω χαμηλοτερου ιξωδους, ειδα μια μικρη διαφορα στην καταναλωση σε οδηγηση μεσα στην πολη , και πιο ανετο πρωινο ξεκινημα.
Σχετικα με βαλβολινες:
Οταν ειναι κρυες οι βαλβολινες, στα περισσοτερα αμαξια δεν μπαινει ευκολα η 1η, ιδιαιτερα αν δεν σταματησεις το αμαξι πληρως, πριν βαλεις ταχυτητα.
Δοκιμασε να 'ζεσταινεις' τις βαλβολινες πριν ξεκινησεις, παιζοντας λιγο με το κιβωτιο (σταματημενος). πχ 1η,2α,3η,4η,5η, και το αντιστροφο, η 'παιξε' αλλαζοντας 1η-νεκρα για 3-4 φορες επαναλαμβανομενα.
Μην ανησυχεις για κιβωτιο.Αν θες να ξαναλλαξεις βαλβολινες δες Redline (δεν εχω δοκιμασει προσωπικα αλλα εχω ακουσει καλα λογια)
-
saxon_747
μερσί για την απάντηση. Λάδια αλλάζω κάθε 10k. Μάλλον θα τα προτιμήσω, ακούω καλά λόγια για δαύτα.
για τι βαλβολίνες τι να πω. Δεν θυμάμαι στις αρχές όταν ήταν καινούριο να το έκανε. Στης αδερφής μου μπαίνει με την μία η 1η και ας είναι κρύο.
-
λάδια αν μείνουν για 10.000-13.000 χλμ πειράζει σε ένα πολο που κινείται στην πόλη?
ή πρέπει όπως κ δήποτε να αλλαχτούν στα 7.500 χλμ? παλιά νόμιζα πως πρέπει να αλλαχτούν στα 15.000 χλμ... τα έχω κρατήσει κ τόσα, αλλά είχαν μαυρίσει αρκετά... (το λέω γιατί βαριέμαι να τρέχω στην αντριπροσωπία να τα αλλάζω, μέχρι να κλείνω ραντεβού... πόση ώρα θέλουν για την αλλαγή? αν είναι να πεταχτώ σε κανένα συνεργείο vw.επίσης, το σπρέυ σιλικόνης για τα ηλεκτρικά παράθυρα το βάζουμε (αφού έχουμε καθαρίσει το παράθυρο) στη σχισμή , πάνω στο λάστιχο? υπάρχει περίπτωση μετά να λερώνει το τζάμι κ να είναι θολό? δλδ να απλώσει πάνω στο τζάμι κ να γίνει χάλια μετα...?
ευχαριστώ εκ των προτέρω!
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
λάδια αν μείνουν για 10.000-13.000 χλμ πειράζει σε ένα πολο που κινείται στην πόλη?
ή πρέπει όπως κ δήποτε να αλλαχτούν στα 7.500 χλμ?Αν κινειται κυριως στην πολη, σταματα-ξεκινα, δεν προλαβαινει καλα-καλα να ζεσταθει κτλ, θα προτεινα αλλαγη στα 7500χλμ. Πολλοι μαλιστα κατασκευαστες το αναφερουν στο εγχειριδιο χρησης.
-
ευχαριστώ saxon_147 για την απάντηση...
περιμένω απαντήσεις κ για τις υπόλοιπες ερωτήσεις...!
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
ευχαριστώ saxon_147 για την απάντηση...περιμένω απαντήσεις κ για τις υπόλοιπες ερωτήσεις...!
_747 ειναι...
Το 147 παραπεμπει αλλου...
-
πετρο δε χρειαζεται να πας σε ειδικο συνεργειο...
-
νομίζω πως για τα λάδια υπάρχει ειδικό κλειδάκι για να ξεκλειδώσει η τάπα... στο βενζινάδικο δεν ξέρω αν θα το έχουν...
-
οχι , πας και σε βενζιναδικο και βαζεις...στην αντιπροσωπεια θα σου πιασουν τον πισινο...
-
Μη πας σε βενζινάδικο, ρώτησε σε κάποιο συνεργείο κοντά στο σπίτι σου πόσο θέλει για την αλλαγή.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μη πας σε βενζινάδικο, ρώτησε σε κάποιο συνεργείο κοντά στο σπίτι σου πόσο θέλει για την αλλαγή.+1, άσε τα βενζινάδικα για βενζίνη... Σε γνωστό μου με 307 του αλλάξανε λάδια, ο βενζινάς κατά την διάρκεια της αλλαγής μάλλον ξεχάστηκε και δεν έβαλε την τάπα, και καταλαβαίνετε... Σε άλλον του κλότσησαν την τάπα, δεν του είπαν τίποτα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μη πας σε βενζινάδικο, ρώτησε σε κάποιο συνεργείο κοντά στο σπίτι σου πόσο θέλει για την αλλαγή.
+1, άσε τα βενζινάδικα για βενζίνη... Σε γνωστό μου με 307 του αλλάξανε λάδια, ο βενζινάς κατά την διάρκεια της αλλαγής μάλλον ξεχάστηκε και δεν έβαλε την τάπα, και καταλαβαίνετε... Σε άλλον του κλότσησαν την τάπα, δεν του είπαν τίποτα...
+1
Εδω καλα καλα ουτε βενζινη ξερουν να βαζουν...Πριν μια εβδομαδα φουλαρα σε βενζιναδικο της Ελιν, και παρ'ολο που ακουγοταν το χαρακτηριστικο 'κλακ' απο την αντλια, το 'παιδι' συνεχιζε να βαζει....ωσπου υπερχειλησε και δημιουργηθηκε μια μικρη λιμνουλα κατω απο το αμαξι...
Μιλαμε για περιπου 2-3 λιτρα παραπανω, τα οποια φυσικα αρνηθηκα να πληρωσω... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
...
Πριν μια εβδομαδα φουλαρα σε βενζιναδικο της Ελιν, και παρ'ολο που ακουγοταν το χαρακτηριστικο 'κλακ' απο την αντλια, το 'παιδι' συνεχιζε να βαζει....ωσπου υπερχειλησε και δημιουργηθηκε μια μικρη λιμνουλα κατω απο το αμαξι...
Μιλαμε για περιπου 2-3 λιτρα παραπανω, τα οποια φυσικα αρνηθηκα να πληρωσω...Σωστοοοόος
-
Δύο ξύλινοι τάκοι από το ξυλουργείο της γειτονιάς(20e), λεκανίτσα, κλειδάκι και αλλάζεις όποτε σου καπνίσει. Το λάδι το μαζεύεις σε 4litra δοχεία νερού για σίδερο και όποτε πας στο συνεργείο για το ετήσιο service τα παίρνεις μαζί σου.
-
Για καποιον που δεν εχει δικο του χωρο (γκαραζ, πυλωτη κτλ) ειναι δυσκολο φιλε mousatos... Καλυτερα να βρει καποιο κοντινο συνεργειο η καταστημα τυπου Fit & Go κτλ...
Περι λιπαντικών γενικώς